Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor Piotr » di apr 09, 2013 6:44 pm

Afca_Remy schreef:
En dat vind ik helemaal niet erg :grin:

Dat is denk ik ook de aantrekkingskracht van 4fmp. Niet te veel te up, niet te veel waus. Zoals al vaker vermeld. :love:
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Afca_Remy » wo apr 10, 2013 12:51 am

pjenis schreef:
Afca_Remy schreef:
En dat vind ik helemaal niet erg :grin:

Dat is denk ik ook de aantrekkingskracht van 4fmp. Niet te veel te up, niet te veel waus. Zoals al vaker vermeld. :love:

Het is inderdaad heerlijk dat je nog redelijk helder blijft en die extra energie is ook helemaal niet erg 8-) :ugeek: :love:
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Olliver1977 » wo apr 10, 2013 7:37 am

Einstein schreef:Misschien omdat 3-FMP behoorlijk verslavend is (en daardoor sneller vendors in de problemen zou kunnen brengen) en 4-FMP een relatief softe partydrug? Ik zou het anders ook niet weten, eerlijk gezegd :P

die dopamine rush bij 3-FA zalig :hulde:
Olliver1977
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor R_B » vr apr 12, 2013 12:37 pm

Ik heb nu 2 keer 4fmp gebruikt, de eerste keer was 160mg op Thunderdome wat leuk was maar overigens te weinig was voor mij, merkte er weinig van op wat energie na. 2e keer heb ik 190mg en na 3 uur 190mg, dit beviel mij veel beter en heb dit als zeer goed ervaren, niet te hard gegaan etc. Nu wik ik na 4 maanden straks voor eerst 4 op een festival doen waar ik van 3 tot 12:00 zal zijn. Mensen tips/ervaring met 4 op een festival en wat best is qua tijd innemen, weet niet of er een groot verschil tussen het geval van indoor/outdoor zit bij 4 bij xtc merkte ik daar namelijk wel redelijk verschil in.
R_B
Newbie

Berichtdoor Stefaan » vr apr 12, 2013 12:44 pm

Indoor of outdoor maakt niet uit, de werking blijft hetzelfde. Het is meer jou eigen interpretatie van het feest wat het verschil maakt. Ik had als ik jou was om 3u een bommetje van zo'n 190 (als eerder) genomen, en rond 6u en 9u ongeveer nog 2 maal een half bommetje bijgenomen oid. Dan ga je op zich wel lekker de hele dag neem ik aan.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Taxi. » za apr 20, 2013 8:51 pm

Ligt het aan mij of is dit fijne goedje bij de meeste vendors niet meer te krijgen ? :shock:
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur

Berichtdoor Piotr » di apr 23, 2013 12:39 pm

Het is weer zover; ik wil 4fmp afwegen voor het weekend maar mijn weegschaal is nog steeds niet binnen (besteld op dx.com minstens 2 weken geleden). De weegschaal van een vriend van mij kan niet gekalibreerd worden en gaf tijdens het wegen van ±7 gram maar 2,8 gram aan.

Dit weekend moeten er een aantal 4fmp en methylone capsules gemaakt worden, variërend tussen de 150 en 300mg. Een afwijking van ±50mg is niet zo erg. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan realiseren?
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor TrueGrit » di apr 23, 2013 1:19 pm

pjenis schreef: 4fmp en methylone capsules, variërend tussen de 150 en 300mg.

:shock: 150mg zou eerder het maximum zijn wat ik in een cap zou doen van genoemde stofjes.. Zeker als er gecombineerd wordt.
Verder heb ik helaas geen praktische tips voor je :beer:
TrueGrit
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Afca_Remy » zo apr 28, 2013 10:04 am

Hoe zit het met de tussen pauzes van 4-fa..? aangezien dit stofje natuurlijk minder serotonine af geeft dan mdma maar betekent dat dan ook dat je minder lang pauze tussen de keren 4-fa kan laten? Wat zijn jullie persoonlijke bevindingen?
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Ontopic » zo apr 28, 2013 1:02 pm

Heb twee keer een tussenpauze van twee weken aangehouden, qua effect maakte dat geen verschil. Ik betwijfel alleen of het ook goed is voor m'n gezondheid. Einstein :love: ?
Ontopic
Donateur

Berichtdoor Stefaan » zo apr 28, 2013 2:42 pm

Afca_Remy schreef:Hoe zit het met de tussen pauzes van 4-fa..? aangezien dit stofje natuurlijk minder serotonine af geeft dan mdma maar betekent dat dan ook dat je minder lang pauze tussen de keren 4-fa kan laten? Wat zijn jullie persoonlijke bevindingen?

Ik denk dat dat heel moeilijk precies te zeggen is aangezien er niet zo heel veel bekend is over de schadelijkheid van 4-FA. Persoonlijke bevinden zijn natuurlijk erg subjectief. Je kan beter een "better safe then sorry" houding aanhouden en minimaal een maand of meer tussen 4-FA (of tussen 4-FA en MDMA) gebruik aanhouden, liever nog langer dan dat.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Afca_Remy » zo apr 28, 2013 2:59 pm

Ja precies.. voor mezelf heb ik sowieso minimaal een maand gesteld! Maar wellicht dat er wat aan de hand van de ec50 waardes iets gezegd kam worden..
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Einstein » zo apr 28, 2013 3:31 pm

Ik weet het ook niet, voor de veiligheid zou ik zelf gewoon 3 maanden ertussen laten, zoveel is er nog niet over bekend. Receptor-EC50's geven ook niet per se een indicatie voor neurotoxiciteit.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Afca_Remy » zo apr 28, 2013 3:41 pm

Hmm oke! Nja dan maar gewoom rustig afwachten! 8-)
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor MisterE18 » za mei 11, 2013 11:53 pm

Ik heb donderdag sinds 6 maanden weer xtc gebruikt. Ik space daar totaal anders op dan met 4-fa wat ook logische is omdat het 2 andere stoffen zijn, maar met mdma heb ik altijd het ultieme rust gevoel en geen euforie en met 4 fa had ik wel euforie en energie.
Nou valt mij mdma gebruik wel mee altijd 3 of meer maanden tussen mijn gebruik en niet te hoge dosissen.
Maar vind het toch apart als ik mensen over xtc hoor praten vind ik het altijd heel erg op mijn ervaring met 4 fa lijken, iemand een verklaring ervoor?
Beb nu ook extreem veel zin om weer is 4 fa te doen:P maar nog ff wachten maar XD

:wave:
Laatst bijgewerkt door MisterE18 op zo mei 12, 2013 12:28 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
MisterE18

Berichtdoor BOOBS » zo mei 12, 2013 12:03 am

Wat interpunctie kan geen kwaad.
BOOBS
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Ivo » zo mei 12, 2013 12:10 am

MDMA en 4FA geven zorgen allebei dat er serotonine vrijkomt, wat voor dat "love" gevoel zorgt. Op de energie van 4FA na, vind ik de stoffen goed te vergelijken, alleen is 4FA wat milder.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo
Midnight Toker
Site Admin

Berichtdoor Piotr » zo mei 12, 2013 2:00 am

Ivo schreef:MDMA en 4FA geven zorgen allebei dat er serotonine vrijkomt, wat voor dat "love" gevoel zorgt. Op de energie van 4FA na, vind ik de stoffen goed te vergelijken, alleen is 4FA wat milder.

Ik ben het hier helemaal mee eens, het love effect wat je krijgt is erg vergelijkbaar. Aan de andere kant lijkt het ook weer totaal niet op elkaar want je gaat er niet 'hard' van, in vergelijking tot de wazigheid die mdma wel geeft en 4fmp totaal niet.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor SpeedY » ma mei 20, 2013 10:48 am

Hashja schreef:[i]
Persoonlijk vind ik de werking van dit middel geweldig. Het zorgt voor veel energie, je voeld je goed en euforisch, maar je ziet er niet meteen uit als iemand die overeden is door een bus en uit is op wraak (MDMA).

ik lig elke keer in een deuk als ik dit lees in combinatie met mijn verbeelding :grin:

nu heb ik een paar vragen:
ik kan wss aan 4-fa/4fa/4-fmp komen, dit is hetzelfde toch?

ook kan ik de HCL variant krijgen (CAS: 459-01-8 Formule: C9H13CIFN)
wat is dit?

Stel dat ik het bestel, enig idee hoe dit meestal opgestuurt wordt? ik woon namelijk nog thuis dus de kans is heel groot dat iemand anders het pakketje eerst ziet.

alvast bedankt
SpeedY
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Einstein » ma mei 20, 2013 12:21 pm

- Ja
- Hoef je je geen zorgen om te maken. Ik denk dat alle 4-FMP op de markt een HCl-zout is, dus de informatie die je op internet kan vinden is daarop van toepassing. De chemische uitleg is niet per se makkelijk te geven in één of twee zinnen, maar ga ervan uit dat het niet uitmaakt.
- De meeste vendors versturen pakketjes discreet in een envelop waar verder geen dubieuze logo's of dergelijke op staan. Zolang het pakketje niet opengemaakt wordt en zolang je een goede smoes klaarhebt heb je dus geen probleem. Je kan eventueel even informeren bij jouw vendor hoe het spul verstuurd wordt; sommigen hebben het ook op hun website staan.

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Stefaan » ma mei 20, 2013 12:43 pm

Let er wel op dat de postzegel en misschien op de achterkant wat tekst iets uit het buitenland laat zien.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Bonke » ma mei 20, 2013 12:58 pm

Gman007 schreef:Let er wel op dat de postzegel en misschien op de achterkant wat tekst iets uit het buitenland laat zien.

Ja ik kreeg laatst post uit Tsjechie in plaats van het vertrouwde Engeland :#:
Bonke
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Glazuur » wo mei 22, 2013 11:34 am

Hallo allemaal, heeft iemand enig idee of de combo LSD + 4FMP een goede combi is? Ik zou dan vooral op zoek zijn naar de dosissen en timing. Wat ik me zo voorstelde: een hele zegel droppen (dosis weet ik niet, maar een aardig-van-de-kaart-zegel), en dan na een uur of 3 spacen 120mg 4FMP (heb aan die dosis gewoonlijk al zeker genoeg). Denken jullie dat de LSD dan ineens volledig overstemd wordt? Of zouden jullie het überhaupt anders aanpakken? Hoor graag ideeën!
Zoals mijn opa altijd zei: 'Een hobby mag wat kosten!'
Glazuur

Berichtdoor Piotr » wo mei 22, 2013 4:04 pm

Ik denk dat het wel een goeie combi is, speed + LSD vind men ook een lekkere combi. Dus ik denk dat dit met 4fmp alleen maar leuker is. Maar net zoals met speed zou ook goed kunnen dat je trip geremd wordt, ik neem aan van wel, maar daarentegen valt een dosis van 120mg nog best wel te overzien. Ik zou zeggen, probeer het uit!
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Piotr » ma mei 27, 2013 7:12 pm

Nog even terug op de dosissen;
Flameon schreef:Orale dosering:
50 - 80 mg is een lichte dosis
80 - 140 mg is de gebruikelijke dosis
130 - 180 mg is een zeer sterke dosis (en wordt onervaren gebruikers ook afgeraden)

Ik vind deze dosissen eigenlijk wel erg aan de lage kant. Al mijn vrienden die dit voor de eerste keer proberen raadde ik aan te beginnen met 150mg. Maar zelfs deze dosis is voor de meesten achteraf tegengevallen. Ik kan me niet voorstellen dat veel mensen dit zien als een 'zeer sterke dosis'. Mijn vrienden hebben vrijwel allemaal relatief weinig mdma en speed tolerantie. Afgelopen keer 200mg genomen, volgende keer ga ik 250mg proberen.

Ik vraag me af of hier mensen zijn die 150mg echt als een 'zeer sterke dosis' ervaren.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Einstein » ma mei 27, 2013 7:18 pm

Van die mensen zijn er genoeg. Jouw verhaal staat op zichzelf, voor zover ik weet.

Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Multitude » ma mei 27, 2013 7:23 pm

Zag vanochtend bij het journaal een heel kort stukje over het gevaar van RCs, waarbij alleen 4-FMP bij naam genoemd werd, dus de hysterie zal binnenkort wel beginnen :#:
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Multitude
Junkenhoeder
Donateur

Berichtdoor Piotr » ma mei 27, 2013 8:19 pm

Multitude schreef:Zag vanochtend bij het journaal een heel kort stukje over het gevaar van RCs, waarbij alleen 4-FMP bij naam genoemd werd, dus de hysterie zal binnenkort wel beginnen :#:

Inderdaad, vandaag toevallig 2 krantenartikelen gelezen over de populariteit van 4FMP. Een vriend van mij heeft meteen besloten 100g in te kopen. :lol:

Naar mijn weten is 4fmp toch wel de meest populaire RC partydrug. Misschien zelfs wel de enige echt populaire RC partydrug. Volgens is het officieel al net zo illegaal als elke andere drug, maar dit blijft gewoon makkelijk verkrijgbaar, zie dit eigenlijk niet zo snel veranderen.
Laatst bijgewerkt door Piotr op ma mei 27, 2013 8:29 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Afca_Remy » ma mei 27, 2013 8:24 pm

Kan het ook nergens meer bestellen!
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Piotr » ma mei 27, 2013 8:30 pm

Nederland en als ik me niet vergis is het al illegaal in beide landen.

Ik kan dit gewoon nog online verkrijgen.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

VorigeVolgende

Keer terug naar Research Chemicals