Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor pillenvreter » wo nov 14, 2012 7:00 pm

ervaren mensen dan het verdwijnen van het love-gevoel na een uurtje of 3 als de uitwerking?
want op een puur speedy gevoel kan ik keihard gaan, ik neem evt wel een bommetje van 40-50mg bij na een uurtje of 3-4 als het love-gevoel uitwerkt.
Done: XTC, Speed, Coke, Truffels, Lachgas, GHB, Keta, 4-FMP, Nicotine en Alcohol

To do: meer van het bovenstaande :kleuter:
pillenvreter
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Stefaan » wo nov 14, 2012 9:15 pm

Sommige vinden van wel, sommigen van niet. Ik vind het persoonlijk wel alsof er daarna iets mist wat er daarvoor wel was, en das ietwat jammer.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor NelisGro » za nov 17, 2012 6:35 pm

pillenvreter schreef:
NelisGro schreef:
pillenvreter schreef:ook voor een eerste keer? en wat weeg je?

want ik zal waarschijnlijk een bommetje maken met een hoge dosis, en twee met een lage dosis om eventueel bij te doseren.

is het net als bij xtc cruciaal dat je in 1x de juiste hoeveelheid pakt? dus hoeveel ongeveer voor iemand van 85kg? bommetje van 140mg? (ik doe eerst een allergie test met 10mg thuis een aantal weken eerder)

en dan nog twee bommetjes van 20mg ofzo meenemen voor evt bijdoseren?

Bijdoseren met +- 60mg na een bommetje van 140mg werkt voor mij perfect voor een flink nachtje van 00:00 - 09:00.

ik zat eraan te denken om 140 of 150 in een bommetje te doen (capsule) en idd iets van 50mg in een tweede capsule mee te nemen :)

ben niet heel groot of zwaar, maar 1,81m en 85kg, veel fitness en wel een best laagje vet á 20%

gas met die zooi! op naar de allerlaatste THUUUUUUNNNDEEEERDOOOOOOMEEEEE :rock:

Ik denk dat die hoeveelheid die jij net noemde geen probleem moet zijn. Ik weeg zelf namelijk 75kg en ben 1,90m!
NelisGro
Newbie

Berichtdoor pillenvreter » za nov 17, 2012 8:27 pm

vanavond bommetje van ongeveer 55-60mg :)

op 85kg :P

even testen of het wat is, en of ik er uberhaupt iets van voel, 15 dec gaat er 150mg in :D

test avondje :rock:
Done: XTC, Speed, Coke, Truffels, Lachgas, GHB, Keta, 4-FMP, Nicotine en Alcohol

pillenvreter
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor pillenvreter » za nov 17, 2012 8:28 pm

iemand die het bovenstaande nog wil afraden? nog 2 uurtjes :kleuter:

pillenvreter
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor pillenvreter » zo nov 18, 2012 5:53 am

Nou, eerste ervaring met 60mg
Was ronduit kut. Zo goed als niets van gevoeld.. Hooguit een beetje energieker.. Volgende keer maar een hogere dosis erin gooien..

:wave:

pillenvreter
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Karhu » zo nov 18, 2012 11:58 am

Ik had best sterk effect op 50 mg...
Karhu
Badass Junkie

Berichtdoor Ivo » zo nov 18, 2012 12:36 pm

Nog mensen die echt last hebben van cravings als het love gevoel uitgewerkt is? Dit vond ik toch wel een van de ergste stoffen wat dat betreft...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo
Midnight Toker
Site Admin

Berichtdoor endorr » zo nov 18, 2012 12:39 pm

Ivo schreef:Nog mensen die echt last hebben van cravings als het love gevoel uitgewerkt is? Dit vond ik toch wel een van de ergste stoffen wat dat betreft...

Ik heb 't love gevoel zelfs nooit ervaring , ik heb 't dan ook wel gemixt met 4MEC , 4MMC en benzo fury..

Die combinatie was waardeloos , ik liep gewoon strak zoals op de speed
oh sweet catastrophe, where have you been? the question I need, the answer I fear
endorr
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Ivo » zo nov 18, 2012 12:48 pm

Een echt love-gevoel heb ik ook niet gehad, maar toch wel minimale empathogene effecten.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo
Midnight Toker
Site Admin

Berichtdoor Gonzo » zo nov 18, 2012 12:50 pm

Ik heb 2 uur geleden voor het eerst +- 25 mg gesnoven in de coming down van pep.
Ik zit lekker in de flow van de muziek mensen te bekijken in het OV, hahahaha.
Top spul!!
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?

Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen

Berichtdoor pillenvreter » zo nov 18, 2012 12:59 pm

Vreemd dat ik er niks van voelde dan.. Heb geen amfetamine tolerantie of iets dergelijks.
Weeg wel zon 85kg

pillenvreter
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Davinci » zo nov 18, 2012 2:12 pm

pillenvreter schreef:Vreemd dat ik er niks van voelde dan.. Heb geen amfetamine tolerantie of iets dergelijks.
Weeg wel zon 85kg

60mg is ook bitter weinig voor iemand van 85kg. Hangt natuurlijk af van de zuiverheid van je 4-FA, maar de gebruikelijke dosis is 120-140mg. Je hebt waarschijnlijk wel wat mdma tolerantie, speelt ook een grote rol...
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur

Berichtdoor pillenvreter » zo nov 18, 2012 2:49 pm

Davinci schreef:
pillenvreter schreef:Vreemd dat ik er niks van voelde dan.. Heb geen amfetamine tolerantie of iets dergelijks.
Weeg wel zon 85kg

60mg is ook bitter weinig voor iemand van 85kg. Hangt natuurlijk af van de zuiverheid van je 4-FA, maar de gebruikelijke dosis is 120-140mg. Je hebt waarschijnlijk wel wat mdma tolerantie, speelt ook een grote rol...

wel een lichte MDMA tolerantie denk ik ja, laatste keer was 1 sept, hou f pauze tot volgend jaar ;)

drop volgende keer een bommetje van 150mg, we'll see what happens :D

pillenvreter
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Ivo » zo nov 18, 2012 2:54 pm

Je zult het wel al genoeg gelezen hebben, maar ik zeg het nog maar eens :P Die MDMA-pauze heeft weinig nut als je ondertussen andere serotonineverbruikende stoffen gaat nemen. De kans zit er dus heel goed in dat je tolerantie niks omlaag gegaan is volgend jaar.
Ivo
Midnight Toker
Site Admin

Berichtdoor pillenvreter » zo nov 18, 2012 4:58 pm

Ivo schreef:Je zult het wel al genoeg gelezen hebben, maar ik zeg het nog maar eens :P Die MDMA-pauze heeft weinig nut als je ondertussen andere serotonineverbruikende stoffen gaat nemen. De kans zit er dus heel goed in dat je tolerantie niks omlaag gegaan is volgend jaar.

Alleen Pep gebruikt sinds 1 sept, en gisteren dus 60mg 4-FMP, waar ik niet/nauwelijks iets van gevoeld heb. dan lijkt het me ook sterk dat mn serotonine er doorheen gejaagd is :)

pillenvreter
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Stefaan » zo nov 18, 2012 5:02 pm

Het gaat niet alleen om serotonine verbruiken maar ook de gevoelligheid van de receptoren denk ik.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Davinci » zo nov 18, 2012 5:25 pm

Gman007 schreef:Het gaat niet alleen om serotonine verbruiken maar ook de gevoelligheid van de receptoren denk ik.

Ja inderdaad, lijkt mij ook een heel sterke vereenvoudiging van de realiteit als mensen zeggen dat hun 'serotonine op is.' Aan de ene kant heb je ook receptoren die door serotonine geprikkeld worden, deze kunnen zich terugtrekken door overstimulatie. (=Tolerantie)
Aan de andere kant heb je de serotonine heropname transporter, de meeste amfetamines werken daar ook op. Ze gaan de SERT gaan binnendringen om er voor te zorgen dat er in plaats van serotonine heropgenomen wordt, serotonine vrijkomt door die transporter.
Bij bv. mdma gaan er SERT sneuvelen. In feite zoeken de meeste een high, die ze niet meer kunnen bereiken door oa een redelijk aantal SERT die kapot zijn.

Eigenlijk heeft zowat iedere factor van je leven een grote invloed op de effecten van stimulanten als mdma, 4-FA, pep etc. Je manier van leven (sport, voeding, hobby's..) gaan je neuronen een bepaalde vorm geven.

Je snapt ook wel dat iemand die muziek speelt, intensief sport, veel boeken leest etc. een veel betere high zal hebben, dan een stoner die hele dagen naar zijn computerscherm zit te staren.

Een pauze houden (lees: geen enkele andere drug gebruiken) is enorm belangrijk. Je verbruikt namelijk je potentieel waar je jaren aan gewerkt hebt...
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur

Berichtdoor Piotr » zo nov 18, 2012 7:39 pm

pillenvreter schreef:vanavond bommetje van ongeveer 55-60mg :)

op 85kg :P

even testen of het wat is, en of ik er uberhaupt iets van voel, 15 dec gaat er 150mg in :D

test avondje :rock:

Ik zat er ook aan te denken of ik 4-FA zou doen op Thunderdome, maar met mdma vind ik hardcore drie keer niks, dus ik waag het niet om misschien door 4-FA mijn Thunderdome te verpesten. mdma heeft ervoor gezorgt dat ik niet gefeest had bij Masters of Hardcore :p
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor pillenvreter » zo nov 18, 2012 8:46 pm

Davinci schreef:
Gman007 schreef:Het gaat niet alleen om serotonine verbruiken maar ook de gevoelligheid van de receptoren denk ik.

Ja inderdaad, lijkt mij ook een heel sterke vereenvoudiging van de realiteit als mensen zeggen dat hun 'serotonine op is.' Aan de ene kant heb je ook receptoren die door serotonine geprikkeld worden, deze kunnen zich terugtrekken door overstimulatie. (=Tolerantie)
Aan de andere kant heb je de serotonine heropname transporter, de meeste amfetamines werken daar ook op. Ze gaan de SERT gaan binnendringen om er voor te zorgen dat er in plaats van serotonine heropgenomen wordt, serotonine vrijkomt door die transporter.
Bij bv. mdma gaan er SERT sneuvelen. In feite zoeken de meeste een high, die ze niet meer kunnen bereiken door oa een redelijk aantal SERT die kapot zijn.

Eigenlijk heeft zowat iedere factor van je leven een grote invloed op de effecten van stimulanten als mdma, 4-FA, pep etc. Je manier van leven (sport, voeding, hobby's..) gaan je neuronen een bepaalde vorm geven.

Je snapt ook wel dat iemand die muziek speelt, intensief sport, veel boeken leest etc. een veel betere high zal hebben, dan een stoner die hele dagen naar zijn computerscherm zit te staren.

Een pauze houden (lees: geen enkele andere drug gebruiken) is enorm belangrijk. Je verbruikt namelijk je potentieel waar je jaren aan gewerkt hebt...

ik sport intensief, en heb een uitgebalanceerde voeding. daarnaast studeer ik ook nog een s;), dus daar kan het sowieso niet aan liggen. Mn space is altijd ook dik in orde, het werd zelfs beter naar mate ik het vaker gebruikt had. m'n eerste was nogal lame.. mn een na laatste was de beste.

Vond het gewoon raar dat ik van 60mg gewoon niets voelde. donderdag is de testuitslag binnen, misschien verklaart dat een hoop :wave:

pillenvreter
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor pillenvreter » zo nov 18, 2012 8:51 pm

Davinci schreef:

MDMA pauze van 3 maanden met tussendoor 2x speed gebruik lijkt me een beter alternatief dan gewoon iedere maand MDMA pakken?

of bestaat er nog een andere upper die te gebruiken is in de pauzes van MDMA, en dus niet je receptoren/gevoeligheid/tolerantie verneukt?

Dus: in de 3 maanden tussen MDMA kun je het beste geen andere drugs pakken, omdat deze ook invloed hebben op je serotonine receptoren? (pep)

pillenvreter
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Einstein » zo nov 18, 2012 9:17 pm

3-FMP, ethylfenidaat of cocaïne misschien :P Al die stoffen zijn wel behoorlijk riskant wat betreft verslaving en zo, maar ze zouden geen MDMA-tolerantie moeten veroorzaken.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Stefaan » zo nov 18, 2012 9:55 pm

Als ik het goed herinner is coke ook niet zo goed voor je serotonine huishouding..
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Einstein » zo nov 18, 2012 10:15 pm

Dat valt vermoedelijk wel mee. Het is wel schadelijk voor het hart en het is natuurlijk flink verslavend, maar neurotoxiciteit is voor cocaïnegebruikers waarschijnlijk niet het grootste probleem.

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Stefaan » zo nov 18, 2012 10:19 pm

Dat is wel zo.. Maar iemand die het gebruikt om zo de 3 maandenregel te kunnen overbruggen is het toch handig als ie weet hoe de vork in de steel zit.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Einstein » zo nov 18, 2012 10:27 pm

Hoe zit de vork in de steel, dan?
Uiteindelijk blijkt (zoals vaker) dat de neurotoxiciteit van cocaïne minder goed is onderzocht dan gehoopt, zeker in vergelijking met de beter bestudeerde puinhopen van MDMA of methamfetamine. Dat cocaïne paranoia en verslaving kan veroorzaken bij fanatiek misbruik is een feit en is bekend, maar het staat (i.t.t. MDMA) niet bekend om zijn instantane tolerantie. Dat komt ook wel overeen met het feit dat cocaïne (als SNDRI zonder werking als monoaminereleaser) een wat 'beschaafder' werkingsmechanisme heeft dan amfetamine of MDMA, afgezien van de vrij sterke schadelijkheid voor het hart.

Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor AgeOfLove » zo nov 18, 2012 10:38 pm

4FMP is een van de weinig stoffen waar ik echt geen last heb van mijn hart of dergelijke. Zalig stofje gewoon... :)
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Stefaan » zo nov 18, 2012 10:39 pm

Ik heb het half meegekregen van davinci, en wacht tot hij dit topic spot en dan snapt iedereen het hopelijk. :P
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Davinci » zo nov 18, 2012 11:12 pm

Ik sluit mij volledig aan bij Einstein.
Yayo is een gevalletje apart. Per definitie niet zo neurotoxisch als de mdma of meth Tchernobyl.
Het valt mij wel op dat waar MDMA-misbruikers na twee jaar terug grotendeels 'hersteld' zijn, yayo-stofzuigers er vijf jaar over doen om terug te genieten van het leven... Het totaalplaatje bij yayo is eigenlijk niet zo mooi.
Voor de echte perfectionisten moet je echt volledig nuchter blijven tijdens de drie maanden tussen mdma gebruik :p
Er is geen kruistolerantie in de klassieke zin van het woord. Ik vergelijk het altijd met een lsd-trip en een k-hole: door mijn tripervaring met lsd, kan ik een k-hole gemakkelijker door komen zonder te sterven van angst en para.
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur

Berichtdoor Jack Daniels » wo nov 21, 2012 5:43 pm

deze RC is toch nog gewoon legaal?
Jack Daniels
Bewuste Gebruiker

VorigeVolgende

Keer terug naar Research Chemicals