progressive schreef:...
Ik vraag me af of die AL-LAD iets voor mij is om verder de diepte mee te gaan. Enige idee? Bijvoorbeeld hoe de verhouding is qua sterkte.
Ik heb ook al eens 30 mg 4-Aco-DMT gebruikt en dat was toch wel heftig, mijn tijdsbesef was zo vervormt dat van 15.35 tot 15.37u die dag langer leek te duren als de voorbije 19 jaar van mijn leven... (om nog maar te zwijgen van alles waar ik toen aan dacht)
65 mg 2C-C heb ik, zoals je reeds weet, ook al eens gebruikt icm wiet maar dat was toch niks zoals die 30 mg 4-Aco-DMT, veel minder overweldigend (maar ook zeer geslaagde ervaring)
En met 5-Meo-Mipt heb ik geen ervaring
Om nu dat met AL-LAD te vergelijken is nogal moeilijk, AL-LAD is helemaal anders maar het voelt wel zeer vriendelijk aan vind ik. Veel vriendelijker als paddo's of 4-Aco-DMT. Ik voelde het bijna niet op mijn lichaam, op geen enkel moment, maar visueel was het oneindig keer beter als die 30 mg 4-Aco-DMT. En niet alleen visueel, ook geluid en geur waren helemaal anders en maakten zo veel indruk op mij.
Dat gezegdzijnde, ofdat AL-LAD iets voor jou is moet je zelf weten. Als je er wat reportjes hebt over gelezen en het lijkt je de moeite qua trip zou ik het zeker niet laten! In mijn ogen is het een (bijna) perfecte stof: het is ge-wel-dig qua trip en het is de meest "vriendelijke" stof die ik al heb geprobeerd, helemaal top
Geen vermoeidheid, geen racend hart, geen borstpijn of andere narigheden, ik kon zalig slapen en de volgende dag merkte ik er niets meer van. Ook tijdens de trip was het super vriendelijk voor mij. Eigenlijk raad ik het iedereen aan die interesse heeft in een trip met vervorming en enorme versterking van de zintuigen, zorg dus zeker voor een goede setting en veel succes als je eraan begint
btw Ik vond het wel minder introspectief als hoge dosis 4-Aco-DMT maar het introspectieve aspect is er zeker en vast ook hoor