FRESH schreef:Ja dat glucose verhaal (licht dus aan je huishouding) en die spanningen ken ik ook.
Die omstandigheden had ik al benoemd.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
TattooBoy schreef:Jointje delen om beetje relax het feest in te gaan slim of heel dom?
Tripkipje schreef:ik vraag me alleen af wanneer het nou het best is om bij te nemen
Tripkipje schreef:Na een uur of 2 de helft van de eerste dosis of zal ik dan naar alle waarschijnlijkheid al te laat zijn?
FRESH schreef:Tripkipje schreef:ik vraag me alleen af wanneer het nou het best is om bij te nemen
Om even heel flauw te doen, maar wel serieus waar; In feite is dat punt er niet.Tripkipje schreef:Na een uur of 2 de helft van de eerste dosis of zal ik dan naar alle waarschijnlijkheid al te laat zijn?
Je hoeft de klok er niet op gelijk te zetten, maar ik zou het zelf pas nemen als de piek geweest is.
En qua dosering ongeveer de helft van je eerste dosering. Het daar dan ook echt bij laten(!).
Perry schreef:'dat het inderdaad geen zin heeft om bij te nemen'
Waar wordt dat beweerd dan? Het is alleen nogal onverantwoord gezien de (verwachte) extra schadelijkheid die het met zich meebrengt.
FRESH schreef:Perry schreef:'dat het inderdaad geen zin heeft om bij te nemen'
Waar wordt dat beweerd dan? Het is alleen nogal onverantwoord gezien de (verwachte) extra schadelijkheid die het met zich meebrengt.
Ik doe een gok...dat zeggen ze op Partyflock
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Ik lees op onbetrouwbare (!) websites dat in de flux meuk zo'n ongeveer 150-160 mg 4-FA bevat.
Fool schreef:Amvitamientje schreef:Ik lees op onbetrouwbare (!) websites dat in de flux meuk zo'n ongeveer 150-160 mg 4-FA bevat.
Ik ken een smartshop die 4-FA buisjes met 300mg verkocht!
djeemen schreef:En je dacht eerst nog prima te kunnen slapen. Etizolammetje erbij had je zo naar dromenland geholpen; tip voor de volgende keer.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 19 gasten