Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Klimtox » za maart 01, 2014 6:45 am

JongGeleerd schreef:Natuurlijk is het mogelijk, maar dan moet je weten wat de vervuiling(en) is/zijn.

Dit zijn tenminste posts die mensen verder helpen.
<3
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie

Berichtdoor Piotr » zo maart 02, 2014 7:32 pm

Alsof jouw posts altijd zoveel meerwaarde hebben :lol:
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Klimtox » zo maart 02, 2014 7:40 pm

Ik doe niet alsof :roll2:
<3
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie

Berichtdoor Perry » ma maart 03, 2014 1:49 am

Ik kan toch niet meer dan dat helpen? Het hangt volledig van de eigenschappen van de desbetreffende vervuilingen af, Kuttox
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor Kockar » ma maart 03, 2014 1:55 am

Klimtox schreef:
JongGeleerd schreef:Natuurlijk is het mogelijk, maar dan moet je weten wat de vervuiling(en) is/zijn.

Dit zijn tenminste posts die mensen verder helpen.

give him a break tox, jg is een goede jongen
en vind het continu op zijn kap zitten zinloos
Kockar
Badass Junkie

Berichtdoor Perry » ma maart 03, 2014 2:13 am

:love:
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor Klimtox » ma maart 03, 2014 2:28 am

Ik verwacht eigenlijk een tabel met de meest voorkomende versnijdingsmiddelen met bijbehorende opschoonmethode.
Maar is al cool.
<3
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie

Berichtdoor totally_wallarized » ma maart 03, 2014 2:42 am

Verf schreef:WOW, meer valt er niet over te zeggen, echt WOW, dit spul is zo veel beter dan MDMA. Het heeft de goede kantjes van MDMA, lekkere stimulans, nogal empatisch, vlot praten en het mist de slechte dingen. Ik ging er nauwelijks van kauwen, geen grote pupillen, geen vaagheid en het is veel, veel stuurbaarder dan MDMA, minder dwingend en fake. Wat ook fijn is, is dat mensen echt helemaal niet door hebt dat je wat op hebt, je komt gewoon super normaal over, en zo voel je je ook. Geen rare hallucinaties, vage conversaties in je hoofd, geen "ik snap er helemaal niks meer van-momentjes", top spul, de kater is ook een heel stuk minder, maar zeker ook niet afwezig.

Hoeveel had jij genomen?
Ik had 150 mg en voelde er niet zo veel van eigelijk.. wel een hele kleine kater de volgende dag, maar zo goed als verwaarloosbaar..
totally_wallarized
Belezen Gebruiker

Berichtdoor mick swagger » ma maart 03, 2014 7:45 am

totally_wallarized schreef:Moeten er ook mensen kotsen van poeder die in een capsule zit?

Heb ook al een aantal keren .misselijkheid ervaren met het inwerken van een capsule, zodra ik mijn maag begin te voelen, ga ik altijd ff rustig ergens zitten en de inslag afwachten. Kan soms trouwens wel enige tijd duren, maar dat is dan maar net even afwachten.

Heb trouwens gister nog ff van die grove kristalen, 200mg 4-fa gedropt en heb dit zeer goed ervaren! Was ook al meer dan 30u wakker op gewone amf van 72%! Voelde die heerlijke serotonine rush er duidelijk doorheen! Ik denk uit ervaring dat de grove kristal 4-fa van zéér hoge puurheid is. Laat het voor de zekerheid ook nog ff testen bij een testcentrum!
mick swagger
Newbie
Verbannen

Berichtdoor totally_wallarized » ma maart 03, 2014 9:17 am

Ah ok, ik vroeg het me vooral af omdat ik het ging testen op een feestje. Ik had een beetje schrik om daar te moeten kotsen als t insloeg. Want dat had de avond nogal verneukt. Je mag er ook niet te hard schrik voor hebben denk ik, anders creëer je een self fulfilling prophecy effect.

200mg? Ik had 150mg genomen en vond het niet zo geweldig. Je voelt het wel maar het was zo'n "net niet" gevoel.. mss volgende keer een stevigere dosis binnen kappen..
totally_wallarized
Belezen Gebruiker

Berichtdoor oim8 » vr maart 07, 2014 1:16 pm

:mrgreen:
Laatst bijgewerkt door oim8 op di nov 14, 2017 8:13 am, in totaal 1 keer bewerkt.
oim8
Newbie

Berichtdoor Soma » vr maart 07, 2014 1:22 pm

Heb het nog niet geprobeerd, wel veel positieve reacties lees ik.

Wou even kwijt dat de gele route 66 pillen, die gewoon als xtc-pilln verkocht worden geen MDMA bevatten, maar 4-FMP. Rond d 150 mg per pil.
Groene route66 pillen bevatten wel MDMA ( wat je verwacht in een xtc-pil)

:rock2: :rock2:
- I can line dance if you can hold the straw steady -
Soma
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor Verf » vr maart 07, 2014 8:57 pm

Om eerlijk te zijn moet ik bekennen dat ik gewoon wat heb gedipt in het zakje afgewisseld met een sleutelpuntje snuiven hier en daar. Ik had dus zeker meer dan genoeg op, hoeveel geen idee :|
"Spijt is wat de koe schijt"
-Herman Brood
Verf
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Radical » za maart 08, 2014 2:28 pm

In hoeverre is het in bezit hebben, kopen en verkopen hiervan eigenlijk strafbaar?
Kan niet echt een duidelijk antwoord krijgen dmv googlen
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Radical
Wijs Gebruiker

Berichtdoor highrutosen » zo maart 09, 2014 4:16 pm

Al iemand 1.5 route 66 in 1x geprobeerd?

Gisteren voor het eerst een route66 genomen en prima bevallen. Hele avond energie gehad en toen het een beetje minder werd met een caffeine pil weer vol energie, maar het had nog net iets harder gemogen, Weet alleen niet of 4fa met hogere dosis ineens een heel stuk slechter is of minder leuk.

Heb ook nog 4fa van SA dus kan ook wel een kleine capsule hiervan afwegen, maar met route66 is makkelijker.
highrutosen
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Piotr » zo maart 09, 2014 5:53 pm

Anderhalve Route66 zou gewoon goed moeten gaan. Als je zeker weet dat één pil niet voldoende effect geeft is anderhalf echt geen overkill. Al zou anderhalve Route66 bijvoorbeeld 30mg teveel zijn, dan is het niet dat het ineens totaal fout gaat. Mijn eerste keer nam ik 150mg, de keer daarop 200mg en de keer daarop 250mg. Waarbij 250mg wat te veel van het goede was; de euforie was intens maar duurde wat korter en de energie bleef dit keer op de achtergrond, maar verder geen negatieve kanten.

Ik probeer jou niet over te halen meer te pakken dan nodig is, maar als jij denkt dat anderhalve Route66 een goed effect zou moeten geven, dan moet je zeker doen! Misschien wel handig om eerst één hele te pakken en vervolgens na 30-45 minuten het halfje, dan komt het wat geleidelijker op.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor highrutosen » zo maart 09, 2014 7:16 pm

Daar zat ik ook aan te denken.
Het duurde nu een uur voordat het begon te werken, dus half uurtje later bijnemen zou inderdaad prima moeten gaan.

Wordt dat mijn plan voor I am Hardwell of DanceValley :D
Misschien dat ik ook M1 bij ga pakken, maar dat beslis ik dan wel.
highrutosen
Belezen Gebruiker

Berichtdoor totally_wallarized » za maart 15, 2014 3:14 am

Ik heb het enkele weken geleden getest met het uitgaan. Komt idd zeer langzaam op gang. Af en toe had ik de indruk dat er iets insloeg, maar dat bleek meestal maar een gedacht te zijn. Op een bepaald moment (1u30 na inname) toch iets of wat euforie en energie gekregen, maar dit was ook al snel weg. De energie bleef wel wat langer. Het moment dat ik thuis kwam en me effe neerzette op de bank, kwam er precies een ongelofelijke dip. Geen zin meer in iets, geen energie meer.. die dip duurde niet zo lang maar was toch wel jammer. Verder heel goed geslapen die nacht en geen kater gehad. Dosis was 150mg + 50mg dacht ik..
totally_wallarized
Belezen Gebruiker

Berichtdoor brick_top » wo maart 19, 2014 5:36 pm

Een bekende van me heeft onlangs vloeibare 4-FMP in een smartshop gekocht. Ben van plan om het binnenkort te gaan proberen maar het rare is dat op het buisje nergens is te vinden hoeveel mg er nou in zit en dit wisten ze in de shop ook niet te vertellen. Weet iemand hier meer over? Is er een standaard hoeveelheid werkzame stof per buisje aanwezig of hoe moet ik het zien?
Ik heb betere mensen al eens die fout zien maken.
brick_top
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Vinz » wo maart 19, 2014 5:39 pm

4-FA in een buisje uit een smartshop, waar de medewerker je niet kan vertellen wat de dosis is. Klinkt als een strak plan :s
Vinz
<3
Badass Junkie

Berichtdoor brick_top » wo maart 19, 2014 5:57 pm

Herstel: ik wás van plan om het te gaan proberen. Ga het uiteraard niet doen zolang ik niet weet hoeveel er in zit.
Ik heb betere mensen al eens die fout zien maken.
brick_top
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Radical » wo maart 19, 2014 8:13 pm

Zit vaak 140mg in
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Radical
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Piotr » zo maart 23, 2014 5:16 pm

Discussie van 2c-i topic verplaatst naar hier. Ik ben van plan om komende zaterdag 4-fa, 3-mmc en 2c-i te nemen. Alleen misschien toch niet het meest gezonde plan.

Druks schreef:
Mirakel schreef:Van 3MMC en erna twee lijntjes slechte 4fa kreeg ik een serotonine syndroom. Ik kreeg er paniek aanvallen van, extreem para, psychopaat, zeer zweterig, zicht dat wit of zwart werd, denken dat het je einde is, zeer harde hartkloppingen, bijna kotsen, mentaal helemaal gebroken, paar dagen erna was ik gewoon een leeg mens of wortel zonder emoties of wat dan ook.
Het was vreselijk en raad deze combo niet aan.

Misschien goed om te weten, King.

Hmm oké, dat is minder. Heb wel al meerdere reports gelezen over 4fa & 3mmc en dat was dan weer wel goed bevallen. Heb ook al meerdere posts gelezen over 3mmc & mdma/methylone en dat verliep ook allemaal prima. Over de andere cathinonen icm. 4fa kan ik ook niet veel slechts vinden, dus ik gok dat dit een pech-situatie is. Gebruik/misbruik van serotogene middelen kan nou eenmaal tot serotoninesyndroom leiden. Misschien ben ik veel te naïef bezig, maar ik denk toch dat het plan doorgaat.

De capsules zijn nu afgewogen op:
CAP1: 190mg 4-fa + 9mg 2c-i
CAP2: 135mg 3-mmc + 60mg 4-fa
CAP3: 80mg 3-mmc
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Italiano » ma maart 24, 2014 3:24 pm

Laat die cathinonen toch links liggen. Ik gebruik echt vaak uppers en ook veel in combinatie maar heb nog nooit last gehad van hartkloppingen behalve bij 3-MMC. Dat zegt wel wat lijkt me.
Italiano
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Klimtox » ma maart 24, 2014 8:09 pm

Italiano schreef:Laat die cathinonen toch links liggen. Ik gebruik echt vaak uppers en ook veel in combinatie maar heb nog nooit last gehad van hartkloppingen behalve bij 3-MMC. Dat zegt wel wat lijkt me.

Ik had geen hartkloppingen bij 3-MMC. Met pep wel eens gehad. Dus nee denk niet dat dat wat zegt.
<3
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie

Berichtdoor zaagmans » ma maart 24, 2014 8:45 pm

Italiano schreef:Laat die cathinonen toch links liggen. Ik gebruik echt vaak uppers en ook veel in combinatie maar heb nog nooit last gehad van hartkloppingen behalve bij 3-MMC. Dat zegt wel wat lijkt me.

Ik heb 3mmc los, 4FA los en 4fa + 3mmc gecombineerd gedaan. Nooit ergens last van gehad. Het was eerst 200mg 3mmc en daarna 180mg 4FA. Ik heb amper tolerantie. Ik doe 3 of 4x per haar drugs
zaagmans

Berichtdoor Piotr » di maart 25, 2014 12:20 am

Klimtox schreef:

Ik had geen hartkloppingen bij 3-MMC. Met pep wel eens gehad. Dus nee denk niet dat dat wat zegt.

Het zegt zeker wel wat, cathinonen kunnen voor extreme vasoconstrictie zorgen, de reden waarom 4MMC kan zorgen voor blauwe plekken en lichaamsdelen. Mee de reden waarom het al een aantal levens heeft gekost. Ik had op 250mg 3MMC (verspreid over 5 uur) ook al redelijke hartkloppingen, veel erger dan 4fa of mdma for sure.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Mirakel » di maart 25, 2014 12:35 am

King schreef:Discussie van 2c-i topic verplaatst naar hier. Ik ben van plan om komende zaterdag 4-fa, 3-mmc en 2c-i te nemen. Alleen misschien toch niet het meest gezonde plan.

Druks schreef:
Mirakel schreef:Van 3MMC en erna twee lijntjes slechte 4fa kreeg ik een serotonine syndroom. Ik kreeg er paniek aanvallen van, extreem para, psychopaat, zeer zweterig, zicht dat wit of zwart werd, denken dat het je einde is, zeer harde hartkloppingen, bijna kotsen, mentaal helemaal gebroken, paar dagen erna was ik gewoon een leeg mens of wortel zonder emoties of wat dan ook.
Het was vreselijk en raad deze combo niet aan.

Misschien goed om te weten, King.

Hmm oké, dat is minder. Heb wel al meerdere reports gelezen over 4fa & 3mmc en dat was dan weer wel goed bevallen. Heb ook al meerdere posts gelezen over 3mmc & mdma/methylone en dat verliep ook allemaal prima. Over de andere cathinonen icm. 4fa kan ik ook niet veel slechts vinden, dus ik gok dat dit een pech-situatie is. Gebruik/misbruik van serotogene middelen kan nou eenmaal tot serotoninesyndroom leiden. Misschien ben ik veel te naïef bezig, maar ik denk toch dat het plan doorgaat.

De capsules zijn nu afgewogen op:
CAP1: 190mg 4-fa + 9mg 2c-i
CAP2: 135mg 3-mmc + 60mg 4-fa
CAP3: 80mg 3-mmc

Ik zeg er ook bij dat het slechte 4FA was, werd als 4FA verkocht maar volgens mij hadden ze daar het een en het ander erbij vermengd, er zat zowiezo wel wat 4FA erin maar volgens mij meer brol dan 4FA. Dus ben benieuwd hoe het zal verlopen. Maar inderdaad ik heb daar ook veel positieve dingens over gelezen vandaar dat ik het ook probeerde, ik had best eerst de 4FA op zich moeten testen..
Open your mind!
Mirakel

Berichtdoor Piotr » di maart 25, 2014 2:22 am

Bedankt voor je reactie dit stelt me weer een beetje gerust! :grin:
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor omerobert » di maart 25, 2014 1:01 pm

King schreef:Ik had op 250mg 3MMC (verspreid over 5 uur) ook al redelijke hartkloppingen, veel erger dan 4fa of mdma for sure.

In dit geval zou ik je eerste 3MMC-dose al helemaal lager houden dan dat ie nu is, zeker in combinatie met de 4-fa die je erbij gooit.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker

VorigeVolgende

Keer terug naar Research Chemicals