Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor Einstein » do jan 10, 2013 12:40 am

4-FMA schijnt een wat euforischer variant te zijn van 4-FA (dat er ook dicht in de buurt zit) en het schijnt ook wat weg te hebben van methamfetamine (crystal meth), maar de reports die er zijn, zijn wat wisselend.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Vcaps » do jan 10, 2013 8:52 am

4-fma = 4-fluormethamfetamine idd, maar als ik de reports lees lijkt het niet veel anders als 4-fa, alleen nog net wat minder SERT release, maar wel redelijke hoge doseringen zonder al te veel bijwerkingen, en inderdaad zou het een klein beetje meer weg hebben van Methamfetamine.

Wil het binnenkort toch die 4-fma net zoals 2-fma ( 2-fluormethamfetamine ) een keer proberen. Dat stukje methamfetamine achter aan deze analogen schrikt veel mensen af, maar paar medegebruikers vonden het toch wel erg leuke stofjes en een zelfs een van de betere op het moment en daar doelde hij op 4-fma, werkingsduur viel wel tegen volgens hem na 4 a 5 uur is het wel groten deels weg gezakt en dosering toch wel hoog had meer als 200mg in paar uur weg gesnoven en heeft niet echt beren tolerantie...

2-FA = 2-fluoramfetamine
2-FMC = 2-fluoromethcathinone
2-FMA = 2-fluormethamfetamine
2-MA = 2-methylamphetamine
2-FEC

3-FA = 3-fluoramfetamine
3-FMA = 3-fluormethamfetamine
3-MA = 3-Methylamphetamine
3-TFA = 3-trifluoromethylamphetamine
3-FMC = 3-Fluoromethcathinone,
3-FEC

4-FA/4-FMP= 4-fluoramfetamine
4-FMA = 4luormethamfetamine
4-FMC = 4-fluoromethcathinone ( Flephedrone ) vond die niet zo bijzonder..
4-MA = 4-Methylamphetamine
4-FEC
4-F = 4-Fluorobuphedrone
4-Br = Brephedrone
4-Br = 4-Bromobuphedrone

En zo kan je door blijven gaan, en analoog na analoog maar bovenstaande zijn soms allemaal beschikbaar bij vendors.
Volledig gestopt
Vcaps
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Ivo » do jan 10, 2013 9:26 am

FA = FMP = fluoramphetamine. 4FMC = Flephedrone volgens Google.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo
Midnight Toker
Site Admin

Berichtdoor Vcaps » do jan 10, 2013 11:51 am

Juist IVO, zelf al eens Flephedrone geprobeerd???
Volledig gestopt
Vcaps
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Italiano » do jan 10, 2013 2:45 pm

Wie toch ooit die 4-FMP heeft bedacht voor 4-fluoroamphetamine (ook wel para-fluoroamphetamine) :conf: :conf: :conf: onbegrijpelijk, en daarnaast onhandig want hoe zou volgens die persoon dan worden als je er een extra methyl groep aan koppelt...4-FMP-M !?

Daarom, 4-FA, en met extra methyl groep, 4-FMA. Helaas is 4-FMP ondertussen bekender dan 4-FA.

Ben wel benieuwd... @ VCaps, zijn volgens jou 3-FA en/of 4-FMA (nog) ergens bij een vendor te krijgen? (mag via PB :hulde: )
Italiano
Wijs Gebruiker

Berichtdoor FRESH » do jan 10, 2013 2:52 pm

Italiano schreef:Helaas is 4-FMP ondertussen bekender dan 4-FA.

Dat maakt toch geen reet uit? Is hetzelfde..
FRESH

Berichtdoor Italiano » do jan 10, 2013 2:55 pm

Okeee, was ook wel beetje zeikreactie, maar het zorgt voor verwarring..
Italiano
Wijs Gebruiker

Berichtdoor FRESH » do jan 10, 2013 2:59 pm

Mee eens :-)

Daarom wel fijn dat er IUPAC-nomenclatuur is en CAS-nummers zijn :grin:
FRESH

Berichtdoor Ivo » do jan 10, 2013 6:29 pm

Vcaps schreef:Juist IVO, zelf al eens Flephedrone geprobeerd???

Nope, 4fmp wel.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo
Midnight Toker
Site Admin

Berichtdoor Vcaps » do jan 10, 2013 7:03 pm

4FMA niet? Heb zelf 4-FMC ( flephedrone ) wel geprobeerd toen de Mephedrone nog helemaal hype was en overal te krijgen en vond het toen tegen vallen en meer speedy dan mephedrone.
Volledig gestopt
Vcaps
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Vcaps » do jan 10, 2013 7:08 pm

Heb sample van iemand gekregen wat 4-fa crystal zou moeten zijn, zijn er meerdere synthese tegenwoordig omdat het in meerdere vormen is te krijgen? Crystal, powder, small crystall, witte, bruine en gele al voorbij zien komen.

Het blijft een lekker goedje, alleen de euforie is zo kort......
Volledig gestopt
Vcaps
Belezen Gebruiker

Berichtdoor FRESH » do jan 10, 2013 8:11 pm

Vcaps schreef:Heb sample van iemand gekregen wat 4-fa crystal zou moeten zijn, zijn er meerdere synthese tegenwoordig omdat het in meerdere vormen is te krijgen? Crystal, powder, small crystall, witte, bruine en gele al voorbij zien komen.

Het blijft een lekker goedje, alleen de euforie is zo kort......

Zijn zeker meerdere soorten.
Heb zelf wel eens dat fijn achtige zand met hier en daar een hard stukje.
Kristallen zijn er tegenwoordig ook.
En dan heb ik ooit nog eens spier witte gehad, leek op -R ketamine qua structuur.
En heb nu laatst geel achtige gezien, van hele fijne structuur net als hierboven.
FRESH

Berichtdoor Stefaan » do jan 10, 2013 8:13 pm

Zand-achtige structuur heb ik ook gehad, nog van de NL vendor begin dit jaar. Zeer chemische smaak/geur bij snuiven.. Beetje als verf ofzo.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Triptease » do jan 10, 2013 9:38 pm

Vraagje; als je tolerantie aan het opbouwen bent van mdma, kan je dan dit nemen zonder dat het je hele tolerantie verneukt?
Done: n2o, mdma, ecstasy, amphetamines, LSD, 2cb, ketamine, Salvia, Truffels
To do: DMT, 2ct-7, 2c-i, 6-APB

Are you feeling it yet?
Triptease
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor Stefaan » do jan 10, 2013 9:44 pm

Het verhoogt wel je tolerantie voor ook mdma, en alle andere serotonine releasende stoffen. Waarschijnlijk wel minder dan dat als je aan de mdma gaat, maar het is er wel.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor FRESH » do jan 10, 2013 9:56 pm

Gman007 schreef:Zand-achtige structuur heb ik ook gehad, nog van de NL vendor begin dit jaar. Zeer chemische smaak/geur bij snuiven.. Beetje als verf ofzo.

Klopt ja :-) Maar goed was ie zeker!
FRESH

Berichtdoor Oizo » do jan 10, 2013 10:16 pm

Ik heb nu voor eerst kristallen.
Ben benieuwd :)
Oizo
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor AgeOfLove » vr jan 11, 2013 12:13 am

syntaxxed schreef:Vraagje; als je tolerantie aan het opbouwen bent van mdma, kan je dan dit nemen zonder dat het je hele tolerantie verneukt?

Spijtig genoeg zorgt 4fa voor een negatieve invloed. Ik heb het zelf meegemaakt toen ik minder dan 1 maand tussen 4fa en mdma liet. Terwijl er meer dan 3 maanden zat tussen de 2 keren mdma.
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor MDMAmazing » vr jan 11, 2013 5:58 pm

Is het gevaarlijk om dit te nemen terwijl ik aangeschoten ben? De vorige keer had ik er wel flink bij gedronken maar op het moment van inname & inslag was ik toen nuchter.
Ik voel me helemaal betoverd! - 210mg MDMA

Did: Alcohol, nicotine, wiet, hasj, truffels, kratom, silene capensis, ritalin, alprazolam, DXM, DMT, 2C-B, 4-FMP, XTC
To do: Lachgas, pure MDMA, mescaline, LSD, GHB, 6-APB, 2C-I, TMA-2, TMA-6, 2CT-2, 2CT-4, 2CT-21
Dont's: Cocaine, heroine, crystal meth, crack

MDMA CEV's
MDMAmazing
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Stefaan » vr jan 11, 2013 6:01 pm

Niet direct gevaarlijk, maar de alcohol is niet weg uit je lichaam, dus drink niet teveel en zorg dat je niet overmoedig wordt. Ook de kater zal meer aanwezig zijn door de alcohol..
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Vcaps » vr jan 11, 2013 6:49 pm

Gman007 schreef:Niet direct gevaarlijk, maar de alcohol is niet weg uit je lichaam, dus drink niet teveel en zorg dat je niet overmoedig wordt. Ook de kater zal meer aanwezig zijn door de alcohol..

En uitdroging en wellicht niet goed voor je hart of lever/nieren, dus beter andere keer verder genieten.
En anders zou voor het effect van 4-fa niet zoveel moeten uitmaken, misschien word de SERT euforie anders waargenomen.
Volledig gestopt
Vcaps
Belezen Gebruiker

Berichtdoor MDMAmazing » vr jan 11, 2013 7:17 pm

Oke, bedankt voor de info jongens!
Ik voel me helemaal betoverd! - 210mg MDMA

Did: Alcohol, nicotine, wiet, hasj, truffels, kratom, silene capensis, ritalin, alprazolam, DXM, DMT, 2C-B, 4-FMP, XTC
To do: Lachgas, pure MDMA, mescaline, LSD, GHB, 6-APB, 2C-I, TMA-2, TMA-6, 2CT-2, 2CT-4, 2CT-21
Dont's: Cocaine, heroine, crystal meth, crack

MDMA CEV's
MDMAmazing
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Vcaps » za jan 12, 2013 3:06 pm

4-fa crystal vandaag binnen gekregen en geprobeerd, zijn erg nice, zijn witte grote kristallen, lijkt meer dopamine gevoels matig deze keer maar ooh zo lekker en beetje ghb erbij en 2c-i komt het helemaal weer goed :P CHeerss.

Nee ik combineer niet is ook ten strengste af te raden!
Volledig gestopt
Vcaps
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Bonke » za jan 12, 2013 9:48 pm

Vcaps schreef:4-fa crystal vandaag binnen gekregen en geprobeerd, zijn erg nice, zijn witte grote kristallen, lijkt meer dopamine gevoels matig deze keer maar ooh zo lekker en beetje ghb erbij en 2c-i komt het helemaal weer goed :P CHeerss.

Nee ik combineer niet is ook ten strengste af te raden!

Dan is het ook mogelijk dat je 3-FA hebt gekregen. Of heb je geen serotonine meer over? 3-FA is echt een dopamine releaser als ik me goed heb ingelezen. :grin:
Bonke
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Vcaps » za jan 12, 2013 10:25 pm

Komt omdat ik maandje terug serotonine heb verbruikt, maar effect is toch echt heerlijk, heb 4-fa persoonlijk nooit vergeleken met Mdma, eerder super speed met een SERT release light aroma :P
Volledig gestopt
Vcaps
Belezen Gebruiker

Berichtdoor frozentoast » zo jan 13, 2013 3:11 am

Heeft iemand hier toevallig een nederlandse vendor voor?
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur

Berichtdoor Piotr » zo jan 13, 2013 3:28 am

Kan dat eigenlijk nog wel? volgens mij is 4-FMP in nederland al illegaal.
Ik kan er ook helemaal naast zitten want veel verstand van vendors en legaliteit van RC's heb ik niet :mrgreen:
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Vcaps » zo jan 13, 2013 10:03 am

Ben toch zeer lekker van de kaart geweest van de 4-fa crystal, had het gesnoven deze keer, jaja ik weet het wat een marteling, maar voor het experiment. Heb alleen wel een beetje veel opgemaakt.
Maar na elke snuif weer heerlijk euforie en tintelingen en bijna geen opgefokt gevoel gehad zoals ik met amfetamine wel heb als ik een snuif te veel neem.
Hoefde deze keer geen g erbij voor het effect of demping, maar nu wel een voor de afterglow.

Proost mensen.
Volledig gestopt
Vcaps
Belezen Gebruiker

Berichtdoor vork » zo jan 13, 2013 1:27 pm

Ik koop normaal altijd poeder bij een bekende RC vendor, topspul en redelijk goedkoop. Alleen hebben ze nu 4-fa kristallen te koop. Die zijn iets duurder dan poeder 4-fa.
Mijn vraag is: is er een verschil? Want ik heb ook vaak mdma gekocht en daar maakte het voor mij weinig uit of het kristallen waren of grof poeder. Alvast bedankt :mrgreen:
vork
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor endorr » zo jan 13, 2013 2:15 pm

vork schreef:Ik koop normaal altijd poeder bij een bekende RC vendor, topspul en redelijk goedkoop. Alleen hebben ze nu 4-fa kristallen te koop. Die zijn iets duurder dan poeder 4-fa.
Mijn vraag is: is er een verschil? Want ik heb ook vaak mdma gekocht en daar maakte het voor mij weinig uit of het kristallen waren of grof poeder. Alvast bedankt :mrgreen:

Ik zelf kocht voornamelijk altijd MDMA kristallen.
Maar xtc heeft voor mij toch altijd een ander effect gegeven dan mdma kristallen..
MDMA poeder heb ik zelfs nog nooit tegengekomen..
Correct me if i'm wrong , maar ik denk zo dat poeder meer versneden is dan kristal.
oh sweet catastrophe, where have you been? the question I need, the answer I fear
endorr
Bewuste Gebruiker

VorigeVolgende

Keer terug naar Research Chemicals