Tripkipje schreef:Voor de volgende keer maar ff checken of ik zeker weten nog melatonine heb liggen.
Dit zal geen wonderen verrichten denk ik.
Tripkipje schreef:Voor de volgende keer maar ff checken of ik zeker weten nog melatonine heb liggen.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Tripkipje schreef:Voor de volgende keer maar ff checken of ik zeker weten nog melatonine heb liggen.
Tripkipje schreef:Amvitamientje schreef:Tripkipje schreef:Voor de volgende keer maar ff checken of ik zeker weten nog melatonine heb liggen.
Hmm ik ken mensen die zelfs na pep met wat melatonine kunnen slapen. Ach, het is het proberen waard.
Tripkipje schreef:Hmm ik ken mensen die zelfs na pep met wat melatonine kunnen slapen.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Tripkipje schreef:Jongens jongens wat heb ik een prachtige dag gehad. Heerlijk lange piek gehad, na zo'n 2,5/3 uur de halve dosis bijgepakt en dat had eigenlijk wel iets later gekund want ik ging op een gegeven moment echt knetterhard. Zou nu prima kunnen gaan slapen maar dat doe ik niet omdat ik nog heerlijk van de laatste roes lig te genieten Zoals ook al vaak gezegd is, is de comedown echt helemaaal niet vervelend. Voor mij geen mdma/xtc meer!
Amvitamientje schreef:Fool schreef:Amvitamientje schreef:Ik lees op onbetrouwbare (!) websites dat in de flux meuk zo'n ongeveer 150-160 mg 4-FA bevat.
Ik ken een smartshop die 4-FA buisjes met 300mg verkocht!
Niet van Flux neem ik aan.
TattooBoy schreef:Wij willen eind zomer toch de 4f capsules proberen. Zijn ze dan nog bruikbaar /houdbaar? Bewaar het net als xtc in een afgesloten zakje in een kastje in de slaapkamer
Dropthebeat schreef:Ik heb gister voor het eerst 4-FA gebruikt (150mg) en ik moet zeggen dat de effecten me wat tegenvielen. Heb wel enige ervaring met MDMA, maar de laatste keer was 3 maanden geleden, dus zal niet veel tolerantie hebben. Ik merkte zeker wel effecten: lekker warm, willen praten, veel energie, geen pijnlijke voeten meer en heerlijk kunnen dansen, maar dat heb ik van pep ook. De MDMA-achtige effecten van 4-FA die sommigen omschrijven heb ik niet gemerkt. Daarmee doel ik op de euforie en het opgaan in de muziek. Hier had ik me bij voorbaat al niet op ingesteld, zodat ik niet teleurgesteld zou raken, maar ik vond de effecten echt ontzettend subtiel.
Nou is mijn vraag: heb ik te weinig gebruikt of juist teveel? Ik weet helaas niet hoe puur het is, maar het is mooi wit en ruikt niet vies, wel chemisch. Ik las dat bij hoge doseringen het pep-effect overheerst, maar zelfs dat echte pep-gevoel heb ik niet ervaren. Vond het wel leuk genoeg om het nogmaals te proberen, dus tips zijn welkom.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert schreef:150 mg zou je wel iets van euforische effecten van moeten voelen. Heb je in het verleden MDMA 'misbruikt'? In de zin van: regelmatig de '3 maanden pauze vuistregel' negeren? Zelf heb ik 2-3 jaar terug ook teveel MDMA-achtige stoffen te snel achter elkaar gebruikt en ervaar ook niet meer heel veel euforie als ik nog zoiets gebruik als MDMA of 4-FA. Die tolerantie is echt niet na 3 maanden vertrekken helaas.
Dropthebeat schreef:Tripkipje schreef:Jongens jongens wat heb ik een prachtige dag gehad. Heerlijk lange piek gehad, na zo'n 2,5/3 uur de halve dosis bijgepakt en dat had eigenlijk wel iets later gekund want ik ging op een gegeven moment echt knetterhard. Zou nu prima kunnen gaan slapen maar dat doe ik niet omdat ik nog heerlijk van de laatste roes lig te genieten Zoals ook al vaak gezegd is, is de comedown echt helemaaal niet vervelend. Voor mij geen mdma/xtc meer!
Tof om te horen!
Hoeveel mg had je gebruikt?
Dropthebeat schreef:Nou is mijn vraag: heb ik te weinig gebruikt of juist teveel? Ik weet helaas niet hoe puur het is, maar het is mooi wit en ruikt niet vies, wel chemisch. Ik las dat bij hoge doseringen het pep-effect overheerst, maar zelfs dat echte pep-gevoel heb ik niet ervaren. Vond het wel leuk genoeg om het nogmaals te proberen, dus tips zijn welkom.
FRESH schreef:Het viel je wat tegen omdat je verwachtingen te hoog gespannen waren. Je moet het echt niet gaan vergelijken met MDMA of amfetamine.
FRESH schreef:Je kan wat spelen met je milligrammen, dan zullen bepaalde effecten meer aanwezig zijn. Maar hoe meer 4-FMP je neemt, hoe minder het op MDMA lijkt en meer op speed.
cojiro schreef:Ik ervaar anders hevigere euforie op 4-fa dan op mdma. Maar dat zal ook wel deels uit mezelf komen: ik word gewoon godsgruwelijk gelukkig van de realisatie dat ik niet volledig van de wereld aan het wausen ben.
Dropthebeat schreef:cojiro schreef:Ik ervaar anders hevigere euforie op 4-fa dan op mdma. Maar dat zal ook wel deels uit mezelf komen: ik word gewoon godsgruwelijk gelukkig van de realisatie dat ik niet volledig van de wereld aan het wausen ben.
Haha, dat is ook wat ik zo fijn vind aan pep. Dan ben je nog enigszins helder en krijg je zoveel mogelijk van het feestje mee. Daarom was ik ook zo benieuwd naar 4-FA, maar de keren dat ik pep heb gebruikt voelde ik meer euforie dan de eerste keer 4-FA. Over een paar maanden maar eens in de herkansing met een iets hogere dosis. Ben benieuwd.
djeemen schreef:omerobert schreef:150 mg zou je wel iets van euforische effecten van moeten voelen. Heb je in het verleden MDMA 'misbruikt'? In de zin van: regelmatig de '3 maanden pauze vuistregel' negeren? Zelf heb ik 2-3 jaar terug ook teveel MDMA-achtige stoffen te snel achter elkaar gebruikt en ervaar ook niet meer heel veel euforie als ik nog zoiets gebruik als MDMA of 4-FA. Die tolerantie is echt niet na 3 maanden vertrekken helaas.
Tolerantie is tijdelijk, schade permanent. Welke van de 2 zal het zijn?
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
Fool schreef:Water?
Een beetje zoals je suiker in een kopje thee gooit.
Amvitamientje schreef:Ja hoor dat kan. Evt met gekookt (demi)water.
Of je doet het in capsules?
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten