Afca_Remy schreef:
En dat vind ik helemaal niet erg
Dat is denk ik ook de aantrekkingskracht van 4fmp. Niet te veel te up, niet te veel waus. Zoals al vaker vermeld.

Afca_Remy schreef:
pjenis schreef:Afca_Remy schreef:
Dat is denk ik ook de aantrekkingskracht van 4fmp. Niet te veel te up, niet te veel waus. Zoals al vaker vermeld.
Einstein schreef:Misschien omdat 3-FMP behoorlijk verslavend is (en daardoor sneller vendors in de problemen zou kunnen brengen) en 4-FMP een relatief softe partydrug? Ik zou het anders ook niet weten, eerlijk gezegd
pjenis schreef: 4fmp en methylone capsules, variërend tussen de 150 en 300mg.
Afca_Remy schreef:Hoe zit het met de tussen pauzes van 4-fa..? aangezien dit stofje natuurlijk minder serotonine af geeft dan mdma maar betekent dat dan ook dat je minder lang pauze tussen de keren 4-fa kan laten? Wat zijn jullie persoonlijke bevindingen?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:MDMA en 4FA geven zorgen allebei dat er serotonine vrijkomt, wat voor dat "love" gevoel zorgt. Op de energie van 4FA na, vind ik de stoffen goed te vergelijken, alleen is 4FA wat milder.
Hashja schreef:[i]
Persoonlijk vind ik de werking van dit middel geweldig. Het zorgt voor veel energie, je voeld je goed en euforisch, maar je ziet er niet meteen uit als iemand die overeden is door een bus en uit is op wraak (MDMA).
Gman007 schreef:Let er wel op dat de postzegel en misschien op de achterkant wat tekst iets uit het buitenland laat zien.
Flameon schreef:Orale dosering:
50 - 80 mg is een lichte dosis
80 - 140 mg is de gebruikelijke dosis
130 - 180 mg is een zeer sterke dosis (en wordt onervaren gebruikers ook afgeraden)
Multitude schreef:Zag vanochtend bij het journaal een heel kort stukje over het gevaar van RCs, waarbij alleen 4-FMP bij naam genoemd werd, dus de hysterie zal binnenkort wel beginnen
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast