Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.
Plaats een reactie

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

za mei 31, 2014 11:57 pm

Hoi

Iemand een betrouwbare website om dit te kopen?

Voor te leveren in België.

Thanks

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

zo jun 01, 2014 12:24 am

Had vorige pagina nog niet gelezen.

Is er een verschil tussen bestelling plaatsen en laten leveren in België of Nederland op die sites?

Heb geen ervaring tot nu toe let deze research chemicals.

Enkel XTC, mdma, rush, coke, speed.

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

zo jun 01, 2014 4:08 am

sunshineboy8 schreef:Had vorige pagina nog niet gelezen.

Is er een verschil tussen bestelling plaatsen en laten leveren in België of Nederland op die sites?

Heb geen ervaring tot nu toe let deze research chemicals.

Enkel XTC, mdma, rush, coke, speed.

Wat is rush dan voor iets :conf:

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

zo jun 01, 2014 11:25 am

Is de benaming die wij hier geven voor 4-MMC

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

zo jun 08, 2014 8:49 pm

Iemand ervaring met de Gele route 66? :kleuter:

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

zo jun 08, 2014 8:56 pm

Ik lees dat een veel gebruikte hoeveelheid circa 150 Mg is.

Heeft iemand wel eens rond de 50 Mg gedaan? En wat waren de effecten?

Heb nog een kristal 4-FA liggen, 81% lab-tested :smokin:

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

zo jun 08, 2014 9:08 pm

Klinkt wel interessant 8-)

Weet je toevallig waarin het anders werkt dan bijvoorbeeld Ritalin?

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

zo jun 08, 2014 9:27 pm

Klinkt leuk :)

En de werking op het hart, is dat te vergelijken met coke enzo?

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

zo jun 08, 2014 9:28 pm

De werking van coke op hart en bloedvaten is voor mij de belangrijkste reden om het niet meer te gebruiken. :snort: was voor mij wel de number 1 drugs... :hulde:

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

zo jun 08, 2014 10:02 pm

Ik heb het dus 31 mei gebruikt en wajoooo wat was het geweldig. had al enige ervaring met x maar dit is toch echt vele malen chiller. 90% scherpte, weinig kaakspanningen, en zooooo veel energie:P

150 start en daarna 2x 50 bij gepakt en dat was gewoon prima. euforie ging het natuurlijk wel een beetje af na een tijdje maar op zich had ik daar weinig last van.

xtc is verleden tijd voor mij nu:P

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

zo jun 08, 2014 10:09 pm

Druks schreef:
Pieter210 schreef:Klinkt leuk :)

En de werking op het hart, is dat te vergelijken met coke enzo?

Pieter210 schreef:De werking van coke op hart en bloedvaten is voor mij de belangrijkste reden om het niet meer te gebruiken. :snort: was voor mij wel de number 1 drugs... :hulde:


Ik denk dat het meer te vergelijken is met amfetamine dan met cocaïne. Nog steeds niet goed voor je hart maar waarschijnlijk minder belastend. Zeker in lagere dosissen.

Ok, bedankt!

Zal m'n kristalletje eens gaan aanspreken... Wel eerst een weegschaaltje kopen, op het oog slikken is niet handig.

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

zo jun 08, 2014 10:50 pm

Pieter210 schreef:Ik lees dat een veel gebruikte hoeveelheid circa 150 Mg is.

Heeft iemand wel eens rond de 50 Mg gedaan? En wat waren de effecten?

Heb nog een kristal 4-FA liggen, 81% lab-tested :smokin:


Is het max haalbare neit 80,7%?

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

zo jun 08, 2014 11:03 pm

81 = 80,5 ~ 81,5
Significantie heet dat

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

zo jun 08, 2014 11:04 pm

Pieter210 schreef:Ik lees dat een veel gebruikte hoeveelheid circa 150 Mg is.

Heeft iemand wel eens rond de 50 Mg gedaan? En wat waren de effecten?

Heb nog een kristal 4-FA liggen, 81% lab-tested :smokin:


Ik heb vandaag 50mg genomen. Lichte moodlift, meer concentratie.
Ben behoorlijk lang aan het pokeren en dacht zo blijf ik nog wel ff wakker. Goede beslissing geweest want ik ben weer helemaal scherp.

Beetje adderall achtig. Maar het poeder wat ik heb is best zwak. Een halve route66 zou ik meer van voelen. Dit is echt functioneel en niet te vergelijken met een echte dosis.

Met jouw poeder zal denk ik 30-40mg dit effect geven :grin:

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

ma jun 09, 2014 9:41 am

highrutosen schreef:
Pieter210 schreef:Ik lees dat een veel gebruikte hoeveelheid circa 150 Mg is.

