Destudent schreef:Vanavond voor het eerst 4-fa met 2c-i combineren voor een goede spacetechno partij. 130mg 4-fa i.c.m. 10mg 2c-i. Zeer benieuwd hoe dit gaat uitwerken!
Davinci schreef:Er zou een mini test kit moeten bestaan die het exacte percentage binnen de 10sec geeft...
Anthor schreef:Laatste tijd heb ik me over dit goedje ingelezen, en heb dit nu bemachtigd.
Ik wil graag jullie advies over het volgende:
27 oktober heb ik een feestje waar gebruikt zal worden, 8 december idem dito en ik verwacht ook met oudjaar. Ik weet het, iets te vaak in korte tijd, hier hoef ik ook geen commentaar op.
Hoe ik het zelf zie kan ik het beste tussentijds, op 8 december 4-FA, klopt dit? Er van uitgaande dat de overige 2 feesten mdma gebruikt zal worden.
Gman007 schreef:Anthor schreef:Laatste tijd heb ik me over dit goedje ingelezen, en heb dit nu bemachtigd.
27 oktober heb ik een feestje waar gebruikt zal worden, 8 december idem dito en ik verwacht ook met oudjaar. Ik weet het, iets te vaak in korte tijd, hier hoef ik ook geen commentaar op.
Hoe ik het zelf zie kan ik het beste tussentijds, op 8 december 4-FA, klopt dit? Er van uitgaande dat de overige 2 feesten mdma gebruikt zal worden.
Ik denk dat miss 27 oktober en 8 dec mdma, en met nieuwjaar 4fa ook een goede optie zou zijn, al wacht ik ff commentaar van onze huischemisten af.
less is moreEinstein schreef:Ik zou de laatste twee keer 4-FMP doen, denk ik. Je moet het zelf weten, maar MDMA wordt er niet leuker op naarmate je het vaker gebruikt. Geldt ook voor 4-FMP overigens, zij het misschien net iets minder.
FRESH schreef:Gman007 schreef:Anthor schreef:Laatste tijd heb ik me over dit goedje ingelezen, en heb dit nu bemachtigd.
Ik denk dat miss 27 oktober en 8 dec mdma, en met nieuwjaar 4fa ook een goede optie zou zijn, al wacht ik ff commentaar van onze huischemisten af.
Als we ervan uitgaan dat 4-FMP het minst van je serotonine vreet, zou eerst MDMA, dan idd 4-FMP en dan weer MDMA een leuk optie zijn verdeeld over 3 feesten. Zo doe ik het zelf ook vrijwel altijd, en dat werkt eigenlijk uitstekend.
Wat je ook zou kunnen doen is de keren dat je MDMA wilt gebruiken dit gaat combineren met bijv. 30/35mg 2C-D, wat opzichzelf niets doet, maar dit versterkt wel het MDMA gevoel waardoor je wat minder MDMA zou kunnen gebruiken als je normaal zou doen. Dus dan houd je wat reserve over
TrueGrit schreef:Destudent schreef:Vanavond voor het eerst 4-fa met 2c-i combineren voor een goede spacetechno partij. 130mg 4-fa i.c.m. 10mg 2c-i. Zeer benieuwd hoe dit gaat uitwerken!
Dominik Eulberg?
Ben benieuwd naar je ervaring met deze dosering
Destudent schreef:TrueGrit schreef:Destudent schreef:Vanavond voor het eerst 4-fa met 2c-i combineren voor een goede spacetechno partij. 130mg 4-fa i.c.m. 10mg 2c-i. Zeer benieuwd hoe dit gaat uitwerken!
Dominik Eulberg?
Ben benieuwd naar je ervaring met deze dosering
Uiteindelijk 140 4-fa met 10-12 mg 2cb. Iets te heftig kwa versterking van de 4-fa (beetje trillerig) mr lkkre visuals! Eulberg was wel echt een enorme teleurstelling.
Anthor schreef:Een aantal andere vormen van 2C-. kan ik wel aan komen. Zit er eventueel nog een andere (goede) optie bij?
TrueGrit schreef:
Idd ook gehoord dat het geen geweldig succes was.
Zelf vind ik 140 4fa echt totaal over de top, het idee alleen al om dat te combineren met 2c-x. Beter neem je meer 2cb en veel minder 4fa. Verbaast me eigenlijk dat je nog zoveel van de 2cb gemerkt hebt!
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast