door GaiaNyx » ma nov 25, 2013 9:38 am
Vrijdag dit stofje geprobeerd! Een echt tripreport was het niet waard maar hier dan toch een klein verslagje:
20.30 100ug onder de tong
21.15 zegel doorgeslikt
21.30 geen effect, niets
22.00 heel af en toe begin ik te denken "voel ik nu iets?" Nu de rest van het zegeltje gepakt, 50ug
23.30 muziek is mooier dan normaal, en ik heb zin om te dansen, maar dat voelt toch raar alleen in de woonkamer. Ik lig op de bank en geniet van de muziek. Het gaat niet vanzelf ik moet echt moeite doen om mezelf te vermaken en om me niet te vervelen. Zelfs overgooien met een lichtgevend balletje boeit me weinig (wel iets meer dan normaal).
Dit zou een mooie dosis zijn voor op een festival of feestje, voor thuis, als de trip de bezigheid opzich is zegmaar, is de dosis te laag voor mij.
01.00 ik wil gaan slapen want ik verveel me.. helaas voel ik dat dit niet gaat lukken want het oppeppende effect is duidelijk aanwezig.
Ik pak 10mg tranxene
02.00 nog een keer 10mg tranxene
02.45 nog een keer 10mg tranxene
Uiteindelijk ben ik rond 04.00 in slaap gevallen.
Conclusie:
Met mijn laatste truffeltrip in mijn achterhoofd heb ik een lage dosis gepakt, helaas was dat toch echt te weinig. Volgende keer beter
Done: weed, alcohol, nicotine, caffeine, XTC, MDMA, speed, coke, crack, morfine, salvia, truffels, LSA, GHB, yaba, 2cb, 4fa, lachgas, poppers, MXE, Al-LAD
To do: LSD, DMT, 4aco dmt, ketamine