Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.
Plaats een reactie

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

di jun 17, 2014 8:14 pm

Mochten er trouwens mensen willen weten bij welke vendors ik niks geleverd heb gekregen dan hoor ik het wel.

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

di jun 17, 2014 9:30 pm

Dus... :s

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

wo jun 18, 2014 10:45 am

@Piotr
Ik gebruik al een paar jaar geen MDMA meer, maar toch bedankt voor het advies.

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

do jun 19, 2014 9:00 pm

Zaterdag ga ik waarschijnlijk 4-fa knallen, ik heb nu een capsule van 120mg en een redose van 33mg, is het aan te raden de redose wat later te nemen of juist al na een uurtje/anderhalf?

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

do jun 19, 2014 10:34 pm

Rudolph schreef:Zaterdag ga ik waarschijnlijk 4-fa knallen, ik heb nu een capsule van 120mg en een redose van 33mg, is het aan te raden de redose wat later te nemen of juist al na een uurtje/anderhalf?

Afhankelijk van je gewicht (als je niet heel licht bent), zou ik de 153 mg gewoon in 1 keer nemen. Redose ga je waarschijnlijk toch niet voelen, en je begindosis zou ook wat zwak aan kunnen doen.

Zelf weeg ik rond de 85 kilo en neem ik rond de 160 in 1 keer, geen 4-fa redose daarna.

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

vr jun 20, 2014 2:02 am

Ik vind een kleine re-dose altijd wonderen doen. Het stelt de crash uit.

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

vr jun 20, 2014 9:52 am

omerobert schreef:
Rudolph schreef:Zaterdag ga ik waarschijnlijk 4-fa knallen, ik heb nu een capsule van 120mg en een redose van 33mg, is het aan te raden de redose wat later te nemen of juist al na een uurtje/anderhalf?

Redose ga je waarschijnlijk toch niet voelen


Genoeg mensen incl mezelf merkt echt wel wat van een redose, bij mij komt de euforie, tintelingen enz gewoon weer terug.
Wel eens dat de startdosis goed moet zijn, vooral bij 4fa is dit een must heb ik gemerkt.
Ik begin zelf altijd met 220mg en weeg 75 kilo. Prima te handelen. Voor je eerste keer zou ik lekker 150-170mg pakken.

Je redose zou ik altijd op 50% van je startdose zetten.

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

za jun 21, 2014 12:47 am

Ik denk dat ik dan gewoon alles in één keer knal, hoef de crash niet uit te stellen en als zo'n kleine redose weinig uitmaakt doe ik het liever gelijk goed :grin:

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

za jun 21, 2014 3:04 am

Rudolph schreef:Ik denk dat ik dan gewoon alles in één keer knal, hoef de crash niet uit te stellen en als zo'n kleine redose weinig uitmaakt doe ik het liever gelijk goed :grin:

Zou ik ook doen, vond zelf 150mg een goede startdosis. :grin:

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

za jun 21, 2014 2:36 pm

Rudolph schreef:Ik denk dat ik dan gewoon alles in één keer knal, hoef de crash niet uit te stellen en als zo'n kleine redose weinig uitmaakt doe ik het liever gelijk goed :grin:


Ik bedoel juist te zeggen dat een kleine re-dose echt super werkt. Als ik geen re-dose neem voel ik me na 6 uur niet helemaal fit meer. Stel ik neem na 3 uur nog 50mg dan voel ik me na 8 uur nog steeds prima.

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

zo jun 22, 2014 2:52 pm

Gisteravond heb ik samen met een vriend voor het eerst 4 FMP genomen, had een hele lichte dosis genomen, ik gok zo'n 50 mg. We zijn 20 jaar en ik weeg zo'n 87 kg en hij 72kg ongeveer. We hadden een super avond, hij heeft alleen nog flink erbij zitten drinken en zei dat het altijd goed ging bij hem. Hij is dus aan het eind van het feest alleen out gegaan, naar het ziekenhuis gebracht en daar ze roes uitgeslapen. Jammer, was een mooi feestje namelijk en dat er dan zo'n einde aan komt.

Hier heb ik dus nog wat vragen over, heeft iemand enig idee hoe het kwam dat hij pas op het einde van het feest out is gegaan? Zou het kunnen dat toen de 4 FMP uitgewerkt was, we namen 4 FMP om 10 en hij ging out om 4.

Volgende week ga ik naar een tweedaags festival, is het dan nog verstandig om xtc te nemen en/of 4 FMP? Normaal gebruik ik nooit zo vaak achter elkaar, meestal 6 maanden ertussen alleen nu dacht ik dat zo'n kleine dosis wel kon.

En heeft iemand enig idee wat het effect van 5 HTP op 4 FMP kan zijn? Ik weet dat je bij xtc dat echt moet vermijden, maar ik zit er al ongeveer een maandje aan en had gister (dus dezelfde dag als die van 4 FMP) nog 100 mg 5 htp genomen, ik wist namelijk niet dat ik ging gebruiken.

Hoor graag jullie ideeën erover !

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

zo jun 22, 2014 3:06 pm

Sowieso niet XTC en 4-FA nemen.
5-HTP kan na 4-FA gebruikt worden om je serotonine sneller aan te vullen, maar combineer deze twee ook niet!
Het outgaan komt doordat 4-FA zoals andere amfetamines het gevoel van de alcohol onderdrukt.
Je kan dus meer drinken dan je kan hebben zonder het door te hebben, als de 4-FA dan minder/niet werkt voel je dus de alcohol.

Dat je combinatie van 4-FA en 5-HTP goed ging komt voornamelijk door de lage dosis 4-FA en een portie mazzel.

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

ma jun 23, 2014 2:10 am

5-htp moet je zeker niet combineren met 4-fa. Zelfde verhaal als 5-htp icm. mdma. Het kan goed fout gaan. Jij had gelukkig lage dosissen van beide

Aangezien je dosis 4-fa zo laag was zal het niet zo'n grote klap aan je serotoninereceptoren hebben gegeven, maar het verstandigst is om geen 4-fa of mdma te nemen komend weekend. Zeker niet de combinatie want dat is erg slecht voor je hersenen!

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

ma jun 23, 2014 11:25 pm

Heb uiteindelijk half 1 de 120mg gedropt, en een uurtje later de resterende 33mg. Wauw :love: heb een hele toffe avond gehad, best wat bij gedronken en nog wat geblowd.
Ik had wel een bijzonder fijne bodyload; alles tintelde, zeker bij de opbouw naar de drop van een nummer, alsof er een heel zacht dekentje over m'n hele lichaam was gedrapeerd :wub:

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

ma jun 23, 2014 11:49 pm

Rudolph schreef:Heb uiteindelijk half 1 de 120mg gedropt, en een uurtje later de resterende 33mg. Wauw :love: heb een hele toffe avond gehad, best wat bij gedronken en nog wat geblowd.
Ik had wel een bijzonder fijne bodyload; alles tintelde, zeker bij de opbouw naar de drop van een nummer, alsof er een heel zacht dekentje over m'n hele lichaam was gedrapeerd :wub:

Dat heerlijke 4fa gevoel :love: Een massage op dat moment is goddelijk :grin:

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

ma jun 30, 2014 12:23 pm

okay weg
Laatst bijgewerkt door thiago6 op ma jun 30, 2014 12:38 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

ma jun 30, 2014 12:24 pm

thiago6 schreef:(of mag dit niet)


Dat kan je beter eerst uitzoeken

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

ma jun 30, 2014 12:35 pm

JG heb je ondertussen al gerapporteerd dus zijn reactie slaat ook nergens op :s

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

za jul 05, 2014 10:54 am

Vandaag onverwacht naar zomerkriebels.
Ik wil deze keer na mijn 4fa een nijntje nemen om te kijken of 2-cb iets toevoegd.
Wordt denk ik 17:00 1.5 route 66 en 20:00 0.5 route66 met 1 nijntje.

Normaal neem ik 3 nijntjes, maar wil de eerste keer op een feest en in combinatie voorzichtig doen.
Ben benieuwd in ieder geval! :grin:

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

za jul 05, 2014 6:08 pm

highrutosen schreef:Vandaag onverwacht naar zomerkriebels.
Ik wil deze keer na mijn 4fa een nijntje nemen om te kijken of 2-cb iets toevoegd.
Wordt denk ik 17:00 1.5 route 66 en 20:00 0.5 route66 met 1 nijntje.

Normaal neem ik 3 nijntjes, maar wil de eerste keer op een feest en in combinatie voorzichtig doen.
Ben benieuwd in ieder geval! :grin:

Laat je weten hoe het was? Ben erg benieuwd naar de combi.

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

za jul 05, 2014 7:00 pm

:wave:

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

zo jul 06, 2014 12:55 am

Aebi schreef:
highrutosen schreef:Vandaag onverwacht naar zomerkriebels.
Ik wil deze keer na mijn 4fa een nijntje nemen om te kijken of 2-cb iets toevoegd.
Wordt denk ik 17:00 1.5 route 66 en 20:00 0.5 route66 met 1 nijntje.

Normaal neem ik 3 nijntjes, maar wil de eerste keer op een feest en in combinatie voorzichtig doen.
Ben benieuwd in ieder geval! :grin:

Laat je weten hoe het was? Ben erg benieuwd naar de combi.



Viel een beetje tegen. Had wel een bodyload, maar naast hele milde cevs niet echt iets toegevoegd.
Misschien volgende keer 2 nijntjes. Ik merkte ook dat ik drukte om me heen iets minder chill vond.

Maar misschien houd ik het met 2cb gewoon bij thuisgebruik.

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

zo jul 06, 2014 1:46 am

Ik snap ook niet goed wat 2cb leuk maakt op een feest/festival? Een tripje doorheen de stad of thuis is dan altijd leuk met vrienden die ook 2cb doen..

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

zo jul 06, 2014 7:05 pm

highrutosen schreef:
Aebi schreef:
highrutosen schreef:Vandaag onverwacht naar zomerkriebels.
Ik wil deze keer na mijn 4fa een nijntje nemen om te kijken of 2-cb iets toevoegd.
Wordt denk ik 17:00 1.5 route 66 en 20:00 0.5 route66 met 1 nijntje.

Normaal neem ik 3 nijntjes, maar wil de eerste keer op een feest en in combinatie voorzichtig doen.
Ben benieuwd in ieder geval! :grin:

Laat je weten hoe het was? Ben erg benieuwd naar de combi.



Viel een beetje tegen. Had wel een bodyload, maar naast hele milde cevs niet echt iets toegevoegd.
Misschien volgende keer 2 nijntjes. Ik merkte ook dat ik drukte om me heen iets minder chill vond.

Maar misschien houd ik het met 2cb gewoon bij thuisgebruik.


Ik zou de 4-FA en 2C-B tegelijk droppen of evt. een kleine 4-FA redose als je het niet tegelijk wil pakken. Lijkt mij wat chiller, anders kom je geleidelijk in de (lichte) come-down van 4-FA terwijl je 2C-B juist opkomt. Misschien dat één nijntje te weinig was, ik vind 2C-B in te lage doseringen echt geen ruk aan.

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

zo jul 06, 2014 8:08 pm

Ja precies. Ik zal het nog wel een keer met 2 nijntjes proberen en dan gelijk met 4fa droppen.
Maar dat zal nog even duren.

Eerst nog een keer de 5/6 apb combo op een feest proberen :p

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

di jul 15, 2014 9:25 pm

Gisteravond met een vriend een 4-FMP pil genomen, (route 66) buiten in de natuur. Al vrij snel begonnen we beiden wat te merken maar het effect was minuscuul. Naast de tintelingen door het hele lichaam en het lichte gevoel in de benen weinig effect. Toch gebeurde er wat geks. Toen de pil in begon te werken kregen we beiden over het hele lichaam rode vlekken en dan vooral op onze borst en in het gezicht, allebei nooit last van hooikoorts dus daar ligt het waarschijnlijk niet aan. De vlekken verdwenen na een tijdje weer maar toen begon de knallende koppijn bij mijn maat (bekende bijwerking). Hij begon ook over te geven en dat hield zo'n beetje de hele avond aan, zelf gaf die aan het niet te begrijpen aangezien hij totaal niet misselijk was. Ik had na 2 uur al het idee dat mijn trip over was maar bij hem duurde het wat langer. Na ongeveer vier uur voelde hij dat het bij hem ook begon uit te werken en toen verdween ook gelijk de hoofdpijn en hoefde hij niet meer over te geven. Ik wil hier niemand mee bang maken maar ik hoop dat iemand me iets meer uitleg kan geven over hoe dit kan komen. Voor ons twee geen 4FMP meer in ieder geval. P.s (voor als dit er iets mee te maken kan hebben): Vorige week vrijdag truffels gebruikt wat ook al geen al te leuke ervaring was maar dat kwam grotendeels door de setting en de situatie (lang verhaal). Laatste keer XTC was voor ons beiden 3,5 maand geleden.

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

di jul 15, 2014 9:38 pm

Vreemd. Knallende koppijn is niet direct een 'bekende bijwerking', maar het kan natuurlijk wel eens voorkomen. Ik zou gewoon wat 4-FA poeder kopen bij een betrouwbare bron (online). 4-FA halen bij dealers, noch pil- of kristalvorm, is gewoon stukken riskanter.

Dat jullie beide vlekken kregen op jullie lichaam vind ik wel verdacht. Laat zo'n pil testen.

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

di jul 15, 2014 10:03 pm

Piotr schreef:Vreemd. Knallende koppijn is niet direct een 'bekende bijwerking', maar het kan natuurlijk wel eens voorkomen. Ik zou gewoon wat 4-FA poeder kopen bij een betrouwbare bron (online). 4-FA halen bij dealers, noch pil- of kristalvorm, is gewoon stukken riskanter.

Dat jullie beide vlekken kregen op jullie lichaam vind ik wel verdacht. Laat zo'n pil testen.


Die rode vlekken waren inderdaad erg vreemd. Eerst twijfelde ik nog of het toch niet kwam door mogelijke hooikoorts maar toen hij het ook kreeg werd dat heel onwaarschijnlijk, aangezien hij 100 procent zeker geen last heeft van hooikoorts.

De hoofdpijn had ik geen last van gelukkig alleen had ik af en toe wel het idee dat het eraan zat te komen. Dat zette dus gelukkig niet door. Hij gaf aan dat het ook niet voelde als standaard hoofdpijn maar het waren echt steken en dan vooral in zijn voorhoofd.

Ook het feit dat hij totaal niet misselijk was maar toch herhaaldelijk moest overgeven (maag was ondertussen al helemaal leeg) doet me vermoeden dat er toch iets niet helemaal juist was aan deze pilletjes.

Als iemand dit laatste kan bevestigen durf ik het nog wel eens een keer aan om het spul opnieuw te testen maar dan in poedervorm. Natuurlijk moet ik dan wel opzoek gaan naar een betrouwbare seller en misschien eens laten testen wanneer dit ook mogelijk is bij 4FMP.

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

di jul 15, 2014 11:17 pm

Druks schreef:Route66 zijn pillen met 4-FA + Methylone volgens mij. Ik zou die meuk sowieso niet slikken.

Ik vind ze persoonlijk erg lekker :beer:

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

wo jul 16, 2014 4:27 am

Kotsen kan gewoon gebeuren, dat is niet heel bijzonder. Ik ben ook nooit echt 'misselijk' als ik moet kotsen. Dat gevoel wordt waarschijnlijk wel onderdrukt door de stimulerende effecten van 4-fa zelf.
Plaats een reactie