Saikedellik schreef:Jamess schreef:kankermongooltje.
Kleinste ventje van t forum, grootste bek
ja ben beetje chagrijnig nu

Saikedellik schreef:Jamess schreef:kankermongooltje.
Kleinste ventje van t forum, grootste bek
Einstein schreef:En je had wel normaal gegeten van tevoren?
God damn amphetamine. Why the fuck can't they make it a little less pure?
Koekwaus schreef:Hier 3 liter bier (glaasje of 12?) & 250 mg van dat spul in 5 uur tijd. Ging lekker, geen last van grote pupillen. Aanrader.
boenkeng schreef:Fijn! Heb afgelopen weekend weer eens wat mdma gehad dus maar ff 4 weken wachten nog en preloaden met 5-HTP en Piracetam en dan toch eens proberen:)
boenkeng schreef:Ik zat aan een bommetje te denken van 110-180 mg in één keer. Maar natuurlijk eerst ff testen door een sleutelpuntje te pakken.
Koekwaus schreef:Nog wat aan de hoge kant man. Persoonlijk zou ik 80 max 100 in een bommetje doen, bij nemen kan altijd nog. De effecten houden best lang aan dus je kan bijsturen als je niet hard genoeg gaat. Las op bluelight over doseringen van 80mg / 40 bijnemen. Ik heb het zelf gewoon op gevoel gedaan met in het achterhoofd dat ik 1 gram bij me had.
Ik ben al bekend met 3-FMP dus weet hoe het brandGman007 schreef:boenkeng schreef:Ik zat aan een bommetje te denken van 110-180 mg in één keer. Maar natuurlijk eerst ff testen door een sleutelpuntje te pakken.
Brandt het zeer venijnig, en zit er een chemische sensatie doorheen? Ja dan is het 4-FMP.
Gman007 schreef:4-FMP is erger dan 3-FMP
Koekwaus schreef:Zal een lekker bitter biertje worden
-YOKI- schreef:Hoeveel tussen pauze neemt iedereen gemiddeld met 4-fa?
Koekwaus schreef:Zou er een van 150 maken en twee van 100 als ik jou was Zornax. Begin je met een zware neem je een keer eentje van 100 bij eventueel een tweede. Ik ben echt uren lekker geweest op 250mg. Gewoon steeds een beetje door de cola geroerd. Op 1 van 150 en een/twee van 100 moet je het makkelijk een heel feest kunnen redden. De laatste keer bijpakken is het wel alleen maar wakker blijven, geen gelukzalig gevoel meer en tintelingen in je achterhoofd wel een milde craving. Dus misschien om die reden een beetje timen met het hoogtepunt van je feestje. De effecten van de eerste lading hielden bij mij ruim 3/4 uur aan maar ik had er ook bij gedronken (lees is was al half-lazerus).
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast