maar je ziet er niet meteen uit als iemand die overeden is door een bus en uit is op wraak (MDMA).

maar je ziet er niet meteen uit als iemand die overeden is door een bus en uit is op wraak (MDMA).
chris309 schreef:heb het een paar keer gedaan, mooie ervan is dat het simpelweg niet meer werkt na een mg of 500.
Heb het ook 1 keer gesnoven AAAAAUUUUWWWWWW
Klimtox schreef:chris309 schreef:heb het een paar keer gedaan, mooie ervan is dat het simpelweg niet meer werkt na een mg of 500.
Heb het ook 1 keer gesnoven AAAAAUUUUWWWWWW
Hoezo is dat mooi? Ik vind 500mg ook wel aan de hoge kant eerlijk gezegd, zit zelf meestal rond de 400-450 maar meer moet het ook echt niet worden
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Schitzo schreef:Nu was mijn planning dus om met ADE 130mg 4FA te doen en paar uur later 80-100mg Methylone. Nu ben ik een beetje huiverig om die methylone ethylone combo, aangezien beide een andere werking op je hersenen hebben.
Of is Ethylone gewoon de "homo" versie van Methylone en kan het geen kwaad?
Bedankt
Einstein schreef:Veel schadelijker dan alleen 4-FMP+methylone zal het niet zijn.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten