Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:Nice, dan lijkt me dit sowieso een goed plan om te doen voor iedere keer dat je mdma gaat doen.![]()
Druks schreef:Hou er wel rekening mee dat Sint Janskruid in combinatie met sommige medicatie (anticonceptiepil!) complicaties kan leveren.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
JongGeleerd schreef:Ik denk dat t ergens anders aan ligt. 2-FMA heb ik een tijd lang meerdere dagen per week gebruikt. Zelfs meth heb ik dat geintje mee uitgehaald, maar depri ben ik er niet door geworden. Wel energieloos, terwijl ik erg fit ben. MDMA misbruik deed me dan weer sel ellendig en depressief voelen. Echt dusdanig dat ik niets meer zag zitten.
Piotr schreef:Volgens mij maakt het vrij weinig uit. Ik krijg 25mg dexamfetamine per dag voorgeschreven, wat het meest potente isomeer is. Ervan uitgaande dat dat niet echt schadelijk is
Italiano schreef:Piotr schreef:Volgens mij maakt het vrij weinig uit. Ik krijg 25mg dexamfetamine per dag voorgeschreven, wat het meest potente isomeer is. Ervan uitgaande dat dat niet echt schadelijk is
Daar kun je dus niet vanuit gaan. Alle amphetamines zijn in meer of mindere mate schadelijk, zo ook dex. Dat het als "medicijn" wordt voorgeschreven betekent niet dat het niet schadelijk is.
Italiano schreef:Piotr schreef:Volgens mij maakt het vrij weinig uit. Ik krijg 25mg dexamfetamine per dag voorgeschreven, wat het meest potente isomeer is. Ervan uitgaande dat dat niet echt schadelijk is
Daar kun je dus niet vanuit gaan. Alle amphetamines zijn in meer of mindere mate schadelijk, zo ook dex. Dat het als "medicijn" wordt voorgeschreven betekent niet dat het niet schadelijk is.
JongGeleerd schreef:Nee, dat is marktwerking op medicijnen. Als mensen er niet naar vragen, er niet over beginnen, want het schrikt af.
JongGeleerd schreef:dat de mongolen die haar dit wijsmaakten een nekschot verdienden.
JongGeleerd schreef:Alsof ze dat niet genoeg horen.Mijn moeder werd zelfs vertelt dat het dezelfde stof was. Heb haar toen even haarfijn uitgelegd dat ik geen dexamfetamine kreeg, maar Methylfenidaat en dat de mongolen die haar dit wijsmaakten een nekschot verdienden. Vervolgens uitgelegd wat het verschil is tussen beide, maar ook waarom Dex ook niet verschrikkelijk is.
TedBundy schreef:Verslavingsgevoelig ? Ik ben gewoon verslaafd, het gevoeilige ruimschoots voorbij.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten