Afca_Remy schreef:Afgelopen zaterdag 250-300 mg bommen gemaakt.. en dat werkt als een jekko zeg! Hele avond heerlijke tintelingen die terug kwamen over me koppie! Volgende keer weer!!
JongGeleerd schreef:Hoe doen jullie t er eigenlijk in?
JongGeleerd schreef:Hoe doen jullie t er eigenlijk in?
zornax schreef:JongGeleerd schreef:Hoe doen jullie t er eigenlijk in?
Klein blaadje dubbel vouwen en daarna weer openvouwen en dit op de weegschaal leggen, dan de weegschaal op 0.
Gewenste gewicht afwegen. Blaadje weer wat meer dubbelvouwen, dan zo in de capsule laten glijden.
Capsule halfdicht doen. Dan ff het gewicht checken door een andere lege capsule op de weegschaal te leggen en dan op 0 zetten, de gevulde capsule wegen. Als het goed is niks aan veranderen en anders opnieuw
zornax schreef:JongGeleerd schreef:Hoe doen jullie t er eigenlijk in?
Klein blaadje dubbel vouwen en daarna weer openvouwen en dit op de weegschaal leggen, dan de weegschaal op 0.
Gewenste gewicht afwegen. Blaadje weer wat meer dubbelvouwen, dan zo in de capsule laten glijden.
Capsule halfdicht doen. Dan ff het gewicht checken door een andere lege capsule op de weegschaal te leggen en dan op 0 zetten, de gevulde capsule wegen. Als het goed is niks aan veranderen en anders opnieuw
King schreef:Het is belangrijk dat je dit leest voordat je hieraan begint. Ik heb dit net zelf uitgeprobeerd, de literatuur is best moeilijk, maar het resultaat mag er zijn. Het werkt beter dan ik had gedacht!
http://nl.wikihow.com/Een-papieren-trechter-of-kegel-maken
Afca_Remy schreef:Afgelopen zaterdag 250-300 mg bommen gemaakt.. en dat werkt als een jekko zeg! Hele avond heerlijke tintelingen die terug kwamen over me koppie! Volgende keer weer!!
King schreef:Het is belangrijk dat je dit leest voordat je hieraan begint. Ik heb dit net zelf uitgeprobeerd, de literatuur is best moeilijk, maar het resultaat mag er zijn. Het werkt beter dan ik had gedacht!
http://nl.wikihow.com/Een-papieren-trechter-of-kegel-maken
J-C schreef:Afca_Remy schreef:Afgelopen zaterdag 250-300 mg bommen gemaakt.. en dat werkt als een jekko zeg! Hele avond heerlijke tintelingen die terug kwamen over me koppie! Volgende keer weer!!
Haha! ja vanaf 200mg kriebelt je kop... heb dat ook eens gehad... zalig
King schreef:Ik kan het redelijk op het oog afmeten hoor.. dat 1/3e capsule meer bevat dan een volle capsule gaat me iets te ver. Ik vul altijd mn capsule voordat ik hem weeg en meestal komt dat al goed in de buurt van de dosis die ik wil hebben.
J-C schreef:Haha! ja vanaf 200mg kriebelt je kop... heb dat ook eens gehad... zalig
Italiano schreef:J-C schreef:Haha! ja vanaf 200mg kriebelt je kop... heb dat ook eens gehad... zalig
Daar zou je niet 200+ mg voor nodig moeten hebben. Zijn best wel hoge doseringen die jullie zo gemakkelijk nemen...
King schreef:Mwah. Al mijn vrienden nemen eigenlijk minimaal een startdosis van ±180mg. Maar ik en de meeste van mijn vrienden zijn zeker geen regelmatige gebruikers. Ik heb nu 4x 4fmp gebruikt en heb eigenlijk geen amfetamine tolerantie. Eerste keer ±150mg maar dat was duidelijk te weinig. Daarna direct de dosis opgeschroeft naar 200mg en dit bleek toch wel de sweet-spot te zijn, een keer 250mg gepakt maar dit bleek het love-gevoel alleen maar te verkorten.
Olliver1977 schreef:eerste keer 160 mg bij mij was puffen, zweten en blazen... 200 mg voor eerste keer is echt wel te veel voor iemand die geen ervaring heeft met AMPHS of XTC
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten