Daar is nog niet zoveel over bekend en heb jij jezelf een perfect proefpersoon voor gemaakt

Schitzo schreef:...best wel een kneus ben heb ik nu al voor de 7e weekend op rij 4fa gebruikt (1 dag in het weekend)...
Merk alleen wel dat het herstel steeds langer begint te duren, was ik eerst na een dag alweer "fit" duurt het nu 4-5 dagen wil ik weer een beetje vrolijk en fris zijn. Ook ben ik 8 kilo afgevallen in die 7 weken dus goed is het niet.
Rareuniverse schreef:Het gebrek aan een kater maakt het gewoon heel veradelijk spul
Patje1312 schreef:Is de kwaliteit op Internet een beetje te vertrouwen?
spikeycloud schreef:Hebben jullie de combi 4-FA met 2C-D al gedaan? Veel mensen melden dat het een effect geeft ala MDMA maar dan zonder de nadelen. Het maakt de 4-FA nog euforisher en ietjes meer spacend.
Misch binnenkort even 140 MG 4-FA + 20 MG 2C-D proberuh.
Aebi schreef:Klinkt erg interessant. Vroeg me toevallig vandaag af hoe 4fa + 2cb combi is, iemand hier ervaring mee?
spikeycloud schreef:Misch binnenkort even 140 MG 4-FA + 20 MG 2C-D proberuh.
Piotr schreef:Aebi schreef:Klinkt erg interessant. Vroeg me toevallig vandaag af hoe 4fa + 2cb combi is, iemand hier ervaring mee?
Jij ook al?![]()
Heb het één keer gedaan, maar dat was direct mijn eerste keer 4-fa. Beide drugs flink ondergedoseerd op een feestje, dus was me niet echt bevallen, maar het heeft potentie voor een leuke party-combi denk ik.spikeycloud schreef:Misch binnenkort even 140 MG 4-FA + 20 MG 2C-D proberuh.
Doen! ik ben benieuwd! Vond 4-fa & 2c-i echt een topcombi in ieder geval.
Aebi schreef:Vond X + 2cb op het begin erg leuk, alleen was iets teveel 2cb waardoor die ging overheersen en ik dus waus en hard tripte. Leuk, maar vaag. Een goeie dosis 4fa met een prima dosisje 2cb lijkt me echt ontzettend veel potentie hebben
Abysmal schreef:Aebi schreef:Vond X + 2cb op het begin erg leuk, alleen was iets teveel 2cb waardoor die ging overheersen en ik dus waus en hard tripte. Leuk, maar vaag. Een goeie dosis 4fa met een prima dosisje 2cb lijkt me echt ontzettend veel potentie hebben
Hoeveel 2c-b was teveel?
Zelf ervaring met ~180mg 4fa met ~8mg 2cb (3 uur na de 4f). Comeup was heftig (aardig misselijk, normaal nooit last van) maar na half uur ging ik heel lekker. Heb ergens in het 2cb topic nog een reportje ervan staan..
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
prototype schreef:Het zou kunnen helpen tegen die blubberbenen, maar het is wel een ongezonde combi.
Niet xtc en pep slecht, maar toch.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 5 gasten