Als je nou 3 capsules openmaakt en de inhoud over 4 capsules verdeelt, heb je mooi 4 dosissen van 135mg

Moet je wel even een lege capsule regelen.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
COS schreef:Afgelopen weekend gebruikt tijdens een feestje op ADE.
Het was leuk maar de euforie bleef bij mij maar 2/3 uur hangen, daarna kreeg ik alleen de speedy effecten. Dat was ook best aangenaam
Ik heb toen een cap van 140 mg genomen een redose gedaan op de after van 70mg. In totaal 200mg. Ik heb heerlijk kunnen slapen toen ik thuis kwam en had dus gelukkig niet de verwachte plafonddienst.
Oh, en een vriend van me heeft dezelfde dosering genomen maar voelde helemaal niks? Iemand een verklaring hiervoor?
noxcoaster schreef:COS schreef:Afgelopen weekend gebruikt tijdens een feestje op ADE.
Het was leuk maar de euforie bleef bij mij maar 2/3 uur hangen, daarna kreeg ik alleen de speedy effecten. Dat was ook best aangenaam
Ik heb toen een cap van 140 mg genomen een redose gedaan op de after van 70mg. In totaal 210mg. Ik heb heerlijk kunnen slapen toen ik thuis kwam en had dus gelukkig niet de verwachte plafonddienst.
Oh, en een vriend van me heeft dezelfde dosering genomen maar voelde helemaal niks? Iemand een verklaring hiervoor?
Tolerantie voor serotonerge stoffen? Als je in de weken/maanden ervoor bijv. Nog aan serotonineslurpers hebt gezeten kun je er idd een stuk minder van voelen.
Knap dat je geen plafonddienst had na de redose. Ik kan nooit slapen zonder benzo en dan doseer ik ook niet eens bij (160-180 neem ik meestal, voor mij ideaal)de euforie gaat idd na een paar uurtjes over naar een wat meer speedy gevoel en redose verlengt dit speedy gevoel eigenlijk alleen maar.
COS schreef:noxcoaster schreef:Knap dat je geen plafonddienst had na de redose. Ik kan nooit slapen zonder benzo en dan doseer ik ook niet eens bij (160-180 neem ik meestal, voor mij ideaal)
Van Benzo kan ik ook nooit slapen, of nou ja, dat je wakker wordt en niet weet of je geslapen hebt ja of neezal vast wel niet de enige zijn die dit heeft haha
highrutosen schreef:Have fun! Komt wel goed denk ik ;p
Piotr schreef:Ik had 200mg 4-fa, 230mg methylone en nog eens 170mg methylone. Als je het zo graag wil proberen raad ik echt maar 100mg methylone aan met eventueel nog een extra re-dose, want methylone zorgt er wel voor dat je enigszins een come-down ervaart itt. enkel 4-fa.
Met welk doel wil je de combinatie dan zo graag proberen?
Piotr schreef:Je wilt dus starten met beide stoffen in één capsule? Lijkt mij niet echt the way to go. Ik denk dat je dan een stuk sneller uitgespaced bent dan als je de methylone alleen als re-dose neemt.
Ik stel dit voor:
T=0 170mg 4-fa
T+3 100mg Methylone
T+5 50mg Methylone
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast