Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Einstein » di okt 15, 2013 9:50 am

King schreef:Zeg je nou dat het niet echt uitmaakt of je 2 uppers of 3 uppers combineert?

Inderdaad. Voor ethylone is de kans dat het spul tot een of ander schadelijk metaboliet omgetoverd zou worden zelfs lager dan voor methylone (al gebeurt dat bij methylone volgens mij ook niet) en qua effect zijn de stoffen min of meer equivalent. Er zit geen tellertje in je hersenen dat bijhoudt hoeveel drugs er op dat moment aanwezig zijn en aan de hand daarvan hersencellen onbruikbaar maakt.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor chris309 » di okt 15, 2013 10:06 am

Einstein schreef:
King schreef:Zeg je nou dat het niet echt uitmaakt of je 2 uppers of 3 uppers combineert?

Inderdaad. Voor ethylone is de kans dat het spul tot een of ander schadelijk metaboliet omgetoverd zou worden zelfs lager dan voor methylone (al gebeurt dat bij methylone volgens mij ook niet) en qua effect zijn de stoffen min of meer equivalent. Er zit geen tellertje in je hersenen dat bijhoudt hoeveel drugs er op dat moment aanwezig zijn en aan de hand daarvan hersencellen onbruikbaar maakt.

Sterker nog, ze/we weten niet eens exact hoe de hersenen in totaliteit werken, laat staan dit soort vragen, 99% gut feeling...
Ik zeg maar zoo, want dierentuin is te lang
chris309
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Schitzo » di okt 15, 2013 11:03 am

Bedankt voor de reacties :)

Ik ga gewoon na donderdag kijken wat ik ga doen. Voor donderdag ADE heb ik 2 capsules gemaakt 1 van 130 en 1 van 50mg denk wel dat ik hiermee de hele avond los kan gaan :)

Voor de zaterdag wou ik dan 4fa en m1 doen, maar misschien maak ik wel een capsule 40mg mdma ipv de m1.
Schitzo
Newbie

Berichtdoor Afca_Remy » wo okt 16, 2013 12:00 pm

Mijn ervaring met eerst 4fa en vervolgens mdma was dat ik flink wat nodig had om te beginnen met spacen!
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Schitzo » wo okt 16, 2013 12:06 pm

Afca_Remy schreef:Mijn ervaring met eerst 4fa en vervolgens mdma was dat ik flink wat nodig had om te beginnen met spacen!

Apart, lees namelijk veel dat mensen van een kwart pilletje al helemaal wazig werden na 4FA.
Schitzo
Newbie

Berichtdoor Afca_Remy » wo okt 16, 2013 12:08 pm

Hahaha nee dat had ik echt niet.. wel na 6abp! Maar 4-fa en mdma.. bleef likken! Hahaha

Maar goed dat is voor iedereen weer verschillend natuurlijk! Hopelijk werkt het wel goed voor jou!
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Schitzo » wo okt 16, 2013 12:28 pm

Afca_Remy schreef:Hahaha nee dat had ik echt niet.. wel na 6abp! Maar 4-fa en mdma.. bleef likken! Hahaha

Maar goed dat is voor iedereen weer verschillend natuurlijk! Hopelijk werkt het wel goed voor jou!

Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar M1 maar aangezien ze bij SA mij Methylone en Ethylone in 1 zakje hebben geleverd twijfel ik een beetje..

Maar eerst morgen.. 4fa en alcohol :)
Schitzo
Newbie

Berichtdoor Afca_Remy » wo okt 16, 2013 12:32 pm

4fa en pils is idd een goede combi!
Have fun!
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Italiano » wo okt 16, 2013 3:04 pm

Schitzo schreef:Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar M1 maar aangezien ze bij SA mij Methylone en Ethylone in 1 zakje hebben geleverd twijfel ik een beetje..

Dat mensen nog durven te bestellen bij SA...
Italiano
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Hamukun » wo okt 16, 2013 3:21 pm

Ik weet niet of ik dat hier mag posten, maar het was een enorme teringbende daar, maar leek dat de boel weer op orde was...
Hamukun
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Piotr » wo okt 16, 2013 3:52 pm

Schitzo schreef:Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar M1 maar aangezien ze bij SA mij Methylone en Ethylone in 1 zakje hebben geleverd twijfel ik een beetje

Heb je die methylone daar vandaan??? Dan heb ik dat ook eens op i.c.m 4fmp. Was volgens mij 200mg 4fmp + 400mg methylone... Maar daar zat dus ethylone bij. Leuk om te weten. Ik heb het zelf maar een keer op. Mijn vrienden vele malen vaker. :kleuter:
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Schitzo » wo okt 16, 2013 3:57 pm

King schreef:
Schitzo schreef:Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar M1 maar aangezien ze bij SA mij Methylone en Ethylone in 1 zakje hebben geleverd twijfel ik een beetje

Heb je die methylone daar vandaan??? Dan heb ik dat ook eens op i.c.m 4fmp. Was volgens mij 200mg 4fmp + 400mg methylone... Maar daar zat dus ethylone bij. Leuk om te weten. Ik heb het zelf maar een keer op. Mijn vrienden vele malen vaker. :kleuter:

Hoeft niet, misschien hebben ze het bij jou wel goed geleverd, in mijn zakje van 1g zat in iedergeval beide, helaas konden ze niet zeggen in welke ratio... Voor hetzelfde geld is het 0,01 Ethylone en rest Methylone maar kan ook andersom zijn :)

Ik had een ticket daar aangemaakt, reacties van hun zijde :
Please sent me the report.

We will take a serious look.
That the result of A test says it is ethylone and methylone, does not need to be harmfulll or strange.
Offcourse mislabeling is terrible and should never happen.
Kind regards,

Peter

Daarna :

Hi Our chemist says ethylone / methylone mix test results is not unusual, and not dangerous.
Did you have crystals or powder?

You can place a replacement order, let me knwo the ordernummber and i will approve payment
Schitzo
Newbie

Berichtdoor Homeostasis » wo okt 16, 2013 9:31 pm

Ik ga met ADE de eerste keer 4-FMP proberen na wat research over de effecten de afgelopen week. Nu heb ik veel gelezen over 4-FMP in poedervorm gebruikt in capsules, maar weinig over de pilvariant. Ik kon echter alleen 4-FMP in pilvorm bemachtigen. Op het oog ziet het voor mij gewoon uit als een oranje XTC-pil met 'route 66' opdruk maar de gast waar ik het gekocht heb beweert dat het een 155mg 4-FMP pil is. Ik twijfel nu behoorlijk of ik niet opgelicht ben.. Iemand ervaring met deze pillen?
Homeostasis
Newbie

Berichtdoor Schitzo » wo okt 16, 2013 10:35 pm

Homeostasis schreef:Ik ga met ADE de eerste keer 4-FMP proberen na wat research over de effecten de afgelopen week. Nu heb ik veel gelezen over 4-FMP in poedervorm gebruikt in capsules, maar weinig over de pilvariant. Ik kon echter alleen 4-FMP in pilvorm bemachtigen. Op het oog ziet het voor mij gewoon uit als een oranje XTC-pil met 'route 66' opdruk maar de gast waar ik het gekocht heb beweert dat het een 155mg 4-FMP pil is. Ik twijfel nu behoorlijk of ik niet opgelicht ben.. Iemand ervaring met deze pillen?

Ik heb ze ook zien verschijnen op PF ja, zijn redelijk nieuw pas gedrukt blijkbaar. Dus er is nog helemaal niks over bekend. Ik ben iemand die altijd laat testen ook al is die bekend, maar er word dus meer geroepen dat die rout66 4fa bevatten.
Schitzo
Newbie

Berichtdoor YYY » do okt 17, 2013 12:09 am

Afca_Remy schreef:4fa en pils is idd een goede combi!
Have fun!

Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Ik werd er ontzettend wazig van (niet op de goede manier) en heb er een erg dikke kater aan overgehouden. Ik raad een andere combinatie aan. Of gewoon meer 4fa.
YYY
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Schitzo » do okt 17, 2013 9:47 am

YYY schreef:
Afca_Remy schreef:4fa en pils is idd een goede combi!
Have fun!

Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Ik werd er ontzettend wazig van (niet op de goede manier) en heb er een erg dikke kater aan overgehouden. Ik raad een andere combinatie aan. Of gewoon meer 4fa.

Ik ben sowieso geen overmatige alcohol drinker.. Drink ook bacardi cola :)
Drink er een stuk of 5-6 en dan vind ik het wel best.
Schitzo
Newbie

Berichtdoor YYY » do okt 17, 2013 10:19 am

Ik had het ook niet over een alcohol kater. Ik werd de dag na het feest enorm ziek van de 4fa en MDMA combinatie. Van 4fa alleen heb ik eigenlijk bijna nooit een kater, hooguit dat ik me wat slap voel (niet gek na een avond feesten). Van MDMA krijg ik zo af en toe ook een dikke kater, maar dan heb ik het stofje ook aardig misbruikt.
YYY
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Klimtox » do okt 17, 2013 10:55 am

YYY schreef:Ik had het ook niet over een alcohol kater. Ik werd de dag na het feest enorm ziek van de 4fa en MDMA combinatie. Van 4fa alleen heb ik eigenlijk bijna nooit een kater, hooguit dat ik me wat slap voel (niet gek na een avond feesten). Van MDMA krijg ik zo af en toe ook een dikke kater, maar dan heb ik het stofje ook aardig misbruikt.

Haha, pils is :beer: beter lezen :kleuter:
<3
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie

Berichtdoor TCR_Travolta » do okt 17, 2013 11:10 am

Ik vind de combinatie 4-fmp + 2cb echt zalig. Op het moment dat de 4-fmp begint te werken, merk je dit ook visueel. Lekkere dikke visuals met een heerlijke energieboost :love:
Happiness = Reality - Expectations
TCR_Travolta
Newbie

Berichtdoor henkjandevriezer » di okt 22, 2013 10:12 pm

Donderdag op ADE awekenings voor het eerst de combi 4FMP + Methylone gedaan.
175mg 4fmp gedropt 1,5 uur later 125mg m1 1,5 uur later 75mg m1 en een uur later weer 75mg m1.

Persoonlijk vind ik 4fmp een relaxtere drugs voor buiten. De zon en wind ed. voelt fijn op de huid. Binnen mis ik die lichamelijke prikkelingen een beetje.

Uurtje na mn eerste drop m1 begon ik redelijk hard te gaan, leek een beetje op de inslag van pillen, combi beviel erg goed. Inslag van pillen + lekker helder en sociaal.

Dit euforische gevoel was na een uurtje al weer een beetje weg en de 2x 75mg wist dit niet echt terug te brengen helaas.

Slapen was voor mij echt een no go, wel super moe, maar niet slapen. Om 14.00 uur lukte dit pas redelijk goed na om 1:00 4fa gedropt te hebben. Nog 1,5 uur geslapen daarna.

De combi van 4fa m1 en weinig slapen waren weinig goed voor mn kater van de zaterdag de zondag en de maandag ochtend ook nog. De grootste dip ooit gehad, dit was wat minder.

Voor mij is 4fmp echt koning op een mooi zonnig festival, met methylone erbij denk ik dat dat helemaal geweldig is, maar voor mij volgende keer op een binnenparty weer aan de pillen.

(Met 4fmp wil ik tegen bekenden die het vragen nog wel eens zeggen dat ik niet gebruik, helaas geloofden ze dit niet meer nadat ik die methylone op had. Mega doppen + super nerveuse ogen die alle kanten op schieten).
Inkakken is bijnakken.
henkjandevriezer
Newbie

Berichtdoor frenky1 » wo okt 23, 2013 1:34 am

Heb pas 4x harddrugs gebruikt. 2x xtc en 2x 4fmp en vond 4fmp toch wel echt de beste. Wil hier ook bij blijven. Heb de 1e x 180mg gehad en dat beviel me wel alleen na 6uur toch een kloterig gevoel. Is het verstandig om 2 capsules op 1 avond te nemen van 150mg of versterkt dat het gevoel niet? Iniedergeval bedankt!
frenky1
Newbie

Berichtdoor Perry » wo okt 23, 2013 12:09 pm

Ik ben niet erg bekend met 4fa, maar als ik het me goed herinner geeft bijpakken al snel nare bijwerkingen.
Het wordt wel vaak, zie hierboven, met Methylone gecombineerd.
Dit maakt het euforischer :)
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor Schitzo » wo okt 23, 2013 2:58 pm

JongGeleerd schreef:Ik ben niet erg bekend met 4fa, maar als ik het me goed herinner geeft bijpakken al snel nare bijwerkingen.
Het wordt wel vaak, zie hierboven, met Methylone gecombineerd.
Dit maakt het euforischer :)

Niet helemaal mee eens. Ik heb op dag 1 van ADE 130mg 4FA gedaan en na 3-4 uur een redose van 60mg, brengt wat gevoel terug maar niet die volledige euforie. Daarom pakken mensen Methylone erbij om die Euforie terug te krijgen maar word je wat waziger ook, en je ogen en een hardere dip.

150MG 4FA en na 3-4 uur een redose van 70MG altijd de helft van je start dose redosen is in mijn ogen prima te doen, alleen verwacht niet dezelfde euforie meer terug als de startdose.. maar wel gewoon lekker gaan tot diep in de ochtend :)
Schitzo
Newbie

Berichtdoor Perry » wo okt 23, 2013 3:02 pm

Ach, ik zeg: Pep is de sh*t :D
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor Klimtox » wo okt 23, 2013 3:56 pm

JongGeleerd schreef:Ach, ik zeg: Pep is de sh*t :D

:hulde:
4-FA is ook wel leuk, maar pep heeft iets.... :snort: :rock:
<3
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie

Berichtdoor SjaakT » do okt 24, 2013 5:47 pm

De ékte pep > andere amfetaminevarianten :hulde: :hulde: :hulde: :hulde: :hulde: :hulde: :hulde:
SjaakT
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Einstein » do okt 24, 2013 6:34 pm

4-FMP verschilt behoorlijk van amfetamine dus dat lijkt mij niet geheel relevant :snort:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor TrotseBoer » vr okt 25, 2013 7:22 pm

Ik heb 1 keer in m'n drugscarriere 4-FMP gehad. Ik heb geen idee waar ik het nu kan halen. Een maat van me had laatst 4-FMP van de smartshop gehaald. Mijn vraag is of dit hetzelfde spul is als de 'normale' 4-FMP die je normaal gesproken bij een dealer haalt?
Van Lauwerszee tot Dollard tou, Van Drenthe tot aan 't Wad,
Doar gruit, doar bluit ain wonderland, Rondom ain wondre stad.
Ain pronkjewail in golden raand, Is Grönnen, Stad en Ommelaand;
Ain pronkjewail in golden raand, Is Stad en Ommeland!
TrotseBoer
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Ivo » vr okt 25, 2013 8:27 pm

Als het een eerlijke smartshop is wel... 4FMP is 4FMP.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo
Midnight Toker
Site Admin

Berichtdoor Klimtox » vr okt 25, 2013 8:39 pm

Ivo schreef:Als het een eerlijke smartshop is wel... 4FMP is 4FMP.

Gaat er denk meer om of het een eerlijke dealer is :p
<3
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie

VorigeVolgende

Keer terug naar Research Chemicals