King schreef:Anderhalve Route66 zou gewoon goed moeten gaan. Als je zeker weet dat één pil niet voldoende effect geeft is anderhalf echt geen overkill. Al zou anderhalve Route66 bijvoorbeeld 30mg teveel zijn, dan is het niet dat het ineens totaal fout gaat. Mijn eerste keer nam ik 150mg, de keer daarop 200mg en de keer daarop 250mg. Waarbij 250mg wat te veel van het goede was; de euforie was intens maar duurde wat korter en de energie bleef dit keer op de achtergrond, maar verder geen negatieve kanten.
Ik probeer jou niet over te halen meer te pakken dan nodig is, maar als jij denkt dat anderhalve Route66 een goed effect zou moeten geven, dan moet je zeker doen! Misschien wel handig om eerst één hele te pakken en vervolgens na 30-45 minuten het halfje, dan komt het wat geleidelijker op.
Aebi schreef:Hoe slecht is het om 4-fa te gebruiken 3 weken na MDMA?
JongGeleerd schreef:Het werd mij sterk afgeraden toen ik dit vroeg voor oud en nieuw.
Zeker omdat t nog een RC is, zou ik geen onnodige risico's nemen.
Keuze is uiteraard aan jou, maar hier is weinig met zekerheid over te zeggen.
Mijn gevoel zegt dat 4-FA > MDMA het minst schadelijk is, dan MDMA > 4-FA, dan MDMA > MDMA
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
Klimtox schreef:JongGeleerd schreef:maar ik zou t risico niet nemen
King schreef:Het risico? Het is vrij zeker dat 4-fa een minder krachtige werking heeft op je serotonine dan mdma. Met dit als gegeven kun je eigenlijk wel zeggen dat in deze situatie 4-fa beter is voor je neurotransmitters dan mdma zo kort na elkaar. Al staat dit natuurlijk wel los van het feit dat 4-fa nog andere gevolgen zou kunnen hebben, maar dit heeft dan weer niks met de tijd tussen gebruik van mdma en 4-fa te maken.
Klimtox schreef:King schreef:Het risico? Het is vrij zeker dat 4-fa een minder krachtige werking heeft op je serotonine dan mdma. Met dit als gegeven kun je eigenlijk wel zeggen dat in deze situatie 4-fa beter is voor je neurotransmitters dan mdma zo kort na elkaar. Al staat dit natuurlijk wel los van het feit dat 4-fa nog andere gevolgen zou kunnen hebben, maar dit heeft dan weer niks met de tijd tussen gebruik van mdma en 4-fa te maken.
Jij wil gewoon heel graag horen wat je wilt horen denk ik. Het is en blijft een feit dat het een RC is waarvan de preciese werking en eventuele schade simpelweg onbekend zijn. Het is gevaarlijk om aannames te doen zoals je dat doet.
JongGeleerd schreef:Klimtox schreef:King schreef:Het risico? Het is vrij zeker dat 4-fa een minder krachtige werking heeft op je serotonine dan mdma. Met dit als gegeven kun je eigenlijk wel zeggen dat in deze situatie 4-fa beter is voor je neurotransmitters dan mdma zo kort na elkaar. Al staat dit natuurlijk wel los van het feit dat 4-fa nog andere gevolgen zou kunnen hebben, maar dit heeft dan weer niks met de tijd tussen gebruik van mdma en 4-fa te maken.
Jij wil gewoon heel graag horen wat je wilt horen denk ik. Het is en blijft een feit dat het een RC is waarvan de preciese werking en eventuele schade simpelweg onbekend zijn. Het is gevaarlijk om aannames te doen zoals je dat doet.
Shit Klimtox! Je zegt iets van waarde!
Ik sluit mij hier volledig bij aan.
Wat je met ons advies doet is natuurlijk aan jezelf, maar het lijkt erop dat je dusdanig graag wilt, maar eigenlijk weet dat 't fout is, dat je gewoon van iemand wil horen dat 't wel kan.
King schreef:Pff, wat ik met jullie advies ga doen? Welk advies? Jullie reacties staan helemaal los van wat ik wil doen dit weekend...
JongGeleerd schreef:Ok, maar als je alles al weet, waarom vraag je dan?
King schreef:Ik verveel mezelf gauw op uppers die geen meerwaarde hebben naast een energie-boost, ik heb ADHD en vrijwel alle uppers zorgen ervoor dat ik het hele feest ga zitten. 3-mmc heeft dan nog net dat euforische sos-achtige kantje waar ik me wel mee kan vermaken. Ik heb een tijdje zitten twijfelen wat ik nou precies als re-dose ging doen en 3-mmc leek het meest geschikt. Ikzelf dacht dat 340mg 3-mmc wel mee viel.
Wat raden jullie aan? Ik denk er nu zelf over om de capsules wat te verlagen;
CAP2: 180mg 3-mmc + 50mg 4-fa
CAP3: 100mg 3-mmc
JongGeleerd schreef:Wij raden het constant af en jij verdedigt de combo steeds, daar komt het op neer, maar ik laat 't los
JongGeleerd schreef:Nee, dit was de post die de discussie is begonnen, hieruit is het hele onderwerp voortgekomen.
Dat is hoe ik het begreep iig
Aebi schreef:King reageerde op mijn vraag. Had niets te maken met de 3mmc+4fa combi.
Aebi schreef:Hoe slecht is het om 4-fa te gebruiken 3 weken na MDMA?
Piotr schreef:Oke ik heb me flink misdragen afgelopen nacht, het is uiteindelijk hierop neergekomen:
20:00 5ml GHB
22:00 5ml GHB
00:00 190mg 4-fa + 9mg 2c-i
04:30 100mg mdma
04:40 135mg 3-mmc + 70mg 4-fa
Waarom ik het een goed idee vond om die re-dose capsule nog na de halve xtc pil te nemen, vraag ik me ook sterk af. Het besluit en de handeling waren zo vluchtig gemaakt dat zodra de capsule in mijn maag terecht kwam, ik me af vroeg: What have I done?! en Waarom?!. Ik had weinig zin om mijn vinger in mijn keel te steken, want ik had pas 4x gekotst die avond, dus ik liet het maar gebeuren. Mijn vrienden wouden me nog naar de EHBO brengen, maar mijn idee was dat te doen zodra ik echt klachten begon te krijgen. Ik merkte wel dat mijn hart flink tekeer ging, maar ik zag nog geen reden voor paniek, uiteindelijk heb ik erg genoten van het resulterende effect!
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast