Druks schreef:Route66 zijn pillen met 4-FA + Methylone volgens mij. Ik zou die meuk sowieso niet slikken.
Graag geen onzin verkondigen, ze zijn al vaak genoeg getest en er is nog nooit methylone in gevonden.
Druks schreef:Route66 zijn pillen met 4-FA + Methylone volgens mij. Ik zou die meuk sowieso niet slikken.
Savage schreef:Een van de mensen waarmee ik naar dominator ga wil na een hele dag pep op t' einde nog zo'n 150 mg 4fmp gaan nemen. Ligt het aan mij of ga je daar weinig van voelen/ weinig meerwaarde aan beleven? En daarnaast niet heel gezond geloof ik..?
Druks schreef:Schitzo schreef:Druks schreef:Route66 zijn pillen met 4-FA + Methylone volgens mij. Ik zou die meuk sowieso niet slikken.
Graag geen onzin verkondigen, ze zijn al vaak genoeg getest en er is nog nooit methylone in gevonden.
Oke sorry hoor.
Druks schreef:Waarom de pillen dan perse Route66 moeten heten en niet gewoon 4-FA is mij een raadsel.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert schreef:Druks schreef:Waarom de pillen dan perse Route66 moeten heten en niet gewoon 4-FA is mij een raadsel.
Zelfde reden denk ik dat men spreekt over 'supermans', 'dominos' en willekeurige welke andere naam als men het heeft over MDMA-pillen denk ik zo?
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
Frog schreef:Route 66 vind ik trouwens zo'n vage kut naam, je had ook van die blauwe drankjes waarvan de samenstelling niet geheel bekend is bij velen, en er over de samenstelling wilde verhalen de ronde doen
Savage schreef:Een van de mensen waarmee ik naar dominator ga wil na een hele dag pep op t' einde nog zo'n 150 mg 4fmp gaan nemen. Ligt het aan mij of ga je daar weinig van voelen/ weinig meerwaarde aan beleven? En daarnaast niet heel gezond geloof ik..?
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
prototype schreef:Savage schreef:Een van de mensen waarmee ik naar dominator ga wil na een hele dag pep op t' einde nog zo'n 150 mg 4fmp gaan nemen. Ligt het aan mij of ga je daar weinig van voelen/ weinig meerwaarde aan beleven? En daarnaast niet heel gezond geloof ik..?
Op masters had ik eerst zo'n 200mg pep op, daarna 150mg 4f en na een uurtje weer 150mg 4f.
Ik heb het super goed gevoeld, maar gezond zal het niet zijn
Piotr schreef:Als je die pillen bedrukt als 4-FMP / 4-FA zullen ze waarschijnlijk minder snel worden verkocht. Er zijn veel (naïeve) mensen die "Pillen" zien als een soort drug, ongeacht het actieve bestandsdeel. Zolang ze er maar lekker op gaan is het prima. Staat er een vreemde naam op, dan zullen ze het minder snel nemen. Dan gaan mensen eerst opzoeken wat ze nou eigenlijk in hun maag dumpen, terwijl ze het normaliter niet doen omdat het om 'normale' pillen gaat.Frog schreef:Route 66 vind ik trouwens zo'n vage kut naam, je had ook van die blauwe drankjes waarvan de samenstelling niet geheel bekend is bij velen, en er over de samenstelling wilde verhalen de ronde doen
Route66 klinkt voor mij niet veel anders als een random bedrukking voor een pil. Het wijkt af in de zin dat het geen officieel merk/logo is. Wat dus nu karakteristiek is voor 4-FMP-pillen. Het onderscheidt zich van de meeste xtc op de mark door het enigszins aparte naampje.
Blue69 is waarschijnlijk het drankje waarnaar je refereert. Dit bestond volgens mij uit; MDMA, amfetamine, blue curaçao en misschien wat water. Dat er GHB bij zou zitten was volgens mij een fabeltje. Maar toch een enigszins logische aanname voor een vloeibare drugs-cocktail. Verder is er ooit een semi-officiële leverancier voor geweest. Na die periode zijn mensen het zelf gaan maken en verkopen, dus het kan goed dat er verschillende samenstellingen zijn geweest.
Piotr schreef:Als je die pillen bedrukt als 4-FMP / 4-FA zullen ze waarschijnlijk minder snel worden verkocht. Er zijn veel (naïeve) mensen die "Pillen" zien als een soort drug, ongeacht het actieve bestandsdeel. Zolang ze er maar lekker op gaan is het prima. Staat er een vreemde naam op, dan zullen ze het minder snel nemen. Dan gaan mensen eerst opzoeken wat ze nou eigenlijk in hun maag dumpen, terwijl ze het normaliter niet doen omdat het om 'normale' pillen gaat.
thiago6 schreef:ik heb binnenkort een festival van 12-23, wat is nu het verstandigste om te doen? ik heb 3 4fmp pillen(140mg) en 1g pep. zeker niet van plan om alles op te maken maar hoe kom ik de dag lekker door? eerst niks nemen en rond een uur of 4 een 4fmp droppen of hoe zou ik dit doen? graag tips
JongGeleerd schreef:Zn vrienden gingen er wel goed op.
doeterniettoe, gebruik je misschien medicijnen?
Piotr schreef:Waar komt je 4-fa vandaan? Niks voelen van 500mg kan namelijk echt niet...
JongGeleerd schreef:Zn vrienden gingen er wel goed op.
Piotr schreef:Dat z'n vrienden er wel plezier van hebben zegt ook niet alles. Medicijnen kunnen ook niet echt de oorzaak zijn als mdma wel gewoon goed werkt. Ik kan niks anders bedenken dan dat je misschien weegfouten maakt met een factor 10.
Piotr schreef:thiago6 schreef:ik heb binnenkort een festival van 12-23, wat is nu het verstandigste om te doen? ik heb 3 4fmp pillen(140mg) en 1g pep. zeker niet van plan om alles op te maken maar hoe kom ik de dag lekker door? eerst niks nemen en rond een uur of 4 een 4fmp droppen of hoe zou ik dit doen? graag tips
15.00 Volle dosis (~180mg)
18.00 Kleine re-dose (~50mg)
Dan kom je de dag wel door! Pep achterwege laten. 4-FA geeft veel fijnere stimulatie. De pep zal het effect alleen maar afvlakken.JongGeleerd schreef:Zn vrienden gingen er wel goed op.
Dat z'n vrienden er wel plezier van hebben zegt ook niet alles. Medicijnen kunnen ook niet echt de oorzaak zijn als mdma wel gewoon goed werkt. Ik kan niks anders bedenken dan dat je misschien weegfouten maakt met een factor 10.
Piotr schreef:Je eerste dosis is gewoon heel erg belangrijk.
Savage schreef:prototype schreef:Savage schreef:Een van de mensen waarmee ik naar dominator ga wil na een hele dag pep op t' einde nog zo'n 150 mg 4fmp gaan nemen. Ligt het aan mij of ga je daar weinig van voelen/ weinig meerwaarde aan beleven? En daarnaast niet heel gezond geloof ik..?
Op masters had ik eerst zo'n 200mg pep op, daarna 150mg 4f en na een uurtje weer 150mg 4f.
Ik heb het super goed gevoeld, maar gezond zal het niet zijn
Ah wisselende antwoorden haha! Naja hij kijkt maar even, vroeg t me af of t niet gewoon zonde van z'n 4fmp zou zijn
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
thiago6 schreef:of*
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast