JongGeleerd schreef:Natuurlijk is het mogelijk, maar dan moet je weten wat de vervuiling(en) is/zijn.
Dit zijn tenminste posts die mensen verder helpen.
JongGeleerd schreef:Natuurlijk is het mogelijk, maar dan moet je weten wat de vervuiling(en) is/zijn.
Klimtox schreef:JongGeleerd schreef:Natuurlijk is het mogelijk, maar dan moet je weten wat de vervuiling(en) is/zijn.
Dit zijn tenminste posts die mensen verder helpen.
Verf schreef:WOW, meer valt er niet over te zeggen, echt WOW, dit spul is zo veel beter dan MDMA. Het heeft de goede kantjes van MDMA, lekkere stimulans, nogal empatisch, vlot praten en het mist de slechte dingen. Ik ging er nauwelijks van kauwen, geen grote pupillen, geen vaagheid en het is veel, veel stuurbaarder dan MDMA, minder dwingend en fake. Wat ook fijn is, is dat mensen echt helemaal niet door hebt dat je wat op hebt, je komt gewoon super normaal over, en zo voel je je ook. Geen rare hallucinaties, vage conversaties in je hoofd, geen "ik snap er helemaal niks meer van-momentjes", top spul, de kater is ook een heel stuk minder, maar zeker ook niet afwezig.
totally_wallarized schreef:Moeten er ook mensen kotsen van poeder die in een capsule zit?
Druks schreef:Mirakel schreef:Van 3MMC en erna twee lijntjes slechte 4fa kreeg ik een serotonine syndroom. Ik kreeg er paniek aanvallen van, extreem para, psychopaat, zeer zweterig, zicht dat wit of zwart werd, denken dat het je einde is, zeer harde hartkloppingen, bijna kotsen, mentaal helemaal gebroken, paar dagen erna was ik gewoon een leeg mens of wortel zonder emoties of wat dan ook.
Het was vreselijk en raad deze combo niet aan.
Misschien goed om te weten, King.
Italiano schreef:Laat die cathinonen toch links liggen. Ik gebruik echt vaak uppers en ook veel in combinatie maar heb nog nooit last gehad van hartkloppingen behalve bij 3-MMC. Dat zegt wel wat lijkt me.
Italiano schreef:Laat die cathinonen toch links liggen. Ik gebruik echt vaak uppers en ook veel in combinatie maar heb nog nooit last gehad van hartkloppingen behalve bij 3-MMC. Dat zegt wel wat lijkt me.
Klimtox schreef:Italiano schreef:Laat die cathinonen toch links liggen. Ik gebruik echt vaak uppers en ook veel in combinatie maar heb nog nooit last gehad van hartkloppingen behalve bij 3-MMC. Dat zegt wel wat lijkt me.
Ik had geen hartkloppingen bij 3-MMC. Met pep wel eens gehad. Dus nee denk niet dat dat wat zegt.
King schreef:Discussie van 2c-i topic verplaatst naar hier. Ik ben van plan om komende zaterdag 4-fa, 3-mmc en 2c-i te nemen. Alleen misschien toch niet het meest gezonde plan.Druks schreef:Mirakel schreef:Van 3MMC en erna twee lijntjes slechte 4fa kreeg ik een serotonine syndroom. Ik kreeg er paniek aanvallen van, extreem para, psychopaat, zeer zweterig, zicht dat wit of zwart werd, denken dat het je einde is, zeer harde hartkloppingen, bijna kotsen, mentaal helemaal gebroken, paar dagen erna was ik gewoon een leeg mens of wortel zonder emoties of wat dan ook.
Het was vreselijk en raad deze combo niet aan.
Misschien goed om te weten, King.
Hmm oké, dat is minder. Heb wel al meerdere reports gelezen over 4fa & 3mmc en dat was dan weer wel goed bevallen. Heb ook al meerdere posts gelezen over 3mmc & mdma/methylone en dat verliep ook allemaal prima. Over de andere cathinonen icm. 4fa kan ik ook niet veel slechts vinden, dus ik gok dat dit een pech-situatie is. Gebruik/misbruik van serotogene middelen kan nou eenmaal tot serotoninesyndroom leiden. Misschien ben ik veel te naïef bezig, maar ik denk toch dat het plan doorgaat.
De capsules zijn nu afgewogen op:
CAP1: 190mg 4-fa + 9mg 2c-i
CAP2: 135mg 3-mmc + 60mg 4-fa
CAP3: 80mg 3-mmc
King schreef:Ik had op 250mg 3MMC (verspreid over 5 uur) ook al redelijke hartkloppingen, veel erger dan 4fa of mdma for sure.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten