Vinz schreef:Wel leuk maar valt in het niet bij 6-APB.
Xeloc schreef:Heb net even 10 mg op mijn tong gelegd als test... maar wat een zure bittere smaak! Niet zo erg als MDMA gelukkig!
Jamess schreef:Hoe lang houden de grote pupillen aan? ivm met slapen en wakker worden met grote doppen. Zounden mn ouders vast leuk vinden (:
misantropie schreef:Heb een tijdje geleden vanalles gekocht en geprobeerd, waaronder 4-fmp. Ik zag eigenlijk het meeste uit naar de 4-fmp waar ik alleen maar goede commentaar had over gelezen maar vond het echt tegenvallen.
Ik heb niet gedoseerd maar uiteindelijk toch wel een keer bijna 400-500 mg gesnoven, wel niet in één keer natuurlijkIk voelde wel lichtjes dat het iets met men lichaam deed maar was snel weer verdwenen. Anderen voelde wel wat meer met een mindere dosis, maar het lijkt toch of je precies grotere dosissen van 4-fmp nodig hebt voor een stevig effect.
gyan007 schreef:Snuiven of slikken de meeste mensen dit?
misantropie schreef:Ik heb niet gedoseerd maar uiteindelijk toch wel een keer bijna 400-500 mg gesnoven, wel niet in één keer natuurlijkIk voelde wel lichtjes dat het iets met men lichaam deed maar was snel weer verdwenen. Anderen voelde wel wat meer met een mindere dosis, maar het lijkt toch of je precies grotere dosissen van 4-fmp nodig hebt voor een stevig effect.
Yokibeer schreef:150mg is meer als genoeg, dan heb je zeker niet te weinig
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast