Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Einstein » zo aug 04, 2013 8:37 pm

GHB na 4-FMP kan goed als je voorzichtig bent met de dosis.
Dat jij rustig werd van 4-FMP is niet de normale gang van zaken, maar het is in een thuissetting wel verklaarbaar. Het zou wel kunnen dat je in de toekomst ook op een feest ineens rustig wordt, houd daar rekening mee.
Over de serotoninevraag valt niet zoveel te zeggen omdat er nog niet veel degelijk onderzoek gedaan is naar 4-FMP, maar een dergelijke planning is op eigen risico. Het valt niet uit te sluiten dat er iets verkeerd gaat.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor kevinoow » ma aug 05, 2013 1:48 pm

niet echt het antwoord waar ik op hoopte maar goed dat maakt niet uit, wel de info gekregen die ik wou! thankyou Einstein! :hulde:
Het zit zo snor, dat het baard zit.
kevinoow
Bewuste Gebruiker
Verbannen

Berichtdoor Savage » vr aug 09, 2013 4:26 pm

Ik ga volgende week voor het eerst 4fmp proberen, iemand een idee wat voor mij een goede dosering zou zijn? 1,57 lang en 50 kilo. :grin:
Savage
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Multitude » vr aug 09, 2013 5:21 pm

Hier heb ik wel weer eens zin in over een maandje ofzo, aangezien MDMA nog minstens 10 maanden moet wachten van mezelf.
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Multitude
Junkenhoeder
Donateur

Berichtdoor ParadijsVogel » vr aug 09, 2013 5:31 pm

Savage schreef:Ik ga volgende week voor het eerst 4fmp proberen, iemand een idee wat voor mij een goede dosering zou zijn? 1,57 lang en 50 kilo. :grin:

Ik zat mijn eerste keer om en nabij de 250mg met wat tolerantie ,1,83 lang en 80 kilo zwaar. Dus ik zou zeggen, begin eens met zo'n 130 mg, dan ga je wel lekker.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur

Berichtdoor Savage » vr aug 09, 2013 6:50 pm

ParadijsVogel schreef:
Savage schreef:Ik ga volgende week voor het eerst 4fmp proberen, iemand een idee wat voor mij een goede dosering zou zijn? 1,57 lang en 50 kilo. :grin:

Ik zat mijn eerste keer om en nabij de 250mg met wat tolerantie ,1,83 lang en 80 kilo zwaar. Dus ik zou zeggen, begin eens met zo'n 130 mg, dan ga je wel lekker.

Thanks!
Savage
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Fret » vr aug 09, 2013 9:54 pm

Ik heb hier dus 2 gram in poedervorm van weten te bemachtigen.
de vraag is nu alleen wat de gebruikswijze hiervan is

snuiven schijnt pijn te doen
Ik kan het e.v.t in capsules doen maar dat lijkt me onpraktisch voor op een feest
Is het ook de "likken" zoals met MDMA kristallen het geval is? (natte vinger in het zakje)

iemand hier ervaring mee? 8-)
"Ik ben hier emotioneel te onzeker voor Ernie." -Bert, 2015

Fret
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor supergabbur » vr aug 09, 2013 11:25 pm

Misschien een idee om de dosis(sen) die je wilt nemen van tevoren af te wegen, die in een zakje of zakjes te doen en dat op die fissa met een natte vinger op te likken? Likken werkte (voor mij in ieder geval) namelijk prima, kan me alleen goed voorstellen dat je met gewoon je natte vinger in het zakje met 2 gram steken en random wat oplikken al snel per ongeluk veel te veel neemt. Of veel te weinig, en daarna misschien alsnog weer teveel. Van tevoren wegen is in ieder geval veel beter :)
supergabbur
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Fret » za aug 10, 2013 1:03 am

Van tevoren afwegen is wel een goeie idd, dan is het ook wat beter in te schatten allemaal

het hoeft dus gelukkig niet m'n neus in :woeh:
"Ik ben hier emotioneel te onzeker voor Ernie." -Bert, 2015

Fret
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Miiriiam » ma aug 12, 2013 10:55 pm

HoiHoi,

Dringend vraagje; ik heb pas voor het eerst 4fmp genomen, zo'n 115mmg (aanbevolen was lichaamsgewicht x1,5 en dat kwam uit op 90mmg) Omdat ik een hoge pep tolerantie heb dacht ik dat dit wel kon wat dus ook bleek. Alleen juist door de al hoge tolerantie werd ik na de mdma feelings al snel vrij 'nuchter' en had zelfs dat speedy gevoel niet. Ik had toen ook een groot verlangen naar iets bijnemen maar ik weet dat xtc niet goed is. Ik wil ook geen G. Ik vraag me af wat ik dan kan nemen om toch die 'love feeling' en euforie wat te rekken. 4 bijnemen weet ik niet of dat slim is/werkt want dat rekt alleen het speedy gevoel zodat je langer door kunt als het ware. Op pep slaap ik al amper dus met 4 ook niet dus daarom wil ik eigenlijk ook niet 4bijnemen. Maar wat is dan aan te bevelen?
Miiriiam
Newbie

Berichtdoor Multitude » ma aug 12, 2013 11:08 pm

Het euforische van 4-FMP duurt sowieso vrij kort (verstandig dat je niks hebt bijgenomen trouwens, kudos). Zelf heb ik wel goede ervaringen met 4-FMP + 2C-B, en volgens mij kunnen sommige andere 2Ctjes ook best goed werken in lage dosis. Daar moet het natuurlijk wel het geschikte feest voor zijn, psychedelica enzo. Ik heb ook verschillende mensen gehoord die heel enthousiast waren over 4-FMP + methylone, maar ik heb verder geen idee hoe schadelijk dat is.
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Multitude
Junkenhoeder
Donateur

Berichtdoor Piotr » ma aug 12, 2013 11:29 pm

Multitude schreef: Ik heb ook verschillende mensen gehoord die heel enthousiast waren over 4-FMP + methylone, maar ik heb verder geen idee hoe schadelijk dat is.

Heb het een maal geprobeerd, vrienden van mij vele malen vaker. Ik denk dat het minder schadelijk is dan de combi 4fmp + xtc, maar deze combi zorgt er evenals voor dat er meer vrije radicalen in de hersenen voorkomen die voor hersenschade kunnen zorgen. Dus gezond zal het niet zijn.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Einstein » di aug 13, 2013 5:21 pm

Methylone schijnt in ieder geval minder schadelijk te zijn dan MDMA, maar hoe het met dit soort combinaties zit is vaak gokken. Ik zou het er zelf niet op wagen :#:

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Piotr » di aug 13, 2013 6:52 pm

Ik vind het zelf wel altijd moeilijk om niks bij te pakken. Heb het 3 maal gebruikt. Echter maar één keer alleen 4fmp, de andere keren in combinatie met methylone of GHB. Op Q-base neem ik ook weer 4fmp en daarna toch nog een xtc pil. Wanneer je het een keer combineert kun je vaak niet meer zonder. Al mijn vrienden die het eens gecombineerd hebben met methylone doen dit nu altijd als ze 4fmp pakken. Maar daar zitten dan ook een paar naïeve personen tussen... :lol:

Ik kreeg trouwens net een pb dat de 4fmp die aangeboden wordt op een redelijk bekende (of eventueel beruchte) vendor niet echt 4fmp blijkt te zijn. Van deze site is blijkbaar ook nog een fake-site. Als je weet over welke vendor het gaat en of dit waar is of niet hoor ik hier graag meer van. Het liefst wil ik natuurlijk weten wat ik dan eens door m'n strot heb gehaald. Alvast bedankt!

Als ik een sample breng naar novadic en zeg dat ik het als speed heb gekocht, testen ze dan wel welke stoffen het zijn?
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Miiriiam » di aug 13, 2013 11:52 pm

9 je kunt gewoon aangeven dat je het als 4fmp hebt gekocht en dan laten testen of dat daadwerkelijk erin zit.. meer krijg je over de rest wat erin zit niet over te horen.
Miiriiam
Newbie

Berichtdoor Piotr » wo aug 14, 2013 2:19 am

Nou, volgens mij test novadic geen research chemicals, verder wordt ook altijd vermeld wat de onzuiverheden in het poeder zijn. Eens werd er bij mijn speed ook getest dat er 1% cocaïne in zat, dus het lijkt mij dat ze gewoon testen welke stof erin zit of niet?
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Italiano » vr aug 16, 2013 10:25 am

Pjenis, check ff hier (geldt voor Jellinek)

drugs/drugs-laten-testen-ook-in-belgie-t49-90.html#p344517
Italiano
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Miiriiam » za aug 17, 2013 12:48 pm

Heyhey,
de combinatie van 4 met daarna n kwartje/halfje xtc, het versterkt de werking hoorde ik, maar duurt het effect dan ook langer of blijft dat wanneer je x neemt het hetzelfde als zonder 4? En dan bedoel ik bijvoorbeeld als je rond een uurtje of 4 de 4fmp neemt en rond de avond een kwartje?
Miiriiam
Newbie

Berichtdoor Miiriiam » za aug 17, 2013 12:49 pm

pjenis schreef:Nou, volgens mij test novadic geen research chemicals, verder wordt ook altijd vermeld wat de onzuiverheden in het poeder zijn. Eens werd er bij mijn speed ook getest dat er 1% cocaïne in zat, dus het lijkt mij dat ze gewoon testen welke stof erin zit of niet?

Nouja wij hebben de 4 in Nijmegen laten testen en wij kregen enkel te horen of het 4fmp was of niet..
Miiriiam
Newbie

Berichtdoor Piotr » do aug 22, 2013 2:44 am

Miiriiam schreef:Heyhey,
de combinatie van 4 met daarna n kwartje/halfje xtc, het versterkt de werking hoorde ik, maar duurt het effect dan ook langer of blijft dat wanneer je x neemt het hetzelfde als zonder 4? En dan bedoel ik bijvoorbeeld als je rond een uurtje of 4 de 4fmp neemt en rond de avond een kwartje?

Ik vind de vraagstelling een beetje vaag... Maar ik hoop dat ik je kan helpen. 4fmp en xtc verbruiken allebei serotonine. Met name bij xtc houdt het effect op zodra je serotonine, bij wijze van spreke, opgebruikt is, mits je blijft mdma/xtc blijft bijpakken. Het love-gevoel van 4fmp werkt voor veel mensen maar enkele uurtjes, als je xtc bijneemt kan je dit gevoel behouden/versterken. Een kwartje/halfje zou gewoon moeten werken. Maar denk erom dat je het 4fmp effect probeert te verlengen, niet het xtc effect. Het xtc gevoel zou waarschijnlijk sneller uitwerken omdat al een deel van je serotonine is verbruikt. Zeker als je meerdere kwartjes/halfjes blijft bijpakken zal dit merkbaar zijn. Maar het komt er op neer dat als je deze middelen combineert je het '4fmp-gevoel' best lang kan verlengen.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Ivo » do aug 22, 2013 8:24 am

Maar gezond is het niet. Xtc + speed is extra hersenschade, grote kans dart dat voor xtc + 4fmp hetzelfde is.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo
Midnight Toker
Site Admin

Berichtdoor Fissa » do aug 22, 2013 7:10 pm

Ik heb aankomend weekend een drie daags festival. Wel slaap ik gewoon thuis dus ga er van uit dat ik een redelijke nachtrust heb.
Maar ik weet dus niet precies hoe ik het ga indelen. Is het zo dat 4-fmp net als met XTC al je serotonine opvreet? Of werkt X nog wel gewoon redelijk na een dagje 4fmp.
Enigzins offtopic maar ik heb nu XTC, pep en 4fmp tot mijn beschikking. Ik ga per dag sowieso maar 1 drugs gebruiken, niks door elkaar. Hoe kan ik het dan het beste indelen?
Fissa
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor ParadijsVogel » do aug 22, 2013 7:23 pm

Als je per se alles wilt gebruiken, wat ik zelf afraad, zou ik 4fmp, pep, XTC doen. Maar ik zou zelf overwegen om XTC of 4fmp niet te doen, vanwege de serotonine die je verbruikt.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur

Berichtdoor Fissa » do aug 22, 2013 8:13 pm

ParadijsVogel schreef:Als je per se alles wilt gebruiken, wat ik zelf afraad, zou ik 4fmp, pep, XTC doen. Maar ik zou zelf overwegen om XTC of 4fmp niet te doen, vanwege de serotonine die je verbruikt.

Zou pep, pep en X dan beter zijn? Ik ben vooral bang dat mijn pep nog effecten heeft als ik dan de volgende dag X neem, vanwege de beruchte schadelijkheid die daaruit volgt.
Fissa
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor Einstein » do aug 22, 2013 8:20 pm

Pep, pep en dan X is sowieso beter ja. Zorg dat er tenminste zo'n 12-16 uur tussen de laatste pep en de eerste X zit.

Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Re: 4-FMP

Berichtdoor Aanwazig » vr aug 23, 2013 5:43 pm

Wat is nou een goede dosis om gewoon precies lekker te gaan, en niet te hard, ik heb het 1 keer gehad (in een capsule) maar weet niet hoeveel mg. er in zat.. voelde het iig niet zo hevig.
Maar als je nou gewoon wel lekker wilt gaan, niet te hevig maar gewoon relaxed wat is dan een goede hoeveelheid?
Aanwazig
Newbie

Berichtdoor Piotr » vr aug 23, 2013 5:43 pm

Fissa schreef:Zou pep, pep en X dan beter zijn? Ik ben vooral bang dat mijn pep nog effecten heeft als ik dan de volgende dag X neem, vanwege de beruchte schadelijkheid die daaruit volgt.

Dat zou veel beter zijn. Vrijwel alle uppers kun je niet met elkaar combineren i.v.m bijkomende hersenschade, of dit nou om pep of 4fmp gaat maakt waarschijnlijk niet veel uit. Daarnaast verbruikt 4fmp ook serotonine, dus zal het niet echt goed zijn voor je tolerantie als je ook nog eens xtc gaat gebruiken.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Klimtox » ma aug 26, 2013 12:39 pm

De combi 4FMP + XTC is echt heel slecht voor je. Ook vrij grote kans om door deze combi het serotoninesyndroom op te lopen, omdat XTC veel serotonine laat vrijkomen en 4FMP juist de heropname extra remt. Echt af te raden dus.
<3
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie

Re: 4-FMP

Berichtdoor Piotr » ma aug 26, 2013 2:57 pm

Aanwazig schreef:Wat is nou een goede dosis om gewoon precies lekker te gaan, en niet te hard, ik heb het 1 keer gehad (in een capsule) maar weet niet hoeveel mg. er in zat.. voelde het iig niet zo hevig.
Maar als je nou gewoon wel lekker wilt gaan, niet te hevig maar gewoon relaxed wat is dan een goede hoeveelheid?

4FMP wordt niet gauw (te) heftig, 'hard gaan' in de zin van hoe dat met xtc is zal niet gebeuren. Stel je neemt net iets teveel dan zal je alleen iets meer gespannen/onrustig zijn. Niemand kan voor jou een dosis aanraden waar jij lekker op zal gaan. Ik en mijn vrienden nemen in ieder geval altijd ~200mg. Ik zou zeggen maak een capsule van 150mg en een capsule met een lagere dosering 50-100mg. Werkt de eerste capsule niet goed genoeg pak dan na zo'n 2 uur de andere capsule bij.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Aanwazig » do aug 29, 2013 1:18 pm

Ik ga dit weekend naar een feest toe en wil graag bommetjes 4-fmp nemen, alleen ik heb geen weegschaal of iets om het te wegen hoeveel er in me bommetje(s) gaat.. Hoe kan ik ongeveer weten dat ik op 125mg zit bijvoorbeeld?
Aanwazig
Newbie

VorigeVolgende

Keer terug naar Research Chemicals