Heeft iemand wel eens rond de 50 Mg gedaan? En wat waren de effecten?

Heb nog een kristal 4-FA liggen, 81% lab-tested :smokin:


Ik heb vandaag 50mg genomen. Lichte moodlift, meer concentratie.
Ben behoorlijk lang aan het pokeren en dacht zo blijf ik nog wel ff wakker. Goede beslissing geweest want ik ben weer helemaal scherp.

Beetje adderall achtig. Maar het poeder wat ik heb is best zwak. Een halve route66 zou ik meer van voelen. Dit is echt functioneel en niet te vergelijken met een echte dosis.

Met jouw poeder zal denk ik 30-40mg dit effect geven :grin:

8-)

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

ma jun 09, 2014 2:22 pm

Pieter210 schreef:meer concentratie.


geeft het echt veel concentratie? zou het een toegevoegde waarde hebben voor je studie? heb volgende week 3 belangrijke toetsen en concentreren is erg lastig voor mij.
Je hoeft me niet te vertellen dat het niet goed is als ik het ook voor het studeren ga gebruiken vanwege verslaving maar dat heb ik wel onder controle. Ben alleen bang dat ik moet stoppen met me studie.

dus zou je het aanraden voor studie? of krijg je er dan teveel energie van waardoor je meer zin hebt om te feesten?

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

ma jun 09, 2014 3:04 pm

Ik denk, al is het niet uitgesproken, dat Henkie op zoek is naar een studie ondersteunend middel wat hij kan bestellen, zodat hij niet met dealers in aanraking komt om het te bemachtigen.
Als dat correct is, dan raad ik je aan te kijken naar een van deze stoffen:
2-FA
2-FMA
3,4-CTMP
Ethylphenidate
Dit zijn stimulanten met weinig euforie die daardoor geschikter zijn voor concentratie en dergelijke.

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

ma jun 09, 2014 4:27 pm

Of DMAA, daarvan schijn je je ook wel goed te kunnen concentreren. ;)

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

ma jun 09, 2014 5:07 pm

Druks schreef:Wat is er trouwens mis met koffie om te studeren?

Hele tijd pissen, trillende ledematen, onrustig.

Een egte stuudent neme louter stuudentehaaver tot zich.

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

ma jun 09, 2014 5:13 pm

Je moet dan ook geen 10 koppen koffie atten ;)

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

ma jun 09, 2014 9:51 pm

Henkie schreef:
Pieter210 schreef:meer concentratie.


geeft het echt veel concentratie? zou het een toegevoegde waarde hebben voor je studie? heb volgende week 3 belangrijke toetsen en concentreren is erg lastig voor mij.
Je hoeft me niet te vertellen dat het niet goed is als ik het ook voor het studeren ga gebruiken vanwege verslaving maar dat heb ik wel onder controle. Ben alleen bang dat ik moet stoppen met me studie.

dus zou je het aanraden voor studie? of krijg je er dan teveel energie van waardoor je meer zin hebt om te feesten?

Eh..., dit is geen quote van mij :conf:

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

di jun 10, 2014 8:08 am

Henkie schreef:
Pieter210 schreef:meer concentratie.


geeft het echt veel concentratie? zou het een toegevoegde waarde hebben voor je studie? heb volgende week 3 belangrijke toetsen en concentreren is erg lastig voor mij.
Je hoeft me niet te vertellen dat het niet goed is als ik het ook voor het studeren ga gebruiken vanwege verslaving maar dat heb ik wel onder controle. Ben alleen bang dat ik moet stoppen met me studie.

dus zou je het aanraden voor studie? of krijg je er dan teveel energie van waardoor je meer zin hebt om te feesten?


Ik weet niet of het echt geschikt is voor studie. Misschien wanneer je nog net iets minder neemt (20mg) maar dagelijks lijkt me geen goed plan. Heb ook een thread op reddit (i think) gelezen van iemand die na 1 jaar dagelijks 2-fa gebruik (als adderal vervanger) zijn hart gesloopt heeft.

Ik kan de reddit niet meer vinden maar hier een quote uit een thread op bluelight over gevaar regelmatig gebruik: IME 2-fa is noticeably more stimulating compared to 2-fma which I always found to be somewhat mild. Be careful, The Dude Abides posted that his friend developed serious heart problems which required surgery after using 2-fma daily for an extended period of time. If I remember correctly it had something to do with the metabolites that built up in his system over time.

http://www.bluelight.org/vb/archive/ind ... 2-p-2.html



Rc's zou ik dus wel mee oppassen voor regelmatig gebruik. Los van mogelijke verslaving :wave:

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

wo jun 11, 2014 11:05 am

Hmm, in dat geval probeer ik wel een andere oplossing te vinden, misschien regelmatig sporten en suiker binnenkrijgen ook wel helpen. Niet dat je na het sporten te moe bent om nog iets te doen:P

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

di jun 17, 2014 10:58 am

Jongens wat is overdreven qua gebruik?
Ik ben eigenlijk van plan deze week 4x te gebruiken, daarna wel 2 maanden pauze.

Heb het wel eens 2 dagen achter elkaar gedaan zonder problemen, ik ga voor een dosis van 150 mg +-
Ga ik nu sterven? :eek:

Ja ik weet dat ik beter voor pep of methylfenidaat kan gaan maar:

Ik gebruik ritalin als medicijn en heeft bij mij geen 'leuke werking' ..

Pep heb ik de afgelopen keren niet echt van genoten, vooral concentratie en wakker blijven, wel een goed gevoel maar 4-fmp was toch een stuk leuker.

+ Ik begon enorm te stinken van de speed + rare vlekken op mijn huid + gare bek de dag erna.

Ik weet dat 4-fmp en speed bijna hetzelfde zijn qua structuur maar ik vind het zo'n verschil qua uitwerking..

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

di jun 17, 2014 11:41 am

Waarom zou je het in godsnaam 4x in 1 week willen doen?
De tijd die voor herstel wordt genomen is 3 maanden, maar veel mensen maken hier al 1 maand van, omdat het er momenteel op lijkt dat het niet zo erg de receptoren beschadigd als Mdma.

Je zal niet per sé dood gaan, maar niemand kan de consequenties echt overzien...

Bedenk je ook dat t over een research chemical gaat

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

di jun 17, 2014 12:17 pm

JongGeleerd schreef:
De tijd die voor herstel wordt genomen is 3 maanden, maar veel mensen maken hier al 1 maand van, omdat het er momenteel op lijkt dat het niet zo erg de receptoren beschadigd als Mdma.

Heb je daar een bron van? Ben ik wel benieuwd naar!

Je zal niet direct doodgaan nee, zoals JG al zei, maar erg verstandig is het ook niet. Maar ik zou het ook niet verstandig vinden om 4 keer in een week pep te gebruiken ipv 4-FMP. Eigenlijk is het sowieso niet verstandig om 4 keer in een week drugs te gebruiken, welke drugs dan ook. ;)

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

di jun 17, 2014 12:30 pm

Oké ja daar zit wat in, nou ik heb gewoon even vakantie en daar wil ik het maximale uithalen.
Maargoed ik zal 't bij een paar keer houden want het is bij nader inzien toch niet zo'n strak plan.

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

di jun 17, 2014 12:55 pm

Het beste uit je vakantie halen zal zeker niet gebeuren...
Als je het zo nodig leuk wilt laten lijken mbv drugs:
Wissel af.
Dan verspreid je de schade



Miss E schreef:
JongGeleerd schreef:
De tijd die voor herstel wordt genomen is 3 maanden, maar veel mensen maken hier al 1 maand van, omdat het er momenteel op lijkt dat het niet zo erg de receptoren beschadigd als Mdma.

Heb je daar een bron van? Ben ik wel benieuwd naar!


Dat voor 4-FA waarschijnlijk een kortere herstelperiode staat, omdat er waarschijnlijk minder schade is?
Dat wordt even zoeken, is al een hele tijd geleden dat ik dat voorbij zag komen, maar zal m'n best doen.
Ik heb het trouwens over de serotonine receptoren, de dopamine receptoren kunnen heel wat meer hebben

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

di jun 17, 2014 1:30 pm

lemon schreef:Oké ja daar zit wat in, nou ik heb gewoon even vakantie en daar wil ik het maximale uithalen.
Maargoed ik zal 't bij een paar keer houden want het is bij nader inzien toch niet zo'n strak plan.


Het wordt sterk geadviseerd minstens een maand (liever meer!) tussen 4-fa gebruik te laten. Laat staan dat je daarnaast ook nog mdma gebruikt. Het is erg onverstandig en zo bouw je onherroepelijk tolerantie op....

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

di jun 17, 2014 8:12 pm

Heb al regelmatig 4fa gebruikt, bestellen ging altijd zonder problemen. Tot voor kort..
Inmiddels 2 verschillende vendors besteld (waarvan ik beiden eerder ook al had besteld), maar na weken nog steeds niks binnen.
Weet dat hier geen urls geplaatst mogen worden maar ben toch benieuwd waar jullie recent nog besteld hebben en de levering wél goed is gegaan...
Plaats een reactie