Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor Jamess » ma jun 11, 2012 3:15 pm

Saikedellik schreef:
Jamess schreef:kankermongooltje.

Kleinste ventje van t forum, grootste bek 8-)

ja ben beetje chagrijnig nu :love:
sadboys2001
Jamess
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Stefaan » ma jun 11, 2012 3:16 pm

Licht ontvlambaarheid gaat wel weer over zodra je uit de pubertijd komt 8-)
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Jamess » ma jun 11, 2012 3:25 pm

of gewoon na vandaag.
sadboys2001
Jamess
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Einstein » ma jun 11, 2012 5:25 pm

En je had wel normaal gegeten van tevoren?
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Jamess » ma jun 11, 2012 5:34 pm

Einstein schreef:En je had wel normaal gegeten van tevoren?

Jep, gewoon normale maaltijd 2-3 uur voor inname.
sadboys2001
Jamess
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Speed » di jun 12, 2012 12:02 pm

Heerlijk stofje op z'n tijd, 150mg in een capsule en gaan! :hulde:
God damn amphetamine. Why the fuck can't they make it a little less pure?
Speed
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Bonke » ma jun 25, 2012 6:46 pm

Ik heb dit goedje nu ook thuis liggen van een Nederlandse vendor. Mijn vraag is nu echter hoe je ogen hier van er uit gaan zien. Na een keertje goed pilsen en daarna een klein lijntje 3-FMP (Auw!!) waren mijn ogen de dag erna ontzettend fel. Hoe zit dit met 4-FMP? Als ik gewoon normaal klein lijntje of punten pep pak heb ik eigenlijk hier helemaal geen last van alleen op na 4-5 uur worden mijn pupillen wat groter.

Ik vraag dit omdat ik dit goedje eerst eens wil uittesten voordat ik een grotere dosis neem. Dit zal dan gewoon op een vrijdag of zaterdag in de kroeg oid gebeuren waar het gros niets van mijn drugsgebruik weet en hoeft te weten. Hierbij zou ik graag willen weten hoe mijn ogen er uit gaan zien van een klein lijntje of puntjes (20-50 mg) en met een grotere dosis (110-180mg). Ik weet dat dit vrij moeilijk te zeggen is doordat iedereen er anders op reageert maar een indicatie zou fijn zijn tijdens het gebruik en de dag erna.

Daarbij, zijn er gebruikers die hier veel bier hebben gedronken met dit middel op? Ik weet dat veel gebruikers wel 5 tot 10 glazen bier hier bij drinken, maar hoe zit dit voor meer dan 10 flesjes of 15 glazen? De combinatie pep en veel alcohol zorgt toch ook voor extra hersenschade vergeleken met enkel alcohol?
Bonke
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Koekwaus » ma jun 25, 2012 7:50 pm

Hier 3 liter bier (glaasje of 12?) & 250 mg van dat spul in 5 uur tijd. Ging lekker, geen last van grote pupillen. Aanrader.
Did: Alcohol, wiet, hasj, boter, olie, lachgas, pammetjes, slaapmiddelen, ritalin, cocaine, pep, dexamfetamine, 4-ma, 4-fa, 6-apb, 3-mmc, 2c-i, lsd, paddo's, mdma kristallen, xtc.

Todo: 5-apb, mxe, 4-mmc, cactus, dmt, keta, ghb, poppers en aantal kruiden/planten.
Koekwaus
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Bonke » ma jun 25, 2012 7:57 pm

Koekwaus schreef:Hier 3 liter bier (glaasje of 12?) & 250 mg van dat spul in 5 uur tijd. Ging lekker, geen last van grote pupillen. Aanrader.

Fijn! Heb afgelopen weekend weer eens wat mdma gehad dus maar ff 4 weken wachten nog en preloaden met 5-HTP en Piracetam en dan toch eens proberen:)
Bonke
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Koekwaus » ma jun 25, 2012 8:13 pm

boenkeng schreef:Fijn! Heb afgelopen weekend weer eens wat mdma gehad dus maar ff 4 weken wachten nog en preloaden met 5-HTP en Piracetam en dan toch eens proberen:)

Zou trouwens gewoon beginnen met een flinke schep maar niet in een keer zo'n hoeveelheid. Ik heb namelijk heel wat keren bijgepakt. Ik had daar ook steeds weer zin in om een beetje bij te scheppen. Dus als je dan al begint met zo'n hoeveelheid dan zit je tegen einde van je feestje op een halve gram ofzo denk niet dat dat goed is. Schrok er eigenlijk een beetje van dat het zakje zo leeg was bij mij. Ter informatie ik deed steeds schepjes door de cola heen.
Did: Alcohol, wiet, hasj, boter, olie, lachgas, pammetjes, slaapmiddelen, ritalin, cocaine, pep, dexamfetamine, 4-ma, 4-fa, 6-apb, 3-mmc, 2c-i, lsd, paddo's, mdma kristallen, xtc.

Todo: 5-apb, mxe, 4-mmc, cactus, dmt, keta, ghb, poppers en aantal kruiden/planten.
Koekwaus
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Bonke » ma jun 25, 2012 8:16 pm

Ik zat aan een bommetje te denken van 110-180 mg in één keer. Maar natuurlijk eerst ff testen door een sleutelpuntje te pakken.
Bonke
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Stefaan » ma jun 25, 2012 8:28 pm

boenkeng schreef:Ik zat aan een bommetje te denken van 110-180 mg in één keer. Maar natuurlijk eerst ff testen door een sleutelpuntje te pakken.

Brandt het zeer venijnig, en zit er een chemische sensatie doorheen? Ja dan is het 4-FMP.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Koekwaus » ma jun 25, 2012 8:32 pm

Nog wat aan de hoge kant man. Persoonlijk zou ik 80 max 100 in een bommetje doen, bij nemen kan altijd nog. De effecten houden best lang aan dus je kan bijsturen als je niet hard genoeg gaat. Las op bluelight over doseringen van 80mg / 40 bijnemen. Ik heb het zelf gewoon op gevoel gedaan met in het achterhoofd dat ik 1 gram bij me had.

Koekwaus
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Bonke » ma jun 25, 2012 8:39 pm

Koekwaus schreef:Nog wat aan de hoge kant man. Persoonlijk zou ik 80 max 100 in een bommetje doen, bij nemen kan altijd nog. De effecten houden best lang aan dus je kan bijsturen als je niet hard genoeg gaat. Las op bluelight over doseringen van 80mg / 40 bijnemen. Ik heb het zelf gewoon op gevoel gedaan met in het achterhoofd dat ik 1 gram bij me had.

Ok, thanks voor het advies. Ik heb zelf geen weegschaal dus het word wat gokken, maar dan ga ik voor de 100mg op een voorzichtige manier. Beter wat minder als te veel idd :grin:

Gman007 schreef:
boenkeng schreef:Ik zat aan een bommetje te denken van 110-180 mg in één keer. Maar natuurlijk eerst ff testen door een sleutelpuntje te pakken.

Brandt het zeer venijnig, en zit er een chemische sensatie doorheen? Ja dan is het 4-FMP.
Ik ben al bekend met 3-FMP dus weet hoe het brand :lol: Het is nog niets vergeleken met 2C-E :lol: :lol:
Bonke
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Stefaan » ma jun 25, 2012 8:40 pm

4-FMP is erger dan 3-FMP 8-)
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Bonke » ma jun 25, 2012 8:43 pm

Gman007 schreef:4-FMP is erger dan 3-FMP 8-)

Word dus een sleutelpunt door me bier :beer:
Bonke
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Koekwaus » ma jun 25, 2012 8:53 pm

Zal een lekker bitter biertje worden :P

Koekwaus
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Bonke » ma jun 25, 2012 8:54 pm

Koekwaus schreef:Zal een lekker bitter biertje worden :P

Laatste slokje dan en weg spoelen met een nieuw vers getapt pilsje :grin:
Bonke
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Saikedellik » ma jun 25, 2012 10:22 pm

Ook eindelijk dit spul geprobeerd! Lekker pep-gevoel, met een heel klein vleugje mdma.. 4-5 uur echt hard van gegaan, liters zweten, lekker dansen... En vervolgens nog LANG wakker geweest van 1x 100mg met 50mg redose... Leuk spul, ik ben fan :)
Junk.
Saikedellik
Donateur

Berichtdoor megatrippie » do jun 28, 2012 3:40 pm

Ik kan dit op het moment alleen nog verkrijgen bij SA of bij een paar huisdealers.
Weet iemand nog een andere vendor waar je dit kan verkrijgen?
Graag een PB

bvd
Tree Hugging Hippie Crap
megatrippie
In Memoriam

Berichtdoor 1percent » vr jul 06, 2012 1:42 pm

JAAAAAA.

I got mail today :love:

Hier heb ik wel even naar uitgekeken.

Is er al iets bekend / kan iemand meer zeggen over hoe snel tolerantie voor dit spul wordt opgebouwd?
^ don't. Simply don't.
1percent
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Einstein » vr jul 06, 2012 2:13 pm

Net zo snel als voor amfetamine, waarschijnlijk, behalve het kleine beetje love-effect, dat zal er al snel af gaan :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor bam. » ma jul 23, 2012 2:15 pm

Gister ongeveer 100 mg en daarna nog 50 mg door mijn glaasje cola gegooid. Kwam subtiel opzetten zoals verwacht, fijne euforie en genoeg energie voor mooie dansjes. Na 3 uur ongeveer was het wel klaar met alles, bleef geen speedy gevoel hangen zoals gehoopt. Verder wel echt leuk spul :hulde:
I am a human being goddamnit, my life has value!
bam.
Belezen Gebruiker

Berichtdoor -YOKI- » za jul 28, 2012 12:32 pm

Hoeveel tussen pauze neemt iedereen gemiddeld met 4-fa?
-YOKI-

Berichtdoor Bonke » ma jul 30, 2012 3:18 am

-YOKI- schreef:Hoeveel tussen pauze neemt iedereen gemiddeld met 4-fa?

Een maand minimaal wordt toch aangeraden?
Bonke
Wijs Gebruiker

Berichtdoor zornax » ma jul 30, 2012 1:02 pm

Als ik bijv een capsule van 150 mg inneem (ik weeg +/- 100 kilo, misschien 170mg doen?) Hoe lang blijft het effect dan?

Ik lees dat je eerst een love gevoel krijgt en daarna energie? Hoe lang blijft dit aan? Ik ga binnenkort voor het eerst proberen en wil het graag zonder te combineren doen. Maar wil niet dat ik paar uur voor het feest over is dat het uitgewerkt is. Wil het wel even goed kunne timen.
zornax
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Hendrik272 » ma jul 30, 2012 1:04 pm

ong. 5/6 uur energie waarvan eerste 2/3 uur licht mdma gevoel erbij. Voordat je kan slapen ben je nog wel een paar uurtjes verder.
Links, rechts, immer geradeaus.
Hendrik272
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Koekwaus » ma jul 30, 2012 1:14 pm

Zou er een van 150 maken en twee van 100 als ik jou was Zornax. Begin je met een zware neem je een keer eentje van 100 bij eventueel een tweede. Ik ben echt uren lekker geweest op 250mg. Gewoon steeds een beetje door de cola geroerd. Op 1 van 150 en een/twee van 100 moet je het makkelijk een heel feest kunnen redden. De laatste keer bijpakken is het wel alleen maar wakker blijven, geen gelukzalig gevoel meer en tintelingen in je achterhoofd wel een milde craving. Dus misschien om die reden een beetje timen met het hoogtepunt van je feestje. De effecten van de eerste lading hielden bij mij ruim 3/4 uur aan maar ik had er ook bij gedronken (lees is was al half-lazerus).

Koekwaus
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Vode » ma jul 30, 2012 1:17 pm

Het duurde best lanh voor ik kon slapen en ook nog en een dikke kater. Verder wel leuk spul

"You're entirely bonkers. But I'll tell you a secret. All the best people are."
Vode
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Hendrik272 » ma jul 30, 2012 1:29 pm

Koekwaus schreef:Zou er een van 150 maken en twee van 100 als ik jou was Zornax. Begin je met een zware neem je een keer eentje van 100 bij eventueel een tweede. Ik ben echt uren lekker geweest op 250mg. Gewoon steeds een beetje door de cola geroerd. Op 1 van 150 en een/twee van 100 moet je het makkelijk een heel feest kunnen redden. De laatste keer bijpakken is het wel alleen maar wakker blijven, geen gelukzalig gevoel meer en tintelingen in je achterhoofd wel een milde craving. Dus misschien om die reden een beetje timen met het hoogtepunt van je feestje. De effecten van de eerste lading hielden bij mij ruim 3/4 uur aan maar ik had er ook bij gedronken (lees is was al half-lazerus).

Ik zou peroonlijk gaan voor 1 bommetje (150/170 zou allebei kunnen) en als je tot het einde niet volhoudt eventueel nog klein beetje pep bijnemen ipv nog meer 4-fmp.
Wat wiet roken als t bijna uitwerkt verlengd het bij mij ook nog wel een half uurtje.
Niet teveel alcohol erbij nemen is natuurlijk altijd beter. Ik heb er 1 keer ook bij gedronken en toen hielden de effecten idd minder lang aan en voelde me ook nog eens extra moe toen t begon uit te werken.
Links, rechts, immer geradeaus.
Hendrik272
Belezen Gebruiker

VorigeVolgende

Keer terug naar Research Chemicals