Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Perry » wo sep 11, 2013 12:14 pm

Mxe? Gewoon n wietje?
Ik houd iig van een wietje na n heftige nacht speed
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor Piotr » wo sep 11, 2013 12:32 pm

JongGeleerd schreef:Mxe? Gewoon n wietje?

Ik kan niet roken als ik een upper heb gebruikt :mad:
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Perry » wo sep 11, 2013 12:59 pm

King schreef:
JongGeleerd schreef:Mxe? Gewoon n wietje?

Ik kan niet roken als ik een upper heb gebruikt :mad:

Dan dus MXE :)

of 2CB? Kan iemand mij vertellen of dat niet extra schadelijk is?
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor Piotr » wo sep 11, 2013 2:48 pm

JongGeleerd schreef:Dan dus MXE :)

of 2CB? Kan iemand mij vertellen of dat niet extra schadelijk is?

MXE/ketamine moet ik binnenkort maar eens goed uitproberen. Maar al mijn vrienden zitten op feesten altijd aan de speed/pillen of andere uppers. Vraag me af of je met MXE dan wel op één lijn zit.

2C-B heb ik gebruikt tijdens mijn eerste keer 4fmp op Hard Bass '13 en dat viel tegen, voelde me er erg ongemakkelijk door, dus dat ga ik niet nog eens proberen. Hoogstwaarschijnlijk is de combinatie niet extra schadelijk, 2c-b zou er zelf voor moeten zorgen dat de euforie van 4fmp verlengt/versterkt zou worden.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Perry » wo sep 11, 2013 4:48 pm

Ketamine lijkt me niet heel leuk, omdat het maar 20 minuten duurt ofzo, vandaar dat ik MXE aanraad.
Pas op met de dosering trouwens, want iemand die ik ken is met overdosis in t ziekenhuis belandt.
Inschatten als je combineert is lastiger!
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor Einstein » wo sep 11, 2013 5:12 pm

MXE zou ik een beetje mee oppassen, zeker in combinaties lijkt het toch wat risicovoller te zijn dan ketamine.
2C-I schijnt geniaal te zijn bij 4-FMP, maar als je 2C-B met 4-FMP niks vond is het de vraag of 2C-I voor jou wél chill is. Als je niet heel fanatiek meer hoeft te feesten is een benzo'tje misschien een idee.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Piotr » wo sep 11, 2013 5:21 pm

Einstein schreef:MXE zou ik een beetje mee oppassen, zeker in combinaties lijkt het toch wat risicovoller te zijn dan ketamine.
2C-I schijnt geniaal te zijn bij 4-FMP, maar als je 2C-B met 4-FMP niks vond is het de vraag of 2C-I voor jou wél chill is. Als je niet heel fanatiek meer hoeft te feesten is een benzo'tje misschien een idee.

In welk opzicht zou MXE risicovoller zijn in combinatie?

Zelf was mijn plan ook geen 2c-x. Wanneer ik eenmaal 2C-I krijg bemachtigt moet ik het toch eerst thuis uitproberen. Voordat dat zover is ben ik weer een jaar verder...

En benzo's lijken me in het algemeen wel leuk, maar daar blijf ik liever vanaf...
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Einstein » wo sep 11, 2013 5:35 pm

MXE wordt ervan verdacht risky te zijn in combinatie met serotoninereleasers (zoals 4-FMP) i.v.m. serotoninesyndroom. Daarbij sleutelt het ook aan je dopaminetransporters, weet niet of dat nog extra risico oplevert, maar je hebt in ieder geval minder zekerheid dan wanneer je keta zou nemen.

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Perry » wo sep 11, 2013 5:56 pm

Einstein schreef:MXE wordt ervan verdacht risky te zijn in combinatie met serotoninereleasers (zoals 4-FMP) i.v.m. serotoninesyndroom. Daarbij sleutelt het ook aan je dopaminetransporters, weet niet of dat nog extra risico oplevert, maar je hebt in ieder geval minder zekerheid dan wanneer je keta zou nemen.

Ik heb speed, MXE, MDMA en alcohol door elkaar gebruikt en had nergens last van...
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor Einstein » wo sep 11, 2013 5:58 pm

Dat kan, maar MXE blijft al met al een RC waar nog lang niet alles over bekend is. Vermoed zelf ook dat het risico vrij klein is, maar het kan geen kwaad om te weten dat de combinatie mogelijk riskant is :)

Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor henkjandevriezer » do sep 12, 2013 10:18 pm

Ik lees al een tijdje mee op dit forum, maar bij deze mijn eerste post.
Dit festivalseizoen regelmatig 4fmp gebruikt en vind het een ideale (misschien wel fijnere) vervanger van xtc.
Enige probleem wat ik heb is dat ik het euforische te kort vind duren voor een hele dag festival. Met xtc kan je dan nog wel bijnemen, maar met 4fmp is het euforische dan gewoon weg bij mij en blijft er alleen een hoop energie over.
Vraag is nu of ik dit euforische gevoel wat uren kan rekken door methylone bij te nemen aan het eind, of is de combinatie met methylone alleen geschikt wanneer het kort na de 4fmp genomen wordt?
Inkakken is bijnakken.
henkjandevriezer
Newbie

Berichtdoor Radical » do sep 12, 2013 10:53 pm

Als bij iemand het love gevoel weg is bij xtc, kan dit dan bij 4fa weer ervaren worden?
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Radical
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Ivo » do sep 12, 2013 11:06 pm

MDMArvin schreef:Als bij iemand het love gevoel weg is bij xtc, kan dit dan bij 4fa weer ervaren worden?

Bij Koxbox was het love gevoel weg en hij had kort die effecten bij 4fmp wel, maar het was zeer snel terug weg. Als ik het me goed herinner :)

@Henkjan: lijkt me niet echt gezond voor je hart, maar over het effect kan ik niks zeggen...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo
Midnight Toker
Site Admin

Berichtdoor zornax » vr sep 13, 2013 4:13 pm

henkjandevriezer schreef:Ik lees al een tijdje mee op dit forum, maar bij deze mijn eerste post.
Dit festivalseizoen regelmatig 4fmp gebruikt en vind het een ideale (misschien wel fijnere) vervanger van xtc.
Enige probleem wat ik heb is dat ik het euforische te kort vind duren voor een hele dag festival. Met xtc kan je dan nog wel bijnemen, maar met 4fmp is het euforische dan gewoon weg bij mij en blijft er alleen een hoop energie over.
Vraag is nu of ik dit euforische gevoel wat uren kan rekken door methylone bij te nemen aan het eind, of is de combinatie met methylone alleen geschikt wanneer het kort na de 4fmp genomen wordt?

Dit kan heel goed met methylone, heerlijke combi! 3 uur na de 4fmp heb ik het ingenomen en ging perfect :)
zornax
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor FRESH » vr sep 13, 2013 4:29 pm

zornax schreef:
henkjandevriezer schreef:Ik lees al een tijdje mee op dit forum, maar bij deze mijn eerste post.

Dit kan heel goed met methylone, heerlijke combi! 3 uur na de 4fmp heb ik het ingenomen en ging perfect :)

Ja, natuurlijk gaat dat wel, maar aangezien 4-FMP amfetamine familie is, en methylone MDMA familie is het wel extra belastend voor je lichaam, dus houd daar rekening mee. Just saying :-)
FRESH

Berichtdoor henkjandevriezer » vr sep 13, 2013 4:40 pm

Hou er inderdaad rekening mee dat dit extra belastend is, maar kies juist voor deze combi ipv die met xtc/mdma, vanwege de lagere serotinerelease van Methylone.
Wat zouden jullie aanraden als dosis om bij te nemen na 3 uur. Ga dit keer voor 175 mg 4fmp. 200 bleek vorige keer toch wat veel. Mn ogen schoten het eind van de avond alle kanten op.
Inkakken is bijnakken.
henkjandevriezer
Newbie

Berichtdoor FRESH » vr sep 13, 2013 4:47 pm

Ben je groot of hunker je naar meer speedy gevoel ofzo? Zefs voor 4-FMP vind ik 175mg in één keer (ga daar even van uit...) best wel veel, of misschien is je 4-FMP minder sterk/goed...Ik zou 150-160 nemen dan, maar dit terzijde.

Als je na de 4-FMP methylone wil nemen, dan zou ik gewoon 140mg nemen ofzo, mijn ervaring is dat die 4-FMP toch nog wel even (onbewust) doorwerkt, zeker bij +130mg en dat die 4-FMP het gevoel van de Methylone nog wel wat wil versterken. Eigenlijk zou je het gewoon een beetje moeten uitvogelen, want hoeft niet bij iedereen hetzelfde te zijn, ook je product kan anders wezen.
FRESH

Berichtdoor henkjandevriezer » vr sep 13, 2013 5:02 pm

Ik ben niet extreem groot (85kg), maar heb het idee dat de 4FMP van wat mindere kwaliteit is (komt van de slimme dokter). Zowel ik als mijn vrienden begonnen met 125-150mg, maar leek voor iedereen net te weinig.
Inkakken is bijnakken.
henkjandevriezer
Newbie

Berichtdoor ParadijsVogel » vr sep 13, 2013 5:08 pm

Ik had dat ook de laatste keer 4-fmp. We hadden toen allebei 125 mg (daarna was het op) en dat bleek te weinig te zijn. Was erg jammer.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur

Berichtdoor Piotr » vr sep 13, 2013 6:34 pm

FRESH schreef:Ben je groot of hunker je naar meer speedy gevoel ofzo? Zefs voor 4-FMP vind ik 175mg in één keer (ga daar even van uit...) best wel veel, of misschien is je 4-FMP minder sterk/goed...Ik zou 150-160 nemen dan, maar dit terzijde.

Dit is echt voor iedereen anders, ik weeg zelf nog geen 70kg en vind 175mg een 'enigzins' lage dosis. Dit is de dosis die wij mensen aanraden die het voor de eerste keer gaan doen en ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat ze het teveel vonden. Vrijwel iedereen wou de volgende keer 200mg. Ik vind daarom dat je, zeker met relatief veilige drugs zoals 4fmp, mensen niet zo op de vingers moet tikken qua hoeveelheid. Je kan mij niet wijsmaken dat 175mg 4fmp je avond kan verpesten.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor henkjandevriezer » vr sep 13, 2013 7:13 pm

King schreef:
FRESH schreef:Ben je groot of hunker je naar meer speedy gevoel ofzo? Zefs voor 4-FMP vind ik 175mg in één keer (ga daar even van uit...) best wel veel, of misschien is je 4-FMP minder sterk/goed...Ik zou 150-160 nemen dan, maar dit terzijde.

Dit is echt voor iedereen anders, ik weeg zelf nog geen 70kg en vind 175mg een 'enigzins' lage dosis. Dit is de dosis die wij mensen aanraden die het voor de eerste keer gaan doen en ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat ze het teveel vonden. Vrijwel iedereen wou de volgende keer 200mg. Ik vind daarom dat je, zeker met relatief veilige drugs zoals 4fmp, mensen niet zo op de vingers moet tikken qua hoeveelheid. Je kan mij niet wijsmaken dat 175mg 4fmp je avond kan verpesten.

Dat ben ik met je eens, je gaat ook niet snel fout met 4fmp. Wat ik wel zelf ervaar is dat ik graag bij wil doseren, maar dat ik hier aan het eind van de avond dan een beetje spijt van heb als ik wakker lig met een erg speedy/nerveus gevoel. Het lijkt of mensen graag willen bijpakken, misschien omdat ze het gevoel van mdma gewend zijn wat iets heftiger is.
Inkakken is bijnakken.
henkjandevriezer
Newbie

Berichtdoor Klimtox » vr sep 13, 2013 9:04 pm

henkjandevriezer schreef:Dat ben ik met je eens, je gaat ook niet snel fout met 4fmp. Wat ik wel zelf ervaar is dat ik graag bij wil doseren, maar dat ik hier aan het eind van de avond dan een beetje spijt van heb als ik wakker lig met een erg speedy/nerveus gevoel. Het lijkt of mensen graag willen bijpakken, misschien omdat ze het gevoel van mdma gewend zijn wat iets heftiger is.

Daar heb ik ook erg last van ja, dat bijpakken teminste. Zit ook altijd rond de 400mg op een avond daarom, maar ik vind het niet echt hinderlijk of iets dergelijks. Kan niet slapen dan nee, maar daarom ga ik ook gewoon niet naar bed :beer:
<3
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie

Berichtdoor Hamukun » za sep 14, 2013 2:37 pm

King schreef:

Nou ja, hierboven staat een post van iemand die 200mg teveel vond, en zoals je zelf al zegt is het voor iedereen anders. Uit je andere posts begrijp ik dat jij nogal van de hoge dosisses houdt, maar niet iedereen vind dat fijn en bij sommige mensen komt het harder aan dan bij anderen. Beginnende gebruikers adviseren om een dosis te nemen die algemeen als redelijk hoog wordt gezien zou ik zelf niet doen.

Niet dat je mensen op de vingers moet tikken, maar mensen die nog nooit iets gedaan hebben direct iets aanraden is wel weer een ander uiterste.
Hamukun
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor henkjandevriezer » za sep 14, 2013 3:13 pm

Zelf heb ik het idee dat ik bij zowel een dosis van 170 als 225 de eerste paar uur hetzelfde gevoel ervaar. Alleen dat ik bij de lage dosis een relaxte afterspace heb met alleen nog fijne tintelingen en dat bij die hogere dosis ik aan het eind van de avond super nerveus gevoel in me heb. Om die reden zou ik zelf niet zo snel heel hoog gaan zitten in de dosis hierbij, omdat het niet veel lijkt toe te voegen.

Iemand toevallig bekend met het gevoel aan het eind van de avond dat het lijkt of iedereen je aankijkt als je bijvoorbeeld een stukje gaat lopen, of ben ik de enige die dat ervaart?
Inkakken is bijnakken.
henkjandevriezer
Newbie

Berichtdoor Hamukun » za sep 14, 2013 3:51 pm

Nee dat heb ik ook, maar dat heb ik bij wel meer drugs... Helemaal als je 's ochtends vroeg naar huis gaat en er lopen moeders met kinderen ofzo dan heb ik echt het idee dat iedereen heel boos naar me aan het kijken is :)
Hamukun
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Klimtox » za sep 14, 2013 5:52 pm

Mensen staren me altijd aan, of ik nou drugs op heb of niet :o
<3
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie

Berichtdoor henkjandevriezer » za sep 14, 2013 8:30 pm

hahaha, dat zal misschien een andere reden hebben. Het gevoel dat mensen sochtends naar me kijken na een feest dat ken ik wel ja, maar met 4fmp heb ik dat wel iets anders, als ik op een groot festival loop langs 100 mensen, dan heb ik soms het gevoel dat ik ze ook alle 100 recht in de ogen heb aangekeken en zei mij dus ook.
Inkakken is bijnakken.
henkjandevriezer
Newbie

Berichtdoor Piotr » za sep 14, 2013 9:09 pm

Het gevoel dat je aangekeken wordt is niet ongekend bij amfetamines. Denk dat iedereen hier soms wel eens last van heeft, zeker als je veel amfetamines tot je neemt.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Basshoven » za sep 14, 2013 9:48 pm

King schreef:Het gevoel dat je aangekeken wordt is niet ongekend bij amfetamines. Denk dat iedereen hier soms wel eens last van heeft, zeker als je veel amfetamines tot je neemt.

Verschrikkelijk gevoel... Sta je lekker door te flippen op de muziek, word je in een heldere split-second plots weer herinnerd aan het bestaan van een buitenwereld en plots lijkt die hele buitenwereld je te kunnen zien :lol:

BRRRRRRRRRRRR gelukkig zijn op de feesten waar ik ga altijd alle lichten uit :grin:
Basshoven

Berichtdoor Piotr » do sep 26, 2013 5:56 pm

De combinatie 4FMP met 2M2B lijkt me eigenlijk helemaal niet verkeerd! Heb alleen nog nooit 2M2B gebruikt en ik zou ook echt niet weten hoe ik hieraan kan komen. Heb weinig verstand van kleine vendors op het internet. 4FMP met alcohol an sich lijkt me al erg leuk alleen ik krijg nooit veel alcohol naar binnen, laat staan op een festival met alleen maar bier.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

VorigeVolgende

Keer terug naar Research Chemicals