Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
straatmadelief schreef:Jammer dat er zo weinig tripreports over te vinden zijn.
Prototype schreef:straatmadelief schreef:Jammer dat er zo weinig tripreports over te vinden zijn.
Als ik er tijd voor heb schrijf ik er wel een kort stukje over, misschien niet zo kort als het een hele ervaring is.
Ik ga denk ik voor de lorazepam trouwens, komt helemaal goed.
Prototype schreef:Prototype schreef:straatmadelief schreef:Jammer dat er zo weinig tripreports over te vinden zijn.
Als ik er tijd voor heb schrijf ik er wel een kort stukje over, misschien niet zo kort als het een hele ervaring is.
Ik ga denk ik voor de lorazepam trouwens, komt helemaal goed.
Minireportje:
Wie: MoonLiquid en ik
Wat: AL-LAD 150mics p.p
Na een come up van 2 uur was het visueel erg aanwezig maar op een heel andere manier dan ik gewend was, het leek veel echter dan bij andere trips.
Ook heeft het een behoorlijke impact op je humeur, het is een heel blije, leuke en liefdevolle trip geweest waarbij we allebei het gevoel hadden een paar problemen te hebben opgelost.
Maar het is dus een uitgesproken leuke trip, ik geloof niet dat ik ooit zo veel heb moeten lachen tijdens een trip.
Ook zorgde het voor diepe momenten waar we serieuze problemen dingen konden bespreken en wat er aan gedaan moet worden: tree hugging hippie crap.
Later even op bed gaan liggen met mijn ogen dicht en zag de meest bizarre CEVs, varieerde van een koning cobra naar een wolvenroedel naar onleesbare tekens en onverklaarbare dingen waar ik geen woorden voor heb.
Ook even iets persoonlijks waar ik ontzettend van schrok maar gelukkig werd ik gecalmeerd.
Uiteindelijk de trip beëindigd met 2,5mg lorazepam, wat ons na een uurtje de trip in de binnenkant van onze oogleden deed bekijken.
straatmadelief schreef:Dissociatiefachtige ervaringen heb ik trouwens vaker met (enkel) benzo's. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of meer mensen dit hebben, maar ik zal dit eens in t benzotopic vragen.
Fresh Popcorn schreef:In the future I'll be older
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Poseidon schreef:@Partypipo Staat me iets van bij dat jij een keer over the top horney van dit spul werd. Dat de geilheid dusdanig ondraaglijke vormen aannam dat je jezelf in slaap gebenzood hebt?
Of verwar ik het met iets anders dat je ooit nam?
Ondanks dat ik door mijn grimmige verleden huiverig ben voor tripmiddelen, zou ik AL-LAD in dat geval zeker een keer willen ondergaan. Al was het maar bij wijze van emperisch research voor een boekje dat ik ga schrijven over aphrodisia.
Partypipo schreef:Al-lad doet meestal bij mij meer wat mdma bij anderen lijken te doen. Alles is mooier, iedereen is liever, ik wil graag mensen helpen met alles en ik heb energie voor 10. Bij mdma of 6apb val ik juist bijna in slaap. Al-lad is voor mij, na pep, dé festival drug!
Partypipo schreef:Echt totaal andere dingen zien dan er zijn is ook niet echt iets wat met psychedelica gebeurt eigenlijk en wat mensen vaak wel denken. Mensen die het daarom niet durven te nemen, maar wel mdma nemen en juist dan allerlei dingen zien die er niet zijn.
Gekste dingen ooit heb ik gezien op 2cb tegelijk met 6apb droppen op qbase. Maar het eerste uur was ik wel heel hard misselijk en waren de closed eyes visuals vooral boze gezichten van mijn vrienden, omdat ik moest zitten van de misselijkheid. Dan dacht ik de rest zn feest te verpesten, hoewel iedereen gewoon lekker stond te dansen.
Italiano schreef:Uiteindelijk krijgt iedereen hallucinaties voor zn kiezen bij psychedelica als de dosis maar genoeg wordt opgevoerd*. Het verschilt per persoon en per middel in welke mate dit gebeurt. Mijn ervaring is dat je met je mind ook de werking van drugs (onbewust) kan blokkeren. Een ballonnetje lachgas nemen tijdens een trip kan de effecten wat meer "losmaken"/aanwakkeren.
Italiano schreef:* Tegelijkertijd heb ik ook het idee dat de hallucinaties een afspiegeling kunnen zijn van je gedachtengangen...wat er in je hoofd omgaat is wat je voor je ziet. Wellicht dat als je minder gedachtes hebt je ook minder hallucinaties hebt?
Fresh Popcorn schreef:In the future I'll be older
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten