Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: 4-Fluoroamfetamine

Berichtdoor zaagmans » di mei 28, 2013 6:40 pm

pjenis schreef:Nog even terug op de dosissen;
Flameon schreef:Orale dosering:
50 - 80 mg is een lichte dosis
80 - 140 mg is de gebruikelijke dosis
130 - 180 mg is een zeer sterke dosis (en wordt onervaren gebruikers ook afgeraden)

Ik vind deze dosissen eigenlijk wel erg aan de lage kant. Al mijn vrienden die dit voor de eerste keer proberen raadde ik aan te beginnen met 150mg. Maar zelfs deze dosis is voor de meesten achteraf tegengevallen. Ik kan me niet voorstellen dat veel mensen dit zien als een 'zeer sterke dosis'. Mijn vrienden hebben vrijwel allemaal relatief weinig mdma en speed tolerantie. Afgelopen keer 200mg genomen, volgende keer ga ik 250mg proberen.

Ik vraag me af of hier mensen zijn die 150mg echt als een 'zeer sterke dosis' ervaren.

Mee eens. Alhoewel ik 250mg wel wat aan de hoge kant vindt, is een minimale dosis van 160-180mg voor mij wel een vereiste. En zo ook voor mijn maten. Wij hebben allemaal een lage tolerantie en 2 dames hadden zelfs nooit eerder drugs gebruikt. Ik heb onlangs wederom 3x 166mg op een avond gehad.Het had minder gekund, maar niemand heeft problemen gehad of het te heftig ervaren
zaagmans
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor Glazuur » di mei 28, 2013 8:18 pm

Om even te reageren op een opmerking van een week terug mbt de HCL-variant van de 4-fmp, heeft iemand dat al uitgeprobeerd? Einstein zei dat alle 4fmp waarschijnlijk de HCL-variant is, maar waarom wordt het dan als apart product verkocht?
Edit: zou het voor het uiteindelijke effect enig verschil kunnen hebben wat gebruik betreft? :P Daar draait het eigenlijk om...
Zoals mijn opa altijd zei: 'Een hobby mag wat kosten!'
Glazuur

Berichtdoor Einstein » di mei 28, 2013 8:30 pm

Geen idee? Strikt gesproken is het geen 'variant', het is exact dezelfde drug, maar onderworpen aan een chemisch trucje. Anders was het mogelijk een vloeistof geweest of zo. Een verschil in effect met 4-FMP zonder HCl (=freebase 4-FMP) is eigenlijk onmogelijk, behalve verschillende absorptie - freebase 4-FMP zou je bijvoorbeeld waarschijnlijk niet kunnen snuiven.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Glazuur » di mei 28, 2013 8:35 pm

Cool, met mijn gebrekkige chemische kennis heb ik het internet even doorgespit, en dat was inderdaad waar ik ongeveer op uitkwam. Thnx Dr. Einstein.
Hoe dan ook, zaterdag staat de combi LSD + 4-FMP op het menu, jullie horen van me ;)
Glazuur

Berichtdoor Afca_Remy » di mei 28, 2013 9:48 pm

Nice! Have fun
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor zaagmans » di mei 28, 2013 10:22 pm

pjenis schreef:Nederland en als ik me niet vergis is het al illegaal in beide landen.

Ik kan dit gewoon nog online verkrijgen.

Ik heb geprobeerd om erachter te komen wat nu daadwerkelijk de status is. Zo ver ik kan zien staan alle RC's onder de geneesmiddelenwet

http://www.drugsinfo.nl/index.cfm?act=e ... n&pagina=8

"nieuwe synthetische drugs, automatisch onder de Geneesmiddelenwet. Het zonder vergunning, produceren, bestellen, of verhandelen van middelen die onder deze wet vallen, is verboden. Gebruik en bezit van gebruikershoeveelheden vallen niet onder deze wet."
zaagmans

Berichtdoor Piotr » wo mei 29, 2013 10:48 am

Glazuur schreef:Om even te reageren op een opmerking van een week terug mbt de HCL-variant van de 4-fmp, heeft iemand dat al uitgeprobeerd? Einstein zei dat alle 4fmp waarschijnlijk de HCL-variant is, maar waarom wordt het dan als apart product verkocht?
Edit: zou het voor het uiteindelijke effect enig verschil kunnen hebben wat gebruik betreft? :P Daar draait het eigenlijk om...

Volgens mij gaat het hier om de iets grotere kristallen van 4fmp. Een vriend van mij had ooit 'kristallen' online bestellen, tegen een kleine meerprijs, en kreeg inderdaad kleine kristallen. Maar of dit daadwerkelijk voordeel oplevert betwijfel ik. Je kan er in ieder geval makkelijker capsules van maken.

zaagmans schreef:"nieuwe synthetische drugs, automatisch onder de Geneesmiddelenwet. Het zonder vergunning, produceren, bestellen, of verhandelen van middelen die onder deze wet vallen, is verboden. Gebruik en bezit van gebruikershoeveelheden vallen niet onder deze wet."

4fmp staat, als ik me niet vergis, al enige tijd op de opiumlijst.

zaagmans schreef: Mee eens. Alhoewel ik 250mg wel wat aan de hoge kant vindt, is een minimale dosis van 160-180mg voor mij wel een vereiste.

Ik heb toch maar besloten zaterdag naar een festival te gaan, dan zullen we zien hoe 250mg gaat. Ik merk wel dat als je meer pakt de 'love' wel langer blijft hangen. Wil de rest van de dag ook niks anders gebruiken.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Afca_Remy » wo mei 29, 2013 11:28 am

Voor mij zijn de dosissen ook hoger dan aangeschreven.. eerste keer had ik rond de 190 mg en me maatje 250.. en die spacede hem veel harder dan mij! Volgende keer ook die kant op! 8-)
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Einstein » wo mei 29, 2013 4:57 pm

pjenis schreef:Volgens mij gaat het hier om de iets grotere kristallen van 4fmp. Een vriend van mij had ooit 'kristallen' online bestellen, tegen een kleine meerprijs, en kreeg inderdaad kleine kristallen. Maar of dit daadwerkelijk voordeel oplevert betwijfel ik. Je kan er in ieder geval makkelijker capsules van maken.

Tenzij je naar exotische verbindingen gaat kijken kan je kristallen van elke zuivere stof maken.
Vrijwel alle RC's (behalve tryptamines) worden standaard als HCl-zout verkocht, geen idee waarom dat voor 4-FMP anders zou zijn. Amfetamines in freebasevorm komen niet vaak voor. Ik weet vrijwel zeker dat alle 4-FMP op de markt een HCl-zout is.

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Piotr » wo mei 29, 2013 8:51 pm

Einstein schreef:Tenzij je naar exotische verbindingen gaat kijken kan je kristallen van elke zuivere stof maken.
Vrijwel alle RC's (behalve tryptamines) worden standaard als HCl-zout verkocht, geen idee waarom dat voor 4-FMP anders zou zijn. Amfetamines in freebasevorm komen niet vaak voor. Ik weet vrijwel zeker dat alle 4-FMP op de markt een HCl-zout is.

Daar heb je volgens mij ook volkomen gelijk in, maar ik bedoelde dat als je de zogenaamde 'HCl-variant' besteld, je dan grovere kristallen krijgt. Ook al is inderdaad vrijwel al het 4fmp in HCl vorm. Ik kon niks anders bedenken dan dit aangezien een vriend van mij dus de keus had uit grove kristallen of poeder.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Einstein » wo mei 29, 2013 8:56 pm

Hmm, dat is inderdaad een mogelijkheid. Van scheikunde hebben vrijwel alle vendors stiekem geen kaas gegeten, geloof ik, dus zoiets kan het zijn :P

Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Piotr » do mei 30, 2013 12:21 am

Denk ook dat het handelen in research chemicals niet veel moeilijker is dan het handelen in ieder ander random product. Dus; ja, daar hoef je niet per direct slim voor te zijn. :grin:
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor FRESH » zo jun 02, 2013 12:00 pm

Ik heb onlangs wat van die echte kristallen binnengekregen, gewoon om eens te kijken wat het is.
Ze zijn "mega" groot, zat er wel een tussen ter grootte van een duim (hem m' alleen niet nagewogen). Mooi helder ook, je kijkt er zo doorheen :-)
Gisteravond een stukje genomen, en het is exact hetzelfde als het bekende poeder, maar dat wist ik eigenlijk al wel :grin:
FRESH

Berichtdoor vork » wo jun 05, 2013 3:09 pm

Kan je 2 nachten door op 4-fa? Of kan ik beter pep pakken dan?

Heb vrijdag een thuisfeestje en de volgende dag wou ik eigenlijk nog naar Ruigoord. Als ik de eerste nacht rustig aan doe, overdag eet en genoeg drink en dan op Ruigoord nog een bom droppen zou dat werken? Of de eerste nacht 4-fa en daarna door op reguliere pep.

En ik weet dat het niet zo slim is ivm serotonine gebruik. Ook 2 nachten wakker is niet heel goed voor je.
vork
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Glazuur » wo jun 05, 2013 8:18 pm

Glazuur schreef:Cool, met mijn gebrekkige chemische kennis heb ik het internet even doorgespit, en dat was inderdaad waar ik ongeveer op uitkwam. Thnx Dr. Einstein.
Hoe dan ook, zaterdag staat de combi LSD + 4-FMP op het menu, jullie horen van me ;)

De HCl variant van de 4-FMP was uitstekend, en in de flip is het ongemeen goed bevallen :D Waren overigens net zulke fijne kristallen als altijd.
Glazuur

Berichtdoor Afca_Remy » wo jun 05, 2013 10:58 pm

Glazuur schreef:
Glazuur schreef:Cool, met mijn gebrekkige chemische kennis heb ik het internet even doorgespit, en dat was inderdaad waar ik ongeveer op uitkwam. Thnx Dr. Einstein.

De HCl variant van de 4-FMP was uitstekend, en in de flip is het ongemeen goed bevallen :D Waren overigens net zulke fijne kristallen als altijd.

Nice.. krijgen we een trip report?

Verstuurd van mijn HTC One met Tapatalk
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Piotr » do jun 06, 2013 12:17 am

Glazuur schreef:De HCl variant van de 4-FMP was uitstekend, en in de flip is het ongemeen goed bevallen :D Waren overigens net zulke fijne kristallen als altijd.

Als de combi net zo leuk is als het klinkt wil ik hier meer van horen! :hulde:

vork schreef:Kan je 2 nachten door op 4-fa? Of kan ik beter pep pakken dan?

Heb vrijdag een thuisfeestje en de volgende dag wou ik eigenlijk nog naar Ruigoord. Als ik de eerste nacht rustig aan doe, overdag eet en genoeg drink en dan op Ruigoord nog een bom droppen zou dat werken? Of de eerste nacht 4-fa en daarna door op reguliere pep.

En ik weet dat het niet zo slim is ivm serotonine gebruik. Ook 2 nachten wakker is niet heel goed voor je.

Ik zou zeggen een nacht 4fmp en echt doorhalen op pep. 2 nachten 4fmp zouden inderdaad flink schadekijk kunnen zijn. Denk ook dat je dan wel een vreselijke kater kan verwachten. Toch zou ik het in het algemeen afraden. Van te veel slaaptekort wordt je ook niet echt vrolijk.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor Destudent » ma jul 08, 2013 10:38 am

Maat van me had 450mg genomen door een weegfout (klopt dommer kan niet). Lekker thuisgebleven om het uit te zitten. Coming up was nog te doen, maar trip was daarna vooral hoofdpijn, zweten en koortsige symptomen. Was er overigens na een uur of 6 weer compleet vanaf dus verbaasde me er over dat een hogere dosis niet zozeer de werkingsduur verlengd.
Destudent

Berichtdoor User202 » ma jul 08, 2013 12:05 pm

Hoelang wassie daarna niet wakker dan?

tering zeg wat veel :keta:
Done: MDMA , Methylone, Amfetamine, Coke, Alcohol, GHB, Ethylphenidaat, Paddo's, 2c-i, LSA zaad, Etizolam, 4FA,2FA, 6APB
To Do 2c-b(ligt klaar!), Keta, Methoxetamine
User202

Berichtdoor Ivo » ma jul 08, 2013 3:28 pm

pjenis schreef:
Glazuur schreef:De HCl variant van de 4-FMP was uitstekend, en in de flip is het ongemeen goed bevallen :D Waren overigens net zulke fijne kristallen als altijd.

Als de combi net zo leuk is als het klinkt wil ik hier meer van horen! :hulde:

vork schreef:Kan je 2 nachten door op 4-fa? Of kan ik beter pep pakken dan?

Ik zou zeggen een nacht 4fmp en echt doorhalen op pep. 2 nachten 4fmp zouden inderdaad flink schadekijk kunnen zijn. Denk ook dat je dan wel een vreselijke kater kan verwachten. Toch zou ik het in het algemeen afraden. Van te veel slaaptekort wordt je ook niet echt vrolijk.

Ik zou het ook zo doen. Als je 4fmp blijft nemen, ga je veel serotonine vrij laten komen waar je eigenlijk weinig van voelt.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo
Midnight Toker
Site Admin

Berichtdoor MisterE18 » ma jul 08, 2013 11:20 pm

:wave:
Heeft iemand trouwens na het gebruik van 4-fa ook altijd zo een nare comedown?
Heb 4-fa nu 3 keer gebruikt en elke keer heb ik dit dus.
Na 3-4 uur wanneer het speedy effect een beetje opkomt voel ik me zo ongemakkelijk.
Na het gebruik van 4-fa kan ik ook niet slapen.
Daarin tegen voel ik me de volgende dag supper chill en heb ik nergens last van.
Start dosis hou ik altijd tussen de 125-150 en eventueel een redose van 40mg.
Heb trouwens ook nog nooit een dinsdag dip gehad ofzo ook niet met x

Gr. MisterE
MisterE18

Berichtdoor n8vlinder » vr jul 12, 2013 2:52 pm

Even een kort vraagje omdat ik hier weinig ervaring mee heb.

Heb nu 2gr 4FA in mijn bezit om te proberen. Was een beetje klaar met de bijeffecten van MDMA/XTC en hou persoonlijk niet zo van GHB, Keta etc omdat ik juist lekker helder wil blijven. Vandaar dus 4fa.

Ik lees op diverse plekken dat het aan te raden is om er capsules van te maken. Begreep ook dat je daar gewoon huis-tuin-keuken capsules voor kunt gebruiken die je kan kopen als bijv voedingssupplement. Maakt het nog uit wat ik daarvoor aanschaf? En is dat een beetje zelf te doen?
Zat zelf aan een doseren te denken van +/- 120 mg per capsule.
n8vlinder
Newbie

Berichtdoor Einstein » vr jul 12, 2013 3:27 pm

Bij de smartshop kan je lege capsules kopen die je eenvoudig zelf kunt vullen. Die capsules zijn verkrijgbaar in verschillende formaten, maar ik denk dat 120 mg er meestal wel in zal passen. Als je met capsules van voedingssupplementen wilt klussen moet je even opletten dat je niet te kleine koopt, al zal dat ook wel loslopen.

Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Piotr » vr jul 12, 2013 4:21 pm

Volgens mij heb ik de kleine capsules thuisliggen. Met een beetje proppen kan hier zo'n 200mg in. 120mg moet dus zeker kunnen in een kleine capsule. Je kan deze capsules online bestellen maar ook makkelijk halen in de smartshop, maar dan duurder natuurlijk.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Monty » di jul 30, 2013 1:46 pm

Erg populair spul maar ik kan me er niet mee vermaken. Voor een half jaar terug een paar keer geprobeerd maar het was verder niet zo boeiend. De laatste keer had ik iets meer genomen zodat het misschien wel de moeite was. Weet niet hoe lang ik er van wakker gelegen heb, voor mijn gevoel weken :kleuter:
Monty

Berichtdoor Piotr » di jul 30, 2013 6:17 pm

Monty schreef:Erg populair spul maar ik kan me er niet mee vermaken. Voor een half jaar terug een paar keer geprobeerd maar het was verder niet zo boeiend. De laatste keer had ik iets meer genomen zodat het misschien wel de moeite was. Weet niet hoe lang ik er van wakker gelegen heb, voor mijn gevoel weken :kleuter:

Ik ken het gevoel, ik was ook niet meteen verkocht. Pas toen ik met ±200mg 4fmp aan de slag ging was ik wel echtverkocht. Alleen de empatogene effecten van 4fmp werken iets te kort, dat vind ik het enige echte nadeel. Wanneer het uitwerkt heb ik echt iets anders nodig om door te gaan.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Klimtox » wo jul 31, 2013 6:24 pm

pjenis schreef:Ik ken het gevoel, ik was ook niet meteen verkocht. Pas toen ik met ±200mg 4fmp aan de slag ging was ik wel echtverkocht. Alleen de empatogene effecten van 4fmp werken iets te kort, dat vind ik het enige echte nadeel. Wanneer het uitwerkt heb ik echt iets anders nodig om door te gaan.

Hetzelfde had ik ook. Eerste keer begon ik met rond de 135mg en vond het niet zo boeiend. Later wilde ik het eens goed mee maken en 2x 135mg genomen. Nog nooit zoveel gepraat op een avond, en zo veel energie (had ook bijgenomen ipv alles in 1x). Kon ook totaal niet slapen, stond nog strak de volgende ochtend voor mijn gevoel. Al in al wel leuk :grin:

Nu doe ik wat rustiger aan en neem ik niet meer bij, want bijnemen == niet slapen. Neem rond de 200mg in een keer. Empatogene effecten duren helaas inderdaad maar 2 uurtjes bij mij ongeveer, en vanaf dan nog 4 uur lang een speedy gevoel.
<3
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie

Berichtdoor J-C » do aug 01, 2013 2:28 am

Afca_Remy schreef:Kan het ook nergens meer bestellen!

+1 :/
J-C
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Piotr » vr aug 02, 2013 3:26 am

Ik vraag me nog steeds af. Test Novadic Kentron 4fmp? Zo ja, ook op zuiverheid? Ben hier best benieuwd naar. Een vriend van me heeft toch een lekker voorraadje thuisliggen waar iedereen van mee snoept, maar deze komen niet van een hoog aangeschreven vendor. (Ook niet per direct een slechte vendor, eerder onbekend)
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor kevinoow » zo aug 04, 2013 7:35 pm

Ello, ff een vraagje:

Gisteren dance valley zeker genoten,nu kwam ik een paar leuke dames tegen en toen ik vroeg waarop ze gingen zeiden ze 4-FA, Dit heb ik zelf alleen in een thuissetting gedaan, wat me opviel is dat ik erg rustig werdt, van 4-fa krijg je energie en blijf je helder zeidden ze.ik wil dat zeker ook eens gaan proberen, 1: kan ik GHB aan het einde van mn party droppen als after?

4-FA werkt ook op je serotonine, ik houd me vaak aan de 3maanden regel met MDMA maar in hoeverre zul ik dit merken als ik gister 300mg MDMA heb genomen en 5oct aan de 4-FA ga? en 14 sept weer aan de M ga, ik ben niet echt het type dat er 6 opvreet ofzo hahah :grin:
is wel ong 2 maandjes, en dan weer een maandje.. (verlies je heel veel sero met 4FA?)

Thankyou! :hulde:
Het zit zo snor, dat het baard zit.
kevinoow
Bewuste Gebruiker
Verbannen

VorigeVolgende

Keer terug naar Research Chemicals