Piotr schreef:Ik vind het jammer dat we het 4-fa topic hiermee vervuilen, wil je de discussie ergens anders voortzetten?
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
Dione schreef:He Piotr, ik dacht dat het inmiddels wel duidelijk was dat hier niet meer offtopic gepost mag worden. Doe dat dan ook niet![]()
OT: De eerste keer 4-FMP vond ik best wel tof. Voelde als de perfecte combo tussen speed en mdma. Maar alle andere keren dat ik het heb genomen vond ik het niet zo heel boeiend. Liever 6-APB dan. =]
Dione schreef:De eerste keer 4-FMP vond ik best wel tof. Voelde als de perfecte combo tussen speed en mdma. Maar alle andere keren dat ik het heb genomen vond ik het niet zo heel boeiend. Liever 6-APB dan. =]
The Hat Man schreef:Jij vindt 6-apb maar rotzooi en 4-fa is iets unieks.
Kom op, had je wel aan de herstellende kant verwacht gezien het al dinsdag is enzo.
Olliver1977 schreef:
Zoals eerder vermeld en in het testresultaten topic komt dit doordat er nu batches vermoedelijk in omloop zijn die vermoedelijk minder sterk zijn dan vroeger.
Ik merk wel dat er de laatste 6 maanden mindere kwaliteit in omloop is dan vroeger. Hoogstwaarschijnlijk door de populariteit van RC's in het algemeen en vendors die dit proberen uit te melken
Piotr schreef:Olliver1977 schreef:
Zoals eerder vermeld en in het testresultaten topic komt dit doordat er nu batches vermoedelijk in omloop zijn die vermoedelijk minder sterk zijn dan vroeger.
Ik merk wel dat er de laatste 6 maanden mindere kwaliteit in omloop is dan vroeger. Hoogstwaarschijnlijk door de populariteit van RC's in het algemeen en vendors die dit proberen uit te melken
Nou, dit lijkt me niet het geval. FRESH zegt al een tijdje de 4fa concentraties in de gaten te houden en dat die altijd wel rond de 58% hebben gezeten, dat heeft hij laten weten in het testuitslagen topic.
Ik ben wel benieuwd wat de vervuiling is, en of deze eruit te wassen is.
Olliver1977 schreef:Piotr schreef:Olliver1977 schreef:
Nou, dit lijkt me niet het geval. FRESH zegt al een tijdje de 4fa concentraties in de gaten te houden en dat die altijd wel rond de 58% hebben gezeten, dat heeft hij laten weten in het testuitslagen topic.
Ik ben wel benieuwd wat de vervuiling is, en of deze eruit te wassen is.
Wel raar dat iedereen dan opeens een pak minder voelt als vroeger zelfs als men de noodzakelijke pauzes hanteert.Ik proef echt wel een verschil in sterkte tov vroeger sorry.
Olliver1977 schreef:Wel raar dat iedereen dan opeens een pak minder voelt als vroeger zelfs als men de noodzakelijke pauzes hanteert.Ik proef echt wel een verschil in sterkte tov vroeger sorry.
JongGeleerd schreef:Dit is geen pesten, dit is een grens die in mijn opinie bereikt is...
Als je enkel kut gedrag wilt vertonen hoor je wat mij betreft thuis of Fok!
Ik denk niet dat ik de enige ben die daar zo over denkt eerlijk gezegd.
highrutosen schreef:Al iemand 1.5 route 66 in 1x geprobeerd?
Gisteren voor het eerst een route66 genomen en prima bevallen. Hele avond energie gehad en toen het een beetje minder werd met een caffeine pil weer vol energie, maar het had nog net iets harder gemogen, Weet alleen niet of 4fa met hogere dosis ineens een heel stuk slechter is of minder leuk.
Heb ook nog 4fa van SA dus kan ook wel een kleine capsule hiervan afwegen, maar met route66 is makkelijker.
chris309 schreef:Ik heb de hele discussie hierboven een beetje gevolgd inzake puurheid o.i.d.
Heb zelf een paar keer 4-fmp gehad en dit kreeg ik dan in kristalvorm.
Daarna heel lang niet gehad, tijd terug weer eens een gram 4-fmp kristal besteld en waar ik voor heen aan 150-200mg genoeg had, kwam ik nu makkelijk in de buurt van 300-350 mg, voor de rest gebruik ik geen andere serotogerne drugs, dus best vreemd, hoed het nu ook niet meer.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten