ja ik ervaarde het het uiteindelijk ook als te geforceerd en wat je zegt het niet kunnen concentreren en die paranoia maar het was het wel waard!!
wat een top spul

Jb_ schreef:Als ik gisterenavond 100 mg 5htp heb gepakt en vanochtend om 11 uur nog eens 100 mg kan het dan kwaad om nu 120 mg 4fmp te pakken?
Jb_ schreef:Petrovic - "Niemand is sneller als hem."
MisterE18 schreef:hoe zit het trouwens met het slapen op 4fa is dat altijd zo een ramp of alleen als je later bijneemt?
Gman007 schreef:In een ander topic komt naar voren dat wat het meest schadelijk is, is de hoogte van de concentratie stof op een bepaald moment. Je kan beter 2 x een lage dosis nemen dan 1 x een hoge. Verder is er niet echt een expliciet schema voor schadelijkheid natuurlijk. Er zijn meerdere factoren van invloed. Bijnemen is natuurlijk schadelijker dan niet bijnemen. Maar helemaal niks nemen is nog beter! Zo kun je het steeds verder doortrekken
Einstein schreef:Zo simpel is het ook niet per se![]()
In theorie kan ik me wel voorstellen dat een stof bij een hogere dosis onevenredig veel schadelijker is, maar ook de tijdsduur van het effect maakt verschil.
4-FMP heeft een dusdanig lange werking dat bijnemen voor slapeloze nachten kan zorgen, dat dat empathogene love-effect maar een paar uur aanhoudt is dan dikke pech.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Het is niet de bedoeling om sites te posten
4FMP van online vendors zal meestal wel kwaliteit zijn, maar jij postte geen vendor. Als je het daar koopt heb je evenveel kans op versneden drugs als bij eender welke andere dealer.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
pjenis schreef:Ik vraag me af, er wordt altijd gesuggereerd dat je niet bij moet/kan pakken met 4fmp. Laatst heb ik dit voor de eerste keer gedaan en ik begon met een dosis van ~180mg en daar had ik het bij gelaten. Mijn vrienden daarentegen hadden allemaal 2x gepakt, één persoon zelfs 3x. ~150mg in elke capsule.
Bijdoseren met 4fmp, is dat niet eigenlijk qua schadelijkheid hetzelfde verhaal als met MDMA; Iedereen zegt in principe dat het niet kan omdat het heel schadelijk voor je hersenen is, maar toch doen de meeste mensen het wel?
J-C schreef: Ik neem ook nooit bij... ik krijg dan alleen maar de vermeerding van de negatieve effecten: zenuwachtig, gejaagd, angst, paraoia enz
GBL/alcohol/GHB kan dit wat tegengaan..
BOOBS schreef:ik vind het toch echt wel chillen dan een pilletje, op een feestje dan. Voor me gevoel is de avond niet in een keer afgelopen en als je naar huis gaat/thuis bent zit je gewoon nog lekker in die 4fmp flow. Ik heb met mdama en pillen altijd na het feest crashen en dan vergeet je eigenlijk hoeleuk je het daarvoor had.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast