Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Prototype » do apr 02, 2015 9:02 am

Aebi schreef:4fa + 2cd, wanneer de 2cd droppen?

Als je net over de 4f piek heen bent.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Italiano » do apr 02, 2015 10:59 am

Tegelijk nemen kan ook. Zou ik wel de dosis 4-FA klein beetje verlagen.
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor omerobert » do apr 02, 2015 6:43 pm

En de 2C-D niet te hoog doseren ook, is mijn ervaring. Voor zover er vage elementen zijn aan de 4-FA ervaring, worden die versterkt door de 2C-D. Ben zelf geen fan van de combinatie. 2C-C vond ik aangenamer.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 704
Geregistreerd: ma okt 22, 2012 12:46 pm
Woonplaats: Ja

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor spikeycloud » vr apr 10, 2015 11:13 pm

Ik denk dat ik voorlopig even stop met elke simulant behalve cafienne ik heb de laatste tijd extreem veel last van vermoeidheid en constante negatieve gedachtes en ontzettend slechte mood. Het lijkt dan of ik gewoon een hele stap terug heb genomen qua groei, ben dan onzeker, t lijkt net alsof ik dingen veel minder oppik moeilijker te focussen, dingen snappen etc.

Wel vreemd dat ik een van de enige ben die dit heeft op 2-FA, 4-fa en 3-phen. Maar zou niet weten waardoor t anders kan komen. Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat het door 2C-D komt.

Denk dat mijn dopamine systeem echt rust nodig heeft. Want bij de laatste keer voelde ik er bijna nix van (100 MG 2-FA), terwijl ik vroeger al 30 MG best goed voelde. Kwas daarna ook 1-2 weken hartstikke brak...zelfs me de cardio had ik veel meer moeite mee dan normaal..na 7 min vond ik het wel welletjes :eek:

Lijkt me toch niet echt gezond.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Fissa » za apr 11, 2015 9:07 pm

Ik weet dat een serotonine releaser niet erg verstandig is icm met MXE, maar geldt dit ook voor keta?
Fissa
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 54
Geregistreerd: wo dec 19, 2012 11:27 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Piotr » za apr 11, 2015 9:11 pm

Nope, met keta is het gewoon veilig. Zo worst ketamine vaak met MDMA gecombineerd zonder problemen.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Fissa » za apr 11, 2015 9:31 pm

Piotr schreef:Nope, met keta is het gewoon veilig. Zo worst ketamine vaak met MDMA gecombineerd zonder problemen.

Thanks, ga ik vanavond safe feesten :kleuter:
Fissa
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 54
Geregistreerd: wo dec 19, 2012 11:27 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor FRESH » ma apr 13, 2015 12:07 pm

Piotr schreef:Nope, met keta is het gewoon veilig. Zo worst ketamine vaak met MDMA gecombineerd zonder problemen.


En na MDMA gebruik is het ook erg lekker! Dan komt het gevoel van je M weer een beetje terug is mijn ervaring :-)
FRESH
Offline
 

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Piotr » ma apr 13, 2015 12:33 pm

Ik heb eenmaal ketamine met MDMA gecombineerd, was mee mijn eerste keer ketamine tijdens mijn meest schandalige MDMA-avontuur. Het was uiterst interessant om het maar zacht uit te drukken, maar na een gram keta was ik er nog steeds niet uit of ik het ook echt leuk vond. Nadat de MDMA was uitgewerkt was ik uren doorgegaan op de keta, maar dat was ook niet echt noemenswaardig bijzonder. Werd er niet erg sociaal van.. :eek:
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor FRESH » ma apr 13, 2015 12:37 pm

haha pfff het wordt mij op een gegeven moment dan een beetje teveel, dan stop ik liever anders ga ik me zo beroerd voelen. Al is dat even een punt, na een kwartier zakt het dan wel weer, maar alsnog stop ik er dan maar mee.
Er zit wel verschil in welk soort keta je pakt trouwens..
FRESH
Offline
 

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor pimpel » wo apr 29, 2015 1:39 pm

*Helup..

Ik heb nu 2x in een half jaar tijd 4fa geprobeerd.
Beide keren met 180mg en een redose van 100mg.
Tijdens inname alles super.

Alleen ik heb me toch een lange dip van 4fa..
De dag na 4fa gaat alles aan me voorbij. Kan me weinig herinneren van de dag na 4fa.
de 3 dagen erna voel ik me alsof ik nog op een wolk loop.
Lijkt een beetje alsof je er niet helemaal bij bent.
Het is niet echt een dip, maar meer "afwezig" zijn.

Ben ik enige die bij 4fa dit ervaart na afloop?
pimpel
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: wo apr 29, 2015 12:41 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Chocoloco » do apr 30, 2015 8:29 pm

blow je tijdens/na het gebruik? Heb zelf 2x 4fa gedaan en er 1keer (heel veel) bij geblowed. Die dag erna was k super vaag. Toen ik dat de keer erna niet deed had ik eigenlijk nergens last van.
Avatar gebruiker
Chocoloco
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 844
Geregistreerd: di maart 11, 2014 6:33 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor pimpel » wo mei 13, 2015 3:37 pm

nope.. blow nooit, enige was paar glaasjes bier erbij
vaag toch? dat het zo kan verschillen per mens..

Ik gok toch dat mijn dopamine effect heftiger is als hij een ander
pimpel
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: wo apr 29, 2015 12:41 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Schepje » wo mei 13, 2015 3:43 pm

Fluor breekt heel slecht af in het lichaam. Het heeft een hoge elektronegativiteit.
Endorfine junky,
Avatar gebruiker
Schepje
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 711
Geregistreerd: do mei 15, 2014 8:00 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Italiano » wo mei 13, 2015 4:32 pm

Naphtha schreef:Fluor breekt heel slecht af in het lichaam. Het heeft een hoge elektronegativiteit.

Wat bedoel je hiermee? Het fluor atoom in 4-FA zal niet losraken in ons lichaam of tijdens de metabolisatie van 4-FA.
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Schepje » wo mei 13, 2015 4:58 pm

Italiano schreef:
Naphtha schreef:Fluor breekt heel slecht af in het lichaam. Het heeft een hoge elektronegativiteit.

Wat bedoel je hiermee? Het fluor atoom in 4-FA zal niet losraken in ons lichaam of tijdens de metabolisatie van 4-FA.


Oh, is wel interessant, dit was gewoon top of the dome. Kan het ook zo snel niet vinden dat ze letterlijk kunnen zeggen van een x hoeveelheid is teruggevonden in de urine. Post het vooral als je het kunt vinden.
Endorfine junky,
Avatar gebruiker
Schepje
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 711
Geregistreerd: do mei 15, 2014 8:00 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor frozentoast » wo mei 13, 2015 6:48 pm

Naphtha schreef:Oh, is wel interessant, dit was gewoon top of the dome. Kan het ook zo snel niet vinden dat ze letterlijk kunnen zeggen van een x hoeveelheid is teruggevonden in de urine. Post het vooral als je het kunt vinden.

Maakt verder niks uit, het komt gewoon als amfetamine(achtige) uit een urinetest.
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Schepje » wo mei 13, 2015 7:10 pm

"Waarom je (ze) dagen van de kaart bent (zijn)"
Endorfine junky,
Avatar gebruiker
Schepje
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 711
Geregistreerd: do mei 15, 2014 8:00 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor User1337 » wo mei 13, 2015 10:32 pm

pimpel schreef:*Helup..

Ik heb nu 2x in een half jaar tijd 4fa geprobeerd.
Beide keren met 180mg en een redose van 100mg.
Tijdens inname alles super.

Alleen ik heb me toch een lange dip van 4fa..
De dag na 4fa gaat alles aan me voorbij. Kan me weinig herinneren van de dag na 4fa.
de 3 dagen erna voel ik me alsof ik nog op een wolk loop.
Lijkt een beetje alsof je er niet helemaal bij bent.
Het is niet echt een dip, maar meer "afwezig" zijn.

Ben ik enige die bij 4fa dit ervaart na afloop?


Blijkbaar ben je erg gevoelig voor dingen als derealisatie enz, dus niet te vaak doen zou ik zeggen
User1337
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 205
Geregistreerd: di sep 23, 2014 1:57 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor J-C » do mei 14, 2015 10:55 pm

spikeycloud schreef:Ik denk dat ik voorlopig even stop met elke simulant behalve cafienne ik heb de laatste tijd extreem veel last van vermoeidheid en constante negatieve gedachtes en ontzettend slechte mood. Het lijkt dan of ik gewoon een hele stap terug heb genomen qua groei, ben dan onzeker, t lijkt net alsof ik dingen veel minder oppik moeilijker te focussen, dingen snappen etc.

Wel vreemd dat ik een van de enige ben die dit heeft op 2-FA, 4-fa en 3-phen. Maar zou niet weten waardoor t anders kan komen. Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat het door 2C-D komt.

Denk dat mijn dopamine systeem echt rust nodig heeft. Want bij de laatste keer voelde ik er bijna nix van (100 MG 2-FA), terwijl ik vroeger al 30 MG best goed voelde. Kwas daarna ook 1-2 weken hartstikke brak...zelfs me de cardio had ik veel meer moeite mee dan normaal..na 7 min vond ik het wel welletjes :eek:

Lijkt me toch niet echt gezond.


Hey man, hoe gaat het je??
Ik ken het gevoel hoor, niets meer kunnen onthouden, snel afgeleid zijn, niet meer kunnen focussen , geen zin in niets; neem eens 3 weken niets, ga wat meer sporten, eet gezond en je zal je veel beter voelen en je zal er ook veel beter uitzien!
Heb dat nu zelf ondervonden en de afkicks zijn het echt niet waard!
Laat maar iets weten hé x
J-C
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 127
Geregistreerd: vr feb 10, 2012 9:20 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor spikeycloud » di mei 26, 2015 11:55 am

Italiano schreef:
Naphtha schreef:Fluor breekt heel slecht af in het lichaam. Het heeft een hoge elektronegativiteit.

Wat bedoel je hiermee? Het fluor atoom in 4-FA zal niet losraken in ons lichaam of tijdens de metabolisatie van 4-FA.


Klopt wat ik er van begrepen had -> je pist en zweet als het goed is gewoon precies het zelfde uit :P

J-C schreef:Hey man, hoe gaat het je??
Ik ken het gevoel hoor, niets meer kunnen onthouden, snel afgeleid zijn, niet meer kunnen focussen , geen zin in niets; neem eens 3 weken niets, ga wat meer sporten, eet gezond en je zal je veel beter voelen en je zal er ook veel beter uitzien!
Heb dat nu zelf ondervonden en de afkicks zijn het echt niet waard!
Laat maar iets weten hé x


Het gaat de laatste tijd stukken beter, nog wel regelmatig aan een stim of 2Cx, maar sport ook veel meer eet gezonder dat scheelt toch een heleboel. Toch zal het wel wat minder mogen, maarja binnenkort staat t Tag festival en Wish Outdoor ook weer voor de deur en ga daar niet 3 dagen op alcohol staan :roll2:
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor HieronymusIV » vr jun 05, 2015 6:06 pm

Spul is kk heftig.. mdma achtig
Avatar gebruiker
HieronymusIV
HIV negatief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 831
Geregistreerd: wo apr 06, 2011 2:09 pm
Woonplaats: Plaatswoon

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Maus » vr jun 05, 2015 10:47 pm

HieronymusIV schreef:Spul is kk heftig.. mdma achtig

Over welke doseringen praat je dan? 8-)
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor HieronymusIV » vr jun 05, 2015 11:02 pm

weet ik echt niet meer.

Ik had toen zo'n buisje bij de smartshop gekocht waar duidelijk op stond '' NIET VOOR CONSUMPTIE''

en ik had er dus 1 op en ging behoorlijk hard. Maar niet 'vervelend'hard zegmaar.
Avatar gebruiker
HieronymusIV
HIV negatief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 831
Geregistreerd: wo apr 06, 2011 2:09 pm
Woonplaats: Plaatswoon

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Fool » za jun 06, 2015 1:03 am

Ik heb in een smartshop gehoord dat in hun buisjes 300 milligram zat en voor twee personen bedoeld was. Als jouw smartshop dezelfde flesjes had is 't niet zo raar dat je er flink hard van ging. :P
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Blaat » vr jun 26, 2015 12:19 pm

Ik zal me even voorstellen. Ik ben een vrouw van 26 die nu al geruime tijd naar feestjes toe gaat.
Tot nu toe heb ik alleen nog maar XTC gebruikt op feestjes. Prima spul maar merk dat ik er toch een beetje op uitgekeken raak en het tijd is voor iets nieuws.

Nu heb ik voor a.s. zaterdag 4FMP op de kop weten te tikken. Ik heb capsules gekregen van 180MG per stuk. Na het lezen van ervaringen van andere blijkt dit toch aardig hoog te zijn. Het liefst wil ik gewoon een keer een capsule innemen en daar het dan ook maar de hele avond mee te doen. Kan het zo zijn dat ik ontzettend hard ga op 180MG 4fmp? Kan natuurlijk ook nog de capsules open snijden maar dan heb ik geen idee meer hoeveel ik nou precies inneem (uiteraard minder dan 180mg).

Voor XTC heb ik een behoorlijke tolerantie opgebouwd. Neem nu toch al gauw 2 pillen van 160 mg verspreid over een dag in :shock: ...
Blaat
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: vr jun 26, 2015 12:14 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Blaat » vr jun 26, 2015 2:29 pm

Aan de drie maanden regel houdt ik mij ook. Het komt weleens voor dat het 2 maanden wordt tijdens het festival seizoen.
Die twee pillen van 160mg moet je zien in een tijdsbestek van +/- 11 uur en dan een halfje per keer.

Heb ook nog blauwe defqons liggen van 220 mg (uit mijn hoofd) dat kan ik het prima de hele dag op vol houden met 1 pil maar wordt daar altijd ziek van.

Maar om terug te komen op mijn vraag. Een 4-FMP capsule van 180 mg is dat te veel of te doen? Ik hou het dan ook maar bij een voor de hele dag en zonder combinatie met alcohol of andere drugs.
Blaat
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: vr jun 26, 2015 12:14 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Partypipo » vr jun 26, 2015 5:24 pm

Blaat schreef:Aan de drie maanden regel houdt ik mij ook. Het komt weleens voor dat het 2 maanden wordt tijdens het festival seizoen.
Die twee pillen van 160mg moet je zien in een tijdsbestek van +/- 11 uur en dan een halfje per keer.

Heb ook nog blauwe defqons liggen van 220 mg (uit mijn hoofd) dat kan ik het prima de hele dag op vol houden met 1 pil maar wordt daar altijd ziek van.

Maar om terug te komen op mijn vraag. Een 4-FMP capsule van 180 mg is dat te veel of te doen? Ik hou het dan ook maar bij een voor de hele dag en zonder combinatie met alcohol of andere drugs.


Tolerantie bouw je op wanneer je óf te vaak neemt (minder dan 3 maanden pauze, en 2 maanden pauze omdat het toevallig zomer is is nog steeds niet tof voor je hersenen) óf te veel, zoals 2 pillen in een tijdsbestek van 11 uur. Mdma duurt zo'n 4-5 uur. Bijnemen resulteert vooral in vager worden. Door de acute tolerantie die mdma veroorzaakt heeft het geen zin bij te blijven pakken voor de mdma love feelings. Als het gaat om dans energie kan je beter gewoon aan de speed gaan, of inderdaad 4-fa. Als het gaat km euforisch te zijn kan je beter 2C-D droppen na de mdma, daarmee rek je de euforie uit. En anders gewoon psychedelische dingen met een body high, zoals LSD of AL-LAD. Uit ervaring kan ik zeggen dat je AL-LAD euforie gewoon een uurtje of 12 aanhoudt na 2x 150 mics, ingenomen met een paar uur tijd ertussen.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Partypipo » za jun 27, 2015 7:49 pm

MoonLiquid schreef:Ja maar psychedelica moet je ook net aankunnen en klaar voor zijn. Vind psychedelica droppen op een feest niet echt wat voor beginners om eerlijk te zijn.
Partypipo schreef:
Blaat schreef:Aan de drie maanden regel houdt ik mij ook. Het komt weleens voor dat het 2 maanden wordt tijdens het festival seizoen.
Die twee pillen van 160mg moet je zien in een tijdsbestek van +/- 11 uur en dan een halfje per keer.

Heb ook nog blauwe defqons liggen van 220 mg (uit mijn hoofd) dat kan ik het prima de hele dag op vol houden met 1 pil maar wordt daar altijd ziek van.

Maar om terug te komen op mijn vraag. Een 4-FMP capsule van 180 mg is dat te veel of te doen? Ik hou het dan ook maar bij een voor de hele dag en zonder combinatie met alcohol of andere drugs.


Tolerantie bouw je op wanneer je óf te vaak neemt (minder dan 3 maanden pauze, en 2 maanden pauze omdat het toevallig zomer is is nog steeds niet tof voor je hersenen) óf te veel, zoals 2 pillen in een tijdsbestek van 11 uur. Mdma duurt zo'n 4-5 uur. Bijnemen resulteert vooral in vager worden. Door de acute tolerantie die mdma veroorzaakt heeft het geen zin bij te blijven pakken voor de mdma love feelings. Als het gaat om dans energie kan je beter gewoon aan de speed gaan, of inderdaad 4-fa. Als het gaat km euforisch te zijn kan je beter 2C-D droppen na de mdma, daarmee rek je de euforie uit. En anders gewoon psychedelische dingen met een body high, zoals LSD of AL-LAD. Uit ervaring kan ik zeggen dat je AL-LAD euforie gewoon een uurtje of 12 aanhoudt na 2x 150 mics, ingenomen met een paar uur tijd ertussen.


Nee, is misschien ook wel zo en ik weet dat psychedelica niet voor iedereen weggelegd is en zeker niet in de drukte en chaos van een festival. Maar voor mijzelf is psychedelica echt super lekker op een festival. Van XTC word ik altijd zo sloom en hangerig en wil het liefst veel zitten. Ik voel me dan echt super lekker, maar dansen ofzo gaat het echt niet meer worden voor mij. En van psychedelica wel! Euforie als een malle, veel energie, dansen voelt ook echt lekker! Heeeeerliijk! Maar dan dus wel psychedelica met body high en niet met body load, want anders zit ik, net als met XTC, stil aan de kant te genieten van hoe ik me voel zonder zin om te dansen.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Blaat » di jun 30, 2015 8:19 pm

Bedankt voor de reacties!
Zaterdag 4fmp geprobeerd en beviel me goed. 6 uurtjes lang veel energie gehad en vooral een grote drang om met iedereen te praten. Een echt euforisch gevoel kreeg ik er niet van maar miste het ook niet. De tintelingen waar de meeste het over hebben had ik met vlagen wat best lekker is.

Zeker voor herhaling vatbaar. Xtc blijft voorlopig even in de kast vooral op festivals. Vind het thuis gebruik nog wel grappig af en toe met een groep vrienden. Verder heb ik nog niet echt andere dingen geprobeerd. Misschien in de toekomst een keertje speed. Ga zelf naar de wat hardere feesten toe (hardstyle, hardcore) en dat is geen locatie om aan de kant te gaan zitten vanwege de vaagheid van de xtc.
Blaat
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: vr jun 26, 2015 12:14 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner