Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Piotr schreef:Oops, idd overheen gelezen. Echter denk ik dat de kruistolerantie tussen amfetamine en 4-fa geen effect heeft op de serotogene werking van 4-fa of zit ik nou fout? Verder ervaar ik in mindere maten hetzelfde en ik heb al een jaar geen speed gebruikt...
Druks schreef:FRESH doelt juist op amfetamine. Misschien heeft een kruistolerantie met 4-FA.
JongGeleerd schreef:Piotr schreef:Oops, idd overheen gelezen. Echter denk ik dat de kruistolerantie tussen amfetamine en 4-fa geen effect heeft op de serotogene werking van 4-fa of zit ik nou fout? Verder ervaar ik in mindere maten hetzelfde en ik heb al een jaar geen speed gebruikt...
Misschien dat het lichaam minder met de stof doet, gewenning van de stof opzich, want die is qua structuur erg nauw verwant aan amfetamine.
Echter zou ik denken dat ik dan ook 'n behoorlijke dosis zou moeten nemen...
FRESH schreef:chris309 schreef:Ik heb de hele discussie hierboven een beetje gevolgd inzake puurheid o.i.d.
Heb zelf een paar keer 4-fmp gehad en dit kreeg ik dan in kristalvorm.
Daarna heel lang niet gehad, tijd terug weer eens een gram 4-fmp kristal besteld en waar ik voor heen aan 150-200mg genoeg had, kwam ik nu makkelijk in de buurt van 300-350 mg, voor de rest gebruik ik geen andere serotogerne drugs, dus best vreemd, hoed het nu ook niet meer.
Oke, maar ook geen amfetamine achtige? Want 4-F is meer amfetamine, dan MDMA bijv.
Als je dat namelijk wel neemt, is het niet zo vreemd dat de 4-F minder goed zou werken.
JongGeleerd schreef:Of Chris, lees wat mijn gedachte was, dat is ook nog n optie, toch?
Dat t niet komt door slijtage van de receptoren, maar door gewenning voor de stof zelf
JongGeleerd schreef:Hmm, vreemd, zeker aangezien die percentages dus perongeluk fout geijkt waren en eigenlijk allemaal hoog waren...
Ach, we zullen zien, bij RCs is het toch allemaal gissen
knolselderij schreef:hele tijd geen 4fmp meer gehad of gezien om me heen.. is het eigenlijk nog legaal op internet te krijgen?
Patje1312 schreef:Is de kwaliteit op Internet een beetje te vertrouwen?
Moonshine08 schreef:Patje1312 schreef:Is de kwaliteit op Internet een beetje te vertrouwen?
Niet meer of minder dan op straat lijkt me. Je kan natuurlijk ook een sample weg brengen.
Wat ik me wel afvraag: kan er veel verschil zitten in werkzame stof tussen de batches (of is dit aannemelijk?). De laatste keer werkte bij echt minimaal, was praktisch nuchter op 130mg....
Doodzonde want ik plan mijn avondjes feest.
Ik twijfel nu om op zoek te gaan naar een andere vendor.
Precies daarom dus voor de zekerheid maar lange pauzes houdenJongGeleerd schreef:Er is al uit onderzoek gebleken dat de serotonine drain die 4-FA met zich meebrengt echt razendsnel herstelt.
De slijtage aan de receptoren is echter minder over bekend
Patje1312 schreef:Is de kwaliteit op Internet een beetje te vertrouwen?
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 6 gasten