JongGeleerd schreef:Mxe? Gewoon n wietje?
Ik houd iig van een wietje na n heftige nacht speed
King schreef:JongGeleerd schreef:Mxe? Gewoon n wietje?
Ik houd iig van een wietje na n heftige nacht speed
Ik kan niet roken als ik een upper heb gebruikt
JongGeleerd schreef:Dan dus MXE
of 2CB? Kan iemand mij vertellen of dat niet extra schadelijk is?
Einstein schreef:MXE zou ik een beetje mee oppassen, zeker in combinaties lijkt het toch wat risicovoller te zijn dan ketamine.
2C-I schijnt geniaal te zijn bij 4-FMP, maar als je 2C-B met 4-FMP niks vond is het de vraag of 2C-I voor jou wél chill is. Als je niet heel fanatiek meer hoeft te feesten is een benzo'tje misschien een idee.
Einstein schreef:MXE wordt ervan verdacht risky te zijn in combinatie met serotoninereleasers (zoals 4-FMP) i.v.m. serotoninesyndroom. Daarbij sleutelt het ook aan je dopaminetransporters, weet niet of dat nog extra risico oplevert, maar je hebt in ieder geval minder zekerheid dan wanneer je keta zou nemen.
MDMArvin schreef:Als bij iemand het love gevoel weg is bij xtc, kan dit dan bij 4fa weer ervaren worden?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
henkjandevriezer schreef:Ik lees al een tijdje mee op dit forum, maar bij deze mijn eerste post.
Dit festivalseizoen regelmatig 4fmp gebruikt en vind het een ideale (misschien wel fijnere) vervanger van xtc.
Enige probleem wat ik heb is dat ik het euforische te kort vind duren voor een hele dag festival. Met xtc kan je dan nog wel bijnemen, maar met 4fmp is het euforische dan gewoon weg bij mij en blijft er alleen een hoop energie over.
Vraag is nu of ik dit euforische gevoel wat uren kan rekken door methylone bij te nemen aan het eind, of is de combinatie met methylone alleen geschikt wanneer het kort na de 4fmp genomen wordt?
zornax schreef:henkjandevriezer schreef:Ik lees al een tijdje mee op dit forum, maar bij deze mijn eerste post.
Dit festivalseizoen regelmatig 4fmp gebruikt en vind het een ideale (misschien wel fijnere) vervanger van xtc.
Enige probleem wat ik heb is dat ik het euforische te kort vind duren voor een hele dag festival. Met xtc kan je dan nog wel bijnemen, maar met 4fmp is het euforische dan gewoon weg bij mij en blijft er alleen een hoop energie over.
Vraag is nu of ik dit euforische gevoel wat uren kan rekken door methylone bij te nemen aan het eind, of is de combinatie met methylone alleen geschikt wanneer het kort na de 4fmp genomen wordt?
Dit kan heel goed met methylone, heerlijke combi! 3 uur na de 4fmp heb ik het ingenomen en ging perfect
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
FRESH schreef:Ben je groot of hunker je naar meer speedy gevoel ofzo? Zefs voor 4-FMP vind ik 175mg in één keer (ga daar even van uit...) best wel veel, of misschien is je 4-FMP minder sterk/goed...Ik zou 150-160 nemen dan, maar dit terzijde.
King schreef:FRESH schreef:Ben je groot of hunker je naar meer speedy gevoel ofzo? Zefs voor 4-FMP vind ik 175mg in één keer (ga daar even van uit...) best wel veel, of misschien is je 4-FMP minder sterk/goed...Ik zou 150-160 nemen dan, maar dit terzijde.
Dit is echt voor iedereen anders, ik weeg zelf nog geen 70kg en vind 175mg een 'enigzins' lage dosis. Dit is de dosis die wij mensen aanraden die het voor de eerste keer gaan doen en ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat ze het teveel vonden. Vrijwel iedereen wou de volgende keer 200mg. Ik vind daarom dat je, zeker met relatief veilige drugs zoals 4fmp, mensen niet zo op de vingers moet tikken qua hoeveelheid. Je kan mij niet wijsmaken dat 175mg 4fmp je avond kan verpesten.
henkjandevriezer schreef:Dat ben ik met je eens, je gaat ook niet snel fout met 4fmp. Wat ik wel zelf ervaar is dat ik graag bij wil doseren, maar dat ik hier aan het eind van de avond dan een beetje spijt van heb als ik wakker lig met een erg speedy/nerveus gevoel. Het lijkt of mensen graag willen bijpakken, misschien omdat ze het gevoel van mdma gewend zijn wat iets heftiger is.
King schreef:
Dit is echt voor iedereen anders, ik weeg zelf nog geen 70kg en vind 175mg een 'enigzins' lage dosis. Dit is de dosis die wij mensen aanraden die het voor de eerste keer gaan doen en ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat ze het teveel vonden. Vrijwel iedereen wou de volgende keer 200mg. Ik vind daarom dat je, zeker met relatief veilige drugs zoals 4fmp, mensen niet zo op de vingers moet tikken qua hoeveelheid. Je kan mij niet wijsmaken dat 175mg 4fmp je avond kan verpesten.
King schreef:Het gevoel dat je aangekeken wordt is niet ongekend bij amfetamines. Denk dat iedereen hier soms wel eens last van heeft, zeker als je veel amfetamines tot je neemt.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast