Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.
Plaats een reactie

Re: 4-Fluoroamfetamine

wo maart 14, 2012 1:00 am

TrueGrit schreef:
Jamess schreef:Krijg je van 4-fa meer energie dan van mdma?


Verschilt per persoon. Persoonlijk geeft mdma mij meer energie dan 4-fa.
De verhouding energie/euforie is bij 4-fa wel veel hoger dan bij mdma.


Denk dat het bij iedereen wel zo is. De reden dat ik dit ben gaan gebruiken is dat ik klaar was met XTC aangezien ik aan het eind van de avond/nacht zware benen had en eigenlijk geen puf meer, terwijl ik nog wel aan het spacen was. Erg jammer is ook als je aan het eind van de avond niet veel meer van de muziek weet. Je bent toch meestal voor n bepaalde dj ergens heen gegaan. Met 4-fmp weet ik gelukkig alles nog.

Re: 4-Fluoroamfetamine

wo maart 14, 2012 1:05 am

6-apb wins!

Re: 4-Fluoroamfetamine

wo maart 14, 2012 1:42 am

Ik vind 4-fa heel veel op pep lijken.. Miss iets euforie in het begin, maar verder heel pepperig 8-)

Re: 4-Fluoroamfetamine

wo maart 14, 2012 10:23 pm

Maar wel de verbeterde versie :kleuter:

Re: 4-Fluoroamfetamine

do maart 15, 2012 12:06 am

Het smaakt trouwens naar verf, als je het niet in een bommetje doet :/

Re: 4-Fluoroamfetamine

do maart 15, 2012 3:07 am

hoe ziet jullie 4-fa er eigenlijk uit ik heb vorige week wat besteld en een paar dagen geleden nog wat bij besteld omdat het me wel beviel. beide bij de zelfde vendor besteld de een waren witte kristallen en de 2e is licht groen geelig en licht fluorisend.

Re: 4-Fluoroamfetamine

do maart 15, 2012 6:37 am

Witte fijne kristallen

Re: 4-Fluoroamfetamine

do maart 15, 2012 8:41 am

Mad Hatter schreef:hoe ziet jullie 4-fa er eigenlijk uit ik heb vorige week wat besteld en een paar dagen geleden nog wat bij besteld omdat het me wel beviel. beide bij de zelfde vendor besteld de een waren witte kristallen en de 2e is licht groen geelig en licht fluorisend.


Ik heb beide al gehad.

Re: 4-Fluoroamfetamine

za maart 17, 2012 9:07 pm

okeej ik vond het al raar

Re: 4-Fluoroamfetamine

do maart 22, 2012 7:51 pm

Maar ik weet nog steeds weinig over het herdoseren..

Iemand ervaring ermee ? Hoe moet je dit spulletje herdoseren >?

Re: 4-Fluoroamfetamine

ma maart 26, 2012 12:27 pm

Mijn persoonlijk ervaring is dat je niet meer moet nemen dan 140mg (1e dosis) en bij een re-dose niet boven de 120mg moet gaan zitten. Waarom? Een re-dose heeft weinig effecten. Ik heb het dan wel over sterke (potente) 4-FMP, want er zijn goede en minder goede (zuivere) op de markt.

Er zit een duidelijk verschil in wat je neemt qua ervaring van het spul.
Tot 140mg is alles nog best lekker en euforisch, maar als je daarboven gaat zitten, man dan krijg je echt een energie rush en wordt het euforische echt een stuk minder.

Re: 4-Fluoroamfetamine

ma maart 26, 2012 12:47 pm

Ik vind wel dat de euforie goed terug komt met een redose

Re: 4-Fluoroamfetamine

ma maart 26, 2012 5:14 pm

Heb toen 4-fa van bekende vendor die het helaas nu niet meer heeft gehad 500mg waarvan 400mg zelf opgemaakt, had bommetje van 180mg en na twee uur redose gedaan van twee keer 100mg snuiven, en helaas niks van gevoeld.

conclusie voor mijzelf; 180mg was heerlijk voor twee uur euforie, en bijnemen heeft totaal geen effect gehad net zoals met mdma en 6-abp ( alle serotinine releasers )

Re: 4-Fluoroamfetamine

di maart 27, 2012 8:26 pm

Hier lichtbruin poeder van bekende vendor...

probeer eens redose met methylone!

Re: 4-Fluoroamfetamine

di maart 27, 2012 8:45 pm

Als de serotonine weg is, ga je je dan ook kut voelen of ga je nog steeds lekker van alle energie?

Re: 4-Fluoroamfetamine

di maart 27, 2012 8:52 pm

Gewoon niet meer "happy", maar opgefokt en zenuwachtig... tijd voor een biertje ;)

Re: 4-Fluoroamfetamine

di maart 27, 2012 10:02 pm

Jamess schreef:Als de serotonine weg is, ga je je dan ook kut voelen of ga je nog steeds lekker van alle energie?


Ik voel dan vooral de hele tijd het gevoel "ik zou nog wel wat meer willen snoepen", dan is het meestal tijd voor wat g of een biertje ja.

Re: 4-Fluoroamfetamine

di maart 27, 2012 10:23 pm

Redose met methylone moet ik idd echt een keer nog proberen liefst met Methylone kristallen.
Heb al wel een keer een speaker twee uur na innamen van 4-fa genomen en dit was super, was lang wappie en de xtc pil werkte goed.

Re: 4-Fluoroamfetamine

do maart 29, 2012 2:18 am

Combineren met MDMA kristallen dan is het wel fijn, op zich is het niets meer dan speed, ik begrijp niet waarom iedereen hier zo 'wauw' over doet.

Re: 4-Fluoroamfetamine

do maart 29, 2012 8:06 am

Sunseed schreef:Combineren met MDMA kristallen dan is het wel fijn, op zich is het niets meer dan speed, ik begrijp niet waarom iedereen hier zo 'wauw' over doet.

4-fa gaat echt serieus veel meer serotonine je hersenen insturen dan bij gewone speed.
Je krijgt er de eerste uren een flinke euforie van en een love gevoel...
(dat love gevoel is discussieerbaar, maar ik vind dat het zeker een love gevoel is)

Re: 4-Fluoroamfetamine

do maart 29, 2012 9:30 am

ik ook zeker, verschilt nogal per persoon.

Ik gebruik dan nooit MDMA dus al mijn serotonine wordt aan 4-fa overgelaten, miss dat het op mij harder werkt?

Re: 4-Fluoroamfetamine

do maart 29, 2012 11:49 am

Doc schreef:ik ook zeker, verschilt nogal per persoon.

Ik gebruik dan nooit MDMA dus al mijn serotonine wordt aan 4-fa overgelaten, miss dat het op mij harder werkt?


Heb je nog nooit mdma gebruikt?

Re: 4-Fluoroamfetamine

do maart 29, 2012 1:33 pm

Jawel, het was de eerste hard drugs die ik kende.

En die heb ik ff heel erg uitgebuit (enkele maande lang elk weekend) tot ik erachter kwam dat er andere leuke drugs waren en toen heb ik mijn serotonine receptoren nogal verneukt waardoor ik alleen maar hard ging en het geluk gevoel niet kreeg.

daarom heb ik binnekort een jaar lang geen mdma meer gebruikt (denk dat ik nu in 1 jaar tijd 2x minder dan 100mg MDMA heb ingenomen)

Maar heb er verder geen behoefte meer aan, vind andere drugs leuker

Re: 4-Fluoroamfetamine

do maart 29, 2012 1:41 pm

Doc schreef:Maar heb er verder geen behoefte meer aan, vind andere drugs leuker


Das alleen voor mensen die hun receptoren al wat te veel verneukt hebben :grin:

Re: 4-Fluoroamfetamine

do maart 29, 2012 1:45 pm

haha ja dat klopt.

misschien werkt het al wel weer zoals het hoort, en vind ik het superchill. maar toch stel ik het nog ff uit :kleuter:

Re: 4-Fluoroamfetamine

do maart 29, 2012 10:29 pm

Doc schreef:
En die heb ik ff heel erg uitgebuit (enkele maande lang elk weekend) tot ik erachter kwam dat er andere leuke drugs waren en toen heb ik mijn serotonine receptoren nogal verneukt waardoor ik alleen maar hard ging en het geluk gevoel niet kreeg.



Ja dat heb ik dus ook, en nu ook met 4-fa: minder euforie en meer speediness en nervositeit... Hoe komt dat? Is er daar iets aan te doen?
Mss werken enkel dopaminergics nog...

Re: 4-Fluoroamfetamine

zo apr 01, 2012 8:26 pm

Mijn laatste keer mdma was op 4 feb. Ik heb mij voorgenomen om tot de zomer geen serotonine verbruikende substaties meer te gebruiken omdat ik binnekort eindexamen heb. Maar meer ook omdat ik een lekkere lange pauze wil houden. In hoeverre is de kater van 4fmp merkbaar? Kan ik rustig een (normale)dosis nemen op een feestje, zonder me erg zorgen te maken dat me hersenen het zwaar daardoor krijgem?

En ik heb me laten vertellen dat deze stof erg weinig kostbaar serotonine gebruikt toch?

Re: 4-Fluoroamfetamine

zo apr 01, 2012 8:30 pm

Kater valt heel erg mee. Bij mij eigenlijk niet aanwezig. Het is gewoon het slaaptekort wat je de das om doet. Als je smorgens 4-fmp neemt en savonds gewoon gaat slapen voel je je prima de dag erna. En dat terwijl ik na een nacht MDMA of 6-apb de hele dag erna voor pampus lig. De dag na een nacht 4-fa ben ik alleen moe.

Re: 4-Fluoroamfetamine

zo apr 01, 2012 8:34 pm

]Mijn laatste keer mdma was op 4 feb. Ik heb mij voorgenomen om tot de zomer geen serotonine verbruikende substaties meer te gebruiken omdat ik binnekort eindexamen heb. Maar meer ook omdat ik een lekkere lange pauze wil houden. In hoeverre is de kater van 4fmp merkbaar? Kan ik rustig een (normale)dosis nemen op een feestje, zonder me erg zorgen te maken dat me hersenen het zwaar daardoor krijgem?

En ik heb me laten vertellen dat deze stof erg weinig kostbaar serotonine gebruikt toch?

Re: 4-Fluoroamfetamine

zo apr 01, 2012 8:36 pm

Double post? :kleuter:
Plaats een reactie