Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
the rabbitter schreef:Heeft iemand toevallig ervaring met de combo 4 fmp + ketamine f dit evt gevaarlijk vervelnde gevolgen kan hebben?
Oizo schreef:4-fa houdt je inderdaad lang wakker, zeker als je bijneemt.
Ik persoonlijk vind 180 mg wel te veel, dus pas wel op met doseren.
Voor een eerste keer zou ik zeker een lagere dosis pakken, afhankelijk van je gewicht etc.
pjenis schreef:Wat voor vervelende (bij)werking had het dan op jou?
pjenis schreef:Zat eerst te denken om op mijn volgende feest 250mg capsule te maken, maar daar ga ik nu toch aan zitten twijfelen...
bbroni schreef:Een allergie test doe je eigenlijk om 2 redenen
1. Misschien ben wel allergisch
2. Misschien hebben ze je de verkeerde stof gestuurd.
De 2e reden is heel onwaarschijnlijk
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
pjenis schreef:Nouja, in de meeste gevallen als er al een verkeerde stof op is gestuurd, zijn deze alsnog goed gelabeld; wat er op de verpakking staat zit er in. Het komt volgens mij weinig voor dat er een andere stof in zit dan dat vermeld staat.
Sunseed schreef:2de vraag: mijn vriend, zelfde verhaal als mij zowat, maar bij hem is het al meer dan een half jaar geleden. Maar hij heeft ADHD. Is dit hetzelfde verhaaltje als bij pep? Lam worden enz? Kan hij het gebruiken? Hij wil niet riskeren dat het niet werkt want dan moet hij bijdoseren (mdma/6-apb/..) en dat wil ie ook niet..
Alvast bedankt
pjenis schreef:Sunseed schreef:2de vraag: mijn vriend, zelfde verhaal als mij zowat, maar bij hem is het al meer dan een half jaar geleden. Maar hij heeft ADHD. Is dit hetzelfde verhaaltje als bij pep? Lam worden enz? Kan hij het gebruiken? Hij wil niet riskeren dat het niet werkt want dan moet hij bijdoseren (mdma/6-apb/..) en dat wil ie ook niet..
Alvast bedankt
Ik ervaar toch een beetje het zelfde als pep in mindere mate, ik wordt er ook rustiger van maar met 4-fmp kan ik veel meer genieten dan pep, daarnaast ligt het natuurlijk aan de dosering, maar ik zelf wordt altijd stukken rustiger van pep dan 4-fmp. Ik zou zeggen; gewoon doen, ik vond het iig geweldig.
Sunseed schreef:Yep, hebben we gedaan en hij vond het GE-WEL-DIG, bomvol energie zelfs, 175 mg!
Ik ben uiteindelijk voor 160 mg gegaan en na een uur nog een mg of 15-20 bijgesnoven, vond het heel goed deze keer, zeer euforisch maar niet van de kaart ofz, na 6-7 u begon het wel wat af te zwakken, bij 6-apb doen we dan wat ketamine maar bij 4-fmp had dit niet zo'n geweldig effect, werd vooral heel scheef gewoon...
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast