Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor Einstein » di apr 10, 2012 4:50 pm

Ik noem 100 mg MXE en 400 mg MDAI (of iets in die orde van grootte) geen "moderate dose", zeker niet als je het intraveneus injecteert, zoals die vent gedaan schijnt te hebben. Dan ben je gewoon een volkomen losgeslagen idioot, geen "onfortuinlijke Zweed". Feitelijk is er gewoon helemaal niets bekend over dit soort combinaties.
Geëxtrapoleerd vanuit andere, verwante stoffen (ketamine, PCP) zou methoxetamine waarschijnlijk gewoon een NMDA-antagonist zijn, gecombineerd met significante activiteit als dopamine reuptake inhibitor en misschien wat geintjes als D2-agonisme. µ-opioide-activiteit lijkt al onwaarschijnlijk, omdat de meeste PCP-analogen deze uiteindelijk ook niet echt blijken te hebben. Of methoxetamine iets met serotonine te maken heeft is al helemaal twijfelachtig, al kan het altijd toevallig zo zijn. De opmerking over de "structurele gelijkenis met PMA en PMPEA" is in ieder geval grotendeels bijeen gefantaseerd.

Dit alles wil niet zeggen dat de combinatie per se veilig is, eerder dat we het gewoon nog niet weten. Mocht iemand van plan zijn om 100 mg MXE en 400 mg MDAI te injecteren, dán kan ik je wel vertellen dat dat erg risicovol gaat zijn.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Davinci » di apr 10, 2012 5:04 pm

Ik heb dat stukje uit het methoxetamine topic gehaald hier op DF. :kleuter: Niet echt een goeie bron...

Ben je bekend met dit topic?
http://www.bluelight.ru/vb/threads/563915-suspected-serotonin-syndrome-from-methoxetamine-use
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur

Berichtdoor huppie » ma apr 16, 2012 8:43 pm

Onlangs paar van die buisjes flux te pakken gekregen maar het effect die ik ervan had was maar matig.
In vergelijking met bv pep viel het echt tegen,ik kan enkel maar mijn bevindingen geven over het vloeibare goedje,4-fmp om te snuiven heb ik nog nooit geprobeerd dus kan ik de 2 niet vergelijken.
huppie
Newbie

Berichtdoor Pff » di apr 17, 2012 11:12 am

flux? Je bedoelt dat spul wat sinds 2006 verboden is uit de smarthops?

En je kan 4fa ook niet zien als concurrent van amfetamines. Eerder een wat mildere variant met wat meer blijheid
Reality is for people who can't handle drugs
Pff
Belezen Gebruiker

Berichtdoor huppie » di apr 17, 2012 2:36 pm

Verboden sinds 2006 ? 3 weken geleden was het alvast 2006 niet :grin: of het moet dan andere troep zijn die ik thuis kreeg.
huppie
Newbie

Berichtdoor Doc » di apr 17, 2012 2:37 pm

huppie schreef:Verboden sinds 2006 ? 3 weken geleden was het alvast 2006 niet :grin: of het moet dan andere troep zijn die ik thuis kreeg.

flux is verboden sinds dien in de smart shops, dat betekent niet dat het niet meer te krijgen is op het internet
Huilen met de ket op....
Doc
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Thomas » di apr 17, 2012 2:53 pm

'4-Fluorometamfetamine ( 4-FMA) is ook op de markt, aangezien metamfetamine sterker is dan amfetamine ben ik er meer nieuwschierig naar dan 4-Fluoroamfetamine :wink:
Thomas
Newbie

Berichtdoor -YOKI- » di apr 17, 2012 7:17 pm

Explosion (Methylone) is sinds 2006 verboden in smartshop, Flux is nog te krijgen in smartshop, en google is je beste vriend ;)
-YOKI-

Berichtdoor edblok2 » wo apr 18, 2012 5:12 pm

in ieder geval niet kopen bij de kosmische keuken in het oosten van NEderland, want zij stoppen er een heel klein beetje mephedrone in en doen alsof het 4FMP is. KANKER NAAIBALLEN.
edblok2
Belezen Gebruiker

Berichtdoor -YOKI- » do apr 19, 2012 9:41 am

wat een kosmische naaibalen, heb er zelf ook ooit een keer gehaald maar toen bij test centrum laten testen en zat 169mg 4-fa,
wil puur en puurder dan puur natuur! een 4-flour avontuur :P
-YOKI-

Berichtdoor huppie » vr apr 20, 2012 3:18 pm

Vandaag mijn 4-fmp in poedervorm eens geprobeerd volgens dealer zeer goeie kwaliteit hetgeen ik na deze morgen weldegelijk heb gemerkt :keta: . Wel jammer dat ik en mijn neus nu een beetje een slechte verstandhouding er aan overhouden want echt zacht is het niet voor de neus,het ziet er uit als zand imo maar eens in de neus voelt het aan als prikkeldraad :grin: maar enkele traantjes en scheldwoorden later was die pijn al snel vergeten.
Echt topspul en voorlopig nog genoeg zand in mijn zandbak haha om eindje zoet mee te zijn
huppie
Newbie

Berichtdoor -YOKI- » vr apr 20, 2012 7:14 pm

half uur geleden 1,5 buisje flux genomen gaat lekker hoor, is een beetje ghb verstandig?
THnx Chille avond iedereen, Greetzz, Yokibeer
-YOKI-

Berichtdoor J0rrit » vr apr 20, 2012 7:26 pm

-YOKI- schreef:half uur geleden 1,5 buisje flux genomen gaat lekker hoor, is een beetje ghb verstandig?
THnx Chille avond iedereen, Greetzz, Yokibeer

Jep. GHB met dit middel lijkt mij persoonlijk een heerlijke combinatie, met MDMA is het ook in ieder geval. Jammer dat ik het niet meer kan/wil gebruiken.
J0rrit
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor -YOKI- » vr apr 20, 2012 10:53 pm

Jammer man, maar misschien ook beter toch?t heb 4ml ghb erbij genomen, maar voegt nog niks extra's toe, begint nu uitwerken en dan zou het misschien wel lekker zijn.
-YOKI-

Berichtdoor Sunrise8 » vr apr 27, 2012 5:47 am

Heerlijk spul, fijne rush en een flinke dosis energie. Losgaan is met dit spul geen probleem en je ziet het niet/nauwelijks aan iemand die het opheeft (verschilt per persoon uiteraard). Ik pak wel na 1,5 a 2 uur iets anders bij, want dan begint het effect van de 4-FA echt af te nemen. Meestal gooi ik er een halfje bij, briljante combi :woeh: :woeh:

Ook 4-FMP met methylone schijnt erg gaaf te zijn. Verder nog niet veel ervaring met verschillende combi's met 4-FMP, maar ik weet wel dat je minder hoeft te nemen om hetzelfde effect te bereiken.
Ik wilde de werking eens uitvoerig testen en zelfs een x een capsule van 140mg een uur voor een tentamen genomen. Tentamen had ik niet voor geleerd, dus ik had al zoiets van: what the hell :grin:

Capsule begon op te komen en ging z'n werk goed doen, maar in plaats dat ik heel veel energie kreeg, werd ik een stuk geconcentreerder. Ik kon eindelijk doorschrijven zonder enige pijn in m'n hand/pols en ik kon de antwoorden zo uit m'n mauw schudden zonder te leren.
Afijn, cijfer teruggehad: hoogste cijfer van de klas. Ik dus helemaal in m'n nopjes en wilde het aan een 2e test onderwerpen: in een SE week 2 tentamens met en 2 zonder doen.

Uiteindelijk voor de 2 moeilijkste vakken een capsule ingenomen en voor de 2 makkelijkere niks. Voor niks had ik geleerd, dus het kwam echt aan op wat ik al wist. Toetsen gemaakt en wederom een goed gevoel. En ja hoor, 1x het hoogste vd klas en 1x 3 na hoogste. Dus ik was stomverbaasd, op een of andere manier werkt dit spul dus ook extra kennisoproepend.

Voor de overige 2 vakken had ik trouwens net iets boven de 6 gehaald...
Dus zeker de moeite waard om een x te testen mensen :)
Ben geen junk, ben een liefhebber & fijnproever
Sunrise8
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor Davinci » za apr 28, 2012 9:59 am

Ik wil even je lichaam spelen: 'Hou 4-FA alsjeblieft alleen om te feesten.' :roll2:
4-FA gaat naast dopamine/noradrenaline nog een boel serotonine laten vrijkomen.
Dit geeft dat euforische effect dat ik als een soort mdma-gevoel ervaar. (de eerste paar uren)
4-FA is daarom echt niet goed om als functionele stimulant te gebruiken.
Hou ook minstens een maand tussen je 4-FA gebruik.
Je hersenen (en vooral je serotonine systeem) hebben minstens een maand nodig om ietwat te herstellen na gebruik. Als je vaker gaat gebruiken dat verneuk je gewoon het love-gevoel van mdma.
Herdoseren en combineren zorgen ervoor dat je langer moet wachten.
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur

Berichtdoor -YOKI- » za apr 28, 2012 8:42 pm

Bij Doseren heeft bij mij niet eens effect, beste effect bij 4-fa is toch zeker 6 weken wachten heb ik bij mezelf gemerkt, bij mdma toch wel 3 maanden.
-YOKI-

Berichtdoor Stefaan » za apr 28, 2012 8:45 pm

Bijdoseren heeft voor mij wel effect. Het initiële gevoel komt gewoon terug. Maar ik minder er tegenwoordig ook mee ivm potentiële hersenschade.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Davinci » za apr 28, 2012 8:58 pm

Ik herdoseer nooit meer tegenwoordig, heeft een aantal voordelen:
-tolerantie gaat veel minder vlug de hoogte in
-ik verneuk het magische love gevoel niet, herdoseren is echt een love brain magic killer :|
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur

Berichtdoor Stefaan » za apr 28, 2012 9:10 pm

Als ik nu wat neem heb ik nog steeds een sterk love gevoel. Ik kan niet meer goed terughalen hoe dat de 1e paar keer was; of dat het nu erg is afgezwakt. Voor mijn gevoel niet namelijk. En dat terwijl ik (te)veel mdma heb gebruikt.

Geen zorgen mensen, laatste snoepje was alweer maanden terug :beer:
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor wizkit » zo apr 29, 2012 3:35 pm

dit weekend voor het eerst... gesnoven
geen aanrader om die shit te snuiven !!!
het brandde zo hard dat we met z'n drie'tjes aant bleiten waren, wel een heel grappig moment maar niet voor herhaling vatbaar hebben we ontdekt, maar wel goed gevoel achteraf

volgende keer toch maar een capsule xD
Just because you're paranoid... Doesn't mean they're not after you !!
wizkit
para(d)(t)oxical effects
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Taxi. » di mei 01, 2012 2:16 pm

Ik kan maar 1 ding zeggen over dit spul en dat is : AMAZING :love:
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur

Berichtdoor -YOKI- » di mei 01, 2012 5:47 pm

snuiven doet zn pijn die 4-fa, heb poeder maar een keer gehad toen het nog via een aromatische vendor verkrijgbaar was.
vorige week flux ( vloeibare variant ) van 4-fa, laten testen al twee keer en heb uitslag van 169mg -4-fa en afgelopen donderdag 171mg 4-fa, verkoper beweerd 180mg, dus zit er niet helemaal naast, niet elke buisje zit ook even vol.
Hoop binnenkort weer poeder op mn pad te vinden, maar moet me dan wel wat rustiger aan houden haha, had die 500mg van vandor in twee dagen op niet erg slim dus, tolerantie was na 1,5 maand wel weer verdwenen, omdat ik vorige week wel weer lekker op de flux ging, had deze keer wel 1,5 buis genomen en later nog de helft van tweede buisje.
-YOKI-

Berichtdoor Jamess » zo mei 06, 2012 6:28 pm

zou je 8 uur na begin effecten kunnen slapen?
sadboys2001
Jamess
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Oizo » zo mei 06, 2012 6:35 pm

Jamess schreef:zou je 8 uur na begin effecten kunnen slapen?

Hangt natuurlijk af van je dosis.
Persoonlijk zou ik na 8-10u wel een aantal uurtjes kunnen slapen, maar dit is dan niet echt 'vast' slapen.

Aan welke dosis had je gedacht?
Oizo
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Jamess » zo mei 06, 2012 6:52 pm

120mg
sadboys2001
Jamess
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Oizo » zo mei 06, 2012 6:57 pm

Denk wel dat het mogelijk is, het is natuurlijk ook persoonlijk en hangt af van de zuiverheid van de 4-fa, want daarin kan verschil zitten heb ik al gemerkt :)
Oizo
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Olijfboompje » zo mei 06, 2012 10:08 pm

Lukt prima. Oraal alswel nasaal.
Olijfboompje
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Taxi. » ma mei 28, 2012 2:53 pm

Andere mensen ook cravings van dit spul als de effecten eenmaal minder worden ?
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur

Berichtdoor Stefaan » ma mei 28, 2012 5:13 pm

MushRockker schreef:Andere mensen ook cravings van dit spul als de effecten eenmaal minder worden ?

Ja. Vooral na zo'n 2u na inname. Na een uur of 4 geen cravings.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

VorigeVolgende

Keer terug naar Research Chemicals