Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.
Plaats een reactie

Re: 4-Fluoroamfetamine

za maart 03, 2012 7:33 pm

Sorry voor dubbelpost, maar in hoeverre is het slecht om het samen met alcohol te doen?

En ik heb nog nooit een bommetje gemaakt/gedropt, dus ik wil graag weten hoe dat er ongeveer uit moet komen te zien en of het uit maakt of hij bijvoorbeeld niet goed dicht is zodat ie vroegtijdig zou gaan 'lekken' .. TX!

Re: 4-Fluoroamfetamine

za maart 03, 2012 8:05 pm

Gewoon met wat vloei dicht draaien .. Krijg je een soort dit:

http://www.vuurwerk-vlijmen.nl/catalog/ ... uivels.jpg

:P Bij mij is het nooit vroegtijdig open gegaan maar als het in je mond open gaat, gewoon doorslikken met een flinke slok water en even nog wat slokken erachteraan..

Combinatie met alcohol zal niet goed voor je zijn, ergere aanslag op je lever en meer uitdroging. Kan wel, maar drink nooit meer dan dat je normaal zou doen (je voelt de alcohol niet goed).

Re: 4-Fluoroamfetamine

za maart 03, 2012 8:19 pm

Gman007 schreef:Gewoon met wat vloei dicht draaien .. Krijg je een soort dit:

http://www.vuurwerk-vlijmen.nl/catalog/ ... uivels.jpg

:P Bij mij is het nooit vroegtijdig open gegaan maar als het in je mond open gaat, gewoon doorslikken met een flinke slok water en even nog wat slokken erachteraan..

Combinatie met alcohol zal niet goed voor je zijn, ergere aanslag op je lever en meer uitdroging. Kan wel, maar drink nooit meer dan dat je normaal zou doen (je voelt de alcohol niet goed).


Oh kijk aan, zo saai als ik de hele avond aan de ranja zou moeten :p en dat bommetje gaat vast goed komen. Ik ga hem straks naar binnen werrken !

Re: 4-Fluoroamfetamine

za maart 03, 2012 8:26 pm

Pas wel op met de alcohol en drink genoeg, liefst isotone drankjes als AA en Extran erbij !

Re: 4-Fluoroamfetamine

za maart 03, 2012 9:09 pm

Gman007 schreef:Pas wel op met de alcohol en drink genoeg, liefst isotone drankjes als AA en Extran erbij !


Ik heb me er helemaal de kanker bij gezopen; best leuk spul.
Brandt een beetje, maar dan heb je ook wat.

Re: 4-Fluoroamfetamine

za maart 03, 2012 10:58 pm

K heb net 120 mg geklapt, wachten tot het gaat werken. Heb er toch nog maar geen alcohol bij gedaan, mede omdat ik de koelkast niet vol heb liggen, maarja.

Re: 4-Fluoroamfetamine

za maart 03, 2012 11:49 pm

nu al meer dan anderhalf uur geleden dat ik een bommetje met 120 mg heb gepakt. Bijnemen? Zoja, hoeveel?

Re: 4-Fluoroamfetamine

zo maart 04, 2012 7:52 am

De rest wat dr in het zakje zit wegsnuiven :rock:

Re: 4-Fluoroamfetamine

zo maart 04, 2012 3:06 pm

Heb bijna een halve gram geklapt aan het eind, maar omdat het aan t begin niet werkte heb ik ook wat pep gehad. Dus ik heb er niet heel veel van gevoeld, wel extra brak nu haha.

Over twee weken de rest maar opmaken .

Re: 4-Fluoroamfetamine

ma maart 05, 2012 12:34 am

Gisteren gecombineerd met wat MDMA kristallen, heeeerlijk, lekker gaan van de MDMA + dan nog dat vleugje extra energie en zelfvertrouwen van de fluor (pep werking)

Re: 4-Fluoroamfetamine

di maart 06, 2012 1:01 pm

doq schreef:Heb bijna een halve gram geklapt aan het eind, maar omdat het aan t begin niet werkte heb ik ook wat pep gehad. Dus ik heb er niet heel veel van gevoeld, wel extra brak nu haha.

Over twee weken de rest maar opmaken .


heb je het bij een "officiele" vendor gehaald?

anders ben je waarschijnlijk genaaid

Re: 4-Fluoroamfetamine

di maart 06, 2012 2:31 pm

Hoe zit het met herdoseren van dit goedje ?
Is het verstandig, en wanneer zou ik dan bij moeten nemen ? Op de piek, na de piek, voor de piek ?
Binnenkort dubstep feestje waar ik waarschijnlijk 4-FA ga testen :woeh:

Re: 4-Fluoroamfetamine

di maart 06, 2012 2:36 pm

MushRockker schreef:Hoe zit het met herdoseren van dit goedje ?
Is het verstandig, en wanneer zou ik dan bij moeten nemen ? Op de piek, na de piek, voor de piek ?
Binnenkort dubstep feestje waar ik waarschijnlijk 4-FA ga testen :woeh:


ik pak zelf meestal een bom van 150, of 2x 70/80 mg als je gaat combineren.

Dan hoef ik niet bij te doseren, hooguit als ik een lang feest heb dat ik later wat pep neem maar vaak heb ik zelfs daar niet eens echt de behoefte aan.

Re: 4-Fluoroamfetamine

di maart 06, 2012 5:03 pm

is 150 voor eerste keer niet teveel ? Zat zelf te denken aan bommetje van 100 en later op de avond eentje van 75 ofzo. Of is dat niet handig ?

Re: 4-Fluoroamfetamine

di maart 06, 2012 5:04 pm

Ik weeg 85 kg, ben 1.96 en vind op dit moment 150 mg een heerlijke dosis.. Niet te pushende rush, gewoon lekker chill en zin om vanavond te partyen !!

Re: 4-Fluoroamfetamine

di maart 06, 2012 6:46 pm

MushRockker schreef:is 150 voor eerste keer niet teveel ? Zat zelf te denken aan bommetje van 100 en later op de avond eentje van 75 ofzo. Of is dat niet handig ?


150 is het begin van vrij veel, tenzij je een fucked up lost the magic semi brain damage tolerantie hebt :rock:

Re: 4-Fluoroamfetamine

di maart 06, 2012 6:50 pm

maar ik heb zelf bij 110/120 dat ik toch echt behoefte heb aan meer (4-fa of pep)

ik weet verder niet wat je ervaring is wat betreft uppers, maar 4-fa is niet zoals mdma dat je totaal van het padje af bent, ik vind het persoonlijk meer op pep lijken met heel veel geluk gevoel en niet zo dat "trippy" effect.

Re: 4-Fluoroamfetamine

di maart 06, 2012 6:52 pm

Davinci schreef:
MushRockker schreef:is 150 voor eerste keer niet teveel ? Zat zelf te denken aan bommetje van 100 en later op de avond eentje van 75 ofzo. Of is dat niet handig ?


150 is het begin van vrij veel, tenzij je een fucked up lost the magic semi brain damage tolerantie hebt :rock:


Tolerantie heb ik wel enigszins ja. Maar het is voor mij ook niet de eerste keer.

Voor firsttimers zal 130 mg denk een prima dosis zijn.

edit: euforie zakt af. 150 mg om 3u, 4u nog 50mg, nu 3.5u later en voel me redelijk normaal (voelde me de hele tijd al best normaal maar gewoon blij, geen mdma taferelen) enige drang om bij te doseren maar doe dat maar niet ivm de nachtrust. Feesten gaat wel nog steeds goed :rock:

Re: 4-Fluoroamfetamine

di maart 06, 2012 10:53 pm

Ik denk dat ik begin met een bommetje van 120, en dan maak ik er vast 1 klaar van 50 voor als ik later zin heb om bij te doseren 8-)

Re: 4-Fluoroamfetamine

di maart 06, 2012 11:13 pm

Ik merkte niet duidelijk wat van het bijdoseren. Verlengde meer iets het gevoel denk ik ipv dat het echt harder ging.. Als het te zacht gaat moet je misschien meer dan 50 bij nemen.

Re: 4-Fluoroamfetamine

wo maart 07, 2012 12:13 am

Bijpakken werkt niet... versterkt idd enkel de negatieve effecten. Gewoon 1 dikke bom van 160 en je bent voor 4 uur goed, mss wat G er na ofzo :-)

Wat doen jullie tegen de droge mond? Ik heb daar wel ontzettend last van :/

Re: 4-Fluoroamfetamine

wo maart 07, 2012 12:28 am

J-C schreef:Bijpakken werkt niet... versterkt idd enkel de negatieve effecten. Gewoon 1 dikke bom van 160 en je bent voor 4 uur goed, mss wat G er na ofzo :-)

Wat doen jullie tegen de droge mond? Ik heb daar wel ontzettend last van :/


Vet eten tussendoor!

Re: 4-Fluoroamfetamine

wo maart 07, 2012 4:45 pm

Ik weeg 65kg en ben 175cm lang.
Zondag op een Technofeest getest, wat mij betreft geslaagd! Was redelijk fit (wel dag ervoor ook op een feest geweest maar helemaal clean :kleuter:) en had er goed veel zin in. 2 weken geleden 6-apb gepakt maar dat kan toch echt bij lange na niet tippen aan MDMA (wel zin om te praten maar niet echt empathisch vermogen), vandaar maar eens een andere research chemical proberen; de 4-fa dus.
17:30u - Vlak voor we naar binnen gingen heb ik ong. 140mg gedropt (capsules) en mn kameraad 125mg 6-apb. De setting was extreem goed, WAT een vette locatie :D ook zag ik een hoop mensen al "zo aan als een banaan" rondlopen. We besloten maar wat te gaan dansen en niet teveel op het effect te letten. De come-up was heel lekker, begon ong. na 40 min. en ik merkte gewoon dat ik plots heerlijk in mn vel zat en m'n moves supersoepel liepen. Ik stond met mn armen te zwaaien en te dansen, heerlijk. Gewoon een perfect in je vel moment! Ook had ik een gigantische drang om te lullen en mezelf in anderen te verplaatsen (wat ik bij x zo mooi vind). Uurtje gedanst, mensen complimenten gegeven etc. heerlijk :).
19:30 - M'n kameraad had zin in een peukie in de lounge, prima ik had wel zin in een paar `goede` gesprekken. Ik kreeg in de lounge echter al vrij snel een kwart speaker aangeboden. Deze kon ik met geen mogelijkheid afslaan dus vanaf daar is mijn 4-fa report een beetje in de soep gelopen.
De Speaker viel heel vriendelijk en ben weer als een bezetene gaan dansen.
21:30 - Weer even de lounge in om bij te praten later en besloten om een zwakke pil (naar verluidt 110 mg) in eens naar binnen te gooien (laatste x was 5 weken geleden, overmoedig dus). Deze viel als een bom! WAT HEERLIJK! Uurtje gespaced en weer gaan dansen, zag er uit als een compleet vercrackte danszombie maar bleef wel energie houden waar ik normaalgesproken op de bank blijf spacen.
24:00u - feest afgelopen, tijdje rondgefietst, op straat gedanst en naar huis gegaan.
2:00u - Lekker mn bed in, heerlijk geslapen (wel om het uur pissen)
4-fa is volgens mij een heel gebruiksvriendelijke drug. Het levert goeie love, lekkere energie en weinig space. Mocht je later de space op willen zoeken, gooi dan gewoon een beetje M er bij in. Was een perfecte avond en heb (misschien door vitamine-c en 5-htp post-load) geen moment echt last gehad van een dip.

Re: 4-Fluoroamfetamine

wo maart 07, 2012 5:19 pm

Krijg je van 4-fa meer energie dan van mdma of mephedrone?

Re: 4-Fluoroamfetamine

wo maart 07, 2012 6:39 pm

Jamess schreef:Krijg je van 4-fa meer energie dan van mdma of mephedrone?

jep, absoluut.
Het is een amfetamine-derivaat waar veel meer dopamine vrijkomt dan bij mdma.

Re: 4-Fluoroamfetamine

wo maart 07, 2012 10:20 pm

Gman007 schreef:
J-C schreef:Bijpakken werkt niet... versterkt idd enkel de negatieve effecten. Gewoon 1 dikke bom van 160 en je bent voor 4 uur goed, mss wat G er na ofzo :-)

Wat doen jullie tegen de droge mond? Ik heb daar wel ontzettend last van :/


Vet eten tussendoor!


Haha eten als je a/d speed zit... denk niet dat dat gaat lukken.. zelfs dag later krijg ik nog niks door de keel..

Re: 4-Fluoroamfetamine

wo maart 07, 2012 10:23 pm

Davinci schreef:
Jamess schreef:Krijg je van 4-fa meer energie dan van mdma of mephedrone?

jep, absoluut.
Het is een amfetamine-derivaat waar veel meer dopamine vrijkomt dan bij mdma.


Maar daarbij ook nog het "love-gevoel" ? :woeh:

Re: 4-Fluoroamfetamine

wo maart 07, 2012 10:52 pm

De eerste 2 uur ongeveer na inslag wel enigszins "loverig" :P

Re: 4-Fluoroamfetamine

do maart 08, 2012 1:45 pm

Gman007 schreef:De eerste 2 uur ongeveer na inslag wel enigszins "loverig" :P


Daarna iets methylone of mdma bijpakken en je hebt de perfecte partydrug!

Re: 4-Fluoroamfetamine

vr maart 09, 2012 12:54 am

Jamess schreef:Krijg je van 4-fa meer energie dan van mdma?


Verschilt per persoon. Persoonlijk geeft mdma mij meer energie dan 4-fa.
De verhouding energie/euforie is bij 4-fa wel veel hoger dan bij mdma.
Plaats een reactie