Kockar schreef:heb je nodig? ik kan wel iets regelen voor j"e
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
noxcoaster schreef:Dit weekend lekker aan de 4-fa geweest. (3 posts hierboven, toen dus) Morgen krijg ik een aantal 50mg pellets ethylfenidaat binnen. Kan ik dit prima gebruiken of werkt dit op soortgelijke receptoren die ik dan flink aan gort aan het helpen ben??
JongGeleerd schreef:noxcoaster schreef:Dit weekend lekker aan de 4-fa geweest. (3 posts hierboven, toen dus) Morgen krijg ik een aantal 50mg pellets ethylfenidaat binnen. Kan ik dit prima gebruiken of werkt dit op soortgelijke receptoren die ik dan flink aan gort aan het helpen ben??
Ethylfenidaat werkt voornamelijk op je dopamine, net als 4-FA, maar je dopamine systeem kan heel wat meer hebben dan je serotonine systeem en dus zal het waarschijnlijk niet erg kwaad kunnen.
Ik zou alleen persoonlijk niet Ethylfenidaat proberen, omdat het nogal corrosief is...
thiago6 schreef:Zaterdag feestje, begin met 140mg en als het bijna weg is nog eens 140mg merk ik hier iets van of wat voor een effect geeft dit?
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
JongGeleerd schreef:Als je niet wakker wilt liggen, kan je beter niet bijnemen. 120-150 is trouwens wel een gigantische spreiding. Persoonlijk zou ik als ik jou was de capsule openmaken en het zelf afwegen, want een dosis van 150mg wordt door velen als heel heftig ervaren.
Ik zou het bij 120mg houden en 1 dosis. Je hoeft toch niet het hele festival onder invloed te zijn? Dan kan je in ieder geval slapen.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten