Gman007 schreef:Ik had dan voor jezelf bovenin die range gezeten (tegen de 200) en voor je maatje onderin zn range, zo'n 165. Dan ga je opzich wel lekker denk ik. 4-FMP stuiter je sowieso niet zo enorm van. Komt lekker smooth opzetten. Al is van 10 - 7 wel een lange tijd. Ik weet niet of je dat helemaal gaat halen zonder bijnemen..
Ontopic schreef:Heeft iemand hier ervaring met het mixen van 4-FMP en MDMA/XTC?
Ik gebruik de laatste tijd 4-FMP zo nu en dan tijdens het uitgaan en dat bevalt me zeer goed. Nu komt het festival seizoen er weer aan en in het verleden betekende dat voor mij 1-1,5 pil om door te kunnen gaan. Het grote nadeel hier aan vind ik de comedown op feest zelf, misselijkheid en ongemak bij opkomen en uiteraard de kater.
Nu zat ik te denken, wat nu als je aan begin van de dag een redelijke dosis 4-FMP neemt, zeg 125mg, om de dag vol energie door te komen en dan een aantal uur voor het einde een kleine hoeveelheid XTC/MDMA bij neemt om een laatste 'piek' te creëren.
TrotseBoer schreef:Ik weeg zelf ook 110 kg. Toen ik voor het eerst 4-fmp deed nam ik eerst een capsule van 180 en later nog 1 van 70. Achteraf nam ik liever in 1 keer een wat grotere dosis. Ondanks dat een top avond gehad.
Einstein schreef:Zou prima moeten gaan met water. Voor 4-AcO-DMT is het trouwens niet zo'n goed idee als je het spul langer wil bewaren, tryptamines zijn niet altijd even stabiel en vergaan makkelijk, zeker in oplossing. 4-fluoroamfetamine heeft dat probleem waarschijnlijk niet.
Afca_Remy schreef:Hmm oke mannen bedankt!! Misschien sowieso wel verstandig om niets te drinken aangezien het de eerste keer 4-fa wordt. Ben benieuwd8-):lol:
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Einstein schreef:Misschien omdat 3-FMP behoorlijk verslavend is (en daardoor sneller vendors in de problemen zou kunnen brengen) en 4-FMP een relatief softe partydrug? Ik zou het anders ook niet weten, eerlijk gezegd
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast