Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Italiano » ma nov 10, 2014 12:50 pm

FRESH schreef:Welke stof je er verder ook bijneemt, 4-FA zal altijd een andere stof doen versterken, of de boel wat langer laten aanhouden.

:conf:
Je bedoelt in combinatie met uppers denk ik?
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Prototype » ma nov 10, 2014 12:58 pm

Lijkt me wel ja :p
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Mauswaus » wo nov 12, 2014 12:27 am

Hallo iedereen!

Ik ben net nieuw op dit forum (lees er al wel gedurende langere tijd reports en dergelijke op) en had nu een vraagje. Met NYE hebben vrienden en ik kaarten voor freaqshow besteld. Ons idee was om hier dus een knallend nieuwjaar te gaan vieren.

Mijn vraag is dus nu: Ik heb al een aantal maanden (4-5) geen xtc meer gedaan en was van plan om dit te gaan gebruiken vlak voor de jaarwisseling. Nu heb ik ook een boel gelezen over 4FA en dit leek me ook een geweldige variant hierop. Het probleem is echter dat 4FA proberen voor nieuwjaar te kortdag is ivm serotonine-aanmaak. Wat is, naar jullie idee, de beste om te doen? Graag wil ik het wel tot de ochten volhouden, maar ik wil ook heel graag de euforie voelen.

Ik sta open voor leuke suggesties om er een topavond van te maken. Ik weet inmiddels wel uit al deze reacties dat bijnemen met XTC met 4FA sowieso niet verstandig is.
Ongeplande trips zijn het leukst
Avatar gebruiker
Mauswaus
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: wo nov 12, 2014 12:20 am

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Perry » wo nov 12, 2014 12:38 am

MDMA en dan bijpakken met 2C-D? Of misschien zelfs 2C-B, kan ook nog wel eens heel mooi zijn met 't vuurwerk. 4-FA is opzich ook wel redelijk safe om voor de eerste keer te proberen tijdens NYE. Ik zou het echter niet nu alvast proberen en dan weer. Altijd 3 maanden pauze tussen het gebruik van serotonine drugs is redelijk vereist. 6-APB kan ook nog erg geschikt zijn.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Piotr » wo nov 12, 2014 12:52 am

Mauswaus schreef:Wat is, naar jullie idee, de beste om te doen?


Hoe bedoel je 'de beste om te doen'?

4-FA is waarschijnlijk minder schadelijk dan MDMA (oftewel, XTC), dus dat is de minst schadelijke optie van die twee. 4-FA is een stuk helderder dan MDMA en is ook wel wat makkelijker in de hand te houden lijkt me, daarom kun je gerust 4-FA voor het eerst proberen op een feestje. Verder ervaar ik het feest wel altijd beter met 4-FA omdat je niet zo vaag bent. Neem gewoon één goede dosis mee, met wat extra los poeder wat je tijdens NYE kan bommen, likken of snuiven. Niemand weet hoeveel jij persoonlijk 'genoeg' vindt. Ik raad je iig ook aan het niet te combineren met MDMA.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Mauswaus » wo nov 12, 2014 3:00 pm

Bedankt voor de reactie, ik ben er nog niet helemaal over uit. Ik heb al wel gelezen dat 4FA in combinatie met 2-CB een leuk effect heeft, 2-CD heb ik nog geen ervaringen mee.

Graag zou ik ook 6-APB inderdaad wel eens willen proberen, maar de verkrijgbaarheid daarvan is mij niet helemaal goed duidelijk (en in hoeverre veilig).

Ik denk dat ik het inderdaad bij 4FA houd en even kijk hoe dat uitpakt en ook met bijslikken. Slapen zijn we toch niet snel van plan met zo'n avond :rock:
Ongeplande trips zijn het leukst
Avatar gebruiker
Mauswaus
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: wo nov 12, 2014 12:20 am

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Dopaminded » za nov 15, 2014 6:52 pm

:kleuter:
Laatst bijgewerkt door Dopaminded op wo apr 22, 2015 3:20 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
"Jusqu'ici, tout va bien"

Avatar gebruiker
Dopaminded
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 483
Geregistreerd: di jun 03, 2014 10:12 am

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Aebi » za nov 15, 2014 7:11 pm

Dopaminded schreef:4-FA, you are a godsend :hulde:

Amen Broeder. Wat een spul is het ook :hulde:
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Dopaminded » za nov 22, 2014 8:40 pm

Forgive me, father, for I have sinned.
Weeks nadien weer nachtje genoten onder 4-FA :oops:

Maar ja, indd, het gloedje was deze x wel wat sneller uitgedoofd.
Vanaf nu weer de 3 (kuch1tot1,5) maanden regel volgen :cry:


(Arrogante) Zelfrechtvaardiging na tijdje researchen.
Vrij duidelijk dat 4-FA pakje minder sertnientjes opvreet, maarruh:
Verschillende conclusies (lees: speculaties) dat deze na +- weekje zelfs al weer op peil staan!? :conf:
Impulsieverd die ik ben, good enough for me! :kleuter:


Alle neuro(toxico)logie en, terechte, critici terzijde:
Toch wel echt, wat een hééérlijk nachtje weer! :woeh:

:love: Rushing and eyerolling under 4-FA equals a safe trip on the XTC highway :love:
(minder kans dat portiers je kwijlend buitensleuren, terwijl je enkel even wou terugzwaaien naar die lieve verpleegster. Midden op de dansvloer. Achterin d'r ambulance.) Portiers terzijde, true story :lol:
"Jusqu'ici, tout va bien"

Avatar gebruiker
Dopaminded
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 483
Geregistreerd: di jun 03, 2014 10:12 am

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Dopaminded » za nov 22, 2014 8:53 pm

PS:

Aebi schreef:
Dopaminded schreef:4-FA, you are a godsend :hulde:

Amen Broeder. Wat een spul is het ook :hulde:


Amen, my brother, amen :hulde:
"Jusqu'ici, tout va bien"

Avatar gebruiker
Dopaminded
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 483
Geregistreerd: di jun 03, 2014 10:12 am

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Airventbrah » wo nov 26, 2014 11:29 pm

Dopaminded schreef:Forgive me, father, for I have sinned.
Weeks nadien weer nachtje genoten onder 4-FA :oops:

Maar ja, indd, het gloedje was deze x wel wat sneller uitgedoofd.
Vanaf nu weer de 3 (kuch1tot1,5) maanden regel volgen :cry:


(Arrogante) Zelfrechtvaardiging na tijdje researchen.
Vrij duidelijk dat 4-FA pakje minder sertnientjes opvreet, maarruh:
Verschillende conclusies (lees: speculaties) dat deze na +- weekje zelfs al weer op peil staan!? :conf:
Impulsieverd die ik ben, good enough for me! :kleuter:


Alle neuro(toxico)logie en, terechte, critici terzijde:
Toch wel echt, wat een hééérlijk nachtje weer! :woeh:

:love: Rushing and eyerolling under 4-FA equals a safe trip on the XTC highway :love:
(minder kans dat portiers je kwijlend buitensleuren, terwijl je enkel even wou terugzwaaien naar die lieve verpleegster. Midden op de dansvloer. Achterin d'r ambulance.) Portiers terzijde, true story :lol:

Als je het onderzoek van Fuller et al [1] erop naleest, zijn 5-HT (serotonine) serums na een dag alweer zo goed als op level.

Dat wil niet zeggen dat hiermee alles is 'gereset'. Dit zegt niks over receptor regulatie en honderd andere factoren die een rol spelen bij tolerantie en neurotoxiciteit. Hier valt gewoon (empirisch) niet heel veel over te zeggen, helaas. Uit anecdotaal bewijs bij zowel mezelf als bij anderen, kan ik echter vrij zeker zeggen dat een week niet voldoende is om tolerantie te voorkomen. :')

[1] http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1196472
Schuimparty.
Avatar gebruiker
Airventbrah
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 25
Geregistreerd: do okt 31, 2013 6:02 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Dopaminded » vr nov 28, 2014 8:33 pm

Airventbrah schreef:Als je het onderzoek van Fuller et al [1] erop naleest, zijn 5-HT (serotonine) serums na een dag alweer zo goed als op level.

Dat wil niet zeggen dat hiermee alles is 'gereset'. Dit zegt niks over receptor regulatie en honderd andere factoren die een rol spelen bij tolerantie en neurotoxiciteit. Hier valt gewoon (empirisch) niet heel veel over te zeggen, helaas. Uit anecdotaal bewijs bij zowel mezelf als bij anderen, kan ik echter vrij zeker zeggen dat een week niet voldoende is om tolerantie te voorkomen. :')

[1] http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1196472


Nu pas gezien, mijn excuses! :)
Uhu, het toxicologische aspect liet ik bewust terzijde.
Want inderdaad, empirisch onderzoek (laat staan voldoende replica's) zijn er tot hier toe nog niet bepaald :#:
(Die post was even impulsief als het gebruik daags voordien zelf :lol: )

Maar ja inderdaad, het is een beetje een zoete valkuil die 4-FA.
Deze is, me dunkt, tov MDMA een beetje te vergelijken zoals cocaine tov amfetamine. (Science aside, op gevoelsmatig vlak)
Mindere aanslag op je lichaam (in casu SERt), minder tot geen last van kater, 'dinsdagdipje' etc.

Als erkend neurobiotoxicologische pseudo-wetenschapper :lol: leek me de risicofactor igv kortere tussenpauzes ook een pak gereduceerd. :geek: :kleuter:
Refererend naar een onderzoek waarbij permanente schade slechts werd vastgesteld vanaf een bepaalde dosering (4,xx mg/kg?) bij MDMA-gebruik.

Aldus leek het me uit toxicologisch perspectief wel te overzien, zolang je niet op een 'meth-binge' gaat :lol:
Downregulatie kan je uiteraard niet omheen, al is deze wel (sneller dan mdma) omkeerbaar.


OK! Al deze 'ja maar als ik het nu zo doe dan' bullcrap van mezelf terzijde: Uiteraard valt elke deviantie van de aangeraden rustpauze nooit goed te praten, besef ik wel!
Helaas, het (uitgaans)leven zou veel mooier zijn anders :| :woeh:


Anyways, bedankt voor het nuttige antwoord!
Fijn weekend toegewenst :wave:



Moet mijn bronnen althans nog eens allemaal bijeen scharen, want veel gepraat en gezever kan iedereen uiteraard zonder empirische onderbouwing :#:
"Jusqu'ici, tout va bien"

Avatar gebruiker
Dopaminded
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 483
Geregistreerd: di jun 03, 2014 10:12 am

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Airventbrah » ma dec 01, 2014 11:35 pm

Dopaminded schreef:
Airventbrah schreef:Als je het onderzoek van Fuller et al [1] erop naleest, zijn 5-HT (serotonine) serums na een dag alweer zo goed als op level.

Dat wil niet zeggen dat hiermee alles is 'gereset'. Dit zegt niks over receptor regulatie en honderd andere factoren die een rol spelen bij tolerantie en neurotoxiciteit. Hier valt gewoon (empirisch) niet heel veel over te zeggen, helaas. Uit anecdotaal bewijs bij zowel mezelf als bij anderen, kan ik echter vrij zeker zeggen dat een week niet voldoende is om tolerantie te voorkomen. :')

[1] http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1196472


Nu pas gezien, mijn excuses! :)
Uhu, het toxicologische aspect liet ik bewust terzijde.
Want inderdaad, empirisch onderzoek (laat staan voldoende replica's) zijn er tot hier toe nog niet bepaald :#:
(Die post was even impulsief als het gebruik daags voordien zelf :lol: )

Maar ja inderdaad, het is een beetje een zoete valkuil die 4-FA.
Deze is, me dunkt, tov MDMA een beetje te vergelijken zoals cocaine tov amfetamine. (Science aside, op gevoelsmatig vlak)
Mindere aanslag op je lichaam (in casu SERt), minder tot geen last van kater, 'dinsdagdipje' etc.

Als erkend neurobiotoxicologische pseudo-wetenschapper :lol: leek me de risicofactor igv kortere tussenpauzes ook een pak gereduceerd. :geek: :kleuter:
Refererend naar een onderzoek waarbij permanente schade slechts werd vastgesteld vanaf een bepaalde dosering (4,xx mg/kg?) bij MDMA-gebruik.

Aldus leek het me uit toxicologisch perspectief wel te overzien, zolang je niet op een 'meth-binge' gaat :lol:
Downregulatie kan je uiteraard niet omheen, al is deze wel (sneller dan mdma) omkeerbaar.


OK! Al deze 'ja maar als ik het nu zo doe dan' bullcrap van mezelf terzijde: Uiteraard valt elke deviantie van de aangeraden rustpauze nooit goed te praten, besef ik wel!
Helaas, het (uitgaans)leven zou veel mooier zijn anders :| :woeh:


Anyways, bedankt voor het nuttige antwoord!
Fijn weekend toegewenst :wave:



Moet mijn bronnen althans nog eens allemaal bijeen scharen, want veel gepraat en gezever kan iedereen uiteraard zonder empirische onderbouwing :#:

En eerlijk is eerlijk, al zou het empirisch onderzoek er wel zijn, zou jij je er elke keer netjes aan houden? Ik heb genoeg zelfkennis om te erkennen dat ik me er alsnog niet aan zou houden, net als de 2mg/kg regel bij MDMA of wat dan ook.

Probeer gewoon de risico's zo veel mogelijk te minimaliseren door niet te frequent te gebruiken, het volume per keer in toom te houden (hoewel dat met opbouwende tolerantie wel steeds lastiger wordt), mezelf goed te voeden en te sporten. En ach... de rest is voor later een zorg? :')
Schuimparty.
Avatar gebruiker
Airventbrah
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 25
Geregistreerd: do okt 31, 2013 6:02 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Dopaminded » wo dec 03, 2014 7:26 pm

Airventbrah schreef:En eerlijk is eerlijk, al zou het empirisch onderzoek er wel zijn, zou jij je er elke keer netjes aan houden? Ik heb genoeg zelfkennis om te erkennen dat ik me er alsnog niet aan zou houden, net als de 2mg/kg regel bij MDMA of wat dan ook.

Probeer gewoon de risico's zo veel mogelijk te minimaliseren door niet te frequent te gebruiken, het volume per keer in toom te houden (hoewel dat met opbouwende tolerantie wel steeds lastiger wordt), mezelf goed te voeden en te sporten. En ach... de rest is voor later een zorg? :')


Haha uhu, zo dus de 'alle bullcrap terzijde', waarschijnlijk niet nee :lol:
Maar na m'n 4-FA+M1 nachtje ga ik de pauze wel proberen te respecteren :)
Heb al bewust alle sero slurpers in een aparte stash weggestoken.
Wilskracht is het enige dat ik nog nodig heb nu :grin:

Ik hoop althans dat je je eigen raad ook zo goed mogelijk opvolgt! :)
Veel te lief snoetje om te gaan verzieken met dope :love:
(Als jij dat bent op je profielfoto tenminste :oops: )

Achja, die verdomd ene, eerste X, anno 2007, toch...
Zal altijd mijn nr.1 blijven, mdma :hulde: :kleuter:
"Jusqu'ici, tout va bien"

Avatar gebruiker
Dopaminded
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 483
Geregistreerd: di jun 03, 2014 10:12 am

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Piotr » wo dec 03, 2014 7:30 pm

Dopaminded schreef:Zal altijd mijn nr.1 blijven, mdma :hulde: :kleuter:


Hah. Ik spreek je over een paar jaar wel vriend. :lol:
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Dopaminded » wo dec 03, 2014 8:05 pm

Piotr schreef:
Dopaminded schreef:Zal altijd mijn nr.1 blijven, mdma :hulde: :kleuter:


Hah. Ik spreek je over een paar jaar wel vriend. :lol:

Kwestie van de titelhouder of kwestie van lekker verneukte koppie binne x jaar?

Titelhouder lijkt me vrij stevig te staan :hulde:
En koppie, heb wel wat getalletjes van jou zien passeren in deze topic waar ik ni aan kan 'tippen' dussuh? :lol:
"Jusqu'ici, tout va bien"

Avatar gebruiker
Dopaminded
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 483
Geregistreerd: di jun 03, 2014 10:12 am

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Piotr » do dec 04, 2014 12:19 am

Met het verkeerde been uit bed gestapt, maat? Ik probeer alleen te zeggen dat tolerantie zich sneller opbouwt dan je denkt. Ik gebruik pas mdma sinds 2012 en begin 2013 was de lol er al grotendeels af, na zo'n 6 à 7 keer gebruikt te hebben. Dat veel mensen het jaren leuk kunnen vinden verbaast me gewoon enorm.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Dopaminded » do dec 04, 2014 10:21 am

Piotr schreef:Met het verkeerde been uit bed gestapt, maat? Ik probeer alleen te zeggen dat tolerantie zich sneller opbouwt dan je denkt. Ik gebruik pas mdma sinds 2012 en begin 2013 was de lol er al grotendeels af, na zo'n 6 à 7 keer gebruikt te hebben. Dat veel mensen het jaren leuk kunnen vinden verbaast me gewoon enorm.


Lol wat de neuk !? :lol:
N.B. Vandaag toevallig wel ja, maar dat is hier even buiten de kwestie :#:

Ik was helemaal niet geagiteerd, maar cynisme werkt bij mij volgens standaard procedure van actie - reactie :lol:

Geloof me dan kan ik al wel wat meer meespreken over mdma dan jou :)
Btw: 2007-2014 betekent niet wekelijks met zwarte manen rondlopen door de jaren heen he ;)

Sinds de zomer van 2008 t.e.m. ergens voorbije lente dit jaar heb ik geen mdma (en anderen) meer gebruikt.
1e x terug een pilletje gestoken en de rest van de serotonine klappers sindsdien, kan je in deze topic (en eentje met de M1) wel terugvinden :keta: :woeh:

Je hoeft niet als een razende gek wekelijks te blijven gebruiken om een bepaald middel als je favoriete dope te aanschouwen :roll:


Onder het motto van 'zo leer je elke dag weer iets bij':
It's not all about treasures of recent gold, but about cherished memories forever being told ;) :hulde:
"Jusqu'ici, tout va bien"

Avatar gebruiker
Dopaminded
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 483
Geregistreerd: di jun 03, 2014 10:12 am

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Aebi » do dec 04, 2014 1:53 pm

Mooi gezegd heur :hulde:
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Airventbrah » do dec 04, 2014 2:28 pm

Dopaminded schreef:
Airventbrah schreef:En eerlijk is eerlijk, al zou het empirisch onderzoek er wel zijn, zou jij je er elke keer netjes aan houden? Ik heb genoeg zelfkennis om te erkennen dat ik me er alsnog niet aan zou houden, net als de 2mg/kg regel bij MDMA of wat dan ook.

Probeer gewoon de risico's zo veel mogelijk te minimaliseren door niet te frequent te gebruiken, het volume per keer in toom te houden (hoewel dat met opbouwende tolerantie wel steeds lastiger wordt), mezelf goed te voeden en te sporten. En ach... de rest is voor later een zorg? :')


Haha uhu, zo dus de 'alle bullcrap terzijde', waarschijnlijk niet nee :lol:
Maar na m'n 4-FA+M1 nachtje ga ik de pauze wel proberen te respecteren :)
Heb al bewust alle sero slurpers in een aparte stash weggestoken.
Wilskracht is het enige dat ik nog nodig heb nu :grin:

Ik hoop althans dat je je eigen raad ook zo goed mogelijk opvolgt! :)
Veel te lief snoetje om te gaan verzieken met dope :love:
(Als jij dat bent op je profielfoto tenminste :oops: )


Achja, die verdomd ene, eerste X, anno 2007, toch...
Zal altijd mijn nr.1 blijven, mdma :hulde: :kleuter:


Hahaha, nee, dat ben ik niet. Dat is een random plaatje van het internet. Ik ben een kerel van 23. :) (heb wel een lief snoetje)
Schuimparty.
Avatar gebruiker
Airventbrah
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 25
Geregistreerd: do okt 31, 2013 6:02 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Dopaminded » vr dec 05, 2014 8:45 pm

Aebi schreef:Mooi gezegd heur :hulde:

Thx bro. Kwam spontaan poëtisch in me op :lol:

Airventbrah schreef:
Dopaminded schreef:
Airventbrah schreef:En eerlijk is eerlijk, al zou het empirisch onderzoek er wel zijn, zou jij je er elke keer netjes aan houden? Ik heb genoeg zelfkennis om te erkennen dat ik me er alsnog niet aan zou houden, net als de 2mg/kg regel bij MDMA of wat dan ook.

Probeer gewoon de risico's zo veel mogelijk te minimaliseren door niet te frequent te gebruiken, het volume per keer in toom te houden (hoewel dat met opbouwende tolerantie wel steeds lastiger wordt), mezelf goed te voeden en te sporten. En ach... de rest is voor later een zorg? :')


Haha uhu, zo dus de 'alle bullcrap terzijde', waarschijnlijk niet nee :lol:
Maar na m'n 4-FA+M1 nachtje ga ik de pauze wel proberen te respecteren :)
Heb al bewust alle sero slurpers in een aparte stash weggestoken.
Wilskracht is het enige dat ik nog nodig heb nu :grin:

Ik hoop althans dat je je eigen raad ook zo goed mogelijk opvolgt! :)
Veel te lief snoetje om te gaan verzieken met dope :love:
(Als jij dat bent op je profielfoto tenminste :oops: )


Achja, die verdomd ene, eerste X, anno 2007, toch...
Zal altijd mijn nr.1 blijven, mdma :hulde: :kleuter:


Hahaha, nee, dat ben ik niet. Dat is een random plaatje van het internet. Ik ben een kerel van 23. :) (heb wel een lief snoetje)


Gadver. Voor niets die Rohypnol aangeschaft vandaag :#:
"Jusqu'ici, tout va bien"

Avatar gebruiker
Dopaminded
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 483
Geregistreerd: di jun 03, 2014 10:12 am

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor saesje » zo dec 14, 2014 1:11 pm

Het heeft me een paar dagen gekost, maar heb nu heel dit topic doorgenomen.
Bedankt voor de goede informatie iedereen! Heb nu een goed idee gekregen wat de RC met je doet.

Aanstaande zaterdag probeer ik voor het eerst 4FA (140-160mg) op een indoor festival. Mega veel zin in! Zit alleen een beetje te twijfelen over de dosering. Vriendin van me vond dat ze te hard ging op 1 tablet, en had de tweede keer een halfje gepakt van deze dosering en later nog een kwart. Zelf ben ik niet van plan om bij te pakken i.v.m kunnen slapen nog. Ben een 1m76 lange vrouw, 72 kg (sport zeer intensief 6x per week, en eet verder heel gezond). Iemand nog tips om het euforische gevoel langer te rekken?

Trouwens, laatste keer XTC was op 16 oktober voor mij. Zit dus ongeveer 2 maanden tussen. Daarna ben ik van plan om drugsvrij tot mei/juni te zijn, totdat de openlucht festivals en feestjes weer beginnen :-)
saesje
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: do dec 11, 2014 10:22 am
Woonplaats: Utrecht

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Maus » zo dec 14, 2014 4:20 pm

Rustig beginnen, 100 Mg ofzo :smokin:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Lautje14 » di dec 30, 2014 2:35 pm

Beste allemaal,

Ik had een vraagje mbt een 4fmp pil ( de roze zonnebril). Ik had eerder in dit topic gelezen dat hij was getest op ~139mg 4FMP, maar mijn dealer vertelde dat er 170-175mg in zat. Komt dit misschien door de 81% zuiverheid van het poeder wat in de pil is verwerkt, waardoor je uitkomt op inderdaad ~140mg?

Daarbij vroeg ik mij af of ik deze pil in zijn geheel lekker op Awakenings NYD kan consumeren. Ik heb redelijk wat ervaring met xtc (altijd uiteindelijk veels te waus..), maar ben hier helemaal klaar mee. Heb dat 6 keer het afgelopen jaar gebruikt, dus ik weet wel ongeveer hoe het zit. Ik ben dus ook niet van plan bij te nemen met welke drug dan ook. Ik weeg 63-65kg en ben 1.85m lang.

Gegroet,

Lautje
Laatst bijgewerkt door Lautje14 op di dec 30, 2014 3:23 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Lautje14
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: di dec 30, 2014 2:24 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Piotr » di dec 30, 2014 2:49 pm

Lijkt me ook dat de zuiverheid er mee te maken heeft, gezien geteste pillen altijd een netto waarde geven. Op het forum gaan we bij 4-fa over het algemeen uit van een bruto-waarde; het gewicht van het poeder dat je koopt. Dus dan kom je inderdaad op een prima dosis van ~174mg 4-fa, wat wel een mooie dosis is.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Mauswaus » zo jan 04, 2015 9:31 pm

Mocht er iemand geïnteresseerd zijn in een (te) uitgebreid tripreport over deze heerlijke stof, 4-FA <3, dan heb ik net iets geschreven. Grtz
Ongeplande trips zijn het leukst
Avatar gebruiker
Mauswaus
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: wo nov 12, 2014 12:20 am

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor iYannick » wo jan 14, 2015 6:39 pm

Verwacht binnenkort een grammetje, redelijk goedkoop kunnen oppikken. Dit wordt mn eerste keer overigens.

Weinig ervaring met drugs en wil dus wel weten wat een leuk begin getal is om mee te beginnen? Verder lees ik dat bijnemen verkeerd kan uitvallen?

Lees veel ervaringen en zijn (bijna) altijd goede. Ben dus heel benieuwd.
Did: Alcohol, nicotine, 4-FMP, XTC, wiet, 3-FA
To do: 2C-B, 6-APB

Always remember; "If you don't give a fuck, then you dont get a fuck".
iYannick
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: wo jan 07, 2015 3:07 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Prototype » wo jan 14, 2015 10:20 pm

iYannick schreef:Verwacht binnenkort een grammetje, redelijk goedkoop kunnen oppikken. Dit wordt mn eerste keer overigens.

Weinig ervaring met drugs en wil dus wel weten wat een leuk begin getal is om mee te beginnen? Verder lees ik dat bijnemen verkeerd kan uitvallen?

Lees veel ervaringen en zijn (bijna) altijd goede. Ben dus heel benieuwd.

Wat is normaal je dosis mdma en hoeveel weeg je?
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Chocoloco » wo jan 14, 2015 10:51 pm

iYannick schreef:Verwacht binnenkort een grammetje, redelijk goedkoop kunnen oppikken. Dit wordt mn eerste keer overigens.

Weinig ervaring met drugs en wil dus wel weten wat een leuk begin getal is om mee te beginnen? Verder lees ik dat bijnemen verkeerd kan uitvallen?

Lees veel ervaringen en zijn (bijna) altijd goede. Ben dus heel benieuwd.

van 150mg moet je toch wel kneiterhard gaan,
Avatar gebruiker
Chocoloco
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 844
Geregistreerd: di maart 11, 2014 6:33 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Aebi » do jan 15, 2015 8:37 am

Chocoloco schreef:
iYannick schreef:Verwacht binnenkort een grammetje, redelijk goedkoop kunnen oppikken. Dit wordt mn eerste keer overigens.

Weinig ervaring met drugs en wil dus wel weten wat een leuk begin getal is om mee te beginnen? Verder lees ik dat bijnemen verkeerd kan uitvallen?

Lees veel ervaringen en zijn (bijna) altijd goede. Ben dus heel benieuwd.

van 150mg moet je toch wel kneiterhard gaan,

150 mg is voor mij perfect, niet te hard maar wel heel errug fijn.
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland

VorigeVolgende

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron