BOOBS schreef:Mijn laatste keer mdma was op 4 feb. Ik heb mij voorgenomen om tot de zomer geen serotonine verbruikende substaties meer te gebruiken omdat ik binnekort eindexamen heb. Maar meer ook omdat ik een lekkere lange pauze wil houden. In hoeverre is de kater van 4fmp merkbaar? Kan ik rustig een (normale)dosis nemen op een feestje, zonder me erg zorgen te maken dat me hersenen het zwaar daardoor krijgem?
En ik heb me laten vertellen dat deze stof erg weinig kostbaar serotonine gebruikt toch?
De kater van 4fmp is buiten slaaptekort voor de meesten redeljjk onbestaand.
Als je een normale dosis neemt, zullen je hersenen het minder te verduren krijgen dan bv. mdma.
Gezond blijft het natuurlijk echt niet. Het verbruikt inderdaad veel minder serotonine dan mdma.
(De exacte waarden staan denk ik in dit topic ergens).
Helaas zit er in 4-fa een fluor atoom. Dit is het atoom met de grootst mogelijke elektronegativiteit.
Fluor behoort tot de halogenen en deze zijn uitermate giftig. Fluor is in staat om elke stof te oxideren
Veel onderzoek naar de schadelijkheid van 4fa is er nog niet echt gedaan. Maar de structuur belooft wel niet veel goeds...
Ik raad toch aan om met alle serotonine verbruikende drugs een driemaandregel te respecteren.
You have to know the material you're writing about before you alter it.