You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Russ schreef: man 44kg
Russ schreef:Kan echt niet wachten voor vanavond, is 100mg heel ambitieus, man 44kg (zou neer komen op een kleine 160mg moest ik 70kg wegen)? Ik heb ervaring met 6-apb en dex/speed en heb wel eens zin om lekker door te gaan
MushRockker schreef:Is 4-FA hetzelfde als 4-FMP, of te vergelijken met elkaar ?
Einstein schreef:In theorie zijn 4-FA (fluoroamfetamine) en 4-FMP/4-FMA (fluoromethylamfetamine) twee verschillende drugs, maar volgens mij is de meeste 4-FA dan wel 4-FMP op de markt gewoon 4-fluoroamfetamine. Over 4-fluoromethamfetamine vind ik sowieso weinig informatie.
But build to destroy
You play with my world
MushRockker schreef:ik neem trouwens aan dat je gewoon bommetjes kunt maken van dit spul?
Koekert schreef:MushRockker schreef:ik neem trouwens aan dat je gewoon bommetjes kunt maken van dit spul?
Nee dit is onmogelijk
Einstein schreef:Het is maar net welke afkorting je waarvoor wilt gebruiken, maar 4-FMP is, nu ik het zo nazoek, inderdaad gewoon een synoniem voor 4-FA (hoewel 4-FA de duidelijkste afkorting is) 4-FMA is meer een vage RC waar weinig reports over bestaan en die vooral op methamfetamine schijnt te lijken.
Ranko schreef:4-FMP + LSD... heldencombi
overalennergens schreef:Een vriend van me die mee was had ook nog een tweede dosis genomen en die zei dat hij daarvan niet veel merkte. Hij had eerst 100mg en daarna nog zoiets genomen, wat zijn jullie ervaringen hiermee?
vork schreef:Klein beetje pijn? ik snuif nog liever 2cb hahha
But build to destroy
You play with my world
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten