No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Italiano schreef:Helaas is 4-FMP ondertussen bekender dan 4-FA.
Vcaps schreef:Juist IVO, zelf al eens Flephedrone geprobeerd???
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Vcaps schreef:Heb sample van iemand gekregen wat 4-fa crystal zou moeten zijn, zijn er meerdere synthese tegenwoordig omdat het in meerdere vormen is te krijgen? Crystal, powder, small crystall, witte, bruine en gele al voorbij zien komen.
Het blijft een lekker goedje, alleen de euforie is zo kort......
Gman007 schreef:Zand-achtige structuur heb ik ook gehad, nog van de NL vendor begin dit jaar. Zeer chemische smaak/geur bij snuiven.. Beetje als verf ofzo.
syntaxxed schreef:Vraagje; als je tolerantie aan het opbouwen bent van mdma, kan je dan dit nemen zonder dat het je hele tolerantie verneukt?
Ik voel me helemaal betoverd! - 210mg MDMA
Gman007 schreef:Niet direct gevaarlijk, maar de alcohol is niet weg uit je lichaam, dus drink niet teveel en zorg dat je niet overmoedig wordt. Ook de kater zal meer aanwezig zijn door de alcohol..
Ik voel me helemaal betoverd! - 210mg MDMA
Vcaps schreef:4-fa crystal vandaag binnen gekregen en geprobeerd, zijn erg nice, zijn witte grote kristallen, lijkt meer dopamine gevoels matig deze keer maar ooh zo lekker en beetje ghb erbij en 2c-i komt het helemaal weer goedCHeerss.
Nee ik combineer niet is ook ten strengste af te raden!
vork schreef:Ik koop normaal altijd poeder bij een bekende RC vendor, topspul en redelijk goedkoop. Alleen hebben ze nu 4-fa kristallen te koop. Die zijn iets duurder dan poeder 4-fa.
Mijn vraag is: is er een verschil? Want ik heb ook vaak mdma gekocht en daar maakte het voor mij weinig uit of het kristallen waren of grof poeder. Alvast bedankt
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast