Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:FRESH schreef:Oke thnx!
Ik snap trouwens niet waarom die Chinezen zo moeilijk doen sinds die ban. Wat boeit hun dat nou dat het verboden is? Zijn het zulke heilige boontjes dan? Het wordt toch altijd via een vaag (nep) bedrijf verstuurd en er zit altijd wat anders in de verpakking. Dus wat boeit het..
Naaahh, daar delen ze rustig gewoon doodstraffen uit. Dat wil je niet.
lemon schreef:Heb weer een nieuwe bestelling ontvangen van vendor waar ik altijd haal. Deze keer een stinkende gelige substantie ontvangen ipv het kristallijne witte poeder met een roze waas. Vendor zegt dat het om een nieuwe batch gaat. Iemand bekend met gele, naar stinkstokken geurende 4f? Vanmiddag even een EZ-testje halen
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
harotter schreef:Wat is de dosering 4fa om intraveneus te slammen?
lemon schreef:Er komt erg veel dopamine vrij bij het gebruik van 4-FA, denk dat het zelfs de meest potente dopamine-releaser is. *zoekt tabel*
harotter schreef:Wat is de dosering 4fa om intraveneus te slammen?
LuchtiNgtoetje schreef:ik zal je zeggen, deze shit brand in je neus als een mofo
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
blacksheep030 schreef:Ik lees veel berichten over 4-fmp in combinatie met 2-c'tjes. Ik heb zelf nog 2-c en 2-d thuis liggen. heb alleen geen idee hoeveel 4-fmp en 2c-x ik dan moet nemen. Heeft iemand hier enige ervaring mee? Ik weeg ongeveer 90kg.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
FRESH schreef:Begin eens met 140mg 4-FMP en bijv. 25 mg 2C-D
spikeycloud schreef:FRESH schreef:Begin eens met 140mg 4-FMP en bijv. 25 mg 2C-D
dat vind ik een vrij forse dosis voor een beginner, zeker als die hem bij de spaanse vendor heeft gehaad. Die 2C-D is vrij potent. Ik zou de eerste keer max 10-15 MG pakken. Ondanks het 2C-D is, kun je er goed wazig van worden wat niet altijd de meest fijne staat is op stap. In een thuis setting is deze dosis wel weer prima.
Mikeske1995 schreef:Heb afgelopen weekend op Hard Bass goed gefeest
22:30 capsule 4fa 150mg
Rond 23:15 begon de energie wat op te komen.
23:45 het love gevoel en de energie was goed aanwezig. Niet zo sterk als met xtc, maar wel fijn.
03:00 een cap. 100mg 4fa bijgepakt.
05:00 een cap. 100mg M genomen.
Een top feest gehad
Rond 10:30 thuis aangekomen, en een joint of 3-4 gerookt. En merkte op dat k sterke hallucinaties kreeg. Een poppetje in een boom, en dat poppetje ging op verschillende dieren zitten. De spiegel was niet zo prettig. Jezelf zien als een skelet met huid.
Maar verder wel een top feest gehad.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten