Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor Koekwaus » ma jul 30, 2012 2:28 pm

Hendrik272 schreef:Ik zou peroonlijk gaan voor 1 bommetje (150/170 zou allebei kunnen) en als je tot het einde niet volhoudt eventueel nog klein beetje pep bijnemen ipv nog meer 4-fmp.
Wat wiet roken als t bijna uitwerkt verlengd het bij mij ook nog wel een half uurtje.
Niet teveel alcohol erbij nemen is natuurlijk altijd beter. Ik heb er 1 keer ook bij gedronken en toen hielden de effecten idd minder lang aan en voelde me ook nog eens extra moe toen t begon uit te werken.

Zornax wil niet combineren.
Did: Alcohol, wiet, hasj, boter, olie, lachgas, pammetjes, slaapmiddelen, ritalin, cocaine, pep, dexamfetamine, 4-ma, 4-fa, 6-apb, 3-mmc, 2c-i, lsd, paddo's, mdma kristallen, xtc.

Todo: 5-apb, mxe, 4-mmc, cactus, dmt, keta, ghb, poppers en aantal kruiden/planten.
Koekwaus
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor zornax » ma jul 30, 2012 3:31 pm

Koekwaus schreef:
Hendrik272 schreef:Ik zou peroonlijk gaan voor 1 bommetje (150/170 zou allebei kunnen) en als je tot het einde niet volhoudt eventueel nog klein beetje pep bijnemen ipv nog meer 4-fmp.
Wat wiet roken als t bijna uitwerkt verlengd het bij mij ook nog wel een half uurtje.
Niet teveel alcohol erbij nemen is natuurlijk altijd beter. Ik heb er 1 keer ook bij gedronken en toen hielden de effecten idd minder lang aan en voelde me ook nog eens extra moe toen t begon uit te werken.

Zornax wil niet combineren.

Dankje, ik heb nog nooit pep gebruikt en om nu 2 nieuwe middelen te gaan combineren ;)

Als ik merk dat ik moe word kan ik er dan misschien nog een kwart of halve blauwe defqon in gooien?

Feest duurt tot 11 uur en zal denk om 6 uur iets innemen.
zornax
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Koekwaus » ma jul 30, 2012 3:33 pm

Je redt het wel die 5 uur, makkelijk zelfs. X is een afrader, je voelt er niks meer van na die 4-fa (in mijn ervaring, ik heb anderen horen zeggen dat het fijn was.. Voor mij was dat zeer kut; alleen een waas en niet dat lekkere van een pil.) Afrader. Maar 5 uur trek je met gemak op die 4-fa alleen.
Did: Alcohol, wiet, hasj, boter, olie, lachgas, pammetjes, slaapmiddelen, ritalin, cocaine, pep, dexamfetamine, 4-ma, 4-fa, 6-apb, 3-mmc, 2c-i, lsd, paddo's, mdma kristallen, xtc.

Todo: 5-apb, mxe, 4-mmc, cactus, dmt, keta, ghb, poppers en aantal kruiden/planten.
Koekwaus
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Davinci » ma jul 30, 2012 4:08 pm

2c-b/2c-d/2c-i bij 4-fa blijft nog altijd de gouden combi...
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur

Berichtdoor -YOKI- » ma jul 30, 2012 5:02 pm

Oke dan, moet die dan toch een keer proberen 150mg 4fa en 15mg 2cb in een bom?
-YOKI-

Berichtdoor maldito » ma jul 30, 2012 11:48 pm

Dit komt op m'n lijst te staan van wat ik is een keer wil uitproberen :mrgreen:
maldito
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor FRESH » di jul 31, 2012 10:58 am

-YOKI- schreef:Oke dan, moet die dan toch een keer proberen 150mg 4fa en 15mg 2cb in een bom?

Hehe, dat kan inderdaad, maar houd er rekening mee dat je dan best kan spacen op 15mg 2C-B als je tenminste goede hebt (minimaal 65%) i.c.m. 4-F
Bovendien versterken deze twee stoffen elkaar best wel :-)
FRESH

Berichtdoor -YOKI- » di jul 31, 2012 12:31 pm

is goed dat je het zegt, kan beter dan de dosis 4-fa rond de 80 a 100mg houden dan denk?
en 15mg 2c-b :grin:
Thnx
-YOKI-

Berichtdoor Destudent » di jul 31, 2012 4:00 pm

Ik heb een keer na 140mg 4-fa na ong 3u 100mg mdma naar binnen gewerkt. Sloeg in als een bom! Serieus de weg kwijt geweest
Destudent

Berichtdoor Koekwaus » di jul 31, 2012 4:21 pm

Destudent schreef:Ik heb een keer na 140mg 4-fa na ong 3u 100mg mdma naar binnen gewerkt. Sloeg in als een bom! Serieus de weg kwijt geweest

Toch vreemd dat sommigen die combo wel goed trekken. Ik voelde me waardeloos met mdma 5 uur na 4-fa. Evengoed dat beter doen met 6-apb :rock:knikkende knietjes heb je dan.

Koekwaus
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Destudent » wo aug 01, 2012 2:28 am

Misschien doe ik dat volgende week zaterdag, dik festival in m'n hometown. Weet ik zeker dat ik de weg terug kan vinden, of dat anderen me hierbij helpen:D.
Destudent

Berichtdoor zornax » vr aug 03, 2012 2:06 pm

Zondag dit spul maar eens een kans geven. Twijfel alleen nog steeds tussen een capsule van 150 of 170 mg ;)

Als ik nu bijv die van 150 neem en dan kijk hoe hard ik ga en dan evt iets erbij pakken, gaat dit dan werken? En hoe zit het met verlengen? Krijg je dan die euforie terug of is het alleen de energie die verlengt word. En met hoeveel mg moet je bijnemen dan?

Ik zelf weeg 105 kilo en ben 1.85. Niet echt een kleine jongen dus. Ook nog maar 6x xtc gedaan in een periode van 5 maanden. Ben dus niemand met hoge tolerantie die gelijk veel nodig heeft.
zornax
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Destudent » vr aug 03, 2012 2:39 pm

6x in 5 maanden moet je al wel een aardig tolerantie gegeven hebben hoor! Mijn ervaring is dat bijdoseren slechts de stimulatie verlengt (welke al lang genoeg is). Bijdoseren met Methylone schijnt helemaal "het" te zijn (correct me if I'am wrong), heb ik zelf niet geprobeerd. Voor mij was een klein beetje xtc perfect om de euforie te verlengen (75mg). Wat betreft de dosering, 150mg is al een flinke dosis, ik vind het vanaf 80mg al erg lekker :D.
Destudent

Berichtdoor Stefaan » vr aug 03, 2012 3:19 pm

zornax schreef:Zondag dit spul maar eens een kans geven. Twijfel alleen nog steeds tussen een capsule van 150 of 170 mg ;)

Als ik nu bijv die van 150 neem en dan kijk hoe hard ik ga en dan evt iets erbij pakken, gaat dit dan werken? En hoe zit het met verlengen? Krijg je dan die euforie terug of is het alleen de energie die verlengt word. En met hoeveel mg moet je bijnemen dan?

Ik zelf weeg 105 kilo en ben 1.85. Niet echt een kleine jongen dus. Ook nog maar 6x xtc gedaan in een periode van 5 maanden. Ben dus niemand met hoge tolerantie die gelijk veel nodig heeft.

Gebruik minder xtc. Dat ten eerste, daarnaast had ik voor 170 mg gegaan met jou gewicht en bijdoseren krijg ik in ieder geval de euforie mee terug.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor zornax » vr aug 03, 2012 5:50 pm

Gman007 schreef:
zornax schreef:Zondag dit spul maar eens een kans geven. Twijfel alleen nog steeds tussen een capsule van 150 of 170 mg ;)

Gebruik minder xtc. Dat ten eerste, daarnaast had ik voor 170 mg gegaan met jou gewicht en bijdoseren krijg ik in ieder geval de euforie mee terug.

Haha ja ik weet het van de XTC, het is nu al veel minder als op het begin vandaar dat ik andere dingen ga proberen.

Oke dan ga ik voor de 170 en neem ik ook nog wat poeder los mee om klein beetje bij te doseren wanneer dit nodig is.

Bedankt!
zornax
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor AgeOfLove » za aug 04, 2012 1:23 pm

1ste keer 4-FMP. Ik ben er echt wel weg van. Heel de avond goed kunnen doorgaan. Feestje duurde een kleine 6 uur en heb reeds in het begin mijn capsule met 140mg genomen. Eerste effecten duidelijk merkbaar rond een klein halfuurtje. Muziek begon mooier te worden, visuals die ik vet begon te vinden, niet meer kunnen stilstaan. Heb niet gecombineerd met alcohol, 3 pintjes over heel de avond en voor de rest véél water. Geen idee of het aan de setting lag, veel volk bij elkaar, echt warm maar ik zweette enorm veel.
Het leukste effect vond ik in feite die tintelingen in je achterhoofd, betrapte er mezelf ook op dat ik soms wreef over mijn hoofd en dat ze dan ook vanzelf kwamen.

Wel wat last van boertjes laten, maar anders geen echte nadelen ondervonden. Ook de dag nadien geen kater.
Open your eyes and see the child you are...
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor -YOKI- » za aug 04, 2012 1:57 pm

Zijn er al mensen die voor 4-fa gepreload hebben met een Racetam zoals; Aniracetam?
-YOKI-

Berichtdoor Koekwaus » ma aug 06, 2012 12:02 am

AgeOfLove schreef:Het leukste effect vond ik in feite die tintelingen in je achterhoofd, betrapte er mezelf ook op dat ik soms wreef over mijn hoofd en dat ze dan ook vanzelf kwamen.

Inderdaad dat was mijn ervaring ook. Fijn spul, maar vooral om je lekker energiek van te voelen.

Koekwaus
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor zornax » ma aug 06, 2012 11:00 am

gisteren geprobeerd, 170 MG, 5 uur non stop mee los staan gaan. Heerlijk spul!

Blijft lekker helder en de tijd gaat niet zo snel

voor herhaling vatbaar!
zornax
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Azraël » zo aug 12, 2012 3:15 am

-YOKI- schreef:Zijn er al mensen die voor 4-fa gepreload hebben met een Racetam zoals; Aniracetam?

Jup.. piracetam.. gaat goed samen, het zorgt voor een zachtere uitwerking, je hebt niet zoveel last van de negatieve speed effecten (angsten, para...)

4-FA tof spul, alleen bijdoseren gaat niet, krijg alleen maar negatieve stimulante effecten en angsten... jammer. Met bier of GHB erbij is het ideaal!
Azraël
Newbie
Verbannen

Berichtdoor Stefaan » zo aug 12, 2012 4:57 am

Azraël schreef:
-YOKI- schreef:4-FA tof spul, alleen bijdoseren gaat niet, krijg alleen maar negatieve stimulante effecten en angsten... jammer. Met bier of GHB erbij is het ideaal!

Bijdoseren werkt bij mij goed! Alleen gaan mn spieren wel een stuk strakker staan maar ik krijg wel euforie en het gevoel van "ik wil bijpakken" gaat weg!
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Taxi. » zo aug 12, 2012 11:49 am

Hoe is de combi 2c-b en 4fmp ? Wat gebeurt er dan met je ? Een bak visuals en je goed voelen ?? :grin:
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur

Berichtdoor Romsel » zo aug 12, 2012 1:05 pm

Net een gram binnen.
Het ziet er een beetje vanillegeel uit qua kleur.

Helaas kan ik het niet meer laten testen.
Lowlands wordt het eerste experiment dus hopen dat het lekker uit gaat pakken! :#:
Romsel

Berichtdoor Oizo » zo aug 12, 2012 1:51 pm

MushRockker schreef:Hoe is de combi 2c-b en 4fmp ? Wat gebeurt er dan met je ? Een bak visuals en je goed voelen ?? :grin:

Ik heb zelf ervaring met deze combi.
Echter heb ik te weinig 2C-B (10mg), en te veel 4-FA (140mg) gedoseerd om echt te 'trippen'.
Wel versterkte de lichte 2C-B dosis het love gevoel, kleuren zagen er mooier uit, maar echt visuals had ik niet.

Als je wil trippen zou ik gaan voor ongeveer 15mg 2C-B in combinatie met maximum 120mg 4-FA, anders gaat het speedy gedeelde het trippen onderdrukken :)
Oizo
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Koekwaus » zo aug 12, 2012 1:57 pm

Romsel schreef:Net een gram binnen.
Het ziet er een beetje vanillegeel uit qua kleur.

Helaas kan ik het niet meer laten testen.
Lowlands wordt het eerste experiment dus hopen dat het lekker uit gaat pakken! :#:

Wel de goede kleur maar dat zegt niet zo heel veel.. betrouwbare vendor?

Koekwaus
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Romsel » zo aug 12, 2012 3:04 pm

Wel de goede kleur maar dat zegt niet zo heel veel.. betrouwbare vendor?

Vrij betrouwbaar, een van de eerste resultaten als je 4fa kopen zoekt op google. Namen noemen is niet toegestaan toch?
Romsel

Berichtdoor Romsel » zo aug 12, 2012 9:33 pm

Ben ik dan toch weer even.

Ik heb ongeveer twee uur geleden 40 mg ingenomen met een capsule.
De reden hiervoor is een project dat ik moet afronden en ben benieuwd naar mijn concentratie.
Ook wou ik gewoon weten of ik het juiste spul heb gehad.

De concentratie kan beter, anders was ik hier niet beland :kleuter:
Maar ik werk beter aan mijn project als ik niks had genomen.

Effecten;

- Vrolijk, met vlagen heel lichtelijk euforisch
- Energie
- Muziek klinkt goed
- Zin om aan het project te werken, als in ''het nut ervan inzien''
- Lichte zweethanden
- Normale hartslag
- Eetlust oke, net een banaantje geklapt en zometeen neem ik nog een lekkere kiwi
- Begin het iets warmer te krijgen terwijl ik dit typ

Ik voel me alsof ik 6 bakken koffie op heb zonder het nerveuse gevoel ervan.
Verder twijfel ik of ik zometeen een redose (40mg) neem want ik moet nog wel even doorknallen aan mijn project.

De groeten! :#:
Romsel

Berichtdoor J-C » zo sep 16, 2012 2:35 am

Gman007 schreef:
Azraël schreef:
-YOKI- schreef:4-FA tof spul, alleen bijdoseren gaat niet, krijg alleen maar negatieve stimulante effecten en angsten... jammer. Met bier of GHB erbij is het ideaal!

Bijdoseren werkt bij mij goed! Alleen gaan mn spieren wel een stuk strakker staan maar ik krijg wel euforie en het gevoel van "ik wil bijpakken" gaat weg!

Bijdoseren is een ramp bij mij... angsten, bekken trekken, strakheid, dysforie, ik ben er dan heel versteven van... beste is na 4-fa downers te doen; alcohol/ GBL / GHB..
J-C
Belezen Gebruiker

Berichtdoor AgeOfLove » zo sep 16, 2012 2:35 pm

Ik snap niet goed waarom je zou bijdoseren. Het kan misschien aan mij liggen maar met 140-150mg ben ik de ganse avond goed. Gelukkig, enorm veel zin om te dansen en de zalige rillingen doorheen je lijf als iemand je aanraakt.

Fluor :hulde:

edit: Oh ja en totaal geen slecht gevoel de dag nadien... integendeel :)
Laatst bijgewerkt door AgeOfLove op zo sep 16, 2012 2:49 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Koekwaus » zo sep 16, 2012 2:46 pm

Gisteren ook gebruikt; beschaafde sleutelpuntjes om het uur ofzo, in totaal nog geen 100mg kwijt denk ik dan houdt het je gewoon lekker wakker. Mooi alternatiefje voor de slechte pep die nou in omloop is.

Koekwaus
Bewuste Gebruiker

VorigeVolgende

Keer terug naar Research Chemicals