Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Piotr » di maart 25, 2014 2:06 pm

Misschien heb ik de term hartkloppingen wat overdreven, het viel me gewoon op dat het wat heftiger op het hart is dan andere uppers, maar met pep heb ik dit eigenlijk nog wel erger bedenk ik net.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Schitzo » di maart 25, 2014 2:48 pm

King schreef:Anderhalve Route66 zou gewoon goed moeten gaan. Als je zeker weet dat één pil niet voldoende effect geeft is anderhalf echt geen overkill. Al zou anderhalve Route66 bijvoorbeeld 30mg teveel zijn, dan is het niet dat het ineens totaal fout gaat. Mijn eerste keer nam ik 150mg, de keer daarop 200mg en de keer daarop 250mg. Waarbij 250mg wat te veel van het goede was; de euforie was intens maar duurde wat korter en de energie bleef dit keer op de achtergrond, maar verder geen negatieve kanten.

Ik probeer jou niet over te halen meer te pakken dan nodig is, maar als jij denkt dat anderhalve Route66 een goed effect zou moeten geven, dan moet je zeker doen! Misschien wel handig om eerst één hele te pakken en vervolgens na 30-45 minuten het halfje, dan komt het wat geleidelijker op.

Ik merk ook dat het allemaal net iets harder mag na 1 route66, doe nu meestal 1 innemen bijv rond 23:00 en dan rond half 1 - 1 gooi ik er een halve bij, na 20-30 minuten ga ik dan echt helemaal top. Ga het eerst eens proberen met 1 en een kwart kijken hoe dat aanvoelt voordat ik anderhalf naar binnen kwak, ga ik a.s vrijdag uit testen, u hoort van mij :)
Schitzo
Newbie

Berichtdoor Aebi » di maart 25, 2014 3:00 pm

Hoe slecht is het om 4-fa te gebruiken 3 weken na MDMA?
Aebi
Ivo's baas
DF Addict

Berichtdoor FRESH » di maart 25, 2014 3:04 pm

Aebi schreef:Hoe slecht is het om 4-fa te gebruiken 3 weken na MDMA?

Niet goed, maar naar alle waarschijnlijkheid minder slecht dan MDMA na MDMA.
Heb het zelf ook wel eens gedaan, en mijn ervaring is dat je minder euforie kunt hebben van de 4-FMP dan als je geen MDMA zou hebben gebruikt.
FRESH

Berichtdoor Perry » di maart 25, 2014 4:59 pm

Het werd mij sterk afgeraden toen ik dit vroeg voor oud en nieuw.
Zeker omdat t nog een RC is, zou ik geen onnodige risico's nemen.
Keuze is uiteraard aan jou, maar hier is weinig met zekerheid over te zeggen.
Mijn gevoel zegt dat 4-FA > MDMA het minst schadelijk is, dan MDMA > 4-FA, dan MDMA > MDMA
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor Aebi » di maart 25, 2014 5:08 pm

Misschien beter pep fixen.
Aebi
Ivo's baas
DF Addict

Berichtdoor FRESH » di maart 25, 2014 5:27 pm

JongGeleerd schreef:Het werd mij sterk afgeraden toen ik dit vroeg voor oud en nieuw.
Zeker omdat t nog een RC is, zou ik geen onnodige risico's nemen.
Keuze is uiteraard aan jou, maar hier is weinig met zekerheid over te zeggen.
Mijn gevoel zegt dat 4-FA > MDMA het minst schadelijk is, dan MDMA > 4-FA, dan MDMA > MDMA

Feit is wel dat de combi in ieder geval erg slecht voor je is gezien het amfetamine-achtige karakter van 4-FMP.
FRESH

Berichtdoor Perry » di maart 25, 2014 6:08 pm

Dat is idd zeker, maar in dit geval is ook de serotonine huishouding nog niet volledig hersteld.
4-FA werkt hier wel op, of het er extra schade aan doet is niet bekend, maar ik zou t risico niet nemen
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor Klimtox » di maart 25, 2014 7:56 pm

JongGeleerd schreef:maar ik zou t risico niet nemen

:lol:
<3
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie

Berichtdoor Dione » di maart 25, 2014 9:01 pm

Mensen met ADD nemen altijd onnodige risico's door hun impulsieve persoonlijkheid, iets met dopamine <3
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
Dione
Original DF Queen
Donateur

Berichtdoor Perry » di maart 25, 2014 11:02 pm

Klimtox schreef:
JongGeleerd schreef:maar ik zou t risico niet nemen

:lol:

Ik meen 't, ik ben wat voorzichtiger met Research Chemicals en toen 't mij afgeraden werd het met oud & nieuw te doen heb ik 't maar aan 'n maat gegeven voor dan, had hij in ieder geval 'n leuke avond.
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor Piotr » wo maart 26, 2014 12:47 am

Het risico? Het is vrij zeker dat 4-fa een minder krachtige werking heeft op je serotonine dan mdma. Met dit als gegeven kun je eigenlijk wel zeggen dat in deze situatie 4-fa beter is voor je neurotransmitters dan mdma zo kort na elkaar. Al staat dit natuurlijk wel los van het feit dat 4-fa nog andere gevolgen zou kunnen hebben, maar dit heeft dan weer niks met de tijd tussen gebruik van mdma en 4-fa te maken.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Klimtox » wo maart 26, 2014 12:56 am

King schreef:Het risico? Het is vrij zeker dat 4-fa een minder krachtige werking heeft op je serotonine dan mdma. Met dit als gegeven kun je eigenlijk wel zeggen dat in deze situatie 4-fa beter is voor je neurotransmitters dan mdma zo kort na elkaar. Al staat dit natuurlijk wel los van het feit dat 4-fa nog andere gevolgen zou kunnen hebben, maar dit heeft dan weer niks met de tijd tussen gebruik van mdma en 4-fa te maken.

Jij wil gewoon heel graag horen wat je wilt horen denk ik. Het is en blijft een feit dat het een RC is waarvan de preciese werking en eventuele schade simpelweg onbekend zijn. Het is gevaarlijk om aannames te doen zoals je dat doet.
<3
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie

Berichtdoor Perry » wo maart 26, 2014 1:33 am

Klimtox schreef:
King schreef:Het risico? Het is vrij zeker dat 4-fa een minder krachtige werking heeft op je serotonine dan mdma. Met dit als gegeven kun je eigenlijk wel zeggen dat in deze situatie 4-fa beter is voor je neurotransmitters dan mdma zo kort na elkaar. Al staat dit natuurlijk wel los van het feit dat 4-fa nog andere gevolgen zou kunnen hebben, maar dit heeft dan weer niks met de tijd tussen gebruik van mdma en 4-fa te maken.

Jij wil gewoon heel graag horen wat je wilt horen denk ik. Het is en blijft een feit dat het een RC is waarvan de preciese werking en eventuele schade simpelweg onbekend zijn. Het is gevaarlijk om aannames te doen zoals je dat doet.

Shit Klimtox! Je zegt iets van waarde!
Ik sluit mij hier volledig bij aan.
Wat je met ons advies doet is natuurlijk aan jezelf, maar het lijkt erop dat je dusdanig graag wilt, maar eigenlijk weet dat 't fout is, dat je gewoon van iemand wil horen dat 't wel kan.
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor Schitzo » wo maart 26, 2014 10:48 am

Ik heb het laatste afgelopen half jaar redelijk veel 4fa gebruikt, zeker om de 2-3 weken (nee ben er niet trots op). Maar moet zeggen, ik voel me nooit brak of depri, als ik op zaterdag gebruik kan ik maandag gewoon weer prima sporten en voel ik me fit(ik gebruik overigens alleen als ik naar een techno feest ga). Heb ook echt niet het gevoel dat ik het nodig heb en kan het ook prima links laten liggen.

Met mdma flipte ik helemaal de pan uit toen ik dat deed, was ik 1 grote negatieve brok ellende.
Schitzo
Newbie

Berichtdoor Perry » wo maart 26, 2014 10:52 am

Dat zegt meer over de serotonine voorraad dan de daadwerkelijke schade aan lichaam en hersenen
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor Piotr » wo maart 26, 2014 2:00 pm

JongGeleerd schreef:
Klimtox schreef:

Shit Klimtox! Je zegt iets van waarde!
Ik sluit mij hier volledig bij aan.
Wat je met ons advies doet is natuurlijk aan jezelf, maar het lijkt erop dat je dusdanig graag wilt, maar eigenlijk weet dat 't fout is, dat je gewoon van iemand wil horen dat 't wel kan.

Jullie moeten beide maar eens beter leren lezen, want mijn post staat echt volledig los van het feit wat ik wil uithalen dit weekend. Dit was een reactie op Aebi's post. Het enige wat ik er mee bedoelde en ook het enige wat zwart op wit staat vermeld in mijn post, is dat de mate waarin 4-fa serotonine verbruikt al ongeveer bekend is. Vanuit daar kun je concluderen dat hier, onder het mom van het voorkomen van tolerantie en/of schade aan de neurotransmitters, 4-fa een beter optie is om 3 weken na mdma te nemen, dan weer mdma. Mede om het feit dat 4-fa waarschijnlijk andere neurotransmitters aanslaat dan mdma. Al staat dit los van het feit dat de volledige toxiciteit van 4-fa nog niet bekend is.

Pff, wat ik met jullie advies ga doen? Welk advies? Jullie reacties staan helemaal los van wat ik wil doen dit weekend...
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Perry » wo maart 26, 2014 7:05 pm

Ok, maar als je alles al weet, waarom vraag je dan?
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor Piotr » wo maart 26, 2014 7:33 pm

King schreef:Pff, wat ik met jullie advies ga doen? Welk advies? Jullie reacties staan helemaal los van wat ik wil doen dit weekend...

JongGeleerd schreef:Ok, maar als je alles al weet, waarom vraag je dan?

Wat heb ik gevraagd dan...?
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Perry » wo maart 26, 2014 8:50 pm

King schreef:Ik verveel mezelf gauw op uppers die geen meerwaarde hebben naast een energie-boost, ik heb ADHD en vrijwel alle uppers zorgen ervoor dat ik het hele feest ga zitten. 3-mmc heeft dan nog net dat euforische sos-achtige kantje waar ik me wel mee kan vermaken. Ik heb een tijdje zitten twijfelen wat ik nou precies als re-dose ging doen en 3-mmc leek het meest geschikt. Ikzelf dacht dat 340mg 3-mmc wel mee viel.

Wat raden jullie aan? Ik denk er nu zelf over om de capsules wat te verlagen;
CAP2: 180mg 3-mmc + 50mg 4-fa
CAP3: 100mg 3-mmc

Het was even zoeken, maar je vroeg je af wat anderen zouden doen betreffende deze combinatie.
Wij raden het constant af en jij verdedigt de combo steeds, daar komt het op neer, maar ik laat 't los :)
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor Piotr » wo maart 26, 2014 10:20 pm

JongGeleerd schreef:Wij raden het constant af en jij verdedigt de combo steeds, daar komt het op neer, maar ik laat 't los :)

Dafaq JongGeleerd... Je kan je ongelijk gewoon niet toegeven of wel? Jij citeert mij op een post die al totaal over een ander onderwerp gaat. Vervolgens zeg je dat ik niet naar jullie advies luister, terwijl je citaat hier duidelijk niks mee te maken heeft, en daarna doe je alsof je er boven staat. Well, fuck you.

Grappig. Ik kan eigenlijk geen enkele post terugvinden waarin JIJ deelneemt aan deze discussie.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Perry » wo maart 26, 2014 11:40 pm

Nee, dit was de post die de discussie is begonnen, hieruit is het hele onderwerp voortgekomen.
Dat is hoe ik het begreep iig :conf:
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor Aebi » do maart 27, 2014 12:36 am

King reageerde op mijn vraag. Had niets te maken met de 3mmc+4fa combi.
Aebi
Ivo's baas
DF Addict

Berichtdoor Piotr » do maart 27, 2014 1:19 am

JongGeleerd schreef:Nee, dit was de post die de discussie is begonnen, hieruit is het hele onderwerp voortgekomen.
Dat is hoe ik het begreep iig :conf:

Aebi schreef:King reageerde op mijn vraag. Had niets te maken met de 3mmc+4fa combi.

JongGeleerd, hoe kan dit nou zo begonnen zijn als ik een reactie plaatste over jouw post betreffende een heel ander onderwerp? :|
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Perry » do maart 27, 2014 1:35 pm

Ik zeg toch dat dit is hoe ik t begreep, wat was Aebi zn vraag? :s misschien heb ik die ook als jouw vraag geïnterpreteerd, omdat ik jouw discussie daarvoor al volgde
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor Aebi » do maart 27, 2014 2:21 pm

Aebi schreef:Hoe slecht is het om 4-fa te gebruiken 3 weken na MDMA?
Aebi
Ivo's baas
DF Addict

Berichtdoor Perry » do maart 27, 2014 2:27 pm

Oh, die :p best slecht dit :xtc:
Sorry ik haalde alles een beetje door elkaar
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor Piotr » zo maart 30, 2014 10:23 am

Oke ik heb me flink misdragen afgelopen nacht, het is uiteindelijk hierop neergekomen:
20:00 5ml GHB
22:00 5ml GHB
00:00 190mg 4-fa + 9mg 2c-i
04:30 100mg mdma
04:40 135mg 3-mmc + 70mg 4-fa

Waarom ik het een goed idee vond om die re-dose capsule nog na de halve xtc pil te nemen, vraag ik me ook sterk af. Het besluit en de handeling waren zo vluchtig gemaakt dat zodra de capsule in mijn maag terecht kwam, ik me af vroeg: What have I done?! en Waarom?!. Ik had weinig zin om mijn vinger in mijn keel te steken, want ik had pas 4x gekotst die avond, dus ik liet het maar gebeuren. Mijn vrienden wouden me nog naar de EHBO brengen, maar mijn idee was dat te doen zodra ik echt klachten begon te krijgen. Ik merkte wel dat mijn hart flink tekeer ging, maar ik zag nog geen reden voor paniek, uiteindelijk heb ik erg genoten van het resulterende effect! :grin:
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor The Hat Man » zo maart 30, 2014 10:33 am

Piotr schreef:Oke ik heb me flink misdragen afgelopen nacht, het is uiteindelijk hierop neergekomen:
20:00 5ml GHB
22:00 5ml GHB
00:00 190mg 4-fa + 9mg 2c-i
04:30 100mg mdma
04:40 135mg 3-mmc + 70mg 4-fa

Waarom ik het een goed idee vond om die re-dose capsule nog na de halve xtc pil te nemen, vraag ik me ook sterk af. Het besluit en de handeling waren zo vluchtig gemaakt dat zodra de capsule in mijn maag terecht kwam, ik me af vroeg: What have I done?! en Waarom?!. Ik had weinig zin om mijn vinger in mijn keel te steken, want ik had pas 4x gekotst die avond, dus ik liet het maar gebeuren. Mijn vrienden wouden me nog naar de EHBO brengen, maar mijn idee was dat te doen zodra ik echt klachten begon te krijgen. Ik merkte wel dat mijn hart flink tekeer ging, maar ik zag nog geen reden voor paniek, uiteindelijk heb ik erg genoten van het resulterende effect! :grin:

Jij bent een mongooltje.
Doublethink - The power of holding two contradictory beliefs in one's mind simultaneously, and accepting both of them - to tell deliberate lies while genuinely believing in them, to forget any fact that has become inconvenient, and then, when it becomes necessary again, to draw it back from oblivion for just as long as it is needed, to deny the existence of objective reality and all the while to take account of the reality which one denies.
The Hat Man
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Piotr » zo maart 30, 2014 10:37 am

Danku, ik ben het daarover met je eens voor deze keer... Het was gewoon kankerdom.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

VorigeVolgende

Keer terug naar Research Chemicals