Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Kockar » di sep 02, 2014 12:46 am

heb je nodig? ik kan wel iets regelen voor j"e
Kockar
Badass Junkie

Berichtdoor Partypipo » di sep 02, 2014 12:55 am

Kockar schreef:heb je nodig? ik kan wel iets regelen voor j"e

:wave:
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie

Berichtdoor Aebi » di sep 02, 2014 1:08 am

8)
Aebi
Ivo's baas
DF Addict

Berichtdoor Unstoppable » di sep 02, 2014 1:20 am

:#: :love:
Unstoppable
Experimenterende Gebruiker
Verbannen

Berichtdoor Perry » di sep 02, 2014 8:08 am

noxcoaster schreef:Dit weekend lekker aan de 4-fa geweest. (3 posts hierboven, toen dus) Morgen krijg ik een aantal 50mg pellets ethylfenidaat binnen. Kan ik dit prima gebruiken of werkt dit op soortgelijke receptoren die ik dan flink aan gort aan het helpen ben??

Ethylfenidaat werkt voornamelijk op je dopamine, net als 4-FA, maar je dopamine systeem kan heel wat meer hebben dan je serotonine systeem en dus zal het waarschijnlijk niet erg kwaad kunnen.

Ik zou alleen persoonlijk niet Ethylfenidaat proberen, omdat het nogal corrosief is...
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor noxcoaster » di sep 02, 2014 9:16 am

JongGeleerd schreef:
noxcoaster schreef:Dit weekend lekker aan de 4-fa geweest. (3 posts hierboven, toen dus) Morgen krijg ik een aantal 50mg pellets ethylfenidaat binnen. Kan ik dit prima gebruiken of werkt dit op soortgelijke receptoren die ik dan flink aan gort aan het helpen ben??

Ethylfenidaat werkt voornamelijk op je dopamine, net als 4-FA, maar je dopamine systeem kan heel wat meer hebben dan je serotonine systeem en dus zal het waarschijnlijk niet erg kwaad kunnen.

Ik zou alleen persoonlijk niet Ethylfenidaat proberen, omdat het nogal corrosief is...

Wat voor iets vergelijkbaars zou je dan aanraden, methylfenidaat icm alcohol? Rekening houdend met de receptoren waarop het werkt.
Done: paracetamol

To do: heroïne
noxcoaster
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Perry » di sep 02, 2014 12:36 pm

Dat is wel een lekkere combinatie ja, en wordt deels omgezet naar Ethylfenidaat.
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor Perry » di sep 02, 2014 12:54 pm

Je hebt gelijk Druks, my bad, de hoeveelheid Ethylfenidaat zal nooit merkbaar zijn.
Neemt niet weg dat de combi lekker is!
Anyway, als je er dan toch voor kiest Ethylfenidaat te nemen:
Neem het oraal en in een capsule, dit geeft de minste risico's.
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor Perry » di sep 02, 2014 1:29 pm

Het gaat waarschijnlijk grotendeels alsnog door naar de maag als je snuift..
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor Perry » di sep 02, 2014 1:38 pm

Ik zou het risico niet nemen het te nemen :P
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor thiago6 » di sep 02, 2014 6:32 pm

Zaterdag feestje, begin met 140mg en als het bijna weg is nog eens 140mg merk ik hier iets van of wat voor een effect geeft dit?
thiago6

Berichtdoor noxcoaster » di sep 02, 2014 6:36 pm

Als je het nog nooit eerder hebt gebruikt zou ik niet meteen 140mg gaan bijpakken na een tijdje. Ik merkte van 120mg de eerste keer al een aardig prettige rush en een speedy effect uren daarna. 1,88m 90 kg.

noxcoaster
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Prototype » di sep 02, 2014 6:51 pm

thiago6 schreef:Zaterdag feestje, begin met 140mg en als het bijna weg is nog eens 140mg merk ik hier iets van of wat voor een effect geeft dit?

140mg zou je wel moeten voelen.
Het zal een speedy rush geven, je lichaam zal lekker licht aanvoelen & je komt goed in de partystemming .
Ik zou wel eerder bijpakken dan je van plan bent, na 1 of 1,5 uur.
Dit verlengd het mdma achtige gevoel een beetje, maar je blijft er dan wel extra lang wakker van.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype
Harder dan de rest
Donateur

Berichtdoor Perry » di sep 02, 2014 6:53 pm

Ik zou gewoon voor die 140mg gaan, maar bij de redose voor 80mg gaan.
Neem de redose niet te laat trouwens, niet pas als het uitgewerkt is en houdt er rekening mee dat redosen een groot uitstel van je slaap veroorzaakt
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor thiago6 » do sep 04, 2014 6:44 am

Neem ik om 2 uur wat en 5/6uur weer dan redt ik het wel tot 11 uur toch?
thiago6

Berichtdoor Prototype » do sep 04, 2014 6:49 am

Jup, je zult dan alleen geen extra 'mdma gevoel' meer krijgen als je dan pas bijpakt.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype
Harder dan de rest
Donateur

Berichtdoor sheertheland » di sep 09, 2014 11:10 am

Hoi allemaal,
Ik (vrouw, 1.74 m, 67 kg) ga dit weekend naar een festival en wil daar graag (voor het eerst) 4fmp gebruiken. Ik heb wel ervaring met xtc, maar niet met speed.
Ik kan aan capsules komen waar ongeveer 120-150 mg in zit. Nu vroeg ik me af wat jullie als meer ervaren gebruikers aanraden: hoeveel zal ik halen en wat is slim qua tijd & bijnemen als ik wel lekker wil gaan het hele festival (12:00-23:00) maar niet per se nog zin heb om nog de hele nacht te spacen in m'n bed? Heb ik dan aan 2 capsules genoeg?
Voor de rest zal ik lief zijn voor mijn lichaam met een goed ontbijtje met veel vitamientjes en genoeg water ;)
Heb zelf weinig last van katers na xtc, alleen soms wat hoofdpijn als het effect is uitgewerkt.
sheertheland
Newbie

Berichtdoor Perry » di sep 09, 2014 11:19 am

Als je niet wakker wilt liggen, kan je beter niet bijnemen. 120-150 is trouwens wel een gigantische spreiding. Persoonlijk zou ik als ik jou was de capsule openmaken en het zelf afwegen, want een dosis van 150mg wordt door velen als heel heftig ervaren.

Ik zou het bij 120mg houden en 1 dosis. Je hoeft toch niet het hele festival onder invloed te zijn? Dan kan je in ieder geval slapen.
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor sheertheland » di sep 09, 2014 11:41 am

JongGeleerd schreef:Als je niet wakker wilt liggen, kan je beter niet bijnemen. 120-150 is trouwens wel een gigantische spreiding. Persoonlijk zou ik als ik jou was de capsule openmaken en het zelf afwegen, want een dosis van 150mg wordt door velen als heel heftig ervaren.

Ik zou het bij 120mg houden en 1 dosis. Je hoeft toch niet het hele festival onder invloed te zijn? Dan kan je in ieder geval slapen.

Maar is het dan niet zo dat wanneer ik rond 1 uur één capsule neem [en voor de rest niks meer bijneem], ik rond 8 uur al vrij ingekakt/gecrasht ben? Ik merk namelijk dat ik bij xtc vaak sneller over mijn piek ben dan mijn vrienden. Geen idee of je dit kan vergelijken hoor, maar wil natuurlijk ook nog wel lekker dansen in de avonduurtjes :woeh:
Laatst bijgewerkt door sheertheland op di sep 09, 2014 12:04 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
sheertheland
Newbie

Berichtdoor noxcoaster » di sep 09, 2014 11:52 am

Mijn ervaring is dat het, mits je er niet teveel bij drinkt, nog urenlang een speedy effect geeft. Ikzelf (m, 187, 90kg) ging de eerste keer op een feestje van 140 mg al uren uit mijn pan zonder enige tolerantie. :)
Zit nu op doseringen van 150-160mg.

noxcoaster
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Perry » di sep 09, 2014 4:43 pm

Dat denk ik wel ja, sheertheland, maar zoals ik al zei, je hoeft niet het hele feest onder invloed te zijn. Als je het om 4 uur neemt kan je mooi tot t einde :D
Je kan dan van tevoren prima een paar biertjes drinken, zolang je niet tankt.
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor xastur » di sep 09, 2014 10:39 pm

Als fa teveel doet denken aan xtc dan denk ik zelf dat fa best riskant is voor iemand met een bijna psychotisch verleden. Kan niet tegen bewustzijn veranderende producten denk ik. Oxycodone en eti zijn dat niet net als coca of hero.. maar keta lsd of xtc en zelfs thc laat ik niks liggen. Dit allemaal heb ik te danken het verleden door overmatig gebruik van xtc en weed. Paddos heb ik nooit een goede trip gehad.. altijd verkeerd.
xastur
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Piotr » wo sep 10, 2014 12:19 am

Zoals ik al vaker hier heb vermeld raad ik wel wat hogere dosissen 4-fmp aan. Het is nou eenmaal niet zo overweldigend als mdma kan zijn op hoge dosissen. 150mg is waarschijnlijk nog niet eens voldoende als je een sterk love-gevoel wil krijgen. Op zo'n dosis ervaar ik het enkel als fijne stimulant.

Als je niet bijpakt ben je na 6 uur wel ongeveer klaar. Drop je nog eens 50 à 100mg dan kun je zeker nog wel een aantal uur langer door, maar lekker gaan van 12.00 tot 23.00 is echt teveel gevraagd. Na een aantal uur hou je alleen stimulatie over en dat zou dan net zijn op het punt dat de meeste mensen op zo'n feest juist pieken.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor DaBozmen » wo sep 10, 2014 6:41 pm

Mensen! Redelijk wat meegelezen op dit forum, maar toch maar eens een account aangemaakt, zodat ik zelf ook kan posten.

Zaterdag Q-base, zou graag 4-FMP proberen (capsules van ong. 170 mg), omdat de comedown van mijn laatste keer xtc nogal beroerd was (kotsen, keihard inkakken etc). Paar vraagjes:

Ik ben niet van plan bij te slikken, omdat ik nog wel even wil slapen na het feest. Ik ben er rond 19:00 en de bedoeling is door te feesten tot 07:00 de volgende ochtend. Hoe laat zou de gemiddelde forum gebruiker de capsule innemen? Lees in verschillende reports namelijk dat het effect niet zolang aanhoudt als verwacht?

En hoe zit het met bier drinken voor maar ook na de tijd? Heeft dit enig effect op de werking van 4-FMP? Heeft dit invloed op de comedown (heftiger, minder heftig)?

Mocht de 4-FMP toch te vroeg uitgewerkt zijn, kan ik dan de laatste uurtjes nog wel stampen? Of wordt dat ergens zitten met een enorme kater?

Alvast bedankt voor de hulp!
DaBozmen
Newbie

Berichtdoor Piotr » wo sep 10, 2014 7:09 pm

Als je het echt bij één enkele dosis wil houden zou ik die eigenlijk pas pakken om middernacht of eventueel nog later. Een 4-fmp come-down is niet te vergelijken met die van mdma. De euforie zwakt in de eerste paar uren langzaam af, maar de stimulatie blijft langer hangen waardoor de come-down niet eens in de buurt komt bij die van mdma. Wil je het effect optimaal benutten dan raad ik toch een kleine re-dose aan van 50mg een paar uur na je eerste capsule. Hierdoor zal je niks van een come-down merken en kun je waarschijnlijk nog kunnen slapen ook. Het grote voordeel van 4-fmp t.o.v. mdma is juist dat de come-down niet zo heftig is. Mdma re-dosen stelt de crash niet echt uit, terwijl re-dosen bij 4-fmp de crash wel degelijk uitstelt. Je merkt pas iets van de come-down zodra de 4-fmp stimulatie begint af te zwakken.

Veel vrienden van me die 4-fmp voor de eerste keer proberen vinden 170mg enigszins aan de lage kant, maar het lijkt mij een prima dosis voor de eerste keer. Merk je na anderhalf uur dat het effect wat tegenvalt, dan kun je direct die andere 50mg pakken om het effect wat op te krikken.

En over dat bier.. tja.. als je het door je keel krijgt zal het niet veel kwaad kunnen. Ik zal alleen niet al te veel drinken, want dan kun je wel een flinke kater verwachten.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Mitch1234 » wo sep 17, 2014 11:30 pm

Heeft iemand ervaring met SA of andere?
Mitch1234
Newbie

Berichtdoor Aebi » do sep 18, 2014 1:59 am

Nee. Niemand.
Aebi
Ivo's baas
DF Addict

Berichtdoor OscarJones » ma sep 22, 2014 8:10 am

Moet deze zeker nog proberen
helaas is mn vorige ebstelling niet aangekomen en kon ik geen reship krijgen :mad:
OscarJones

Vraagje over dosis 4fmp

Berichtdoor feestbeest92 » ma okt 13, 2014 6:20 pm

Hoi,

Ik heb een paar capsules 4fmp weten te bemachtigen. Ik heb deze laten testen bij het testcentrum en iedere capsule bevat 180mg. Dit is de derde keer dat ik 4fmp gebruik, de vorige keren heb ik de capsules niet laten testen (en verkregen vanuit een andere bron). Voor mijn gevoel waren deze capsules niet heel sterk.

Nu vraag ik me af hoe 180mg uit gaat pakken. Ik lees op internet dat dit een zware dosis is en ik vraag me daarom af wat ik kan verwachten. Hoe voelt bijvoorbeeld het 'te hard gaan' onder invloed van 4fmp? Minder 'hard' dan xtc mag ik hopen?

Bedankt voor de reacties.
feestbeest92

Re: Vraagje over dosis 4fmp

Berichtdoor Savage » ma okt 13, 2014 8:08 pm

Te hard gaan op 4fmp heb ik zelf nog nooit ervaren eigenlijk, en ik heb weleens belachelijke dosissen naar binnen gewerkt. 180 mg om mee te beginnen is opzich niet heel debiel naar mijn mening, maar je kan er altijd nog iets uithalen als je denkt dat t teveel is.
Savage
Bewuste Gebruiker

VorigeVolgende

Keer terug naar Research Chemicals