Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor devlon » do nov 01, 2012 3:32 pm

Heb zelf wel goede ervaringen met die sensitieve vendor. Komt op mij wat professioneler over dan die vage Nederlandse sites
devlon
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor Amnate83 » do nov 01, 2012 7:21 pm

4-FMP heerlijk spul inderdaad, 140mg is voor mij de perfecte dosis. :love:
Amnate83
____________//
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Glazuur » do nov 01, 2012 11:25 pm

Mmmm ik mag over twee weken weer, lekker avondje stampen. De vorige (de eerste keer) had ik 70-80mg, de 4-FA was behoorlijk aanwezig en dat voor 5 uur lang. Over twee weken wil ik wat meer nemen, tot aan welke dosis kunnen jullie gaan zonder als een booskijkend knaagdier door de disco te stampen?
Zoals mijn opa altijd zei: 'Een hobby mag wat kosten!'
Glazuur

Berichtdoor omerobert » vr nov 02, 2012 1:15 pm

Glazuur schreef:Mmmm ik mag over twee weken weer, lekker avondje stampen. De vorige (de eerste keer) had ik 70-80mg, de 4-FA was behoorlijk aanwezig en dat voor 5 uur lang. Over twee weken wil ik wat meer nemen, tot aan welke dosis kunnen jullie gaan zonder als een booskijkend knaagdier door de disco te stampen?

Ik had onlangs 150mg gedropt, hield flink lang aan (na het euforische/tinteling effect van 3-5 uur nog 3-4 uur hard gegaan, waar ik op z'n tijd behoorlijk serieus danwel boos kon kijken).

Maar over 't algemeen valt 't wel mee; weinig malen, pupillen nagenoeg normaal. Kan natuurlijk verschillen per persoon, as always.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor -YOKI- » vr nov 02, 2012 2:08 pm

Merkte toch ook wel een groot verschil waar je de 4-fluor amtomen vandaan haalt, Buisje flux gaf minder dopamine plezier als een halve grammos zuivere 4-fa op een avond :)
-YOKI-

Berichtdoor Glazuur » ma nov 05, 2012 1:01 am

Halve gram? :keta: Verspreid over hoe vaak? Krijg je niet dikke koppijn als je bijpakt?
Zoals mijn opa altijd zei: 'Een hobby mag wat kosten!'
Glazuur

Berichtdoor vork » di nov 06, 2012 10:14 pm

Valt wel mee. Heb ook wel eens een halve gram gedropt in een avond verspreid over 12 uur ongeveer. Kater is alleen wel veel erger maar dat kan je verwachten met zulke hoeveelheden hahaha. Je pupillen worden wel erg groot en het pep effect word veel erger.
vork
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor pillenvreter » wo nov 07, 2012 11:54 pm

als ik dit goedje pak voor een nacht flink rammen (23:00-07:00)

heb geen zin in de dip die je krijgt zoals van xtc na een uurtje of 4 na inname, maar wil gewoon goed blijven gassen tot vroeg in de morgen :D. kan ik ervoor zorgen dat het een uurtje of 8 werkt?

wordt mn eerste keer, flink wat ervaring met xtc en ook met speed.
85kg; bommetje 140mg droppen en eentje van 50mg meenemen voor 8 uur lang keihard gassen?
Done: XTC, Speed, Coke, Truffels, Lachgas, GHB, Keta, 4-FMP, Nicotine en Alcohol

To do: meer van het bovenstaande :kleuter:
pillenvreter
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor AgeOfLove » do nov 08, 2012 12:13 am

pillenvreter schreef:als ik dit goedje pak voor een nacht flink rammen (23:00-07:00)

heb geen zin in de dip die je krijgt zoals van xtc na een uurtje of 4 na inname, maar wil gewoon goed blijven gassen tot vroeg in de morgen :D. kan ik ervoor zorgen dat het een uurtje of 8 werkt?

wordt mn eerste keer, flink wat ervaring met xtc en ook met speed.
85kg; bommetje 140mg droppen en eentje van 50mg meenemen voor 8 uur lang keihard gassen?

Persoonlijk heb ik genoeg aan een bom van 140-150mg om heel de nacht door te gaan. Ik heb nog nooit bijgenomen en ook nooit de behoefte gehad. Ik zou zeggen, neem het mee je ziet wel als je het nodig hebt.

Veel plezier, heb me zopas ook nog snel 2gr aangeschaft. Zalig stofje :woeh:
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Piotr » do nov 08, 2012 11:10 am

Binnekort ook even 1 gram kopen, lijkt me geweldig spul en staat bovenaan mijn lijstje!
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor pillenvreter » do nov 08, 2012 3:23 pm

ook voor een eerste keer? en wat weeg je?

want ik zal waarschijnlijk een bommetje maken met een hoge dosis, en twee met een lage dosis om eventueel bij te doseren.

is het net als bij xtc cruciaal dat je in 1x de juiste hoeveelheid pakt? dus hoeveel ongeveer voor iemand van 85kg? bommetje van 140mg? (ik doe eerst een allergie test met 10mg thuis een aantal weken eerder)

en dan nog twee bommetjes van 20mg ofzo meenemen voor evt bijdoseren?
Done: XTC, Speed, Coke, Truffels, Lachgas, GHB, Keta, 4-FMP, Nicotine en Alcohol

pillenvreter
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Mailliw » do nov 08, 2012 4:48 pm

4-fa.JPG
4-fluoroamfetamine: (RS)-1-(4-Fluorophenyl)propan-2-amine
4-fa.JPG (3.07 KiB) 1077 keer bekeken

4-fma.JPG
4-fluoromethamfetamine: (RS)-1-(4fluorophenyl)-N-methylpropan-2-amine
4-fma.JPG (3.05 KiB) 1077 keer bekeken

Zou iemand mij uit kunnen leggen hoe deze twee stoffen van elkaar schelen? En eventueel ook wat het verschil in werking van de twee stoffen is natuurlijk :D?

Ik kan deze namelijk alletwee bij mijn pas nieuw verkregen vendor bestellen :woeh: :rock:
Mailliw
Newbie

Berichtdoor zornax » do nov 08, 2012 4:55 pm

Oke ik heb nu 2 vendors waar ik kan bestellen, de *** en ***. De 2de is het goedkoopste maar het gaat er mij om waar ze het beste hebben, en beste service.

Waar kan ik beter bestellen?

MOD EDIT: gewoon liever niet
zornax
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor MarkBeest » do nov 08, 2012 4:56 pm

Mailliw schreef:Zou iemand mij uit kunnen leggen hoe deze twee stoffen van elkaar schelen? En eventueel ook wat het verschil in werking van de twee stoffen is natuurlijk :D?

Ik kan deze namelijk alletwee bij mijn pas nieuw verkregen vendor bestellen :woeh: :rock:

Een simpele gok: ik denk dat het meer op MDMA zal gaan lijken, want: 3,4-methyleendioxymethamfetamine

Maar ik heb er ook totaal geen verstand van
Er zit een feestje in m'n hoofd.
MarkBeest
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Einstein » do nov 08, 2012 5:01 pm

Over 4-FMA is niet zo heel veel bekend, volgens mij was het een vrij amfetamine-achtige stimulant, misschien sterker, maar het mist geloof ik het empathogene randje dat 4-FMP wel heeft.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor MarkBeest » do nov 08, 2012 5:04 pm

Beste antwoord zou dus zijn: test het en hou ons op de hoogte :beer:
Er zit een feestje in m'n hoofd.
MarkBeest
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Mailliw » do nov 08, 2012 8:47 pm

Oké thnx Einstein!

@ markbeest over 6 tot 7 maanden laat ik het je weten, heb eerst nog een keer 6apb en 4fa op de planning staan :D
Mailliw
Newbie

Berichtdoor AgeOfLove » do nov 08, 2012 8:58 pm

pillenvreter schreef:ook voor een eerste keer? en wat weeg je?

Ik weeg ongeveer 65-70kg. Mijn eerste keer was ook 140-150mg en was echt zalig. Heel leuke opkomst, tintelingen/rillingen over mijn lijf en vooral in mijn hoofd. En daarna gewoon gelukkig en zalig gaan.

Kan je echt niet helpen met bijnemen, nog nooit nodig gehad bij fluor. Zelfs niet toen er maar één maandje tussenzat...

hf!
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Piotr » do nov 08, 2012 11:51 pm

Mailliw schreef:
Zou iemand mij uit kunnen leggen hoe deze twee stoffen van elkaar schelen? En eventueel ook wat het verschil in werking van de twee stoffen is natuurlijk :D?

Als je niet bekent bent met methamfetamine zal ik zeker niet 4-FMA nemen, al helemaal niet als je nog nooit amfetamine hebt gebruikt. Ik neem aan dat deze 2 stoffen redelijk de zelfde werking hebben alleen dat 4-FA meer een speed-effect zal hebben en 4-FMA meer een methamfetamine effect. En methamfetamine is crystal-meth, daarom zal ik (waarschijnlijk) nooit 4-FMA doen, maar wel 4-FA.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Mailliw » vr nov 09, 2012 12:35 am

pjenis schreef:
Mailliw schreef:

Als je niet bekent bent met methamfetamine zal ik zeker niet 4-FMA nemen, al helemaal niet als je nog nooit amfetamine hebt gebruikt. Ik neem aan dat deze 2 stoffen redelijk de zelfde werking hebben alleen dat 4-FA meer een speed-effect zal hebben en 4-FMA meer een methamfetamine effect. En methamfetamine is crystal-meth, daarom zal ik (waarschijnlijk) nooit 4-FMA doen, maar wel 4-FA.

Mmm klinkt het gelijk al een stuk minder interessant.. Zal er nog is goed over nadenken voor ik er aan begin
Mailliw
Newbie

Berichtdoor Einstein » vr nov 09, 2012 4:07 am

4-FMA hoeft niet per se op crystal meth te lijken, maar ik zou er inderdaad wel mee oppassen.

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor NelisGro » di nov 13, 2012 7:50 pm

want ik zal waarschijnlijk een bommetje maken met een hoge dosis, en twee met een lage dosis om eventueel bij te doseren.

is het net als bij xtc cruciaal dat je in 1x de juiste hoeveelheid pakt? dus hoeveel ongeveer voor iemand van 85kg? bommetje van 140mg? (ik doe eerst een allergie test met 10mg thuis een aantal weken eerder)

Bijdoseren met +- 60mg na een bommetje van 140mg werkt voor mij perfect voor een flink nachtje van 00:00 - 09:00.
NelisGro
Newbie

Berichtdoor pillenvreter » di nov 13, 2012 11:08 pm

NelisGro schreef:

Bijdoseren met +- 60mg na een bommetje van 140mg werkt voor mij perfect voor een flink nachtje van 00:00 - 09:00.

ik zat eraan te denken om 140 of 150 in een bommetje te doen (capsule) en idd iets van 50mg in een tweede capsule mee te nemen :)

ben niet heel groot of zwaar, maar 1,81m en 85kg, veel fitness en wel een best laagje vet á 20%

gas met die zooi! op naar de allerlaatste THUUUUUUNNNDEEEERDOOOOOOMEEEEE :rock:

pillenvreter
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor pillenvreter » di nov 13, 2012 11:08 pm

capsule maat 3 moet groot genoeg zijn neem ik aan?

pillenvreter
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Piotr » wo nov 14, 2012 1:53 am

pillenvreter schreef:capsule maat 3 moet groot genoeg zijn neem ik aan?

binnenkort wou ik ook 150mg in een capsule doen, maar je zet me wel aan het denken! Zijn mijn capsules wel groot genoeg!?

Ik heb zelf Medikinet (medicijn voor ADHD) en zou er op die bijsluiter staan welke maat de capsules zijn? kan zo snel niet kijken want die zijn onderhand wel verdwenen ergens in mijn huis.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Stefaan » wo nov 14, 2012 8:20 am

Anders toch gewoon in een vloeitje?
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor pillenvreter » wo nov 14, 2012 2:40 pm

Gman007 schreef:Anders toch gewoon in een vloeitje?

-ik rook geen shag

en als ik dan de keuze heb om capsules of vloeitjes te kopen ga ik toch voor de capsules..

pillenvreter
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor pillenvreter » wo nov 14, 2012 2:59 pm

En hoe lang werkt dit goedje nou precies? hoor van sommige maar een uurtje of 3, terwijl andere er toch ruim 8 uur keihard op gaan..

pillenvreter
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Amnate83 » wo nov 14, 2012 6:51 pm

Het euforische gevoel duurt een uur of 4 meen ik mij te herinneren, het speedy after effect kan inderdaad 3 tot 4 uur duren.
Amnate83
____________//
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Einstein » wo nov 14, 2012 6:57 pm

Dat klopt, maar het schijnt wel flink per persoon te verschillen. Zo'n 8 uur in totaal is de norm, geloof ik.

Einstein
Koos Kansloos
Donateur

VorigeVolgende

Keer terug naar Research Chemicals