Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor The Hat Man » zo maart 30, 2014 10:41 am

Dank me niet het is zeer zeker geen compliment :)
Doublethink - The power of holding two contradictory beliefs in one's mind simultaneously, and accepting both of them - to tell deliberate lies while genuinely believing in them, to forget any fact that has become inconvenient, and then, when it becomes necessary again, to draw it back from oblivion for just as long as it is needed, to deny the existence of objective reality and all the while to take account of the reality which one denies.
Avatar gebruiker
The Hat Man
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 147
Geregistreerd: wo nov 20, 2013 8:12 pm
Woonplaats: Animal Farm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Piotr » zo maart 30, 2014 10:43 am

Verwelkom deze nieuwe troll op DF woohoo, weer een nuttige informatiebron erbij!
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor The Hat Man » zo maart 30, 2014 10:49 am

Piotr schreef:Verwelkom deze nieuwe troll op DF woohoo, weer een nuttige informatiebron erbij!

:lol: Oke, ik dacht gewoon een grapje te kunnen maken maar deze opmerking maakt duidelijk dat er echt veel cellen zijn gestorven.
Sorry man, no hard feelings.
Doublethink - The power of holding two contradictory beliefs in one's mind simultaneously, and accepting both of them - to tell deliberate lies while genuinely believing in them, to forget any fact that has become inconvenient, and then, when it becomes necessary again, to draw it back from oblivion for just as long as it is needed, to deny the existence of objective reality and all the while to take account of the reality which one denies.
Avatar gebruiker
The Hat Man
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 147
Geregistreerd: wo nov 20, 2013 8:12 pm
Woonplaats: Animal Farm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Piotr » zo maart 30, 2014 11:04 am

Simtox schreef:
Piotr schreef:Verwelkom deze nieuwe troll op DF woohoo, weer een nuttige informatiebron erbij!

:lol: Oke, ik dacht gewoon een grapje te kunnen maken maar deze opmerking maakt duidelijk dat er echt veel cellen zijn gestorven.
Sorry man, no hard feelings.


Ik kan gewoon minder goed tegen een nacht doorhalen dan ondergetekende, dat zegt meer over jou drugsmisbruik dan over dat van mij.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor The Hat Man » zo maart 30, 2014 11:36 am

Piotr schreef:
Simtox schreef:
Piotr schreef:Verwelkom deze nieuwe troll op DF woohoo, weer een nuttige informatiebron erbij!

:lol: Oke, ik dacht gewoon een grapje te kunnen maken maar deze opmerking maakt duidelijk dat er echt veel cellen zijn gestorven.
Sorry man, no hard feelings.


Ik kan gewoon minder goed tegen een nacht doorhalen dan ondergetekende, dat zegt meer over jou drugsmisbruik dan over dat van mij.

Jij weet kennelijk de definitie van het woord ondergetekende niet 8-)
Als mensen beginnen over jouw problemen, is het een natuurlijke reactie van een wat minder intelligent persoon om dit te verdedigen door in de aanval te gaan. Het is op zich wat minder effectief omdat je jezelf aanvalt door eerder genoemde ontbrekende kennis van gebruikte woorden, maar ik wil hier niet over doorgaan man want het wordt anders wel erg zielig voor je, dat was niet mijn bedoeling :)
Doublethink - The power of holding two contradictory beliefs in one's mind simultaneously, and accepting both of them - to tell deliberate lies while genuinely believing in them, to forget any fact that has become inconvenient, and then, when it becomes necessary again, to draw it back from oblivion for just as long as it is needed, to deny the existence of objective reality and all the while to take account of the reality which one denies.
Avatar gebruiker
The Hat Man
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 147
Geregistreerd: wo nov 20, 2013 8:12 pm
Woonplaats: Animal Farm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Radical » zo maart 30, 2014 1:59 pm

Dat is een beste cocktail piotr
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Frog » zo maart 30, 2014 8:15 pm

Gisteren zo'n 120 mg 4-FA op en het beviel redelijk.
Ik voelde me lekker, heeft zeker de eerste paar uur iets van MDMA maar minder heftig wous, en lekkere energie speed achtig maar toch voelde het anders, weet het niet zo goed te omschrijven maar het was lekker.
Ik had alleen enorm last van Vasoconstrictie en hartkloppingen dat laatste kan goed komen door dat ik er een kwart Kamagra bij genomen had :oops:

Maar zoals ik zei dus wel erg veel last van me benen en voeten, voelde echt koud en mega stram / stijf en deed gewoon zeer, verder ook vrij veel koppijn, dat was wel minder chill.

Al met al leuke stof wel,maar hoop echt dat het volgende keer minder gekloot geeft met mijn lijf.
Ik had de 120 mg in vloeitje gedaan en gedropt om 18.20, het wam na een minuut of 20 opzetten, licht spacende MDMA love gevoel hield uurtjes aan, en de totaal werking hield aan tot uur of 2 half 3, voor het slapen gaan met smaak een boterham gegeten, en heb redelijk ok geslapen en tog zeker uur of 6, voel me vandaag ook niet bijzonder brak of iets, dus dat is zeker lekker meegenomen ^_^
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Piotr » zo maart 30, 2014 8:48 pm

Druks schreef:Fijn dat je het overleefd hebt. Hoe beviel de combinatie verder? 3-MMC, 4-FA en MDMA moet heel wat serotonine hebben vrijgelaten.


Ik denk dat ik wat te laat heb bijgepakt om veel van de serotogene werking mee te krijgen. Verder is 100mg mdma voor mij echt een lage dosis, van de lage re-dose 4-fa kon ik ook niet veel verwachten, maar dit hield me wel fit totdat ik thuiskwam. De 3mmc bleef best op de achtergrond had ik het gevoel. Ik had ook totaal geen comedown en vreemd genoeg voel ik me nu eigenlijk nog steeds wel prima, ondanks het slaaptekort.

Het hartritme heeft me verder niet echt in de weg gezeten. Als ik erop ging letten, dan merkte ik het wel, maar voor mijn gevoel was dit binnen 45-60 minuten weer verdwenen. Het was misschien wat minder erg als dat ik het in mijn vorige post beschreef, maar er was toch wel een moment dat ik er van schrok.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Wasda18 » ma maart 31, 2014 1:12 pm

Even een vraagje:

Ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst 4f gebruikt, 2x een 150mg dosis in combinatie met 2x 250mg xtc, ongeveer een gram pep en redelijk wat alchohol.

Deze combi zonder 4f heb ik al vaker gedaan en ging meestal wel gewoon goed, maar nu moest ik kotsen wat normaal gesproken verder niks uitmaakt.

Het probleem was vooral wat er uitkwam: een soort wit schuim en wat bloed, en zondagmiddag werd ik weer misselijk en had ik het zelfde probleem. En heb nog steeds een soort bruisend gevoel in mn maag..

Is dit herkenbaar bij 4fmp? Want dit heb ik verder nog nooit gehad, en hierdoor vraag ik me af of 4f nou chemische rommel is of wat t kan zijn?

Iemand die wat duidelijkheid kan geven zou fijn zijn

Greetz
Wasda18
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: ma maart 31, 2014 1:04 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Prototype » ma maart 31, 2014 1:14 pm

Met masters voor het eerst 4-FA gebruikt ( 2x 150 mg ), en ik vond het echt super!
Het lichte gevoel in je lichaam van xtc en de scherpte van pep :woeh:
Ook kreeg ik de hele tijd 'peprillingen', dat was ook super fijn.
Het was trouwens snel gedaan met de helderheid nadat ik een paar trekjes had genomen van een J. :P
Begon daarna redelijk flink te hallucineren ( sta tafels, brilletjes, een bank midden op de dansvloer ) en ik werd ook flink wazig.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Wasda18 » ma maart 31, 2014 1:21 pm

Druks schreef:
Wasda18 schreef:Even een vraagje:

Ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst 4f gebruikt, 2x een 150mg dosis in combinatie met 2x 250mg xtc, ongeveer een gram pep en redelijk wat alchohol.

Deze combi zonder 4f heb ik al vaker gedaan en ging meestal wel gewoon goed, maar nu moest ik kotsen wat normaal gesproken verder niks uitmaakt.

Het probleem was vooral wat er uitkwam: een soort wit schuim en wat bloed, en zondagmiddag werd ik weer misselijk en had ik het zelfde probleem. En heb nog steeds een soort bruisend gevoel in mn maag..

Is dit herkenbaar bij 4fmp? Want dit heb ik verder nog nooit gehad, en hierdoor vraag ik me af of 4f nou chemische rommel is of wat t kan zijn?

Iemand die wat duidelijkheid kan geven zou fijn zijn

Greetz


Je gebruikt te veel.


Dat had ik zelf ook al bedacht.. Maar dan nog hoort er geen schuim en soort bruisend gevoel in je maag te komen of ligt dat aan mij?
Wasda18
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: ma maart 31, 2014 1:04 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Piotr » ma maart 31, 2014 2:13 pm

Wasda18 schreef:Even een vraagje:

Ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst 4f gebruikt, 2x een 150mg dosis in combinatie met 2x 250mg xtc, ongeveer een gram pep en redelijk wat alchohol.

Deze combi zonder 4f heb ik al vaker gedaan en ging meestal wel gewoon goed, maar nu moest ik kotsen wat normaal gesproken verder niks uitmaakt.

Het probleem was vooral wat er uitkwam: een soort wit schuim en wat bloed, en zondagmiddag werd ik weer misselijk en had ik het zelfde probleem. En heb nog steeds een soort bruisend gevoel in mn maag..

Is dit herkenbaar bij 4fmp? Want dit heb ik verder nog nooit gehad, en hierdoor vraag ik me af of 4f nou chemische rommel is of wat t kan zijn?

Ik heb wel eens eerder alleen schuim gekotst maar dit was enkel op mdma. Dat bloed komt waarschijnlijk door de grote hoeveelheden corrosieve stoffen die je in je maag gooit, waarbij het verschil in tussen mdma en 4fa volgens mij niet zo groot is.

Dat je gezondheid je niet veel uitmaakt is ondertussen wel duidelijk, maar als je nog ooit van deze stoffen wil genieten moet je echt onmiddelijk stoppen met dit belachelijke misbruik. Daarnaast is het wel bekend dat het combineren van dit soort uppers zorgt voor extra hersenschade, om dan nog maar de zwijgen over het feit dat je 3 van deze uppers combineert in zulke extreme hoeveelheden.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Abysmal » ma maart 31, 2014 4:00 pm

Heb je je volgende xtc feestje al op de planning? Ik zou gaan voor ergens in 2034 of later.. ;)
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Avatar gebruiker
Abysmal
Onbegrensd Lomp
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 494
Geregistreerd: zo jan 05, 2014 12:13 am
Woonplaats: Vlakbij

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor The Hat Man » ma maart 31, 2014 6:48 pm

Piotr schreef:Dat je gezondheid je niet veel uitmaakt is ondertussen wel duidelijk, maar als je nog ooit van deze stoffen wil genieten moet je echt onmiddelijk stoppen met dit belachelijke misbruik. Daarnaast is het wel bekend dat het combineren van dit soort uppers zorgt voor extra hersenschade, om dan nog maar de zwijgen over het feit dat je 3 van deze uppers combineert in zulke extreme hoeveelheden.

You're kidding right?
Doublethink - The power of holding two contradictory beliefs in one's mind simultaneously, and accepting both of them - to tell deliberate lies while genuinely believing in them, to forget any fact that has become inconvenient, and then, when it becomes necessary again, to draw it back from oblivion for just as long as it is needed, to deny the existence of objective reality and all the while to take account of the reality which one denies.
Avatar gebruiker
The Hat Man
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 147
Geregistreerd: wo nov 20, 2013 8:12 pm
Woonplaats: Animal Farm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Piotr » ma maart 31, 2014 7:47 pm

Simtox schreef:You're kidding right?

Ik zat al op je reactie te wachten. Wat ik deed was onverantwoord en dom, maar dat heb ik al vanaf het begin toegegeven, daarnaast vind ik 260mg 4-fa, 135mg 3-mmc en 100mg mdma wel iets anders als deze hoeveelheden.

Simtox, wanneer komt jouw autobiografie uit? Ik ben namelijk wel benieuwd wat jij naar binnen hebt gewerkt om zo'n zelfingenomen kwal te worden. Misschien kun je beter eerst je eigen leven op orde krijgen voordat je andere mensen gaat afzeiken op de misstappen die zij maken. Ik vind het ook wel typisch dat je een doelwit uitkiest die duidelijk positiever in het leven staat, ben je misschien jaloers?

Of gewoon hypocriet?
Klimtox schreef:Nu zit ik aan de 3-MMC, vroeg me af of het kwaad kan als ik er vanavond wat 6-APB bij gooi? Eventueel met ook nog wat MDMA. Of is dit super slecht voor je enzo?
Klimtox schreef:Het kan wel met wachten er tussen :beer:
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Perry » ma maart 31, 2014 7:56 pm

Het anderen behoeden voor fouten die je zelf hebt gemaakt vind ik ten eerste niet hypocriet en als je bewust bereid bent vergrote risico's te nemen betekent dat vind ik alsnog dat je een ander op de risico's kan wijzen.
Bovendien ben ikhet met Piotr eens, deze hoeveelheden maken het wel echt extreem.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor The Hat Man » ma maart 31, 2014 10:10 pm

JongGeleerd schreef:Het anderen behoeden voor fouten die je zelf hebt gemaakt vind ik ten eerste niet hypocriet en als je bewust bereid bent vergrote risico's te nemen betekent dat vind ik alsnog dat je een ander op de risico's kan wijzen.
Bovendien ben ikhet met Piotr eens, deze hoeveelheden maken het wel echt extreem.

JG ik ben het met je eens, aldus:
Piotr schreef:
Klimtox schreef:Nu zit ik aan de 3-MMC, vroeg me af of het kwaad kan als ik er vanavond wat 6-APB bij gooi? Eventueel met ook nog wat MDMA. Of is dit super slecht voor je enzo?
Klimtox schreef:Het kan wel met wachten er tussen :beer:

Piotr je moet leren inzien dat juist de mensen die zelf ervaring hebben met hoe het niet moet, advies kunnen geven. Ik heb zelf ervaren hoe het is, het is gewoon lame om te zeggen dat ik nu hypocriet ben. Ik weet best dat het een domme fout was. Maar nu mag ik toch wel zeggen dat het slecht is tegen een ander?
Doublethink - The power of holding two contradictory beliefs in one's mind simultaneously, and accepting both of them - to tell deliberate lies while genuinely believing in them, to forget any fact that has become inconvenient, and then, when it becomes necessary again, to draw it back from oblivion for just as long as it is needed, to deny the existence of objective reality and all the while to take account of the reality which one denies.
Avatar gebruiker
The Hat Man
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 147
Geregistreerd: wo nov 20, 2013 8:12 pm
Woonplaats: Animal Farm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Piotr » ma maart 31, 2014 10:49 pm

Simtox schreef:Piotr je moet leren inzien dat juist de mensen die zelf ervaring hebben met hoe het niet moet, advies kunnen geven. Ik heb zelf ervaren hoe het is, het is gewoon lame om te zeggen dat ik nu hypocriet ben. Ik weet best dat het een domme fout was. Maar nu mag ik toch wel zeggen dat het slecht is tegen een ander?

Jezus, wat ben jij achterlijk. Je spreekt jezelf zo hard tegen dat het me te veel moeite kost alle posts op een rijtje te krijgen. Wat noem jij eigenlijk advies? Jou posts zijn puur gebaseerd op beledigingen zonder enige meerwaarde. Je beledigt mij, ik geef toe dat ik iets doms heb gedaan en vervolgens ga je me afzeiken om foutief woordgebruik. Daarna reageer ik op een andere post over zijn extreme misbruik, waarop jij antwoord: "You're kidding right?". En dan zeg je hier: "Piotr je moet leren inzien dat juist de mensen die zelf ervaring hebben met hoe het niet moet, advies kunnen geven.", terwijl je zelf helemaal geen advies geeft. Dus je bent wel degelijk hypocriet. Mensen zoals jij zouden gecastreerd moeten worden. Ben je zo vol van jezelf dat je werkelijk gelooft dat jou posts enige meerwaarde hebben? Ik kan wel tegen een troll, maar jij bent geen troll meer, jij bent gewoon achterlijk arrogant.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor The Hat Man » ma maart 31, 2014 10:57 pm

Piotr schreef:
Simtox schreef:Piotr je moet leren inzien dat juist de mensen die zelf ervaring hebben met hoe het niet moet, advies kunnen geven. Ik heb zelf ervaren hoe het is, het is gewoon lame om te zeggen dat ik nu hypocriet ben. Ik weet best dat het een domme fout was. Maar nu mag ik toch wel zeggen dat het slecht is tegen een ander?

Jezus, wat ben jij achterlijk. Je spreekt jezelf zo hard tegen dat het me te veel moeite kost alle posts op een rijtje te krijgen. Wat noem jij eigenlijk advies? Jou posts zijn puur gebaseerd op beledigingen zonder enige meerwaarde. Je beledigt mij en vervolgens ga je me afzeiken om foutief woordgebruik. Daarna reageer ik op een andere post over zijn extreme misbruik, waarop jij antwoord: "You're kidding right?". En dan zeg je hier: "Piotr je moet leren inzien dat juist de mensen die zelf ervaring hebben met hoe het niet moet, advies kunnen geven." Dus je bent wel degelijk hypocriet. Mensen zoals jij zouden gecastreerd moeten worden. Ben je zo vol van jezelf dat je werkelijk gelooft dat jou posts enige meerwaarde hebben? Zo erg had ik je nog net niet ingeschat, maar het verbaasd me daarentegen ook weer niet.

Je gedachtengang komt psychotisch op me over :| Het is zeker niet mijn bedoeling geweest om je zo verward te maken, maar ik begrijp niet zo goed waarom je boos op me bent. :conf:
Misschien komt het door de serotonine receptoren? Ik zou in jouw geval SSRI's als een valide keuze overwegen. Receptor deregulatie schijnt permanent te kunnen zijn in geval van ernstig misbruik en SSRI's hebben een minder effectieve werking, maar wel een werking zodat je altijd gelukkig kunt zijn. Wat voegen al die releasers nou nog toe?

Sterkte.
Doublethink - The power of holding two contradictory beliefs in one's mind simultaneously, and accepting both of them - to tell deliberate lies while genuinely believing in them, to forget any fact that has become inconvenient, and then, when it becomes necessary again, to draw it back from oblivion for just as long as it is needed, to deny the existence of objective reality and all the while to take account of the reality which one denies.
Avatar gebruiker
The Hat Man
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 147
Geregistreerd: wo nov 20, 2013 8:12 pm
Woonplaats: Animal Farm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Prototype » ma maart 31, 2014 10:58 pm

:roll2:

Niet op letten.
DF troll.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Piotr » ma maart 31, 2014 11:07 pm

prototype schreef: :roll2:

Niet op letten.
DF troll.


Tja, ik weet niet meer wat ik moet geloven. Natuurlijk weet ik al langer dat klimtox een troll is, maar niemand kan zo'n achterlijk personage spelen zonder zelf over een extra chromosoom te beschikken. Volgens mij gaat hij pas de troll uithangen zodra hij merkt dat zijn gebrek aan intelligentie hem in het nauw heeft gedreven.
Laatst bijgewerkt door Piotr op ma maart 31, 2014 11:22 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor The Hat Man » ma maart 31, 2014 11:23 pm

prototype schreef: :roll2:
Niet op letten.
DF troll.

Deze opmerking is onder de gordol.
Piotr schreef:Tja, ik weet niet meer wat ik moet geloven. Natuurlijk weet ik al langer dat klimtox een troll is, maar niemand kan zo'n achterlijk personage spelen zonder zelf over een extra chromosoom te beschikken.

Ik schep niet graag op over mijn extra chromosomen. Ik vertel er eigenlijk ook niet over tot het benoemd is, omdat ik vrij bescheiden ben. Bedankt :)
Doublethink - The power of holding two contradictory beliefs in one's mind simultaneously, and accepting both of them - to tell deliberate lies while genuinely believing in them, to forget any fact that has become inconvenient, and then, when it becomes necessary again, to draw it back from oblivion for just as long as it is needed, to deny the existence of objective reality and all the while to take account of the reality which one denies.
Avatar gebruiker
The Hat Man
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 147
Geregistreerd: wo nov 20, 2013 8:12 pm
Woonplaats: Animal Farm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Piotr » ma maart 31, 2014 11:48 pm

Tox, je hebt geluk dat de term "troll" op het internet bestaat. Ik heb al medelijden met de mensen die jou in het echt kennen, want daar bestaat die term namelijk niet. Daar kun je je niet verschuilen, daar wordt je gewoon gezien als de kwal die je werkelijk bent. :roll2:
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Kockar » ma maart 31, 2014 11:56 pm

:#: doe eens normaal man, dit zegt meer over de persoon die jij bent dan over hem
Avatar gebruiker
Kockar
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2328
Geregistreerd: vr aug 02, 2013 10:58 am

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Piotr » di apr 01, 2014 12:04 am

Begin jij nu ook al? :woeh:

LAAT ME TOCH MET RUST!
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor The Hat Man » di apr 01, 2014 12:06 am

Piotr schreef:Tox

Piotr schreef:"troll"

Piotr schreef:kwal

Wat je zegt ben je zelf? :conf:

Als ik eerlijk moet zijn mag je je wel eens wat meer naar de algemene maatschappelijke ethiek gaan gedragen. Ik kan geen normale discussie voeren met iemand die me alleen maar uitscheld. De reden daarvan is me ook nogsteeds onbekend. :#:
Doublethink - The power of holding two contradictory beliefs in one's mind simultaneously, and accepting both of them - to tell deliberate lies while genuinely believing in them, to forget any fact that has become inconvenient, and then, when it becomes necessary again, to draw it back from oblivion for just as long as it is needed, to deny the existence of objective reality and all the while to take account of the reality which one denies.
Avatar gebruiker
The Hat Man
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 147
Geregistreerd: wo nov 20, 2013 8:12 pm
Woonplaats: Animal Farm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor The Hat Man » di apr 01, 2014 2:13 am

Piotr schreef:Verander mijn naam ff tijdelijk naar Piotr.

Dit was king

Heb het idee dat je dit doet om nu te kunnen haten onder een andere naam. Als je serotonine weer terug is, so goes the name?
Doublethink - The power of holding two contradictory beliefs in one's mind simultaneously, and accepting both of them - to tell deliberate lies while genuinely believing in them, to forget any fact that has become inconvenient, and then, when it becomes necessary again, to draw it back from oblivion for just as long as it is needed, to deny the existence of objective reality and all the while to take account of the reality which one denies.
Avatar gebruiker
The Hat Man
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 147
Geregistreerd: wo nov 20, 2013 8:12 pm
Woonplaats: Animal Farm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Piotr » di apr 01, 2014 2:17 am

Ik vind het jammer dat we het 4-fa topic hiermee vervuilen, wil je de discussie ergens anders voortzetten?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor The Hat Man » di apr 01, 2014 2:23 am

Is goed, general chat?
Doublethink - The power of holding two contradictory beliefs in one's mind simultaneously, and accepting both of them - to tell deliberate lies while genuinely believing in them, to forget any fact that has become inconvenient, and then, when it becomes necessary again, to draw it back from oblivion for just as long as it is needed, to deny the existence of objective reality and all the while to take account of the reality which one denies.
Avatar gebruiker
The Hat Man
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 147
Geregistreerd: wo nov 20, 2013 8:12 pm
Woonplaats: Animal Farm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Frog » di apr 01, 2014 2:41 am

Ik zet 100 euro op die Grote zwarte negert avatar in :rock:
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner