Savage schreef:Ik ga volgende week voor het eerst 4fmp proberen, iemand een idee wat voor mij een goede dosering zou zijn? 1,57 lang en 50 kilo.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel schreef:Savage schreef:Ik ga volgende week voor het eerst 4fmp proberen, iemand een idee wat voor mij een goede dosering zou zijn? 1,57 lang en 50 kilo.
Ik zat mijn eerste keer om en nabij de 250mg met wat tolerantie ,1,83 lang en 80 kilo zwaar. Dus ik zou zeggen, begin eens met zo'n 130 mg, dan ga je wel lekker.
Multitude schreef: Ik heb ook verschillende mensen gehoord die heel enthousiast waren over 4-FMP + methylone, maar ik heb verder geen idee hoe schadelijk dat is.
pjenis schreef:Nou, volgens mij test novadic geen research chemicals, verder wordt ook altijd vermeld wat de onzuiverheden in het poeder zijn. Eens werd er bij mijn speed ook getest dat er 1% cocaïne in zat, dus het lijkt mij dat ze gewoon testen welke stof erin zit of niet?
Miiriiam schreef:Heyhey,
de combinatie van 4 met daarna n kwartje/halfje xtc, het versterkt de werking hoorde ik, maar duurt het effect dan ook langer of blijft dat wanneer je x neemt het hetzelfde als zonder 4? En dan bedoel ik bijvoorbeeld als je rond een uurtje of 4 de 4fmp neemt en rond de avond een kwartje?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel schreef:Als je per se alles wilt gebruiken, wat ik zelf afraad, zou ik 4fmp, pep, XTC doen. Maar ik zou zelf overwegen om XTC of 4fmp niet te doen, vanwege de serotonine die je verbruikt.
Fissa schreef:Zou pep, pep en X dan beter zijn? Ik ben vooral bang dat mijn pep nog effecten heeft als ik dan de volgende dag X neem, vanwege de beruchte schadelijkheid die daaruit volgt.
Aanwazig schreef:Wat is nou een goede dosis om gewoon precies lekker te gaan, en niet te hard, ik heb het 1 keer gehad (in een capsule) maar weet niet hoeveel mg. er in zat.. voelde het iig niet zo hevig.
Maar als je nou gewoon wel lekker wilt gaan, niet te hevig maar gewoon relaxed wat is dan een goede hoeveelheid?
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast