Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.
za nov 30, 2013 1:13 am
King schreef:Olliver1977 schreef:eerste keer 160 mg bij mij was puffen, zweten en blazen... 200 mg voor eerste keer is echt wel te veel voor iemand die geen ervaring heeft met AMPHS of XTC

Ik raad mensen ook niet aan te beginnen met 200mg. Vrienden raad ik meestal 180mg aan, gebaseerd op hun andere ervaringen met drugs. Iemand die bijvoorbeeld normaliter kwartjes xtc slikt zou ik dus ook geen 180mg aanraden.
Maar toch kijk ik daar van op. Ik ken niemand die 180mg te veel vond en ik ben vrij zeker van de kwaliteit van de 4fa.
tja er zijn ook verschillende kwaliteiten op de markt denk ik...
god wat mis ik 3-FA, zucht
za nov 30, 2013 4:56 am
King begon hierover tegen mij.
Hij weet dat ik van pep houd en extreme mdma tolerantie heb.
Denk dat zn andere ervarings maten er heftiger op reageren.
Tijd voor n snurk nu
zo dec 01, 2013 12:38 am
Ik ben van plan 10g 4fa te kopen en ik heb geen precisieweegschaal, weet iemand of je het gewoon in bijv 1400ml water kan oplossen en dan in potjes van 25 ml kan doen voor ongeveer de gewenste dosis? Hoe zit het dan met de houdbaarheid, en gaat het niet aan de wand plakken of zo waardoor het effect minder is?
groeten, adrian
zo dec 01, 2013 5:03 pm
Waarom niet gewoon in 1 liter maar nee sorry verder weet ik het niet. Zal het ook wel willen weten met dat oplossen
zo dec 01, 2013 5:54 pm
MDMArvin schreef:Waarom niet gewoon in 1 liter maar nee sorry verder weet ik het niet. Zal het ook wel willen weten met dat oplossen
Dan krijg ik mooie dosis van 180mg
zo dec 01, 2013 6:28 pm
Dat het goed oplost weet ik bijna zeker. Weet echter niet of het in oplossing nog onbeperkt houdbaar is, al vermoed ik dat dat ook wel in orde is.
zo dec 01, 2013 6:59 pm
adrian schreef:MDMArvin schreef:Waarom niet gewoon in 1 liter maar nee sorry verder weet ik het niet. Zal het ook wel willen weten met dat oplossen
Dan krijg ik mooie dosis van 180mg

ah vanwege de 25ml potjes... Haha snap um
di dec 03, 2013 4:04 am
Oplossen werkt heel goed.. alleen de houdbaarheid kan ik weinig over zeggen..
di dec 03, 2013 9:04 am
Afca_Remy schreef:Oplossen werkt heel goed.. alleen de houdbaarheid kan ik weinig over zeggen..
Begrijp eerlijk gezegd niet goed waarom iemand risico's neemt met 10 g qua houdbaarheid, oplossen en hoeveelheden louter om die kosten van een precisie weegschaal uit te sparen welke slechts 1/4 van de kostprijs van de 10 gr bedragen
za dec 07, 2013 3:01 am
150 = mooie startdosis voor beginners, zal toffe avond worden! (en een kleine kater)
za dec 07, 2013 2:04 pm
Denk dat ik vanavond maar even 130mg tot mij neem. Gewoon voor de scherpe randjes
za dec 07, 2013 2:52 pm
euphorea schreef:Denk dat ik vanavond maar even 130mg tot mij neem. Gewoon voor de scherpe randjes

Doe alsjeblieft meer, anders krijg je een net-niet gevoel en das echt zonde...
Had ik ook
za dec 07, 2013 3:28 pm
JongGeleerd schreef:euphorea schreef:Denk dat ik vanavond maar even 130mg tot mij neem. Gewoon voor de scherpe randjes

Had ik ook
Het is alleen om net wat losser te komen en net wat meer van de muziek te genieten, niet om hard teg aan. Heb vaker ±130mg genomen in discotheek setting. Op grote feesten start ik ook zelf met 180/200mg
za dec 07, 2013 7:04 pm
euphorea schreef:JongGeleerd schreef:euphorea schreef:Denk dat ik vanavond maar even 130mg tot mij neem. Gewoon voor de scherpe randjes

Had ik ook
Het is alleen om net wat losser te komen en net wat meer van de muziek te genieten, niet om hard teg aan. Heb vaker ±130mg genomen in discotheek setting. Op grote feesten start ik ook zelf met 180/200mg

Iedereen heeft een andere softspot.
Bij de 1 is het 130 bij de ander 250
Ik zit op het moment op 220mg en mijn partner in crime heeft 277mg binnen.
Dit zijn wel hele grote hoeveelheden maar soms is dat een keer lekker.
zo dec 08, 2013 1:49 pm
JongGeleerd schreef:euphorea schreef:Denk dat ik vanavond maar even 130mg tot mij neem. Gewoon voor de scherpe randjes

Had ik ook
Om hier even op terug te komen. Om 23:30 dus 130mg capsule genomen. Ik voelde hem heel geleidelijk opkomen om 00:15. Maar in de tent waar we waren was het veel te druk, gemiddelde leeftijd was laag en de sfeer was niet geweldig dus kon er niet goed inkomen aangezien ik me vrij nuchter voelde.. (drink geen alcohol) Pas toen Yellow claw weg ging rond 02:00 werd het rustiger en kwam ik er lekker in, genoeg energie, en een klein beetje euforie. Tot 03:30 lekker doorgegaan. Was achteraf blij dat ik niet meer had genomen dan die 130mg, had m'n energie dan goed kwijt gekund daar...
zo dec 08, 2013 8:01 pm
Wat een prachtspul. Eerst een bommetje van +- 160 mg om 23:30, 2 uur later nog ongeveer 50 mg methylone. Stond 9 uur 's ochtends nog steeds los te gaan op de afterparty.
wo dec 11, 2013 1:13 pm
Aebirauq schreef:Wat een prachtspul. Eerst een bommetje van +- 160 mg om 23:30, 2 uur later nog ongeveer 50 mg methylone. Stond 9 uur 's ochtends nog steeds los te gaan op de afterparty.
vergis je niet bij dit middel : de na stimulatie duurt echt wel lang en daaraan zie je dat het een duidelijke amfetamine is.
wo dec 11, 2013 6:46 pm
Verwijderd
Laatst bijgewerkt door
Zeng op do jan 02, 2014 10:47 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
wo dec 11, 2013 11:32 pm
140mg is wel een goede startdosis voor een nieuweling ja. Ik vond het effect ietwat tegenvallen bij deze dosis als eerste keer, maar bijnemen kan altijd
do dec 12, 2013 3:14 am
stom ideeweg weg weg
Laatst bijgewerkt door
Piotr op ma feb 09, 2015 1:50 am, in totaal 3 keer bewerkt.
do dec 12, 2013 2:44 pm
Dat lijkt me geen strak plan. Heb je al eens 4-FMP en 2C-D of 6-APB en 2C-D apart gecombineerd? 25mg 2C-D zorgde ervoor dat mijn laaggedoseerde 130mg 4-FMP voelde als 200 en een lichte energieke waas toevoegde. Het schijnt dat de 2C's nog meer synergie hebben met 6-APB.
Waarom zou je eigenlijk überhaupt twee uppers willen combineren? In dat soort absurde dosissen ook nog.
do dec 12, 2013 3:51 pm
Voordat ik dit wil gaan uitvoeren ga ik eerst nog een keer MDMA + 2C-B uitproberen, dat staat al een jaar op de planning maar is er nooit van gekomen, deze combo zal wel gelijkenissen hebben. Ik denk dat het qua dosering wel te doen valt.
Ik hoop meer dat ik hier gewoon minstens 6 uur op door kan gaan, ik heb zo het voorgevoel dat het totale 'love-effect' ingekort wordt doordat je naast 6APB ook 4FA neemt en je sneller door je serotoninevoorraad heen bent. Iets soortgelijks had ik meegemaakt op 4FA + MDMA, maar dat kwam volgens mij meer door de l-tryptofaan die ik nooit meer ga slikken, ever. Als mensen ervaring hebben die het tegendeel beweren dan ga ik het zeker proberen.
EDIT: ik kopieer dit even naar het 6APB topic, deze combinatie hoort daar eerder thuis.
zo dec 15, 2013 4:05 am
Bij nader inzien laat ik deze combinatie maar gewoon zitten. Ketamine begin ik onderhand steeds leuker te vinden en dat lijkt me ook wel wat i.c.m. 4FA op een feestje. Iemand daar ervaring mee?
zo dec 15, 2013 11:02 am
King schreef:Bij nader inzien laat ik deze combinatie maar gewoon zitten. Ketamine begin ik onderhand steeds leuker te vinden en dat lijkt me ook wel wat i.c.m. 4FA op een feestje. Iemand daar ervaring mee?
Ik heb dat vorig jaar eens gedaan op een festival. Ik weet eigenlijk niet zo goed of ik het nu leuk vond of niet...Ik heb geen idee hoeveel ket ik had, maar ik schat in 50mg (in 2x verdeeld binnen een uurtje) en 130mg 4-f (dit wel in 1x genomen). 4-F was natuurlijk prima en die ket was ook wel geinig erbij, echter vond ik de piek ineens veel te hoog. Kwam allemaal nogal verwarrend over (niet zo fijn op een festival), heb dus ook wel even een uurtje ergens gelegen. Gelukkig was er een zonnetje en dat was dan weer heerlijk
zo dec 15, 2013 11:05 am
Ik vond de combo zelf wel erg leuk, leek een beetje op pep & keta.
Ik had wel meer 4-fa (200 mg ) op. Wel een paar keer gevallen hahaha
zo dec 15, 2013 2:56 pm
Ik dacht eraan 200mg 4FA te droppen. Eventueel ~80mg 4FA bij te snuiven. Enkele uren later een bommetje keta droppen van 150mg 84% en vervolgens ketamine bij te snuiven.
zo dec 15, 2013 2:59 pm
King schreef:een bommetje keta droppen
zo dec 15, 2013 6:47 pm
Ja ja ja, eigenwijze zak.
zo dec 15, 2013 11:28 pm
heb het goedje liggen en ga het uitproberen op nieuwjaar. word wss 1x 180 mg capsule.
ma dec 16, 2013 11:36 am
Ik zou rustig aan doen met dat bom'metje' keta als ik jou was. 4-FMP + keta is een heerlijke combinatie. Als je redelijk pure keta hebt is om 't uur 'n puntje keta voldoende. Ik begon zo'n 3 uur na de inname van de 4-FMP (150mg) en verlengde hiermee enorm de euforie. Plus, keta snuiven is heerlijk. Kan niet hetzelfde zeggen over 4-FMP nasaal inbrengen.