karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
Klimtox schreef:Mensen staren me altijd aan, of ik nou drugs op heb of niet
Basshoven schreef:King schreef:Het gevoel dat je aangekeken wordt is niet ongekend bij amfetamines. Denk dat iedereen hier soms wel eens last van heeft, zeker als je veel amfetamines tot je neemt.
Verschrikkelijk gevoel... Sta je lekker door te flippen op de muziek, word je in een heldere split-second plots weer herinnerd aan het bestaan van een buitenwereld en plots lijkt die hele buitenwereld je te kunnen zien![]()
BRRRRRRRRRRRR gelukkig zijn op de feesten waar ik ga altijd alle lichten uit
King schreef:Ik zoek eigenlijk nog een leuke drug om de latere uurtje van 4FMP wat leuker te maken. 4fmp + GHB vond ik niet zo interessant terwijl ik iedereen hoor zeggen dat speed/4fmp + GHB echt geweldige combinaties zijn, maar dat kan ook aan de dosering liggen.
Iemand nog leuke suggesties?
_Trypto_ schreef:Nare verhalen gehoord over SA met betrekking tot MXE die verkocht is als 6-APB. Ik vertouw het nu toch niet helemaal meer.
Ben niet bekend met andere vendors en vroeg me af hoe mensen hier tegen het bestellen bij SA aankijken? Of dat ik toch op zoek moet naar een andere vendor
Pepino schreef:Ben heel benieuwd hoe een 4-FMP trip zou zijn.
Geen idee eigenlijk hoe ik er aan kom. Heb wel weer zin in een goed avondje praten, spacen en dansen.
Miss E schreef:Gewoon zaterdag lekker knallen met 200 mg joh! Je trekt je toch niets aan van onze adviezen..
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
-ArKady. schreef:iemand hier al eens 4FA gesnoven?
-hoe pijnlijk is het?
-hoe lang houd het effect aan (het effect niet de pijn)
-welke dosis?
-ArKady. schreef:iemand hier al eens 4FA gesnoven?
-hoe pijnlijk is het?
-hoe lang houd het effect aan (het effect niet de pijn)
-welke dosis?
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 1 gast