pillenvreter schreef:NelisGro schreef:pillenvreter schreef:ook voor een eerste keer? en wat weeg je?
want ik zal waarschijnlijk een bommetje maken met een hoge dosis, en twee met een lage dosis om eventueel bij te doseren.
is het net als bij xtc cruciaal dat je in 1x de juiste hoeveelheid pakt? dus hoeveel ongeveer voor iemand van 85kg? bommetje van 140mg? (ik doe eerst een allergie test met 10mg thuis een aantal weken eerder)
en dan nog twee bommetjes van 20mg ofzo meenemen voor evt bijdoseren?
Bijdoseren met +- 60mg na een bommetje van 140mg werkt voor mij perfect voor een flink nachtje van 00:00 - 09:00.
ik zat eraan te denken om 140 of 150 in een bommetje te doen (capsule) en idd iets van 50mg in een tweede capsule mee te nemen
ben niet heel groot of zwaar, maar 1,81m en 85kg, veel fitness en wel een best laagje vet á 20%
gas met die zooi! op naar de allerlaatste THUUUUUUNNNDEEEERDOOOOOOMEEEEE
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Nog mensen die echt last hebben van cravings als het love gevoel uitgewerkt is? Dit vond ik toch wel een van de ergste stoffen wat dat betreft...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
pillenvreter schreef:Vreemd dat ik er niks van voelde dan.. Heb geen amfetamine tolerantie of iets dergelijks.
Weeg wel zon 85kg
Davinci schreef:pillenvreter schreef:Vreemd dat ik er niks van voelde dan.. Heb geen amfetamine tolerantie of iets dergelijks.
Weeg wel zon 85kg
60mg is ook bitter weinig voor iemand van 85kg. Hangt natuurlijk af van de zuiverheid van je 4-FA, maar de gebruikelijke dosis is 120-140mg. Je hebt waarschijnlijk wel wat mdma tolerantie, speelt ook een grote rol...
Ivo schreef:Je zult het wel al genoeg gelezen hebben, maar ik zeg het nog maar eensDie MDMA-pauze heeft weinig nut als je ondertussen andere serotonineverbruikende stoffen gaat nemen. De kans zit er dus heel goed in dat je tolerantie niks omlaag gegaan is volgend jaar.
Gman007 schreef:Het gaat niet alleen om serotonine verbruiken maar ook de gevoelligheid van de receptoren denk ik.
pillenvreter schreef:vanavond bommetje van ongeveer 55-60mg
op 85kg
even testen of het wat is, en of ik er uberhaupt iets van voel, 15 dec gaat er 150mg in
test avondje
Davinci schreef:Gman007 schreef:Het gaat niet alleen om serotonine verbruiken maar ook de gevoelligheid van de receptoren denk ik.
Ja inderdaad, lijkt mij ook een heel sterke vereenvoudiging van de realiteit als mensen zeggen dat hun 'serotonine op is.' Aan de ene kant heb je ook receptoren die door serotonine geprikkeld worden, deze kunnen zich terugtrekken door overstimulatie. (=Tolerantie)
Aan de andere kant heb je de serotonine heropname transporter, de meeste amfetamines werken daar ook op. Ze gaan de SERT gaan binnendringen om er voor te zorgen dat er in plaats van serotonine heropgenomen wordt, serotonine vrijkomt door die transporter.
Bij bv. mdma gaan er SERT sneuvelen. In feite zoeken de meeste een high, die ze niet meer kunnen bereiken door oa een redelijk aantal SERT die kapot zijn.
Eigenlijk heeft zowat iedere factor van je leven een grote invloed op de effecten van stimulanten als mdma, 4-FA, pep etc. Je manier van leven (sport, voeding, hobby's..) gaan je neuronen een bepaalde vorm geven.
Je snapt ook wel dat iemand die muziek speelt, intensief sport, veel boeken leest etc. een veel betere high zal hebben, dan een stoner die hele dagen naar zijn computerscherm zit te staren.
Een pauze houden (lees: geen enkele andere drug gebruiken) is enorm belangrijk. Je verbruikt namelijk je potentieel waar je jaren aan gewerkt hebt...
Davinci schreef:
Een pauze houden (lees: geen enkele andere drug gebruiken) is enorm belangrijk. Je verbruikt namelijk je potentieel waar je jaren aan gewerkt hebt...
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten