Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel schreef: (te grote) dosis van 260mg.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Als het verspreid is over de hele nacht is dat toch nog een doenbare dosis? Koxbox heeft op een namiddag ook eens zoiets weggesnoven en dat zag er goed handelbaar uit...
ParadijsVogel schreef:Iemand al eens meegemaakt dat hij/zij een enorm rood hoofd kreeg van 4FMP? Een vriend van me had dit afgelopen weekend na een behoorlijk grote (te grote) dosis van 260mg. Ik heb op hem gelet en hij had in principe zat gedronken (geen alcohol) en ook wel een beetje suiker binnen gekregen en behoorlijk wat joints gerookt. Het was ook gewoon in een huis +/- 21 graden, dus oververhitting lijkt me sterk (ik sluit het niet uit). Iemand een andere verklaring hiervoor?
zaagmans schreef:ParadijsVogel schreef: (te grote) dosis van 260mg.
In 1 keer?
pjenis schreef:Ik ga de volgende keer denk ik 250mg in een keer droppen. Ik heb maar één keer 4fmp gebruikt, dit was 180mg en ik vond dit eigenlijk te weinig. Ik kan me niet inleven in mensen die 'hard gaan' op 4-fmp. Het kan misschien aan de zuiverheid liggen. Maar ik moet nog even nadenken over de volgende dosis.
BOOBS schreef:Ik heb met mdama en pillen altijd na het feest crashen en dan vergeet je eigenlijk hoeleuk je het daarvoor had.
ParadijsVogel schreef:Nee, in 3 keer.
Oizo schreef:Heb je speed tolerantie?
zaagmans schreef:ParadijsVogel schreef:Nee, in 3 keer.
Ik heb in januari 3 x 166mg op awakenings gedaan. Dat is ook erg veel, maar zeker doenbaar. Ik heb geen rare dingen gedaan en ook geen tolerantie
pjenis schreef:Oizo schreef:Bedoel je dat je geen tolerantie hebt opgebouwd voor deze keer 4-fmp?
zaagmans schreef:ParadijsVogel schreef:Nee, in 3 keer.
Ik heb in januari 3 x 166mg op awakenings gedaan. Dat is ook erg veel, maar zeker doenbaar. Ik heb geen rare dingen gedaan en ook geen tolerantie
YYY schreef:Zou ik eventueel ook kunnen bijpakken met 2C-B? Heb nog nooit 2C-B geprobeerd en ik weet niet of ik er nog aan kan komen, maar bijpakken met 4-fa staat me niet zo aan. (Ik lees er vrij onprettige dingen over. Met name over negatieve bijeffecten en katers).
Overigens duurt het feest niet heel lang, dus ik verwacht eigenlijk niet dat het nodig is.
edit: Dit topic nog even gelezen over de combinatie 2C-B en 4-fa: 2c-s/2c-b-na-4-fmp-t5551.html
Als ik dit zou combineren zou ik 120mg fa met 15mg 2C-B doen. Maar ik denk dat ik het deze keer gewoon bij 4fa houd.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast