Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor TattooBoy » vr maart 11, 2016 5:07 pm

Hij heeft het getest en thuis afgewogen dus vertrouw hem. Drop ze dan 5 uur voor het einde. Zoveel zin in maar ook wel spannend hoor. Toch weer een nieuw iets. Maar alleen maar leuke verhalen gehoord dat het gewoon subtieler en helderder is.
TattooBoy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 82
Geregistreerd: do nov 19, 2015 9:05 am

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor FRESH » vr maart 11, 2016 5:19 pm

Ik geloof je :-)
Maar je begrijpt wel mijn punt toch?
FRESH
Offline
 

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor TattooBoy » vr maart 11, 2016 10:47 pm

Jazekers,

Zijn er nog dingen die ik qua voeding of supplementen van te voren kan nemen? En helpt 5htp ook na afloop of hoeft dat bij 4f niet?
TattooBoy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 82
Geregistreerd: do nov 19, 2015 9:05 am

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Amvitamientje » vr maart 11, 2016 11:04 pm

Je zou evt l-tryptofaan of 5-HTP NA afloop kunnen nemen tegen de negatieve na-effecten
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor FRESH » za maart 12, 2016 9:55 am

Wat Amvi zegt inderdaad en veel vitamine C helpt ook prima.
FRESH
Offline
 

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor TattooBoy » za maart 12, 2016 3:17 pm

5htp hebben we nog dus komt goed.

Vitamine C van te voren of na afloop slikken ?
TattooBoy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 82
Geregistreerd: do nov 19, 2015 9:05 am

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Amvitamientje » za maart 12, 2016 6:07 pm

Vitamine C kan nooit kwaad :grin: Voor en na lijkt mij het beste!
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor FRESH » zo maart 13, 2016 11:45 am

Amvitamientje schreef:Vitamine C kan nooit kwaad :grin: Voor en na lijkt mij het beste!


Gewoon iedere dag paar van die pillen nemen, doe dat zelf eigenlijk ook altijd (als ik het niet vergeet) het verhoogt je weerstand optimaal in combinatie met goed slapen.
FRESH
Offline
 

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor TattooBoy » zo maart 13, 2016 12:46 pm

Ik zal binnenkort eens Vitamine C pillen kopen dan.

Krijg zoveel zin in de zomer zeg. Bij dat feest ga ik inderdaad zo'n 4 en half uur voor het einde de 4f innemen. Net als bij XTC niet teveel van te voren eten neem ik aan? Kan je eigenlijk nog plassen of wordt dat lastig? Bij X wisselt het bij mij per pil of dat wel of niet lukt
TattooBoy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 82
Geregistreerd: do nov 19, 2015 9:05 am

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor FRESH » ma maart 14, 2016 5:04 pm

Ik zou juist wel zorgen dat je van te voren goed eet, dat inklappen kost misschien wat meer tijd, maar het is wel beter voor je lichaam om goed te eten. Inslaan doet ie toch wel hoor ;-)

Dat plassen heeft niet zo zeer te maken met je betreffende pilletje, meer dat je in feite iets teveel MDMA hebt genomen, maar denk dat je hier op doelt?
MDMA stimuleert het vrijkomen van het antidiuretisch hormoon (ADH). Dit hormoon zorgt ervoor je niet of minder goed kan plassen. Op zich geen probleem, maar zorg er gewoon voor dat je niet teveel water drinkt, want dan kun je weer last krijgen van watervergiftiging. De balans in je lichaam wordt verstoord. Wissel het af met wat zoets en eet wat hartigs als je dat kunt of neem een sportdrankje bijv.
FRESH
Offline
 

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Amvitamientje » ma maart 14, 2016 5:27 pm

FRESH schreef:Ik zou juist wel zorgen dat je van te voren goed eet, dat inklappen kost misschien wat meer tijd, maar het is wel beter voor je lichaam om goed te eten. Inslaan doet ie toch wel hoor ;-)

Dat plassen heeft niet zo zeer te maken met je betreffende pilletje, meer dat je in feite iets teveel MDMA hebt genomen, maar denk dat je hier op doelt?
MDMA stimuleert het vrijkomen van het antidiuretisch hormoon (ADH). Dit hormoon zorgt ervoor je niet of minder goed kan plassen. Op zich geen probleem, maar zorg er gewoon voor dat je niet teveel water drinkt, want dan kun je weer last krijgen van watervergiftiging. De balans in je lichaam wordt verstoord. Wissel het af met wat zoets en eet wat hartigs als je dat kunt of neem een sportdrankje bijv.

Dit dus :grin:
1 à 2 glazen per uur is genoeg. En met een lege maag een pilletje nemen wil er wel eens voor zorgen dat je misselijk wordt en dus je slokdarm met spookrijders te maken krijgt :lol:
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor FRESH » ma maart 14, 2016 5:30 pm

Amvitamientje schreef:En met een lege maag een pilletje nemen wil er wel eens voor zorgen dat je misselijk wordt en dus je slokdarm met spookrijders te maken krijgt :lol:


Aha, daarom zie ik wel eens mensen met een open mond naar de stroboscoop staren?
FRESH
Offline
 

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Amvitamientje » ma maart 14, 2016 5:45 pm

:lol:
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor TattooBoy » ma maart 14, 2016 8:13 pm

Wederom bedankt.

Tegen die tijd gaan we dan zo'n 3 a 4 uur voor inname goed eten.

Bij X houden we ons ook aan de regel 1 tot 2 water per uur dus zal met 4f ook wel lukken
TattooBoy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 82
Geregistreerd: do nov 19, 2015 9:05 am

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor TattooBoy » wo maart 16, 2016 9:20 am

We gaan naar het feest met mensen die allemaal aan de mdma gaan dus denk dat wij het ook bij xtc houden.

Zou het kwaad kunnen als wij dan bijvoorbeeld globaal een maand na dat feest die 4f nemen op een ander feest?
TattooBoy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 82
Geregistreerd: do nov 19, 2015 9:05 am

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor FRESH » wo maart 16, 2016 10:15 am

TattooBoy schreef:We gaan naar het feest met mensen die allemaal aan de mdma gaan dus denk dat wij het ook bij xtc houden.

Zou het kwaad kunnen als wij dan bijvoorbeeld globaal een maand na dat feest die 4f nemen op een ander feest?


Ja duh, MDMA zal bij de meeste feesten altijd in de meerderheid zijn, in ieder geval heeft dat een groter percentage gebruikers dan 4-FMP.
Wel slap dat je dan ook maar MDMA gaat nemen omdat andere mensen (vrienden/kennissen) dat ook doen.

En ja, het kan kwaad als je 4 weken later alsnog 4-FMP neemt. Het blijft een serotonine releaser en die moet je niet te vaak en te snel achter elkaar willen nemen.
Het zal wel minder schadelijk zijn dan 2x MDMA achterelkaar, maar toch. Beter doe je het niet, en dat was je vraag.
FRESH
Offline
 

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor TattooBoy » wo maart 16, 2016 12:47 pm

Alrighty je hebt een punt. We gaan gewoon voor de 4f ervaring. Altijd fijn om even eerlijke feedback te krijgen
TattooBoy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 82
Geregistreerd: do nov 19, 2015 9:05 am

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor FRESH » wo maart 16, 2016 1:43 pm

Ik ben blij dat je het ook zo opvat. Niet iedereen kan daar mee -dealen-.

Alvast veel plezier ;-)
FRESH
Offline
 

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor TattooBoy » wo maart 16, 2016 9:07 pm

Thanks. Ik twijfel nog welk feest maar zal binnen nu en 4 weken plaatsvinden. Denk dat we zo'n 5 uur voor het einde hem erin gooien. Ik weet dat ik geen verwachtingen moet hebben maar ben toch zwaar benieuwd en vind het aardig spannend
TattooBoy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 82
Geregistreerd: do nov 19, 2015 9:05 am

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor djeemen » wo maart 16, 2016 10:19 pm

Het zal niet zo'n heftige rush zijn als mdma, maar toch zul je het als leuk genoeg ervaren en zul je niet de behoefte hebben om mdma-wausheid erbij te hebben. :) Veel plezier!
Perspectief is alles.
djeemen
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 620
Geregistreerd: di apr 29, 2014 12:29 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor TattooBoy » ma maart 21, 2016 9:20 am

djeemen schreef:Het zal niet zo'n heftige rush zijn als mdma, maar toch zul je het als leuk genoeg ervaren en zul je niet de behoefte hebben om mdma-wausheid erbij te hebben. :) Veel plezier!

Bedankt! !! Ik ga het komend weekend of weekend erop hoogstwaarschijnlijk proberen :)
TattooBoy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 82
Geregistreerd: do nov 19, 2015 9:05 am

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor FRESH » ma maart 21, 2016 11:10 am

Nou veel plezier, laat ff weten hoe het was en zo :-)
FRESH
Offline
 

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor TattooBoy » wo maart 23, 2016 8:04 pm

Ik las net dat hoofdpijn verhaal bij 4f. Gebeurdt dat bij veel mensen?
TattooBoy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 82
Geregistreerd: do nov 19, 2015 9:05 am

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor FRESH » do maart 24, 2016 11:54 am

Ik heb ook nooit last van hoofdpijn bij 4-F, maar als je wel ergens hoofdpijn van krijgt, weet vrijwel zeker dat zoiets niet door het middel komt maar meer door omstandigheden daaromheen.
FRESH
Offline
 

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor TattooBoy » do maart 24, 2016 2:18 pm

Ik ga er gewoon positief in en uit van een toffe ervaring
TattooBoy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 82
Geregistreerd: do nov 19, 2015 9:05 am

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor FRESH » do maart 24, 2016 3:04 pm

Je bent wel erg onzeker he? :grin:
Maar ik begrijp dat het spannend is..
FRESH
Offline
 

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor TattooBoy » do maart 24, 2016 3:39 pm

Inderdaad een vervelende eigenschap van mijzelf dat ik me van te voren altijd zorgen maak of het goed valt, of we het binnengesmokkeld krijgen, hoe het valt.

Tot nu toe ging dat bij xtc iedere keer goed. We hebben het 1 keer spontaan gebruikt en toen ging ik bijzonder lekker, zou dus willen dat ik een knop kon omzetten zodat het iedere keer "spontaan" valt
TattooBoy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 82
Geregistreerd: do nov 19, 2015 9:05 am

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor FRESH » do maart 24, 2016 3:49 pm

Ja stevige bak he? 8-)

Kijk, het mag denk ik duidelijk zijn dat je zonder die stof gebruikt te hebben weinig kans hebt op zulke hoofdpijn, maar ik denk dat je het meer moet zoeken in de bijzaken die misschien wel de hoofdzaak zijn.
Ik doel gewoon op zaken zoals vochthuishouding, vermoeidheid, overbelasting, harde muziek, minder zuurstof (als je binnen bent), alcohol gebruik, je conditie, migraine, onvoldoende gegeten hebben, niet goed in je vel zitten etc. etc. Vooral slaapgebrek wordt écht onderschat imo.
FRESH
Offline
 

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Perry » do maart 24, 2016 4:04 pm

Druks schreef:
FRESH schreef:Ik heb ook nooit last van hoofdpijn bij 4-F, maar als je wel ergens hoofdpijn van krijgt, weet vrijwel zeker dat zoiets niet door het middel komt maar meer door omstandigheden daaromheen.


Best een stevige uitspraak. Waarom zou het niet door de stof zelf kunnen komen?

"vrijwel zeker"
Niet onmogelijk.
En daar ben ik 't wel mee eens aangezien ik van speed ook wel koppijn krijgen als ik niet goed gehydrateerd ben voor en blijf tijdens gebruik.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Amvitamientje » do maart 24, 2016 4:19 pm

FRESH schreef:Ik heb ook nooit last van hoofdpijn bij 4-F, maar als je wel ergens hoofdpijn van krijgt, weet vrijwel zeker dat zoiets niet door het middel komt maar meer door omstandigheden daaromheen.

Zoals welke omstandigheden?

4-FA zorgt er ook voor dat je spieren zich meer aanspannen, je bloeddruk verhoogd wordt, tekort aan vocht, glucose veroorzaakt.

Het hoeft niet door de omstandigheden te komen denk ik. Zie het als een bijwerking.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner