Heerlijk spul, fijne rush en een flinke dosis energie. Losgaan is met dit spul geen probleem en je ziet het niet/nauwelijks aan iemand die het opheeft (verschilt per persoon uiteraard). Ik pak wel na 1,5 a 2 uur iets anders bij, want dan begint het effect van de 4-FA echt af te nemen. Meestal gooi ik er een halfje bij, briljante combi
Ook 4-FMP met methylone schijnt erg gaaf te zijn. Verder nog niet veel ervaring met verschillende combi's met 4-FMP, maar ik weet wel dat je minder hoeft te nemen om hetzelfde effect te bereiken.
Ik wilde de werking eens uitvoerig testen en zelfs een x een capsule van 140mg een uur voor een tentamen genomen. Tentamen had ik niet voor geleerd, dus ik had al zoiets van: what the hell
Capsule begon op te komen en ging z'n werk goed doen, maar in plaats dat ik heel veel energie kreeg, werd ik een stuk geconcentreerder. Ik kon eindelijk doorschrijven zonder enige pijn in m'n hand/pols en ik kon de antwoorden zo uit m'n mauw schudden zonder te leren.
Afijn, cijfer teruggehad: hoogste cijfer van de klas. Ik dus helemaal in m'n nopjes en wilde het aan een 2e test onderwerpen: in een SE week 2 tentamens met en 2 zonder doen.
Uiteindelijk voor de 2 moeilijkste vakken een capsule ingenomen en voor de 2 makkelijkere niks. Voor niks had ik geleerd, dus het kwam echt aan op wat ik al wist. Toetsen gemaakt en wederom een goed gevoel. En ja hoor, 1x het hoogste vd klas en 1x 3 na hoogste. Dus ik was stomverbaasd, op een of andere manier werkt dit spul dus ook extra kennisoproepend.
Voor de overige 2 vakken had ik trouwens net iets boven de 6 gehaald...
Dus zeker de moeite waard om een x te testen mensen