Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
ILoveMDMA schreef:Ik weet niet of je morgen moet werken of naar school moet, maar dat kan wel eens moeite kosten na deze actie
JongGeleerd schreef:Mag ook eigenlijk niet
JongGeleerd schreef:Mag ook eigenlijk niet
ParadijsVogel schreef:Amfetamines onderdrukken de 2C-B, dus zal je meer nodig hebben dan normaal. Als ik nuchter 12 mg 2C-B neem vind ik het op een feestje al genoeg, maar met een lijntje speed erin voel ik er heel weinig van. 4FMP zal ongeveer hetzelfde effect hebben. Ik zou eerst zorgen dat je wat ervaring hebt met beide middelen voordat je het gaat combineren op een groot feest.
Wil je het echt proberen, dan zou een goeie dosis voor mij persoonlijk zo'n 20mg 2C-B zijn.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel schreef:Amfetamines onderdrukken de 2C-B, dus zal je meer nodig hebben dan normaal. Als ik nuchter 12 mg 2C-B neem vind ik het op een feestje al genoeg, maar met een lijntje speed erin voel ik er heel weinig van. 4FMP zal ongeveer hetzelfde effect hebben. Ik zou eerst zorgen dat je wat ervaring hebt met beide middelen voordat je het gaat combineren op een groot feest.
Wil je het echt proberen, dan zou een goeie dosis voor mij persoonlijk zo'n 20mg 2C-B zijn.
Airventbrah schreef:Dat is raar, in dit topic wordt juist gezegd dat 2cb en 4fa elkaar versterken?
Verder ga ik volgende week een keer 2cb in een rustige omgeving doen. 4fa heb ik al genoeg ervaring mee. Daarna ga ik even aankijken hoe en wat, wellicht skip ik het wel in zijn geheel. Bedankt voor de adviezen in ieder geval.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten