Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Amvitamientje » do apr 28, 2016 11:55 am

Tripkipje schreef:Voor de volgende keer maar ff checken of ik zeker weten nog melatonine heb liggen.

Dit zal geen wonderen verrichten denk ik.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Kip » do apr 28, 2016 2:40 pm

Amvitamientje schreef:
Tripkipje schreef:Voor de volgende keer maar ff checken of ik zeker weten nog melatonine heb liggen.

Dit zal geen wonderen verrichten denk ik.

Hmm ik ken mensen die zelfs na pep met wat melatonine kunnen slapen. Ach, het is het proberen waard.
Hypnotized.
Avatar gebruiker
Kip
Pro mod
Moderator
Offline
 
Posts: 2074
Geregistreerd: di maart 29, 2016 8:24 pm
Woonplaats: The Happy World Of Haribo

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor FRESH » do apr 28, 2016 3:47 pm

Tripkipje schreef:
Amvitamientje schreef:
Tripkipje schreef:Voor de volgende keer maar ff checken of ik zeker weten nog melatonine heb liggen.

Dit zal geen wonderen verrichten denk ik.

Hmm ik ken mensen die zelfs na pep met wat melatonine kunnen slapen. Ach, het is het proberen waard.


Slechte pep dan 8-)
FRESH
Offline
 

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Amvitamientje » do apr 28, 2016 3:52 pm

Tripkipje schreef:Hmm ik ken mensen die zelfs na pep met wat melatonine kunnen slapen.

Dat lukt mij soms ook, alleen had ik zonder melatonine ook wel geslapen.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Zinnentuimel » do apr 28, 2016 5:24 pm

Tripkipje schreef:Jongens jongens wat heb ik een prachtige dag gehad. Heerlijk lange piek gehad, na zo'n 2,5/3 uur de halve dosis bijgepakt en dat had eigenlijk wel iets later gekund want ik ging op een gegeven moment echt knetterhard. Zou nu prima kunnen gaan slapen maar dat doe ik niet omdat ik nog heerlijk van de laatste roes lig te genieten :) Zoals ook al vaak gezegd is, is de comedown echt helemaaal niet vervelend. Voor mij geen mdma/xtc meer!

Tof om te horen!
Hoeveel mg had je gebruikt?

Ik heb gister voor het eerst 4-FA gebruikt (150mg) en ik moet zeggen dat de effecten me wat tegenvielen. Heb wel enige ervaring met MDMA, maar de laatste keer was 3 maanden geleden, dus zal niet veel tolerantie hebben. Ik merkte zeker wel effecten: lekker warm, willen praten, veel energie, geen pijnlijke voeten meer en heerlijk kunnen dansen, maar dat heb ik van pep ook. De MDMA-achtige effecten van 4-FA die sommigen omschrijven heb ik niet gemerkt. Daarmee doel ik op de euforie en het opgaan in de muziek. Hier had ik me bij voorbaat al niet op ingesteld, zodat ik niet teleurgesteld zou raken, maar ik vond de effecten echt ontzettend subtiel.

Nou is mijn vraag: heb ik te weinig gebruikt of juist teveel? Ik weet helaas niet hoe puur het is, maar het is mooi wit en ruikt niet vies, wel chemisch. Ik las dat bij hoge doseringen het pep-effect overheerst, maar zelfs dat echte pep-gevoel heb ik niet ervaren. Vond het wel leuk genoeg om het nogmaals te proberen, dus tips zijn welkom.
Avatar gebruiker
Zinnentuimel
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 84
Geregistreerd: di dec 01, 2015 7:19 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor TattooBoy » do apr 28, 2016 5:51 pm

Wij willen eind zomer toch de 4f capsules proberen. Zijn ze dan nog bruikbaar /houdbaar? Bewaar het net als xtc in een afgesloten zakje in een kastje in de slaapkamer
TattooBoy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 82
Geregistreerd: do nov 19, 2015 9:05 am

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Fool » do apr 28, 2016 6:21 pm

Amvitamientje schreef:
Fool schreef:
Amvitamientje schreef:Ik lees op onbetrouwbare (!) websites dat in de flux meuk zo'n ongeveer 150-160 mg 4-FA bevat.

Ik ken een smartshop die 4-FA buisjes met 300mg verkocht!


Niet van Flux neem ik aan.

Ik heb geen idee wat voor buisjes dat waren, alleen dat het 5ml was.
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor djeemen » do apr 28, 2016 6:26 pm

TattooBoy schreef:Wij willen eind zomer toch de 4f capsules proberen. Zijn ze dan nog bruikbaar /houdbaar? Bewaar het net als xtc in een afgesloten zakje in een kastje in de slaapkamer


Ja ze zijn dan nog bruikbaar.
Perspectief is alles.
djeemen
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 620
Geregistreerd: di apr 29, 2014 12:29 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor omerobert » do apr 28, 2016 7:40 pm

Dropthebeat schreef:Ik heb gister voor het eerst 4-FA gebruikt (150mg) en ik moet zeggen dat de effecten me wat tegenvielen. Heb wel enige ervaring met MDMA, maar de laatste keer was 3 maanden geleden, dus zal niet veel tolerantie hebben. Ik merkte zeker wel effecten: lekker warm, willen praten, veel energie, geen pijnlijke voeten meer en heerlijk kunnen dansen, maar dat heb ik van pep ook. De MDMA-achtige effecten van 4-FA die sommigen omschrijven heb ik niet gemerkt. Daarmee doel ik op de euforie en het opgaan in de muziek. Hier had ik me bij voorbaat al niet op ingesteld, zodat ik niet teleurgesteld zou raken, maar ik vond de effecten echt ontzettend subtiel.

Nou is mijn vraag: heb ik te weinig gebruikt of juist teveel? Ik weet helaas niet hoe puur het is, maar het is mooi wit en ruikt niet vies, wel chemisch. Ik las dat bij hoge doseringen het pep-effect overheerst, maar zelfs dat echte pep-gevoel heb ik niet ervaren. Vond het wel leuk genoeg om het nogmaals te proberen, dus tips zijn welkom.


150 mg zou je wel iets van euforische effecten van moeten voelen. Heb je in het verleden MDMA 'misbruikt'? In de zin van: regelmatig de '3 maanden pauze vuistregel' negeren? Zelf heb ik 2-3 jaar terug ook teveel MDMA-achtige stoffen te snel achter elkaar gebruikt en ervaar ook niet meer heel veel euforie als ik nog zoiets gebruik als MDMA of 4-FA. Die tolerantie is echt niet na 3 maanden vertrekken helaas.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 704
Geregistreerd: ma okt 22, 2012 12:46 pm
Woonplaats: Ja

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor djeemen » do apr 28, 2016 10:37 pm

omerobert schreef:150 mg zou je wel iets van euforische effecten van moeten voelen. Heb je in het verleden MDMA 'misbruikt'? In de zin van: regelmatig de '3 maanden pauze vuistregel' negeren? Zelf heb ik 2-3 jaar terug ook teveel MDMA-achtige stoffen te snel achter elkaar gebruikt en ervaar ook niet meer heel veel euforie als ik nog zoiets gebruik als MDMA of 4-FA. Die tolerantie is echt niet na 3 maanden vertrekken helaas.


Tolerantie is tijdelijk, schade permanent. Welke van de 2 zal het zijn?
Perspectief is alles.
djeemen
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 620
Geregistreerd: di apr 29, 2014 12:29 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Kip » vr apr 29, 2016 8:37 am

Dropthebeat schreef:
Tripkipje schreef:Jongens jongens wat heb ik een prachtige dag gehad. Heerlijk lange piek gehad, na zo'n 2,5/3 uur de halve dosis bijgepakt en dat had eigenlijk wel iets later gekund want ik ging op een gegeven moment echt knetterhard. Zou nu prima kunnen gaan slapen maar dat doe ik niet omdat ik nog heerlijk van de laatste roes lig te genieten :) Zoals ook al vaak gezegd is, is de comedown echt helemaaal niet vervelend. Voor mij geen mdma/xtc meer!

Tof om te horen!
Hoeveel mg had je gebruikt?


Ik ben begonnen met 170 en na 2.5 uur ongeveer nog 85 bijgenomen. Zeker wel euforie ervaren, meer dan ik met xtc/mdma heb.
Ik denk achteraf dat het wel iets minder had gemogen, ging toch wel heel hard :mrgreen: .
Ik denk dat ik voor de volgende keer de begindosis iets opschroef en dan kijk of ik nog iets bij wil hebben, maar dan wel minder dan de 85 mg van de vorige keer haha.
Hypnotized.
Avatar gebruiker
Kip
Pro mod
Moderator
Offline
 
Posts: 2074
Geregistreerd: di maart 29, 2016 8:24 pm
Woonplaats: The Happy World Of Haribo

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor FRESH » vr apr 29, 2016 10:43 am

Dropthebeat schreef:Nou is mijn vraag: heb ik te weinig gebruikt of juist teveel? Ik weet helaas niet hoe puur het is, maar het is mooi wit en ruikt niet vies, wel chemisch. Ik las dat bij hoge doseringen het pep-effect overheerst, maar zelfs dat echte pep-gevoel heb ik niet ervaren. Vond het wel leuk genoeg om het nogmaals te proberen, dus tips zijn welkom.


150mg is op zich een prima dosering, maar misschien had je net wat meer effect gehad met bijv. 160mg of 170mg (ligt aan het % van de 4-FMP).

Het viel je wat tegen omdat je verwachtingen te hoog gespannen waren. Je moet het echt niet gaan vergelijken met MDMA of amfetamine. Tuurlijk valt het dan tegen als je content met die andere middelen bent :-) Waardeer de stof op zichzelf. Je kan wat spelen met je milligrammen, dan zullen bepaalde effecten meer aanwezig zijn. Maar hoe meer 4-FMP je neemt, hoe minder het op MDMA lijkt en meer op speed.
FRESH
Offline
 

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Zinnentuimel » vr apr 29, 2016 11:36 am

Wat tolerantie/schade betreft: heb nu in totaal zes keer MDMA gebruikt en de drie maanden regel twee keer overschreden. Zou het frappant vinden als dit ervoor gezorgd heeft dat ik van 4-FA geen euforie ervaar. Drie maanden geleden heb ik voor het laatst MDMA gebruikt en toen was de euforie volop aanwezig. Ben toen 7 uurtjes lekker gegaan op ongeveer 120 mg (ik weeg 55 kg). Moet wel zeggen dat ik bijna altijd een keertje bijpak.

FRESH schreef:Het viel je wat tegen omdat je verwachtingen te hoog gespannen waren. Je moet het echt niet gaan vergelijken met MDMA of amfetamine.

Ik had me er eigenlijk juist op ingesteld dat ik er niet zo veel van zou voelen en ook geen MDMA-euforie zou ervaren, omdat ik van meerdere vrienden weet dat zij met 4-FA altijd zo'n net-niet-gevoel hebben, alsof de piek niet helemaal doorzet.

Toch lees je op internet dat veel mensen met 4-FA de eerste paar uurtjes euforie ervaren en dat de effecten vergelijkbaar zijn met die van MDMA en amfetamine. Daarom vind ik het ergens wel opmerkelijk dat ik met mijn dosis nauwelijks euforie heb ervaren. Heb ook niet ervaren dat ik "hard ging", zoals Tripkipje omschrijft, alleen subtiele (maar wel lekkere) effecten. Misschien verwacht ik door de verhalen op internet ook wel iets van 4-FA wat het mij niet kan geven. Zou natuurlijk ook nog kunnen liggen aan iemands definitie van euforie. Of aan het koude/natte weer van afgelopen woensdag, want daar werd ik ook niet bepaald vrolijk van :(

FRESH schreef:Je kan wat spelen met je milligrammen, dan zullen bepaalde effecten meer aanwezig zijn. Maar hoe meer 4-FMP je neemt, hoe minder het op MDMA lijkt en meer op speed.

Goed om te weten, thanks! :)
Laatst bijgewerkt door Zinnentuimel op vr apr 29, 2016 5:16 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Zinnentuimel
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 84
Geregistreerd: di dec 01, 2015 7:19 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor cojiro » vr apr 29, 2016 11:41 am

Ik ervaar anders hevigere euforie op 4-fa dan op mdma. Maar dat zal ook wel deels uit mezelf komen: ik word gewoon godsgruwelijk gelukkig van de realisatie dat ik niet volledig van de wereld aan het wausen ben.
Paper glad, geen vouwtjes
Speed is troep en ik heb er een half jaar van mijn leven aan verspild. Laat het liggen.
Avatar gebruiker
cojiro
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 926
Geregistreerd: za jan 11, 2014 3:15 am
Woonplaats: Utrecht

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Zinnentuimel » vr apr 29, 2016 3:04 pm

cojiro schreef:Ik ervaar anders hevigere euforie op 4-fa dan op mdma. Maar dat zal ook wel deels uit mezelf komen: ik word gewoon godsgruwelijk gelukkig van de realisatie dat ik niet volledig van de wereld aan het wausen ben.

Haha, dat is ook wat ik zo fijn vind aan pep. Dan ben je nog enigszins helder en krijg je zoveel mogelijk van het feestje mee. Daarom was ik ook zo benieuwd naar 4-FA, maar de keren dat ik pep heb gebruikt voelde ik meer euforie dan de eerste keer 4-FA. Over een paar maanden maar eens in de herkansing met een iets hogere dosis. Ben benieuwd.
Avatar gebruiker
Zinnentuimel
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 84
Geregistreerd: di dec 01, 2015 7:19 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Kip » vr apr 29, 2016 6:16 pm

Dropthebeat schreef:
cojiro schreef:Ik ervaar anders hevigere euforie op 4-fa dan op mdma. Maar dat zal ook wel deels uit mezelf komen: ik word gewoon godsgruwelijk gelukkig van de realisatie dat ik niet volledig van de wereld aan het wausen ben.

Haha, dat is ook wat ik zo fijn vind aan pep. Dan ben je nog enigszins helder en krijg je zoveel mogelijk van het feestje mee. Daarom was ik ook zo benieuwd naar 4-FA, maar de keren dat ik pep heb gebruikt voelde ik meer euforie dan de eerste keer 4-FA. Over een paar maanden maar eens in de herkansing met een iets hogere dosis. Ben benieuwd.

Ik ben 2 weken van te voren begonnen met 5-htp slikken. 2 dagen van te voren mee gestopt (zou evt gevaarlijk kunnen zijn anders had ik vernomen). Misschien dat dat ook een optie voor jou is?
Hypnotized.
Avatar gebruiker
Kip
Pro mod
Moderator
Offline
 
Posts: 2074
Geregistreerd: di maart 29, 2016 8:24 pm
Woonplaats: The Happy World Of Haribo

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor omerobert » vr apr 29, 2016 10:42 pm

djeemen schreef:
omerobert schreef:150 mg zou je wel iets van euforische effecten van moeten voelen. Heb je in het verleden MDMA 'misbruikt'? In de zin van: regelmatig de '3 maanden pauze vuistregel' negeren? Zelf heb ik 2-3 jaar terug ook teveel MDMA-achtige stoffen te snel achter elkaar gebruikt en ervaar ook niet meer heel veel euforie als ik nog zoiets gebruik als MDMA of 4-FA. Die tolerantie is echt niet na 3 maanden vertrekken helaas.


Tolerantie is tijdelijk, schade permanent. Welke van de 2 zal het zijn?


Tolerantie is toch (ook) een vorm van schade die niet perse onomkeerbaar is?
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 704
Geregistreerd: ma okt 22, 2012 12:46 pm
Woonplaats: Ja

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor djeemen » vr apr 29, 2016 11:10 pm

Tsja het hangt wel een beetje af van wat voor definities je zelf aan houdt. Ik kan me ook wel wat bij wat jij zegt voorstellen.
Perspectief is alles.
djeemen
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 620
Geregistreerd: di apr 29, 2014 12:29 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Perry » vr apr 29, 2016 11:18 pm

Permanente schade en herstelbare schade zijn beide mogelijk, zover ik weet. Bij permanente schade moet je denken aan het volledig afsterven van een neuron. In beide gevallen draagt het bij aan de tolerantie die optreedt. Daarnaast heb je nog uitputting, down- en up-regulatie en vast wel meer factoren, maar dit is de basis en ik heb geen zin er nu over te lezen.
Spoiler! :
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Kip » za mei 07, 2016 8:35 pm

Heeft iemand eigenlijk enig idee wat er bij dat flux in zit om het vloeibaar te maken? Of wat er nou überhaupt precies allemaal in zit? :p
Hypnotized.
Avatar gebruiker
Kip
Pro mod
Moderator
Offline
 
Posts: 2074
Geregistreerd: di maart 29, 2016 8:24 pm
Woonplaats: The Happy World Of Haribo

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Fool » za mei 07, 2016 8:56 pm

Water?

Een beetje zoals je suiker in een kopje thee gooit.
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor fredrik » za mei 07, 2016 9:07 pm

Snuiven met een snotneus
Avatar gebruiker
fredrik
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 435
Geregistreerd: za nov 14, 2015 5:44 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Kip » za mei 07, 2016 9:48 pm

Fool schreef:Water?

Een beetje zoals je suiker in een kopje thee gooit.

Haha ja dat leek mij ook logisch maar ik hoorde van een kennis dat de smaak tussen poeder 4-fa en flux erg verschilt. Vandaar dat ik nieuwsgierig was.
Hypnotized.
Avatar gebruiker
Kip
Pro mod
Moderator
Offline
 
Posts: 2074
Geregistreerd: di maart 29, 2016 8:24 pm
Woonplaats: The Happy World Of Haribo

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor fredrik » za mei 07, 2016 10:26 pm

Je moet gewoon niet zeiken over dat drugs vies zijn. Ze geven je anders een verdomd lekker gevoel terug en die smaak proef je maar eventjes. Je moet het er maar gewoon voor over hebben. Je moet in het leven nou eenmaal soms iets minder leuks doen om het daarna veel leuker te hebben. Neem de ontmaagding van een meid als voorbeeld, even tandjes op elkaar maar daarna word alles beter.
Avatar gebruiker
fredrik
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 435
Geregistreerd: za nov 14, 2015 5:44 pm

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Kip » zo mei 08, 2016 6:19 pm

Ik vraag me af waar je mij ziet zeuren dat drugs vies zijn?
Hypnotized.
Avatar gebruiker
Kip
Pro mod
Moderator
Offline
 
Posts: 2074
Geregistreerd: di maart 29, 2016 8:24 pm
Woonplaats: The Happy World Of Haribo

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Amvitamientje » zo mei 08, 2016 7:42 pm

Ja, met water. Staat op de verpakking.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Kip » zo mei 08, 2016 7:54 pm

Betekent dat dan ook dat wanneer ik zelf 4-fa poeder op zou willen lossen met water, dit gewoon redelijke tijd houdbaar is (mits vacuüm uiteraard)?
Hypnotized.
Avatar gebruiker
Kip
Pro mod
Moderator
Offline
 
Posts: 2074
Geregistreerd: di maart 29, 2016 8:24 pm
Woonplaats: The Happy World Of Haribo

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Amvitamientje » zo mei 08, 2016 8:30 pm

Ja hoor dat kan. Evt met gekookt (demi)water.

Of je doet het in capsules?
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Bonke » zo mei 08, 2016 9:21 pm

Bah, van de week op tv een artikel gezien, meen van de NOS, dit zal wel weer snel door de media helemaal kapot gemaakt worden. :#: Of wellicht RS af... :)
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Kip » zo mei 08, 2016 9:43 pm

Amvitamientje schreef:Ja hoor dat kan. Evt met gekookt (demi)water.

Of je doet het in capsules?

Top dankje. Wilde het niet echt gaan uitvoeren in de praktijk eigenlijk, was meer nieuwsgierig :) Maar wel goed om te weten!
Heb zelf nogal moeite met het doorslikken van pillen/capsules/bommetjes zonder water en bij veel gelegenheden waar ik 4-fa zou willen gebruiken is er op de toiletten geen stromend water.
Wordt een beetje wikken en wegen voor de volgende keer wat ik nou precies ga doen, aangezien het wel slecht is om zo door te slikken voor je tanden en slokdarm.
Hypnotized.
Avatar gebruiker
Kip
Pro mod
Moderator
Offline
 
Posts: 2074
Geregistreerd: di maart 29, 2016 8:24 pm
Woonplaats: The Happy World Of Haribo

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner