Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Partypipo » za maart 14, 2015 7:10 pm

Nice, dan lijkt me dit sowieso een goed plan om te doen voor iedere keer dat je mdma gaat doen. :D :D
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor spikeycloud » za maart 14, 2015 7:12 pm

Partypipo schreef:Nice, dan lijkt me dit sowieso een goed plan om te doen voor iedere keer dat je mdma gaat doen. :D :D


Als je de pauze in acht neemt die bij MDMA hoort zie ik daar geen problemen in. Een potje Sint janskruid kun je overigens al voor 2,95 halen bij het Kruidvat. :rock: Ik gebruik t persoonlijk als moodbooster. Het leuke is dat het ook lichte colour enhancement geeft, this wel heel erg klein maar ik merk toch een beetje.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor spikeycloud » za maart 14, 2015 8:56 pm

Druks schreef:Hou er wel rekening mee dat Sint Janskruid in combinatie met sommige medicatie (anticonceptiepil!) complicaties kan leveren.


Indd, dat was ik nog vergeten erbij te vertellen. Sint janskruid is indd met bepaalde medicijnen of dingen niet echt goed te combineren. Bekijk dit even voor de zekerheid.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor J-C » za maart 21, 2015 6:52 am

Heeft er iemand al de combo 4-fa + etizolam geprobeer: de euphoria van de 4-fa en de ontspannende effecten van de etiz om geen te harde stimulatie te krijen... 's wel ni slecht
J-C
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 127
Geregistreerd: vr feb 10, 2012 9:20 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor spikeycloud » za maart 21, 2015 10:24 am

Waarom zou je dat willen man. Als je dat wil kan je beter voor mdai gaan.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Tweaker » za maart 21, 2015 11:35 am

De combi is me wel bekend, maar dan na het feestje om te slapen.
Tweaker
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: zo nov 03, 2013 12:50 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Italiano » za maart 21, 2015 12:51 pm

Ik snap de vraag wel. Een upper wordt wel vaker gecombineerd met bijv. alcohol of GHB om bepaalde scherpe kantjes ervan af te halen. Die side effects gaan overigens pas de overhand krijgen als je te hoog doseert en/of tegen tolerantie aan begint te lopen...maar dat terzijde.

Ik heb de combi wel eens gedaan. Je moet wel minder etizolam nemen dan wanneer je zou willen slapen, ik vond 0,5mg best prima.
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Mailboxbal » do maart 26, 2015 11:25 am

Hey, hoop dat jullie me met wat advies kunnen helpen.
Heb 8 jaar geleden voor het laatst XTC gebruikt, ben nu 25. Toen op een hele avond wel is 5 tot 6 pillen gebruikt. Wil echter op festival volgende week weer wat gaan gebruiken maar dacht aan 4fmp door de goede verhalen en het minder erge na-effect. Festival is namelijk zaterdag en ik moet maandag weer aan de bak. Alleen sinds bijnemen niet echt een optie is, is het dan verstandig om gewoon in 1x een capsule van 100-125 mg te nemen en dan 4 uur lang te genieten en hopen dat het genoeg is? Voordeel van XTC is wel dat je met kwartjes/halfjes het geleidelijk kan opbouwen en meer nemen als het nodig is. Dit lijkt me weer handig aangezien ik geen idee heb hoe me weerstand is.
Mailboxbal
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: do maart 26, 2015 11:15 am

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Piotr » do maart 26, 2015 4:28 pm

Voor zover je 4-FA met XTC/MDMA kan vergelijken is 4-FA minder potent in mijn ervaring. Naast het feit dat 125mg 4-FA al niet zo veel is, gaat dat het effect van 5 of 6 pillen natuurlijk niet evenaren. Maar wat lijkt je handig? Ik begrijp je niet helemaal..
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor cojiro » do maart 26, 2015 7:09 pm

In mijn ervaring was 4-FA ongelofelijk veel potenter dan MDMA. Capsuletje van 180mg 4F was beter, intenser, actiever, leuker en euforischer dan elke xtc ervaring die ik ooit heb gehad.

Maar mijn geval is klaarblijkelijk een vrij uitzonderlijke.
Paper glad, geen vouwtjes
Speed is troep en ik heb er een half jaar van mijn leven aan verspild. Laat het liggen.
Avatar gebruiker
cojiro
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 926
Geregistreerd: za jan 11, 2014 3:15 am
Woonplaats: Utrecht

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Italiano » do maart 26, 2015 7:13 pm

Nee hoor, ik kan me wel vinden in je verhaal :)

4-FA heeft een hoop voordelen vergeleken met MDMA maar potenter (=krachtiger per mg) is het niet.
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Sweetangel » vr maart 27, 2015 1:03 pm

Hoe is het effect van 4-FA anders dan 6-APB? En hoeveel 4-FA heb je nodig als je voldoende hebt aan 85mg 6-APB?
Sweetangel
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 30
Geregistreerd: ma feb 20, 2012 2:40 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Prototype » vr maart 27, 2015 1:17 pm

4-FA schijn je veel energieker van te worden dan van 6-APB ( heb alleen ervaring met 4-FA ).
Ik denk dat je dan wel goed zit met 120 - 130mg.
Eventueel een re-dose van 70mg bij de hand houden als het wel wat meer mag voor je gevoel.
Deze zou ik dan op z'n laatst 2 uur na je 1e dosis pakken, liever een uur of half uur eerder want het energieke houd heel lang aan en slapen gaat dan dus niet.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor spikeycloud » vr maart 27, 2015 10:17 pm

Ik blijf voorlopig even van de 4-FA en dergelijke af, heb al 2 weken last van een extreem depressieve stemming. Maak me echt overal druk om kan vrij weinig hebben heb nergens meer plezier in. Dit terwijl ik geen eens echt stoffen gebruik heb die op serotonine werken. Voornamelijk 2(3)-FA. Maar dan wel 3 weekenden achter elkaar( I know ). Vind het wel vreemd dat ik daar na 2 weken nog steeds last van heb, dus dat kan dan weer betekenen dat het miss ergens anders aan ligt?
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Perry » za maart 28, 2015 12:51 am

Ik denk dat t ergens anders aan ligt. 2-FMA heb ik een tijd lang meerdere dagen per week gebruikt. Zelfs meth heb ik dat geintje mee uitgehaald, maar depri ben ik er niet door geworden. Wel energieloos, terwijl ik erg fit ben. MDMA misbruik deed me dan weer sel ellendig en depressief voelen. Echt dusdanig dat ik niets meer zag zitten.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor spikeycloud » za maart 28, 2015 4:30 am

JongGeleerd schreef:Ik denk dat t ergens anders aan ligt. 2-FMA heb ik een tijd lang meerdere dagen per week gebruikt. Zelfs meth heb ik dat geintje mee uitgehaald, maar depri ben ik er niet door geworden. Wel energieloos, terwijl ik erg fit ben. MDMA misbruik deed me dan weer sel ellendig en depressief voelen. Echt dusdanig dat ik niets meer zag zitten.


Ik heb 2-FA gebruikt niet 2-FMA, maar 2-FA is nog veel minder zelfs. Maar ik merk wel dat mijn dopamine receptoren zijn gedownreguleerd. Toen het laatste weekend had ik 3f-pentramazine gedaan 40 MG en daar werd ik alleen maar moe van. Kreeg een beetje zon moeig effect als zoals een uitwerking bij een stim.

Al moet ik zeggen dat de JWH-122 ervaring van afgelopen weekend ook er flink in gehakt heeft. Jezus zeg wat was dat kut. Ik had het idee dat alles van origine klote was en dat wij allemaal fucked zijn zelfs beyond death en dat wij onszelf voor de gek houden te denken dat het niet zo is. Heb het spul meteen de vuinesbak in gepleurt. Was echt een vrij disturbing ervaring, waar ik zelfs nu nog last van heb. :mad:
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor spikeycloud » ma maart 30, 2015 6:03 pm

Maar nu komt eigenlijk ook meteen mijn vraag. Wat is eigenlijk een verstandig termijn om tussen niet serotogene stimulanten zoals 2-FA, 3-FA 3F-Phen en dergelijke te houden. Ik heb het dan over dosissen van pak m beet 60 tot 100 MG. Een maand minimaal is toch wel aan te raden niet?
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Piotr » ma maart 30, 2015 6:18 pm

Volgens mij maakt het vrij weinig uit. Ik krijg 25mg dexamfetamine per dag voorgeschreven, wat het meest potente isomeer is. Ervan uitgaande dat dat niet echt schadelijk is, lijkt het me onwaarschijnlijk dat niet-serotogene amfetamine-analogen veel schadelijker zijn. Eens per week 60-100mg lijkt me niet echt disastreus. Echter blijven het natuurlijk wel research chemicals. Over specifiek 2-FA, 3-FA en 3F-phenmetrazine kan ik niks zeggen.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Italiano » ma maart 30, 2015 9:38 pm

Piotr schreef:Volgens mij maakt het vrij weinig uit. Ik krijg 25mg dexamfetamine per dag voorgeschreven, wat het meest potente isomeer is. Ervan uitgaande dat dat niet echt schadelijk is

Daar kun je dus niet vanuit gaan. Alle amphetamines zijn in meer of mindere mate schadelijk, zo ook dex. Dat het als "medicijn" wordt voorgeschreven betekent niet dat het niet schadelijk is.
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor spikeycloud » ma maart 30, 2015 10:22 pm

Italiano schreef:
Piotr schreef:Volgens mij maakt het vrij weinig uit. Ik krijg 25mg dexamfetamine per dag voorgeschreven, wat het meest potente isomeer is. Ervan uitgaande dat dat niet echt schadelijk is

Daar kun je dus niet vanuit gaan. Alle amphetamines zijn in meer of mindere mate schadelijk, zo ook dex. Dat het als "medicijn" wordt voorgeschreven betekent niet dat het niet schadelijk is.


Ik hou voorlopig even een maand aan en aan de hand hoe ik me daarna voel, kijk ik wel of het daarna om de 2 3 of 4 weken doe. Elke week gaat hem niet worden, daar krijg ik ziek veel tolerantie van en agl keer heb ik er ruim een anderhalve week last van gehad. Heb toen wel een paar redoses gepakt maar nooit meer dan 100 mg bij elkaar fso.

Ik ben sowieso vrij gevoelig voor slechte stemmingen.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Piotr » ma maart 30, 2015 11:33 pm

Italiano schreef:
Piotr schreef:Volgens mij maakt het vrij weinig uit. Ik krijg 25mg dexamfetamine per dag voorgeschreven, wat het meest potente isomeer is. Ervan uitgaande dat dat niet echt schadelijk is

Daar kun je dus niet vanuit gaan. Alle amphetamines zijn in meer of mindere mate schadelijk, zo ook dex. Dat het als "medicijn" wordt voorgeschreven betekent niet dat het niet schadelijk is.


Amfetamine is inderdaad neurotoxisch, maar ik hoop toch dat je er vanuit kan gaan dat er zat studies aan vooraf zijn gegaan waaruit is gebleken dat zo'n voorgeschreven dosis geen significante schade teweeg brengt. Het staat overigens ook niet in de bijsluiter en er is geen dokter die er wat over zegt. Is dit dan erg naïef?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Perry » di maart 31, 2015 1:44 am

Nee, dat is marktwerking op medicijnen. Als mensen er niet naar vragen, er niet over beginnen, want het schrikt af.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor spikeycloud » di maart 31, 2015 6:18 pm

JongGeleerd schreef:Nee, dat is marktwerking op medicijnen. Als mensen er niet naar vragen, er niet over beginnen, want het schrikt af.


Inderdaad, je kunt je ook afvragen hoe ouders zouden reageren als ze te horen kregen dat de ritalin waarmee ze hun kinderen vostoppen bijna de zelfde werking heeft als de harddrug speed.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Perry » di maart 31, 2015 11:42 pm

Alsof ze dat niet genoeg horen. :#: Mijn moeder werd zelfs vertelt dat het dezelfde stof was. Heb haar toen even haarfijn uitgelegd dat ik geen dexamfetamine kreeg, maar Methylfenidaat en dat de mongolen die haar dit wijsmaakten een nekschot verdienden. Vervolgens uitgelegd wat het verschil is tussen beide, maar ook waarom Dex ook niet verschrikkelijk is.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Fool » wo apr 01, 2015 12:01 am

JongGeleerd schreef:dat de mongolen die haar dit wijsmaakten een nekschot verdienden.

Hoe staat het met dat proces?
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Perry » wo apr 01, 2015 12:05 am

Daar kan ik niets over uitlaten
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor spikeycloud » wo apr 01, 2015 9:08 pm

JongGeleerd schreef:Alsof ze dat niet genoeg horen. :#: Mijn moeder werd zelfs vertelt dat het dezelfde stof was. Heb haar toen even haarfijn uitgelegd dat ik geen dexamfetamine kreeg, maar Methylfenidaat en dat de mongolen die haar dit wijsmaakten een nekschot verdienden. Vervolgens uitgelegd wat het verschil is tussen beide, maar ook waarom Dex ook niet verschrikkelijk is.


Ja of van die mensen die anti drugs zijn maar wel elke weekend zich de tyfus zuipen. Mijn maat is ook zo'n geval. Bekritiseerd mij dat ik soms een X-FA met uitgaan gebruik en zelf gooit ie zichzelf zo vol met bier dat ie de avond niet mee kan herinneren. Sterker nog, hij lag een keer in de plee bewusteloos in zijn eigen kots nadat ie veels te veel gezopen had. En hij meteen daarna zo "ja ze hebben drugs in mijn drinken gestopt". :roll: Ik zo, oh really?
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor janmoraal1 » wo apr 01, 2015 11:05 pm

Op 4-fa ga ik stukken harder en het is ook nog eens makkelijker te verkrijgen.
TedBundy schreef:Verslavingsgevoelig ? Ik ben gewoon verslaafd, het gevoeilige ruimschoots voorbij.

janmoraal1
Experimenterende Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 39
Geregistreerd: zo nov 30, 2014 12:41 am
Woonplaats: Monster

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Aebi » do apr 02, 2015 3:43 am

4fa + 2cd, wanneer de 2cd droppen?
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Perry » do apr 02, 2015 3:54 am

Aebi schreef:4fa + 2cd, wanneer de 2cd droppen?

NU!
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

VorigeVolgende

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron