Gman007 schreef:Gewoon met wat vloei dicht draaien .. Krijg je een soort dit:
http://www.vuurwerk-vlijmen.nl/catalog/ ... uivels.jpgBij mij is het nooit vroegtijdig open gegaan maar als het in je mond open gaat, gewoon doorslikken met een flinke slok water en even nog wat slokken erachteraan..
Combinatie met alcohol zal niet goed voor je zijn, ergere aanslag op je lever en meer uitdroging. Kan wel, maar drink nooit meer dan dat je normaal zou doen (je voelt de alcohol niet goed).
Gman007 schreef:Pas wel op met de alcohol en drink genoeg, liefst isotone drankjes als AA en Extran erbij !
doq schreef:Heb bijna een halve gram geklapt aan het eind, maar omdat het aan t begin niet werkte heb ik ook wat pep gehad. Dus ik heb er niet heel veel van gevoeld, wel extra brak nu haha.
Over twee weken de rest maar opmaken .
MushRockker schreef:Hoe zit het met herdoseren van dit goedje ?
Is het verstandig, en wanneer zou ik dan bij moeten nemen ? Op de piek, na de piek, voor de piek ?
Binnenkort dubstep feestje waar ik waarschijnlijk 4-FA ga testen
MushRockker schreef:is 150 voor eerste keer niet teveel ? Zat zelf te denken aan bommetje van 100 en later op de avond eentje van 75 ofzo. Of is dat niet handig ?
Davinci schreef:MushRockker schreef:is 150 voor eerste keer niet teveel ? Zat zelf te denken aan bommetje van 100 en later op de avond eentje van 75 ofzo. Of is dat niet handig ?
150 is het begin van vrij veel, tenzij je een fucked up lost the magic semi brain damage tolerantie hebt
J-C schreef:Bijpakken werkt niet... versterkt idd enkel de negatieve effecten. Gewoon 1 dikke bom van 160 en je bent voor 4 uur goed, mss wat G er na ofzo
Wat doen jullie tegen de droge mond? Ik heb daar wel ontzettend last van :/
Jamess schreef:Krijg je van 4-fa meer energie dan van mdma of mephedrone?
Gman007 schreef:J-C schreef:Bijpakken werkt niet... versterkt idd enkel de negatieve effecten. Gewoon 1 dikke bom van 160 en je bent voor 4 uur goed, mss wat G er na ofzo
Wat doen jullie tegen de droge mond? Ik heb daar wel ontzettend last van :/
Vet eten tussendoor!
Davinci schreef:Jamess schreef:Krijg je van 4-fa meer energie dan van mdma of mephedrone?
jep, absoluut.
Het is een amfetamine-derivaat waar veel meer dopamine vrijkomt dan bij mdma.
Gman007 schreef:De eerste 2 uur ongeveer na inslag wel enigszins "loverig"
Jamess schreef:Krijg je van 4-fa meer energie dan van mdma?
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast