Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor MisterE18 » za feb 16, 2013 2:33 pm

de volgende keer dat ik het weer ga doen hou ik het denk ik bij een dosis en hoop daarna ook beter te slapen:P
ja ik ervaarde het het uiteindelijk ook als te geforceerd en wat je zegt het niet kunnen concentreren en die paranoia maar het was het wel waard!!
wat een top spul :grin:
MisterE18
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor Oizo » za feb 16, 2013 2:38 pm

Slapen doe ik sowieso niet goed, op eender welke dosis :s
Het is ook niet abnormaal maar enkele uurtjes te slapen de dag na een nachtje 4-fa.

Ik moet er wel bijzeggen dat ik voor de eerste keer kristallen had ipv het poeder.
Waarschijnlijk was het placebo, maar het leek me of ze zuiverder waren.
Oizo
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor DamnFine69 » za feb 16, 2013 4:41 pm

Als ik gisterenavond 100 mg 5htp heb gepakt en vanochtend om 11 uur nog eens 100 mg kan het dan kwaad om nu 120 mg 4fmp te pakken?

Hashja - Mijn tel maatje :love:
Seth - "telt alsof hij op pep zit?"
Petrovic - "Niemand is sneller als hem."
DamnFine69
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Piotr » zo feb 17, 2013 2:22 am

Jb_ schreef:Als ik gisterenavond 100 mg 5htp heb gepakt en vanochtend om 11 uur nog eens 100 mg kan het dan kwaad om nu 120 mg 4fmp te pakken?

Ik veronderstel dat het niet heel gezond is, maar als je de schadelijkheid bekijkt van de drug zelf kan je dit volgens mij met een peulenschil nemen; het zal niet echt heel schadelijk zijn.

Ow, ik ben volgens mij wel een dag te laat :beer:
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor knetterspetter » zo feb 17, 2013 10:19 pm

Jb_ schreef:Petrovic - "Niemand is sneller als hem."

*dan hij
knetterspetter
Bewuste Gebruiker
Verbannen

Berichtdoor Einstein » zo feb 17, 2013 10:26 pm

:#:
Dit topic is bedoeld als een informatief topic, zeiken over taalfouten in andermans signature doe je maar via PM.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor MisterE18 » zo feb 17, 2013 11:54 pm

hoe zit het trouwens met het slapen op 4fa is dat altijd zo een ramp of alleen als je later bijneemt?
MisterE18
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor AgeOfLove » ma feb 18, 2013 12:06 am

MisterE18 schreef:hoe zit het trouwens met het slapen op 4fa is dat altijd zo een ramp of alleen als je later bijneemt?

Als ik het bij 125mg hou slaap ik alsof ik niets genomen heb.
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Einstein » ma feb 18, 2013 12:32 am

Zolang het effect nog goed aan de gang is zal je waarschijnlijk niet kunnen slapen :P Als je later bijneemt duurt het effect ook langer en zal je dus logischerwijs pas later in slaap kunnen komen.

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Stefaan » ma feb 18, 2013 12:47 am

Ik kan 3u na een laatste snuifje 4-fmp gewoon slapen. Zal misschien aan mij liggen, maar goed.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Einstein » ma feb 18, 2013 4:15 pm

Kan ook wel, het is een stimulant, maar er zullen wel uitzonderingen zijn. In ieder geval: als je meer neemt kan je minder goed slapen :#:

Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Hi-Hat » di feb 19, 2013 8:17 pm

Over een paar maanden heb ik weer een festival en ik ben aan het bepalen wat ik ga gebruiken. Hoe laat neem ik dit goede in zodat ik het laatste uurtje van 10-11 nog goed sta te knallen? Het jammer van serotonineverbuikende drugs vind ik altijd dat je echt neerkomt en dat het laatste uurtje dus soms al de moed in schoenen zakt en je niet meer lekker danst. Ik heb 125mg tot m'n beschikking.

Andere voor de hele festivaldag zijn welkom! Wel is het m'n eerste keer 4-fmp, dus ik wil graag de drug op zichzelf ervaren.
Come meditate on bass weight.
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Multitude » di feb 19, 2013 8:23 pm

Ik vind 4-fmp wat de comedown betreft echt geweldig. Geen crash maar een heel zachte landing. Maar als je om 10-11 nog echt wil kunnen gaan, eh, uurtje of 2-3 innemen? Misschien iets later zelfs. En dan heb je ook alleen nog het speedy aspect, euforie is dan al een flinke tijd weg.
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Multitude
Junkenhoeder
Donateur

Berichtdoor Hi-Hat » di feb 19, 2013 8:34 pm

Thanks, dude. :) Euforie heb ik gek genoeg op serotoninedrugs sowieso niet zo veel. Ik zat zelf te denken aan uurtje of 4 innemen. Ik ben echt te bang dat dit bij mij maar een uur of 4 werkt, maar dat moet wel goed komen, zo te lezen. Alleen een speedy effect is prima. Als ik maar geen zware benen en neerslachtigheid voel.

Ben sowieso benieuwd hoe 4-fmp gaat voelen na een break van alle sertdrugs voor 9 maanden.
Come meditate on bass weight.
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor bbroni » di feb 19, 2013 11:11 pm

Wil je op tijd gaan slapen daarna? 125 mg is niet overdreven veel. Ik heb wat tolerantie, maar bon, meestal maak ik 80 mg caps. De eerste komt dan rustig op, wat me wel prettig lijkt omdat je in het begin toch veel aan babbelen bent. Als je dan een uur of 2,5 later de 2e doet hou je mooi een stijgende lijn vast. Een van de eerste keren dat ik 4-fa deed was ik op 160mg @ 21:00u tot 10:30u wakker. Had wel een likje m erbij gehad. Nouja, mijn 2 centjes. Veel plezier!!
bbroni
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Piotr » wo feb 20, 2013 5:13 pm

Ik vraag me af, er wordt altijd gesuggereerd dat je niet bij moet/kan pakken met 4fmp. Laatst heb ik dit voor de eerste keer gedaan en ik begon met een dosis van ~180mg en daar had ik het bij gelaten. Mijn vrienden daarentegen hadden allemaal 2x gepakt, één persoon zelfs 3x. ~150mg in elke capsule.

Bijdoseren met 4fmp, is dat niet eigenlijk qua schadelijkheid hetzelfde verhaal als met MDMA; Iedereen zegt in principe dat het niet kan omdat het heel schadelijk voor je hersenen is, maar toch doen de meeste mensen het wel?
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Stefaan » wo feb 20, 2013 5:39 pm

In een ander topic komt naar voren dat wat het meest schadelijk is, is de hoogte van de concentratie stof op een bepaald moment. Je kan beter 2 x een lage dosis nemen dan 1 x een hoge. Verder is er niet echt een expliciet schema voor schadelijkheid natuurlijk. Er zijn meerdere factoren van invloed. Bijnemen is natuurlijk schadelijker dan niet bijnemen. Maar helemaal niks nemen is nog beter! Zo kun je het steeds verder doortrekken :p
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Piotr » do feb 21, 2013 12:57 am

Gman007 schreef:In een ander topic komt naar voren dat wat het meest schadelijk is, is de hoogte van de concentratie stof op een bepaald moment. Je kan beter 2 x een lage dosis nemen dan 1 x een hoge. Verder is er niet echt een expliciet schema voor schadelijkheid natuurlijk. Er zijn meerdere factoren van invloed. Bijnemen is natuurlijk schadelijker dan niet bijnemen. Maar helemaal niks nemen is nog beter! Zo kun je het steeds verder doortrekken :p

Dat gaat echt in tegen alles wat ik heb geleerd hier op drugsforum....
Maarja, waar slaat het dan op dat iedereen zegt dat je niet kan bijnemen met 4fmp?
:conf:
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Einstein » do feb 21, 2013 1:12 am

Zo simpel is het ook niet per se :#:
In theorie kan ik me wel voorstellen dat een stof bij een hogere dosis onevenredig veel schadelijker is, maar ook de tijdsduur van het effect maakt verschil.
4-FMP heeft een dusdanig lange werking dat bijnemen voor slapeloze nachten kan zorgen, dat dat empathogene love-effect maar een paar uur aanhoudt is dan dikke pech.

Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Piotr » do feb 21, 2013 1:34 am

Einstein schreef:Zo simpel is het ook niet per se :#:
In theorie kan ik me wel voorstellen dat een stof bij een hogere dosis onevenredig veel schadelijker is, maar ook de tijdsduur van het effect maakt verschil.
4-FMP heeft een dusdanig lange werking dat bijnemen voor slapeloze nachten kan zorgen, dat dat empathogene love-effect maar een paar uur aanhoudt is dan dikke pech.

Ik vind het zo raar hoe mijn ervaring dan is gelopen. Ik merkte vrij weinig dat het love-effect weg ging, als ik erover na dacht tegen het einde van het feest merkte ik wel dat het minder was, maar ik miste eigenlijk niks. En ik heb echt het gevoel dat ik de volgende keer 250-300mg moet innemen, want ik had niet het gevoel of ik echt 'drugs' op had. Deze 4fmp kwam via een online site, volgens mij .... Is het onwaarschijnlijk dat onzuivere 4fmp wordt verkocht?
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Ivo » do feb 21, 2013 1:45 am

Het is niet de bedoeling om sites te posten ;)
4FMP van online vendors zal meestal wel kwaliteit zijn, maar jij postte geen vendor. Als je het daar koopt heb je evenveel kans op versneden drugs als bij eender welke andere dealer.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo
Midnight Toker
Site Admin

Berichtdoor Piotr » do feb 21, 2013 1:51 am

Ivo schreef:Het is niet de bedoeling om sites te posten ;)
4FMP van online vendors zal meestal wel kwaliteit zijn, maar jij postte geen vendor. Als je het daar koopt heb je evenveel kans op versneden drugs als bij eender welke andere dealer.

Oke sorry daarvoor ik zat al te twijfelen. Toch denk ik dat daar wel minder kans is op versneden drugs, dealers krijgen comments etc., maarja een vriend van mij maakt daar gebruik van. Misschien kan ik een sample laten testen, hij heeft nog een aantal gram 4fmp thuisliggen.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Ivo » do feb 21, 2013 1:56 am

Hou er rekening mee dat je enkel in Nederland 100% zeker bent van wat je hebt en dat alle feedback zeer subjectief is. Spuiten en Slikken heeft er eens coke gekocht en die was niet beter dan de straatcoke hier, terwijl er genoeg positieve feedback stond.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo
Midnight Toker
Site Admin

Berichtdoor Italiano » do feb 21, 2013 11:24 pm

Onlangs weer iemand overtuigd met dit fijne stofje. 125 mg is all you need :)
Italiano
Wijs Gebruiker

Berichtdoor J-C » za feb 23, 2013 3:36 am

pjenis schreef:Ik vraag me af, er wordt altijd gesuggereerd dat je niet bij moet/kan pakken met 4fmp. Laatst heb ik dit voor de eerste keer gedaan en ik begon met een dosis van ~180mg en daar had ik het bij gelaten. Mijn vrienden daarentegen hadden allemaal 2x gepakt, één persoon zelfs 3x. ~150mg in elke capsule.

Bijdoseren met 4fmp, is dat niet eigenlijk qua schadelijkheid hetzelfde verhaal als met MDMA; Iedereen zegt in principe dat het niet kan omdat het heel schadelijk voor je hersenen is, maar toch doen de meeste mensen het wel?

Ik neem ook nooit bij... ik krijg dan alleen maar de vermeerding van de negatieve effecten: zenuwachtig, gejaagd, angst, paraoia enz
GBL/alcohol/GHB kan dit wat tegengaan..
J-C
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Piotr » za feb 23, 2013 5:04 pm

J-C schreef: Ik neem ook nooit bij... ik krijg dan alleen maar de vermeerding van de negatieve effecten: zenuwachtig, gejaagd, angst, paraoia enz
GBL/alcohol/GHB kan dit wat tegengaan..

Ik had daar eigenlijk nog geen last van, maar ik denk toch dat ik voortaan gewoon lekker bier ga drinken met 4-fmp. Volgende keer PRSPCT 200-220mg denk ik, vond 180mg toch wel aan de lichte kant. Dan nog lekker bier drinken.
:beer:
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Karhu » za feb 23, 2013 8:19 pm

Ik heb het 1x gebruikt... en op het moment dat de euforie wegebde, kwam er een behoorlijke misselijkheid opzetten! Ik had zelf het idee dat dit door de drank kwam... na een paar braakneigingen (geen echte braakjes maar het scheelde heel weinig) was het weer weg, 5 minuten ofzo.
Karhu
Badass Junkie

Berichtdoor BOOBS » za feb 23, 2013 10:22 pm

ik vind het toch echt wel chillen dan een pilletje, op een feestje dan. Voor me gevoel is de avond niet in een keer afgelopen en als je naar huis gaat/thuis bent zit je gewoon nog lekker in die 4fmp flow. Ik heb met mdama en pillen altijd na het feest crashen en dan vergeet je eigenlijk hoeleuk je het daarvoor had.
BOOBS
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Ontopic » di feb 26, 2013 1:44 pm

BOOBS schreef:ik vind het toch echt wel chillen dan een pilletje, op een feestje dan. Voor me gevoel is de avond niet in een keer afgelopen en als je naar huis gaat/thuis bent zit je gewoon nog lekker in die 4fmp flow. Ik heb met mdama en pillen altijd na het feest crashen en dan vergeet je eigenlijk hoeleuk je het daarvoor had.

Goede samenvatting.

Heeft iemand hier al geprobeerd 4-FMP met een klein beetje MDMA te nemen? Zodat de crash meevalt, maar je wel iets meer van het 'love' gevoel hebt?
Ontopic
Donateur

Berichtdoor Oizo » di feb 26, 2013 1:58 pm

Nog niet geprobeerd, maar naar mijn vermoeden is het heel schadelijk aangezien pep en mdma dit ook is.
Onderdrukt het speedy kantje het love gevoel van de mdma ook niet?
Oizo
Bewuste Gebruiker

VorigeVolgende

Keer terug naar Research Chemicals