Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Piotr » wo jan 01, 2014 5:32 pm

G is de oplossing....
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Piotr » wo jan 01, 2014 5:57 pm

Op 140mg niet, maar ik ken wel mensen die claimen een soort mdma space te krijgen bij hogere dosis, zo'n 175-300mg gok ik zo.
Laatst bijgewerkt door Piotr op do jan 02, 2014 2:55 am, in totaal 1 keer bewerkt.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Aebi » wo jan 01, 2014 9:02 pm

Druks schreef:Zijn er meer mensen die gaan hallucineren van ongeveer 140 mg 4-FA?

Ik heb in het ziekenhuis redelijk hard gehallucineerd maar ook een vriend van mij heeft bloempatronen en CEV's gezien op 140 mg 4-FA. Hij heeft er ook veel bij gedronken misschien dat de alcohol de leverfunctie verstoord?


Een keer 160 mg 4fa in combinatie met alcohol gehad (en later methylone), geen last van hallucinaties.
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor amois » vr jan 03, 2014 1:46 am

Op oudjaarsdag (23:15) ook voor de eerste keer 4fa gehad (120mg), ging er wel lekker op. Vrij goed het love gevoel te pakken, later ook nog was dansenergie. De laatste keer x was 6 week geleden, dat viel me dus wel mee.
Alleen slapen ging lastig om half 11, maar dat kan ook wel komen door de punten pep van 3u.

Wat me opviel was dat het roken van een joint om 3u de trip weer versterkte en het loveachtige gevoel weer terug kwam. Meer mensen ervaring mee? Vriendin van me merkte dit namelijk ook.

Ooh, en 4-fmp heeft er weer een fan bij :)
amois
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 26
Geregistreerd: di mei 29, 2012 6:05 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Piotr » vr jan 03, 2014 2:48 am

amois schreef:Op oudjaarsdag (23:15) ook voor de eerste keer 4fa gehad (120mg), ging er wel lekker op. Vrij goed het love gevoel te pakken, later ook nog was dansenergie. De laatste keer x was 6 week geleden, dat viel me dus wel mee.
Alleen slapen ging lastig om half 11, maar dat kan ook wel komen door de punten pep van 3u.

Wat me opviel was dat het roken van een joint om 3u de trip weer versterkte en het loveachtige gevoel weer terug kwam. Meer mensen ervaring mee? Vriendin van me merkte dit namelijk ook.

Ooh, en 4-fmp heeft er weer een fan bij :)


Ik heb een keer slechts 120mg genomen en toen kon ik vrij snel slapen als ik me niet vergis. Maar van een aantal punten pep slaap ik de hele nacht niet. Ik kan in het algemeen beter slapen van 4-fa dan pep, maar deze ene keer 4-fa was ook de enige keer dat ik er überhaupt dezelfde nacht nog van kon slapen, de andere keren in hogere dosissen was het gewoon direct plafonddienst.

Het komt wel vaker voor dat blowen het effect terug laat komen of versterkt. Maar dan niet alleen met 4-fa, maar net zo goed met mdma, truffels of 2c-b, om er maar een paar te noemen. Hoe dit komt is volgens mij niet echt duidelijk, maar het komt vrij vaak voor.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor amois » vr jan 03, 2014 3:11 am

King schreef:Het komt wel vaker voor dat blowen het effect terug laat komen of versterkt. Maar dan niet alleen met 4-fa, maar net zo goed met mdma, truffels of 2c-b, om er maar een paar te noemen. Hoe dit komt is volgens mij niet echt duidelijk, maar het komt vrij vaak voor.


Ik heb het idee dat dit bij andere drugs veel minder is, kijken of meer mensen het heftiger hebben bij 4-fa. Anders kan het een keer toevallig zijn.
amois
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 26
Geregistreerd: di mei 29, 2012 6:05 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Perry » vr jan 03, 2014 3:42 am

Bij mij voornamelijk bij truffels, zal wel per persoon verschillen
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Piotr » vr jan 03, 2014 4:14 am

Bij truffels is me het ook het meest opgevallen. Maar na/tijdens mdma is het ook heerlijk. Ik heb wel eens een joint gerookt met 4-fa op, maar mij is niks bijzonders opgevallen.

Jammer dat ik niet meer kan blowen als ik uppers op heb, kut misselijkheid. :mad: Voortaan maar AM-2201 in m'n capsules stoppen! 8-)
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor ParadijsVogel » vr jan 03, 2014 6:07 am

Druks schreef:Zijn er meer mensen die gaan hallucineren van ongeveer 140 mg 4-FA?

Ik heb in het ziekenhuis redelijk hard gehallucineerd maar ook een vriend van mij heeft bloempatronen en CEV's gezien op 140 mg 4-FA. Hij heeft er ook veel bij gedronken misschien dat de alcohol de leverfunctie verstoord?


Weet je heel zeker dat je wel 4fa had? Het klinkt namelijk niet echt bekend...
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Ahote » vr jan 03, 2014 2:38 pm

amois schreef:
King schreef:Het komt wel vaker voor dat blowen het effect terug laat komen of versterkt. Maar dan niet alleen met 4-fa, maar net zo goed met mdma, truffels of 2c-b, om er maar een paar te noemen. Hoe dit komt is volgens mij niet echt duidelijk, maar het komt vrij vaak voor.


Ik heb het idee dat dit bij andere drugs veel minder is, kijken of meer mensen het heftiger hebben bij 4-fa. Anders kan het een keer toevallig zijn.


Ik heb echt veel zitten blowen en ik had echt niet het gevoel dat het effect versterkt werd. Ik werd wel beetje high van de wiet wat helemaal niet gebeurt als ik MDMA op heb (MDMA overheerst de wiet dan helemaal, heeft dus geen zin).
Verder heb ik weinig van het love-gevoel gemerkt terwijl ik dat wel keihard heb als ik M op heb. Nu had ik wel love-gevoel maar niet echt hard en ook niet echt opvallend terwijl dat als ik M op heb, ik me amper kan bedwingen en iedereen knuffels wil geven :grin:
Wel leuk dat het een wat langere werkingsduur heeft, want das toch echt een minpuntje van M
Ow ja, vrienden zeiden me dat er van heel de avond nooit iets te zien is geweest aan mn pupillen in tegenstelling tot M :xtc:
I do it just to get a rep
Avatar gebruiker
Ahote
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 745
Geregistreerd: di dec 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: België

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor User202 » zo jan 05, 2014 6:04 pm

Druks schreef:
ParadijsVogel schreef:
Druks schreef:Zijn er meer mensen die gaan hallucineren van ongeveer 140 mg 4-FA?

Ik heb in het ziekenhuis redelijk hard gehallucineerd maar ook een vriend van mij heeft bloempatronen en CEV's gezien op 140 mg 4-FA. Hij heeft er ook veel bij gedronken misschien dat de alcohol de leverfunctie verstoord?


Weet je heel zeker dat je wel 4fa had? Het klinkt namelijk niet echt bekend...


Ik ga het laten testen. De stof zag er wel uit als 4-FA (wit, beetje plakkerig) en de effecten leken verder ook op 4-FA.

lijkt me meer een APB aanverwant oid.
4fa ga k niet van hallucineren en neem makkelijk zo'n 170mg...

laatst met oud&nieuw nog 4fa op. daarna(paar uur later) methylone(zo'n 150mg) sloeg goed hard in haha.. was alleen zeer snel weer weg(uur of 2) daarna allebei(was met mn vriendin) nog n halve candy, toen was k wel ver :keta:
paar ballonnen erbij maakte het helemaal af :love:

smorgens rond 7u waren we nog helemaal in de wolken en toen n Gtje genomen.
6ml ofzo haha episch was dat.. tegen de muur hangend in de douche gestaan .. wat k later pas herinnerde was dat ik smiddags in bed lag :lol:
Done: MDMA , Methylone, Amfetamine, Coke, Alcohol, GHB, Ethylphenidaat, Paddo's, 2c-i, LSA zaad, Etizolam, 4FA,2FA, 6APB
To Do 2c-b(ligt klaar!), Keta, Methoxetamine
User202
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 51
Geregistreerd: vr jul 05, 2013 12:00 am

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Hamukun » zo jan 05, 2014 6:10 pm

Ja, bij 6-apb heb ik dat wel, ook dat het versterkt wordt door blowen. Bij 4-FA heb ik daar nog nauwelijks iets van gemerkt.
Avatar gebruiker
Hamukun
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 401
Geregistreerd: vr feb 08, 2013 7:34 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Piotr » ma jan 06, 2014 3:15 pm

Ahote schreef:Ik heb echt veel zitten blowen en ik had echt niet het gevoel dat het effect versterkt werd. Ik werd wel beetje high van de wiet wat helemaal niet gebeurt als ik MDMA op heb (MDMA overheerst de wiet dan helemaal, heeft dus geen zin).
Verder heb ik weinig van het love-gevoel gemerkt terwijl ik dat wel keihard heb als ik M op heb. Nu had ik wel love-gevoel maar niet echt hard en ook niet echt opvallend terwijl dat als ik M op heb, ik me amper kan bedwingen en iedereen knuffels wil geven :grin:
Wel leuk dat het een wat langere werkingsduur heeft, want das toch echt een minpuntje van M
Ow ja, vrienden zeiden me dat er van heel de avond nooit iets te zien is geweest aan mn pupillen in tegenstelling tot M :xtc:


Nou, ik dacht na mijn eerste keer ook dat het love-effect van 4-FA niet eens in de buurt kwam van dat van MDMA. Maar toen ik de dosis wat had opgeschroefd bleek dat toch zeker niet het geval. Het love-effect is minstens zo sterk als dat van MDMA, alleen het werkt korter.

Ik heb eens flink zitten blowen nadat de MDMA was uitgewerkt, had nog wel 100mg MDMA (te laat) bijgepakt toen het eigenlijk net was uitgewerkt in de hoop dat het nog zou werken. Vervolgens heb ik de volgende 6 uur continu zitten blowen met een vriend van me op de camping van een festival. Denk dat we met z'n 2e enkele grammen hebben opgerookt. Telkens als ik m'n ogen sloot vergat ik waar ik was en zodra ik m'n ogen weer opendeed kwam de realiteit in een korte witte flits terug in mijn gezichtsveld. Kan me niet herinneren dat ik ooit zo vaag ben geweest, echt een hele vreemde ervaring. Wiet voel je wel, zolang je maar genoeg blowt. 8-)
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Klimtox » ma jan 06, 2014 8:35 pm

Een love gevoel van 4-FA vergelijkbaar aan MDMA? Heb je het dan over het love gevoel wat MDMA je nu nog geeft of het love gevoel dat het je gaf voor je het misbruikte?
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Piotr » ma jan 06, 2014 11:21 pm

Het effect van mijn eerste keer 4-FA is zeker niet beter dan het effect van de eerste keer MDMA, dat zeker niet, maar dan vraag ik me af hoe 4-FA geweest zou zijn als ik dit had gebruikt voor ik MDMA voor het eerst probeerde. Ik denk eerlijk gezegd ook dat het love-gevoel van MDMA het effect van 4-FA zou overtreffen en dat doet het eigenlijk nog steeds. Mijn tolerantie voor MDMA is niet heel extreem en het werkt nog steeds goed, maar het love-gevoel voelt tegenwoordig vrij 'nep' aan en achteraf heb ik altijd een raar gevoel dat het allemaal een illusie was. Bij 4-FA heb ik hier helemaal geen last van.

Al met al, in het algemeen doet het effect van 4-FA in z'n geheel zeker niet onder voor dat van MDMA, het zijn eigenlijk gewoon totaal verschillende stoffen.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor vork » za jan 18, 2014 9:18 am

Vanavond lekker aan de 4-fa :love:
Samen met een goede vriend wat platen luisteren, jointjes roken en muziek maken.
Avatar gebruiker
vork
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 498
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor GaiaNyx » za jan 18, 2014 9:48 am

Ik vind 4fa echt geweldig spulletje! Heerlijke love feeling. Wel alleen de eerste uurtjes. Het groooote nadeel vind ik dat het bij mij een ongelofelijke lange nastimulatie geeft. Als ik smiddags om 3u een behoorlijke dosis 4fa pak, slaap ik de hele nacht niet... erg vervelend.
Verder vind ik het wel een topgevoel geven.
Done: weed, alcohol, nicotine, caffeine, XTC, MDMA, speed, coke, crack, morfine, salvia, truffels, LSA, GHB, yaba, 2cb, 4fa, lachgas, poppers, MXE, Al-LAD

To do: LSD, DMT, 4aco dmt, ketamine
Avatar gebruiker
GaiaNyx
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 374
Geregistreerd: vr dec 02, 2011 10:51 pm
Woonplaats: omg eindhoven

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor vork » za jan 18, 2014 9:59 am

Niet bijnemen en een benzo aan het einde helpen wel,maar zodra ik meer dan 200 mg pak kan ik slapen ook wel vergeten hahah.

Wat is voor jou een behoorlijke dosis?
Laatst bijgewerkt door vork op za jan 18, 2014 1:23 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
vork
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 498
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor GaiaNyx » za jan 18, 2014 12:41 pm

150-200mg inderdaad.. dan wordt slapen wel heel lastig.
Done: weed, alcohol, nicotine, caffeine, XTC, MDMA, speed, coke, crack, morfine, salvia, truffels, LSA, GHB, yaba, 2cb, 4fa, lachgas, poppers, MXE, Al-LAD

To do: LSD, DMT, 4aco dmt, ketamine
Avatar gebruiker
GaiaNyx
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 374
Geregistreerd: vr dec 02, 2011 10:51 pm
Woonplaats: omg eindhoven

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor AgeOfLove » za jan 18, 2014 2:44 pm

vork schreef:Vanavond lekker aan de 4-fa :love:
Samen met een goede vriend wat platen luisteren, jointjes roken en muziek maken.


Zal leuk worden, ik krijg sowieso altijd een enorme praatkick van 4fa itt mdma.
Avatar gebruiker
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 489
Geregistreerd: wo jul 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: BE

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor vork » za jan 18, 2014 8:16 pm

En het is een geweldig stofje :love: :love:
Avatar gebruiker
vork
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 498
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Klimtox » zo jan 19, 2014 2:16 pm

Ga dan gewoon niet slapen :p Als je je daar op instelt heb je ook nog eens een nacht langer funtimez
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Abysmal » do jan 23, 2014 12:12 pm

Ik heb een vraagje, voor MDMA is er een 3 maanden vuistregel omdat het nogal hard op je serotonine gaat, in mindere mate pakt 4-FA ook je serotonine aan, is hier ook een grove vuistregel voor? (Is deze hetzelfde als bij MDMA of korter?)
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Avatar gebruiker
Abysmal
Onbegrensd Lomp
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 494
Geregistreerd: zo jan 05, 2014 12:13 am
Woonplaats: Vlakbij

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor omerobert » do jan 23, 2014 12:32 pm

Het schijnt minder serotonine te 'gebruiken' dan MDMA, maar het is nog steeds een research chemical; er is nog te weinig onderzoek naar gedaan om te kunnen zeggen wat de (lange termijn) effecten precies zullen zijn. Daarom kan je beter op 'safe' spelen en je alsnog aan de 'drie-maandenregel' houden.

Dit is natuurlijk het correcte antwoord. Aanhangers van het yoloisme willen nog wel eens slechts een maand ertussen houden.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 704
Geregistreerd: ma okt 22, 2012 12:46 pm
Woonplaats: Ja

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Abysmal » do jan 23, 2014 12:38 pm

omerobert schreef:Dit is natuurlijk het correcte antwoord. Aanhangers van het yoloisme willen nog wel eens slechts een maand ertussen houden.


Vind om eerlijk te zijn een maand nog niet eens zo heel yoloistisch klinken, hoor verhalen van wekelijks omdat het minder slecht zou zijn dan X. :conf:
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Avatar gebruiker
Abysmal
Onbegrensd Lomp
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 494
Geregistreerd: zo jan 05, 2014 12:13 am
Woonplaats: Vlakbij

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor omerobert » do jan 23, 2014 12:53 pm

Abysmal schreef:
omerobert schreef:Dit is natuurlijk het correcte antwoord. Aanhangers van het yoloisme willen nog wel eens slechts een maand ertussen houden.


Vind om eerlijk te zijn een maand nog niet eens zo heel yoloistisch klinken, hoor verhalen van wekelijks omdat het minder slecht zou zijn dan X. :conf:


Omdat iets misschien 'minder slecht is dan X' hoef je het nog niet met een factor 13 meer te gaan gebruiken. De grap is dat niemand nog precies weet hoe slecht het is. Laat staan hoeveel minder slecht. Nogmaals, dit is een harm reduction forum, en de consensus hier is dat je met 3 maanden pauze, voldoende voeding en beweging en geen gestoorde dosissen, min of meer 'veilig' zit.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 704
Geregistreerd: ma okt 22, 2012 12:46 pm
Woonplaats: Ja

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Italiano » do jan 23, 2014 1:07 pm

Er is wel dit:

With 4-chloroamphetamine and 4-bromoamphetamine, the depletion of brain 5-hydroxyindoles lasted for at least a week. 4-Fluoroamphetamine, in contrast, lowered serotonin and 5-hydroxyindoleacetic acid levels only for short times (2–6 hr) after drug injection, and 5-hydroxyindole levels were essentially back to normal within 24 hr
(...)
The failure of 4-fluoroamphetamine to produce a long-lasting depletion of brain serotonin like that produced by 4-chloroamphetamine or 4-bromoamphetamine may reflect the inability of the fluoro-compound to be metabolized in the same way as the other haloamphetamines.

bron: http://www.sciencedirect.com/science/ar ... 0875900994
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Einstein » do jan 23, 2014 2:04 pm

4-chloroamfetamine en 4-bromoamfetamine zijn ook wel andere koek dan MDMA of 4-FMP. Staan bekend als krachtige neurotoxines, die in onderzoek zo nu en dan worden gebruikt om neuronen systematisch om zeep te helpen, naar ik meen.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Klimtox » vr jan 24, 2014 4:57 pm

Einstein schreef:4-chloroamfetamine en 4-bromoamfetamine zijn ook wel andere koek dan MDMA of 4-FMP. Staan bekend als krachtige neurotoxines, die in onderzoek zo nu en dan worden gebruikt om neuronen systematisch om zeep te helpen, naar ik meen.

Wormenkrabber, iets voor jou dit?
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor J-C » za feb 01, 2014 9:43 am

Zou ook een pak minder toxisch zijn dan amphetamine!
J-C
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 127
Geregistreerd: vr feb 10, 2012 9:20 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner