pillenvreter schreef:onderdrukt 4-fmp hongergevoelens?
pillenvreter schreef:toch raar dan dat ik honger kreeg met 60mg.. ben steeds benieuwder naar de testuitslag
pjenis schreef:Maar alles smaakt dan wel alsof het beschimmeld is, ik ben nog steeds niet zeker of die kroket van afgelopen zomervakantie nou bedorven was of niet
pillenvreter schreef:pjenis schreef:Maar alles smaakt dan wel alsof het beschimmeld is, ik ben nog steeds niet zeker of die kroket van afgelopen zomervakantie nou bedorven was of niet![]()
OT: testuitslag is binnen, het hoofdbestanddeel was inderdaad 4-fmp
verder geen andere stoffen of iets dergelijks aangetroffen, in ieder geval niet iets wat de aardige meneer van de service mij kon vertellen. Gewoon 4-fmp, zonder rare shit erbij. zuiverheidspercentage was helaas niet aangegeven
just crank up the dose dan maar![]()
pjenis schreef:pillenvreter schreef:pjenis schreef:Maar alles smaakt dan wel alsof het beschimmeld is, ik ben nog steeds niet zeker of die kroket van afgelopen zomervakantie nou bedorven was of niet![]()
OT: testuitslag is binnen, het hoofdbestanddeel was inderdaad 4-fmp
verder geen andere stoffen of iets dergelijks aangetroffen, in ieder geval niet iets wat de aardige meneer van de service mij kon vertellen. Gewoon 4-fmp, zonder rare shit erbij. zuiverheidspercentage was helaas niet aangegeven
just crank up the dose dan maar![]()
Bedoel je daar ook mee dat er niet is verteld hoeveel 4-FMP er in zit?
Heb je het wel laten opsturen of is er gewoon zo'n zuurtest gedaan?
Einstein schreef:Nergens vandaan, dat is normale scheikundige naamgeving'4-fluoramfetamine' zou incorrect zijn, al begrijpt iedereen het dan ook wel.
Jules schreef:mooie drug, alleen als het afbouwt en van je piek afgaat zeikt het bij mij net wat te lang door...*planfonddiensten*en vaak de volgende dag +- 24 - 36 uur later als ik de trap nog oploop komt de *chickenskin* nogsteeds achterop het hoofd haha
pillenvreter schreef:haha die tinteling op je kop? mag ik vragen wat je dosis dan is?
pillenvreter schreef:Jules schreef:mooie drug, alleen als het afbouwt en van je piek afgaat zeikt het bij mij net wat te lang door...*planfonddiensten*en vaak de volgende dag +- 24 - 36 uur later als ik de trap nog oploop komt de *chickenskin* nogsteeds achterop het hoofd haha
haha die tinteling op je kop? mag ik vragen wat je dosis dan is?
Oizo schreef:Wie heeft ervaring met de combinatie 4FMP & 2CB?
Oizo schreef:4-fa op zelfde moment als de 2c-b?
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast