Druks schreef:Zijn er meer mensen die gaan hallucineren van ongeveer 140 mg 4-FA?
Ik heb in het ziekenhuis redelijk hard gehallucineerd maar ook een vriend van mij heeft bloempatronen en CEV's gezien op 140 mg 4-FA. Hij heeft er ook veel bij gedronken misschien dat de alcohol de leverfunctie verstoord?
amois schreef:Op oudjaarsdag (23:15) ook voor de eerste keer 4fa gehad (120mg), ging er wel lekker op. Vrij goed het love gevoel te pakken, later ook nog was dansenergie. De laatste keer x was 6 week geleden, dat viel me dus wel mee.
Alleen slapen ging lastig om half 11, maar dat kan ook wel komen door de punten pep van 3u.
Wat me opviel was dat het roken van een joint om 3u de trip weer versterkte en het loveachtige gevoel weer terug kwam. Meer mensen ervaring mee? Vriendin van me merkte dit namelijk ook.
Ooh, en 4-fmp heeft er weer een fan bij
King schreef:Het komt wel vaker voor dat blowen het effect terug laat komen of versterkt. Maar dan niet alleen met 4-fa, maar net zo goed met mdma, truffels of 2c-b, om er maar een paar te noemen. Hoe dit komt is volgens mij niet echt duidelijk, maar het komt vrij vaak voor.
Druks schreef:Zijn er meer mensen die gaan hallucineren van ongeveer 140 mg 4-FA?
Ik heb in het ziekenhuis redelijk hard gehallucineerd maar ook een vriend van mij heeft bloempatronen en CEV's gezien op 140 mg 4-FA. Hij heeft er ook veel bij gedronken misschien dat de alcohol de leverfunctie verstoord?
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
amois schreef:King schreef:Het komt wel vaker voor dat blowen het effect terug laat komen of versterkt. Maar dan niet alleen met 4-fa, maar net zo goed met mdma, truffels of 2c-b, om er maar een paar te noemen. Hoe dit komt is volgens mij niet echt duidelijk, maar het komt vrij vaak voor.
Ik heb het idee dat dit bij andere drugs veel minder is, kijken of meer mensen het heftiger hebben bij 4-fa. Anders kan het een keer toevallig zijn.
Druks schreef:ParadijsVogel schreef:Druks schreef:Zijn er meer mensen die gaan hallucineren van ongeveer 140 mg 4-FA?
Weet je heel zeker dat je wel 4fa had? Het klinkt namelijk niet echt bekend...
Ik ga het laten testen. De stof zag er wel uit als 4-FA (wit, beetje plakkerig) en de effecten leken verder ook op 4-FA.
Ahote schreef:Ik heb echt veel zitten blowen en ik had echt niet het gevoel dat het effect versterkt werd. Ik werd wel beetje high van de wiet wat helemaal niet gebeurt als ik MDMA op heb (MDMA overheerst de wiet dan helemaal, heeft dus geen zin).
Verder heb ik weinig van het love-gevoel gemerkt terwijl ik dat wel keihard heb als ik M op heb. Nu had ik wel love-gevoel maar niet echt hard en ook niet echt opvallend terwijl dat als ik M op heb, ik me amper kan bedwingen en iedereen knuffels wil geven![]()
Wel leuk dat het een wat langere werkingsduur heeft, want das toch echt een minpuntje van M
Ow ja, vrienden zeiden me dat er van heel de avond nooit iets te zien is geweest aan mn pupillen in tegenstelling tot M
vork schreef:Vanavond lekker aan de 4-fa![]()
Samen met een goede vriend wat platen luisteren, jointjes roken en muziek maken.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert schreef:Dit is natuurlijk het correcte antwoord. Aanhangers van het yoloisme willen nog wel eens slechts een maand ertussen houden.
Abysmal schreef:omerobert schreef:Dit is natuurlijk het correcte antwoord. Aanhangers van het yoloisme willen nog wel eens slechts een maand ertussen houden.
Vind om eerlijk te zijn een maand nog niet eens zo heel yoloistisch klinken, hoor verhalen van wekelijks omdat het minder slecht zou zijn dan X.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
Einstein schreef:4-chloroamfetamine en 4-bromoamfetamine zijn ook wel andere koek dan MDMA of 4-FMP. Staan bekend als krachtige neurotoxines, die in onderzoek zo nu en dan worden gebruikt om neuronen systematisch om zeep te helpen, naar ik meen.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast