Glazuur schreef:Mmmm ik mag over twee weken weer, lekker avondje stampen. De vorige (de eerste keer) had ik 70-80mg, de 4-FA was behoorlijk aanwezig en dat voor 5 uur lang. Over twee weken wil ik wat meer nemen, tot aan welke dosis kunnen jullie gaan zonder als een booskijkend knaagdier door de disco te stampen?
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
pillenvreter schreef:als ik dit goedje pak voor een nacht flink rammen (23:00-07:00)
heb geen zin in de dip die je krijgt zoals van xtc na een uurtje of 4 na inname, maar wil gewoon goed blijven gassen tot vroeg in de morgen. kan ik ervoor zorgen dat het een uurtje of 8 werkt?
wordt mn eerste keer, flink wat ervaring met xtc en ook met speed.
85kg; bommetje 140mg droppen en eentje van 50mg meenemen voor 8 uur lang keihard gassen?
Mailliw schreef:Zou iemand mij uit kunnen leggen hoe deze twee stoffen van elkaar schelen? En eventueel ook wat het verschil in werking van de twee stoffen is natuurlijk?
Ik kan deze namelijk alletwee bij mijn pas nieuw verkregen vendor bestellen![]()
pillenvreter schreef:ook voor een eerste keer? en wat weeg je?
Mailliw schreef:
Zou iemand mij uit kunnen leggen hoe deze twee stoffen van elkaar schelen? En eventueel ook wat het verschil in werking van de twee stoffen is natuurlijk?
Ik kan deze namelijk alletwee bij mijn pas nieuw verkregen vendor bestellen![]()
pjenis schreef:Mailliw schreef:
Zou iemand mij uit kunnen leggen hoe deze twee stoffen van elkaar schelen? En eventueel ook wat het verschil in werking van de twee stoffen is natuurlijk?
Als je niet bekent bent met methamfetamine zal ik zeker niet 4-FMA nemen, al helemaal niet als je nog nooit amfetamine hebt gebruikt. Ik neem aan dat deze 2 stoffen redelijk de zelfde werking hebben alleen dat 4-FA meer een speed-effect zal hebben en 4-FMA meer een methamfetamine effect. En methamfetamine is crystal-meth, daarom zal ik (waarschijnlijk) nooit 4-FMA doen, maar wel 4-FA.
pillenvreter schreef:ook voor een eerste keer? en wat weeg je?
want ik zal waarschijnlijk een bommetje maken met een hoge dosis, en twee met een lage dosis om eventueel bij te doseren.
is het net als bij xtc cruciaal dat je in 1x de juiste hoeveelheid pakt? dus hoeveel ongeveer voor iemand van 85kg? bommetje van 140mg? (ik doe eerst een allergie test met 10mg thuis een aantal weken eerder)
en dan nog twee bommetjes van 20mg ofzo meenemen voor evt bijdoseren?
NelisGro schreef:pillenvreter schreef:ook voor een eerste keer? en wat weeg je?
want ik zal waarschijnlijk een bommetje maken met een hoge dosis, en twee met een lage dosis om eventueel bij te doseren.
is het net als bij xtc cruciaal dat je in 1x de juiste hoeveelheid pakt? dus hoeveel ongeveer voor iemand van 85kg? bommetje van 140mg? (ik doe eerst een allergie test met 10mg thuis een aantal weken eerder)
en dan nog twee bommetjes van 20mg ofzo meenemen voor evt bijdoseren?
Bijdoseren met +- 60mg na een bommetje van 140mg werkt voor mij perfect voor een flink nachtje van 00:00 - 09:00.
pillenvreter schreef:capsule maat 3 moet groot genoeg zijn neem ik aan?
Gman007 schreef:Anders toch gewoon in een vloeitje?
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast