vork schreef:Wauw,geweldig spul blijft hetHad denk ik alleen iets minder moeten nemen.
gyan007 schreef:Hoe zit met 4-fa en slapen, mocht ik het op een feest doen? Nu al een aantal keer overdag gedaan wat zeer goed bevallen is.. Gewoon extreem chill, een normaal gevoel van bruisende energie (alsof ik enorm goed gegeten en geslapen heb, geen pushende drugs-energie), lekker sociaal gevoel erbij, geen tot een minimale kater de dag erna.. En ik sliep altijd perfect! Hoe zal dit zijn als ik 140mg drop om 11u en om 5u wil slapen? Anyone??
Gman007 schreef:Ik heb wel s 30 mg gesnoven.. blij dat het geen lijn van 130 was. Alsof iemand met een hamer op je neus staat te slaan terwijl iemand anders er chilisaus in giet
Koekert schreef:Fijn stofje wat voor redelijk veel euforie zorgtVooral als mdma zo goed als bijna geen euforie meer geeft)
Gman007 schreef:Ik heb wel s 30 mg gesnoven.. blij dat het geen lijn van 130 was. Alsof iemand met een hamer op je neus staat te slaan terwijl iemand anders er chilisaus in giet
J-C schreef:
Ja daar zit ik dus ook mee, ik krijg enkel de negatieve effecten: ogen draaien, bekken trekken, maar geen euforie meer... Hoe zou dat komen?
MushRockker schreef:J-C schreef:
Ja daar zit ik dus ook mee, ik krijg enkel de negatieve effecten: ogen draaien, bekken trekken, maar geen euforie meer... Hoe zou dat komen?
Tolerantie.
Gman007 schreef:snuif 5 mg en als je 5 sec daarna het liefst je neus wilt amputeren is het in ieder geval even pijnlijk als 4-fa
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten