Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor Yokibeer » za dec 31, 2011 11:21 am

Gister 160mg ( flux 4-fmp ) en 50mg gesnoven van die 4-fmp. Was heerlijk, maar comming up lijkt op mdma, maar vind het verder op zuivere amfetamine lijken.
Na dat de piek begon af te nemen, heb ik er een speaker(xtc pil) bij genomen, en dat was heerlijk.
In het nieuwe jaar wil 4-fmp combineren met 2c-p.

dag na 4-fmp, nog wat gesnoven, je hebt duidelijk wel meer nodig, en werkt lichtelijk.
Dus tussen pauze van 4-fmp, zal wel het zelfde als gewone amfetamine zijn, als ik al meer dan twee keer in de maand amfetamine nam, had ik die twee uur durende rush van amfetamine ook niet meer.
Yokibeer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 79
Geregistreerd: za dec 17, 2011 1:21 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor Yokibeer » za dec 31, 2011 8:29 pm

Heb het laten testen die 4-fmp 98,9% hij is wit, vandaag af en toe een beetje bijgenomen, rush blijft uit,maar de strakheid blijft aanwezig, geen last van kater en op het moment met een Alprazolam en beetje alcohol heel goed te doen, geen hartkloppingen etc, heb ik van normale speed meer last van.
Yokibeer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 79
Geregistreerd: za dec 17, 2011 1:21 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor Vinz » za dec 31, 2011 10:17 pm

Wel leuk maar valt in het niet bij 6-APB.
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor FRESH » do jan 12, 2012 12:49 pm

Vinz schreef:Wel leuk maar valt in het niet bij 6-APB.


Klopt, maar dat is ook een heel ander product :-)
FRESH
Offline
 

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor Jamess » do jan 12, 2012 7:10 pm

Hoe is het slapen dan? is het bijna onmogelijk of lekker makkelijk net zoals mdma?
sadboys2001
Avatar gebruiker
Jamess
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 881
Geregistreerd: ma nov 21, 2011 3:54 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor Karhu » do jan 12, 2012 7:14 pm

Heb net even 10 mg op mijn tong gelegd als test... maar wat een zure bittere smaak! Niet zo erg als MDMA gelukkig!
Avatar gebruiker
Karhu
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2032
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:50 pm
Woonplaats: Groningen

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor Jamess » do jan 12, 2012 7:32 pm

Xeloc schreef:Heb net even 10 mg op mijn tong gelegd als test... maar wat een zure bittere smaak! Niet zo erg als MDMA gelukkig!


MDMA? probeer is mephedrone , is ook geur- en smaakvriendelijk
sadboys2001
Avatar gebruiker
Jamess
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 881
Geregistreerd: ma nov 21, 2011 3:54 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor Karhu » do jan 12, 2012 7:37 pm

Ik heb gelukkig caps, maar vond zonde om 10 mg in een cap te duwen :P
Avatar gebruiker
Karhu
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2032
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:50 pm
Woonplaats: Groningen

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor Jamess » do jan 12, 2012 8:01 pm

Hoe lang houden de grote pupillen aan? ivm met slapen en wakker worden met grote doppen. Zounden mn ouders vast leuk vinden (:
sadboys2001
Avatar gebruiker
Jamess
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 881
Geregistreerd: ma nov 21, 2011 3:54 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor Davinci » do jan 12, 2012 9:33 pm

Jamess schreef:Hoe lang houden de grote pupillen aan? ivm met slapen en wakker worden met grote doppen. Zounden mn ouders vast leuk vinden (:


Laatste keer was het zeker 12u+ ...
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor Moondude » do jan 12, 2012 10:15 pm

moet zeggen dat het snuiven bij 4-fmp qua pijn veel beter meevalt dan ik gevreesd had, heb al pep gehad die niet veel minder brandde dan 4-fmp. De eerste minuut is het ff tandenbijten maar nadien valt het echt wel mee (ofwel heb ik een hoge pijngrens). Alleen voelde het de 10-15 minuten nadien alsof ik een gigantische neus aan het krijgen was (wat zeker niet het geval was :D)
Moondude
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 35
Geregistreerd: ma jan 02, 2012 1:41 am
Woonplaats: Vlaanderen

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor misantropie » vr jan 13, 2012 5:00 am

Heb een tijdje geleden vanalles gekocht en geprobeerd, waaronder 4-fmp. Ik zag eigenlijk het meeste uit naar de 4-fmp waar ik alleen maar goede commentaar had over gelezen maar vond het echt tegenvallen.

Ik heb niet gedoseerd maar uiteindelijk toch wel een keer bijna 400-500 mg gesnoven, wel niet in één keer natuurlijk ;) Ik voelde wel lichtjes dat het iets met men lichaam deed maar was snel weer verdwenen. Anderen voelde wel wat meer met een mindere dosis, maar het lijkt toch of je precies grotere dosissen van 4-fmp nodig hebt voor een stevig effect.
done: tabak, alcohol, weed, hasj, poppers, relatine, paddo's, GHB, speed, coke, mdma, truffels, ketamine, 2c-b, LSD, mephedrone, 4-FMP, crystal meth, dichloropane, DMT, NRG-2.
to do: 4-HO-MiPT, 3-FMC, ethcathinone.
Avatar gebruiker
misantropie
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 76
Geregistreerd: vr maart 11, 2011 5:38 am
Woonplaats: Antwerpen

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor Italiano » vr jan 13, 2012 6:21 am

Effect van pep is altijd subtiel toch...

Vind zelf 4-FMP een hele fijne drug, niet te zwaar, maar wel aanwezig, energie sowieso en daarnaast enigszins MDMA-achtig, zoals meesten hier reporten klopt wel.

Gewoon minder hoge verwachtingen hebben :)
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor Doc » vr jan 13, 2012 10:11 am

misantropie schreef:Heb een tijdje geleden vanalles gekocht en geprobeerd, waaronder 4-fmp. Ik zag eigenlijk het meeste uit naar de 4-fmp waar ik alleen maar goede commentaar had over gelezen maar vond het echt tegenvallen.

Ik heb niet gedoseerd maar uiteindelijk toch wel een keer bijna 400-500 mg gesnoven, wel niet in één keer natuurlijk ;) Ik voelde wel lichtjes dat het iets met men lichaam deed maar was snel weer verdwenen. Anderen voelde wel wat meer met een mindere dosis, maar het lijkt toch of je precies grotere dosissen van 4-fmp nodig hebt voor een stevig effect.


ik heb aan zo'n 140mg of 2x 80mg oraal wel genoeg een hele nacht, ook qua energie.

terwijl ik normaal toch wel een stuk meer pep gebruik (maar dan sta ik ook echt strak, niet het love gevoel en niet wat meer energie maar hard gaan)
Huilen met de ket op....
Avatar gebruiker
Doc
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 700
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:36 pm
Woonplaats: Ergens bij de rijn

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor Stefaan » vr jan 13, 2012 10:14 am

Snuiven of slikken de meeste mensen dit?
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor Doc » vr jan 13, 2012 10:17 am

gyan007 schreef:Snuiven of slikken de meeste mensen dit?


slikken.

snuiven kan, maar vrijwel iedereen heeft er slechte ervaringen mee (het brand verschrikkelijk erg, persoonlijk vind ik het echt niet te doen om er 100mg in te werken
Huilen met de ket op....
Avatar gebruiker
Doc
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 700
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:36 pm
Woonplaats: Ergens bij de rijn

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor FRESH » vr jan 13, 2012 11:07 am

misantropie schreef:Ik heb niet gedoseerd maar uiteindelijk toch wel een keer bijna 400-500 mg gesnoven, wel niet in één keer natuurlijk ;) Ik voelde wel lichtjes dat het iets met men lichaam deed maar was snel weer verdwenen. Anderen voelde wel wat meer met een mindere dosis, maar het lijkt toch of je precies grotere dosissen van 4-fmp nodig hebt voor een stevig effect.


Dan denk ik dat jij nog geen goede 4-FMP bent tegengekomen....
Je hebt er namelijk niet bizar veel van nodig om totaal uit je plaat te kunnen gaan.
Nasaal heb je nog minder nodig, maar klopt dat ie dan sneller (kan wel 1,5 verschillen) uitwerkt.
Zelf neem ik het altijd oraal in een capje van rond de 120 a 135mg).

Kan er overigens prima op slagen als het begint uit te werken of uitgewerkt is. Als ik boven de 200mg zou nemen op een avond, dan heb ik stukken meer moeite met slapen (of ik slaap heel kort), maar dat komt doordat de amfetamine van de 4-FMP dan de overhand neemt.
FRESH
Offline
 

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor vork » vr jan 13, 2012 8:21 pm

Daarbij komt nog dat pure 4-fmp snuiven focking pijn doet aan je neus. Meer dan 400 mg snuiven en je neus is redelijk kapot. Dat je na de eerste keer dacht:ja nog een lijn geeft voor mij aan dat het niet puur was. Bijna iedereen wil na de eerste lijn niet meer snuiven maar gewoon een bommetje 8-)
Avatar gebruiker
vork
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 498
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor DonnieDarko1979 » za jan 14, 2012 6:51 pm

Wat zijn de ervaringen van 4-FA in combinatie met M1?
Zijn van plan vanavond zo'n 125 mg 4-FA te droppen en bij te doseren met M1.
Wanneer zouden jullie de M1 droppen?
En met welke dosis?

Zit te denken aan zo'n 125 mg M1, maar ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Every living creature on earth dies alone
Avatar gebruiker
DonnieDarko1979
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 155
Geregistreerd: wo okt 19, 2011 10:33 am

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor Yokibeer » za jan 14, 2012 7:50 pm

Met M1 heb ik nog niet geprobeerd, wil ik nog wel een keer proberen, maar heb een momenteel serotonine pauze.
Maar kan je wel vertellen uit eigen ervaring dat MDMA heerlijk was toen het effect van 4-FA begon uit te werken.
Yokibeer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 79
Geregistreerd: za dec 17, 2011 1:21 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor Fox » zo jan 15, 2012 6:08 pm

Hoeveel mg 4-FA raden jullie aan voor iemand van 75KG? Ik zal de capsule om 00:00 slikken en het feest duurt tot 06:00 uur.
Fox
Offline
 

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor Yokibeer » zo jan 15, 2012 7:07 pm

150mg is meer als genoeg, dan heb je zeker niet te weinig :beer:
Yokibeer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 79
Geregistreerd: za dec 17, 2011 1:21 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor Fox » zo jan 15, 2012 7:49 pm

Yokibeer schreef:150mg is meer als genoeg, dan heb je zeker niet te weinig :beer:


Ik zit eigenlijk te twijfelen tussen 130 en 140.. Het hoeft van mij allemaal niet te heftig, maar wil ook zeker niet te weinig nemen..
Fox
Offline
 

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor Yokibeer » zo jan 15, 2012 9:07 pm

Maak je er 130mg is ook voldoende hoor! Have fun wit 4-fluor on the run :smokin:
Yokibeer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 79
Geregistreerd: za dec 17, 2011 1:21 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor Stefaan » ma jan 16, 2012 3:58 am

Dinsdag ergens in de middag ga ik mij met een vriend aan dit goedje wagen :rock:
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor spuky10 » di jan 17, 2012 10:26 pm

heb flux.. een buisje flux doet het goed bij mij maar "echte"pep merk ik helemaal niets van..
heb adhd en slik ritalin, maar toch gek.. ik had vrijwel geen effect verwacht en ik heb 3 uur wel een fijn effect gehad dus van die flux.
spuky10
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 5:57 am

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor snuifduif » wo jan 18, 2012 3:10 am

Dit is niet iets wat je in je neus wil hebben zeg, wat brand dat spul
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor Stefaan » wo jan 18, 2012 6:02 am

Oke even een aanvulling nu ik bij zinnen ben :) Had om 3u smiddags een bommetje genomen van zon 145 mg. na anderhalf uur vrijwel geen effect behalve iets meer zin om te bewegen, maar bij lange na geen 'rush'-achtig iets. Toen op het oog 40 mg bijgeslikt. Steeds geen duidelijk effect bij mij. savonds rond 7u nog naar schatting een kleine 100 mg erbij genomen, nog altijd geen duidelijk effect... Feestje savonds maar had niet echt zin om te dansen (dit tussen 11 en 12u). Nadat ik om kwart over 12 een hoopje methoxetamine erbij had gesnoven ging het wel een stuk lekkerder, vond het een goede combi. Werd lekker licht in mn hoofd en ledematen, zin om te bewegen etc. Rond 4u naar huis en 6u heerlijk geslapen, en voel me nu ook helemaal fit!

Conclusie: miss leuk als je het een avondje iets rustiger wil doen en icm met een andere drug miss. Voor mij is dit eigenlijk niet echt een hele leuke drug. Misschien over een tijdje een wat groter bommetje in 1 x proberen....
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor Yokibeer » wo jan 18, 2012 11:13 pm

Eerste twee uur had ik wel euforie van 4-FA en was voor mij het effect van de 4-FA voldoende, daarna was de mdma erbij wel lekker.
Ga morgen 4-FA 160mg proberen en daarna 6-ABP 150mg, mensen al ervaring met deze combi? of is deze af te raden?

thnx,
Greetz,

Yokibeer
Yokibeer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 79
Geregistreerd: za dec 17, 2011 1:21 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor Doc » do jan 19, 2012 10:07 am

Ik weet verder niet hoe die chemisch enz. op elkaar reageren, maar het zijn nogsteeds 2 research chemicals! dus als ik jou was zal ik niet overdreve grote aantallen gaan combineren.

je weet maar nooit!
Huilen met de ket op....
Avatar gebruiker
Doc
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 700
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:36 pm
Woonplaats: Ergens bij de rijn

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner