Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Vitamine C kan nooit kwaad Voor en na lijkt mij het beste!
FRESH schreef:Ik zou juist wel zorgen dat je van te voren goed eet, dat inklappen kost misschien wat meer tijd, maar het is wel beter voor je lichaam om goed te eten. Inslaan doet ie toch wel hoor
Dat plassen heeft niet zo zeer te maken met je betreffende pilletje, meer dat je in feite iets teveel MDMA hebt genomen, maar denk dat je hier op doelt?
MDMA stimuleert het vrijkomen van het antidiuretisch hormoon (ADH). Dit hormoon zorgt ervoor je niet of minder goed kan plassen. Op zich geen probleem, maar zorg er gewoon voor dat je niet teveel water drinkt, want dan kun je weer last krijgen van watervergiftiging. De balans in je lichaam wordt verstoord. Wissel het af met wat zoets en eet wat hartigs als je dat kunt of neem een sportdrankje bijv.
Amvitamientje schreef:En met een lege maag een pilletje nemen wil er wel eens voor zorgen dat je misselijk wordt en dus je slokdarm met spookrijders te maken krijgt
TattooBoy schreef:We gaan naar het feest met mensen die allemaal aan de mdma gaan dus denk dat wij het ook bij xtc houden.
Zou het kwaad kunnen als wij dan bijvoorbeeld globaal een maand na dat feest die 4f nemen op een ander feest?
djeemen schreef:Het zal niet zo'n heftige rush zijn als mdma, maar toch zul je het als leuk genoeg ervaren en zul je niet de behoefte hebben om mdma-wausheid erbij te hebben. Veel plezier!
Druks schreef:FRESH schreef:Ik heb ook nooit last van hoofdpijn bij 4-F, maar als je wel ergens hoofdpijn van krijgt, weet vrijwel zeker dat zoiets niet door het middel komt maar meer door omstandigheden daaromheen.
Best een stevige uitspraak. Waarom zou het niet door de stof zelf kunnen komen?
FRESH schreef:Ik heb ook nooit last van hoofdpijn bij 4-F, maar als je wel ergens hoofdpijn van krijgt, weet vrijwel zeker dat zoiets niet door het middel komt maar meer door omstandigheden daaromheen.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 20 gasten