Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Rudolph schreef:Zaterdag ga ik waarschijnlijk 4-fa knallen, ik heb nu een capsule van 120mg en een redose van 33mg, is het aan te raden de redose wat later te nemen of juist al na een uurtje/anderhalf?
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert schreef:Rudolph schreef:Zaterdag ga ik waarschijnlijk 4-fa knallen, ik heb nu een capsule van 120mg en een redose van 33mg, is het aan te raden de redose wat later te nemen of juist al na een uurtje/anderhalf?
Redose ga je waarschijnlijk toch niet voelen
Rudolph schreef:Ik denk dat ik dan gewoon alles in één keer knal, hoef de crash niet uit te stellen en als zo'n kleine redose weinig uitmaakt doe ik het liever gelijk goed
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Rudolph schreef:Ik denk dat ik dan gewoon alles in één keer knal, hoef de crash niet uit te stellen en als zo'n kleine redose weinig uitmaakt doe ik het liever gelijk goed
Rudolph schreef:Heb uiteindelijk half 1 de 120mg gedropt, en een uurtje later de resterende 33mg. Wauwheb een hele toffe avond gehad, best wat bij gedronken en nog wat geblowd.
Ik had wel een bijzonder fijne bodyload; alles tintelde, zeker bij de opbouw naar de drop van een nummer, alsof er een heel zacht dekentje over m'n hele lichaam was gedrapeerd
thiago6 schreef:(of mag dit niet)
highrutosen schreef:Vandaag onverwacht naar zomerkriebels.
Ik wil deze keer na mijn 4fa een nijntje nemen om te kijken of 2-cb iets toevoegd.
Wordt denk ik 17:00 1.5 route 66 en 20:00 0.5 route66 met 1 nijntje.
Normaal neem ik 3 nijntjes, maar wil de eerste keer op een feest en in combinatie voorzichtig doen.
Ben benieuwd in ieder geval!
Aebi schreef:highrutosen schreef:Vandaag onverwacht naar zomerkriebels.
Ik wil deze keer na mijn 4fa een nijntje nemen om te kijken of 2-cb iets toevoegd.
Normaal neem ik 3 nijntjes, maar wil de eerste keer op een feest en in combinatie voorzichtig doen.
Laat je weten hoe het was? Ben erg benieuwd naar de combi.
highrutosen schreef:Aebi schreef:highrutosen schreef:Vandaag onverwacht naar zomerkriebels.
Laat je weten hoe het was? Ben erg benieuwd naar de combi.
Viel een beetje tegen. Had wel een bodyload, maar naast hele milde cevs niet echt iets toegevoegd.
Misschien volgende keer 2 nijntjes. Ik merkte ook dat ik drukte om me heen iets minder chill vond.
Maar misschien houd ik het met 2cb gewoon bij thuisgebruik.
Piotr schreef:Vreemd. Knallende koppijn is niet direct een 'bekende bijwerking', maar het kan natuurlijk wel eens voorkomen. Ik zou gewoon wat 4-FA poeder kopen bij een betrouwbare bron (online). 4-FA halen bij dealers, noch pil- of kristalvorm, is gewoon stukken riskanter.
Dat jullie beide vlekken kregen op jullie lichaam vind ik wel verdacht. Laat zo'n pil testen.
Druks schreef:Route66 zijn pillen met 4-FA + Methylone volgens mij. Ik zou die meuk sowieso niet slikken.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten